Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцтовари (папір, конверти, канцелярське приладдя)
Очікувана вартість
19 814 700,00 UAH
UA-2024-04-19-007690-a ● 8769bf2df4b84575a6d3c7123eb60771
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 43316700 |
Місцезнаходження: | 40003, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28 |
Контактна особа: |
Вячеслав Рибальченко +0955980689 slavarybalchenko29@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2024 14:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 19 814 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 99 073,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 пачка
Блок паперу для фліпчарту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 штука
Конверт В4 крафт з розширенням (трикутний клапан)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 штука
Конверт В5 крафт з розширенням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 штука
Конверт С3 крафт з розширенням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2000 штука
Конверт С4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200000 штука
Конверт С5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
687300 штука
Конверт С6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Маркер текстовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штука
Набір стартовий для маркерних дошок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штука
Ніж канцелярський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штука
Ножиці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3100 штука
Олівець графітний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 пачка
Папір офісний А3 80 г/м²
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
79560 пачка
Папір офісний А4 80 г/м²
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 пачка
Папір офісний А4 120 г/м²
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 пачка
Папір офісний А4 160 г/м²
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 пачка
Папір офісний А4 250 г/м²
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 штука
Папка-кутик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штука
Папка-кутик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 пачка
Папка-файли (файли) для зберігання документів А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пачка
Папка-файли (файли) для зберігання документів А5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 штука
Папка-швидкозшивач пластикова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3400 штука
Ручка масляна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 штука
Ручка кулькова автоматична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 штука
Ручка масляна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2000 штука
Конверт С4 крафт з розширенням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за Товар/частини Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідного(-их) рахунку(-ів) та видаткової(-их) накладної (-их). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2024 14:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2024 14:07 |
ТД канцелярія.doc | |
19 квітня 2024 14:07 |
ТД канцелярія.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поділ на лоти
Дата подання: 22 квітня 2024 16:28
Дата відповіді: 24 квітня 2024 15:16
Шановний замовник, пропонуємо віділити закупівлю конвертів, паперу, в окремі лоти. Це дасть змогу взяти участь безпосередньо виробникам даної продукції, а замовнику отримати першу ціну від виробника. Економія може скласти до 30 % від вартості закупівлі. А економію бюджетних коштів направити на допомогу ЗСУ. Дякую...
Відповідь: Шановний Учаснику! При проведенні процедури закупівлі Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та враховує досвід закупівель попередніх років, у тому числі щодо доцільності поділу предмету закупівлі на лоти.
Відповідно до пункт 5 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708 Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Отже, керуючись вимогами законодавчо-нормативних документів, що регулюють сферу публічних закупівель, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно та є правом, а не обов’язком Замовника.
Відповідно до пункт 5 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708 Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Отже, керуючись вимогами законодавчо-нормативних документів, що регулюють сферу публічних закупівель, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно та є правом, а не обов’язком Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» |
19 796 598,00
UAH з ПДВ
|
19 796 598,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» #23702466 |
Переможець |
19 796 598,00
UAH з ПДВ
|
01 травня 2024 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2024 13:50
|
Договір №19.pdf | укладений |
07 травня 2024 13:49
|