Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів. Перевезення води питної.
Очікувана вартість
4 140 000,00 UAH
UA-2024-04-19-007098-a b3647bb5bf974e819fb794456b2e0465
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Райнов

+380958991028 aleksandr8881r@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 03340989
Вебсайт: https://mgvk.dp.ua/
Місцезнаходження: 53400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. Дніпровська, буд. 2-А
Контактна особа: Олександр Райнов
+380958991028
aleksandr8881r@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів. Перевезення води питної.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 60180000-3 — Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів

Тендерна документація

19 квітня 2024 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2024 13:41
Протокол.pdf
19 квітня 2024 13:41
Обґрунтування.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-06-000035 ● 4916d03ccb954cadb9ca6c121d1aab3f
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 травня 2024 10:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

06.05.2024 № 53

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Державної аудиторської служби України від 17.04.2024 №003100-18/2743-2024,



НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 06.05.2024 № 53


Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2024-04-19-007098-a 19.04.2024 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-07 12:08:14

Питання до пояснення

Питання у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-10 15:40:34

На запит від 07 травня 2024 року

На запит від 07 травня 2024 року надається наступна інформація та документи відповідно зазначеної у запиті нумерації.
1. Обґрунтування розміру очікуваної вартості здійснено шляхом аналізу ринку за критеріями максимальної економії та спроможності постачальника поставити товар у зону можливих бойових дій, яка періодично зазнає артилерійських обстрілів. Обґрунтування технічних та якісних характеристик здійснено за наявною потребою у таких характеристиках. Документальні підстави: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України № 471 від 12.05.2023р.) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). При цьому замовник не має обов’язку використовувати будь-які документи, які не передбачені жодним діючим нормативно-правовими актами.
2. Обрахування кількісних показників закупівлі здійснено шляхом розрахунку наявної потреби з урахуванням фактичного обсягу розбору води питної населенням із точок видачі води на території Марганецької міської територіальної громади. Документальні підстави: Закон та Особливості, зокрема частина 14 Особливостей. При цьому замовник не має обов’язку використовувати будь-які документи, які не передбачені жодним діючими нормативно-правовими актами.
3. КП «ВУВКГ» ММР є замовником у розумінні п.4 ч.1 ст.2 Закону, як суб’єкт господарювання, що здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті та забезпечує, зокрема функціонування централізованого водовідведення (каналiзацiя, вiдведення й очищення стiчних вод). Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань додається.
4. Розмір частки засновника (учасника) в статутному капіталі підприємства, а саме органу місцевого самоврядування – Марганецької міської ради становить 100 відсотків, що підтверджується відомостями у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (безкоштовний доступ за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search).
5. Завершити розпочаті відкриті торги (UA-2024-04-08-010003-a) не дала змоги необхідність виконання норми підпункту 1 пункту 50 Особливостей, яка зобов’язує замовника відмінити відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Така відсутність подальшої потреби виникла у зв’язку з укладенням замовником договору № 16-04-2024 від 16 квітня 2024 року про закупівлю за предметом закупівлі «60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів. Перевезення води питної.». Договір № 16-04-2024 від 16 квітня 2024 року додається.
6. Протокол комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Марганецької міської ради № 7 від 15.04.2024р. (далі – Протокол комісії) крім загальної інформації містить конкретний термін виконання, а саме: до 17.04.2024 року. В свою чергу Особливості містять конкретний порядок проведення відкритих торгів з обов’язковістю дотримання встановлених строків. Так, станом на 17.04.2024 року (термін виконання у Протоколі комісії), відкриті торги (UA-2024-04-08-010003-a) перебували лише на етапі аукціону, після якого (крім іншого) відповідно до абзацу третього пункту 49 Особливостей (З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.) лише один строк для забезпечення права на оскарження становить 5 днів та під час цього строку Особливостями прямо заборонено укладати договір. Тобто була відсутня можливість дотримання строків проведення процедури відкритих торгів у встановленому порядку.
При цьому Протокол комісії містить конкретну інформацію щодо об’єктивних обставин, що спонукають вирішити проблему забезпечення населення достатнім обсягом питної води в строки, що не дають змогу завершити вже розпочаті відкриті торги, а саме інформацію про те, що станом на дату Протоколу комісії доставка питної води по пунктам роздачі здійснювалась у недостатній кількості. При цьому процедура відкритих торгів була на далекому від завершення етапі (найшвидше можливий строк завершення значно перевищував строк до 17.04.2024 року, що встановлений в Протоколі комісії), що унеможливлювало забезпечення потреби шляхом завершення процедури відкритих торгів у встановленому Особливостями порядку.
КП «ВУВКГ» ММР не приймало рішення укласти договір саме з ТОВ "АВТОКОМ ДНІПРО" саме на підставі Протоколу комісії № 7 від 15.04.2024р. На підставі Протоколу комісії було прийнято лише рішення про укладення прямого договору взагалі без визначення другої сторони за таким договором. Вибір другою стороною за договором саме ТОВ "АВТОКОМ ДНІПРО" відбувся пізніше за результатами аналізу ринку послуг.
7. Правові підстави для незастосування відкритих торгів надані Замовнику нормою підпункту 4 пункту 13 Особливостей, яким встановлено, що придбання може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів, яка повинна бути документально підтверджена замовником. При цьому відсутні обмеження щодо такого документального підтвердження (відсутній вичерпний перелік документального підтвердження), а отже відсутні підстави вважати Протокол комісії неналежним документальним підтвердженням.
КП «ВУВКГ» ММР уклало договір з ТОВ "АВТОКОМ ДНІПРО" не замість того, щоб здійснювати розгляд тендерних пропозицій процедури закупівлі, а перед тим як такий розгляд взагалі став можливим, адже договір було укладено 16 квітня 2024 року, а розгляд тендерних пропозицій процедури закупівлі став можливим лише після їх розкриття після аукціону, а саме 17 квітня 2024 року. Станом на дату укладання договору тендерні пропозиції взагалі не були розкриті та не були відомі.
При укладенні договору з ТОВ "АВТОКОМ ДНІПРО" замовник дотримувався всіх передбачених принципів публічних закупівель.
Протокол комісії містить конкретний термін виконання, а саме: до 17.04.2024 року. В свою чергу порядок проведення відкритих торгів, встановлений Особливостями, містить конкретні строки для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів. Порівняння строку «до 17.04.2024 року» із зазначеними строками для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів дозволяє дійти висновку про унеможливлення дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів, що і передбачено підпунктом 4 пункту 13 Особливостей.
Протокол комісії містить інформацію про те, що доставка питної води по пунктам роздачі здійснюється у недостатній кількості. При цьому спонукають вирішити проблему забезпечення населення достатнім обсягом питної води біологічні особливості функціонування організму людини, які не допускають тривалої відсутності питної води.
Проблема забезпечення населення питною водою дійсно виникла 06 червня 2023 року і з того часу замовником регулярно виживаються відповідні різноманітні заходи стосовно забезпечення населення питною водою, серед яких закупівля послуг перевезення води питної є лише одним з багатьох. Придбання замовником послуг перевезення води питної здійснювалося і раніше відповідно до річного плану закупівель, у встановленому порядку, зокрема у порядку пункту 14 Особливостей, який передбачає, що закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби.
Протокол комісії є документом, що підтверджує нагальну потребу у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів, як це і передбачено підпунктом 4 пункту 13 Особливостей, про що вже зазначалося вище.
Враховуючи вищевикладене, укладення замовником договору з ТОВ "АВТОКОМ ДНІПРО" не порушує жодної норми Особливостей та Закону, відповідає принципам публічних закупівель.
Крім того, укладання замовником договору з ТОВ "АВТОКОМ ДНІПРО" є реалізацією замовником права наданого замовнику підпунктом 4 пункту 13 Особливостей. Таке право реалізоване замовником у повній відповідності до встановленого Особливостями порядку, зокрема з належним документальним підтвердженням Протоколом комісії, з урахуванням відсутні обмеження щодо такого документального підтвердження (у підпункті 4 пункту 13 Особливостей відсутній вичерпний перелік документального підтвердження), а отже відсутні підстави вважати Протокол комісії неналежним документальним підтвердженням. Реалізація замовником права наданого замовнику підпунктом 4 пункту 13 Особливостей здійснена з метою вирішення проблеми забезпечення населення достатнім обсягом питної води з урахуванням біологічні особливості функціонування організму людини, які не допускають тривалої відсутності питної води.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-13 12:43:18

Питання до пояснення

Питання у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-16 16:26:16

На запит від 13 травня 2024 року

На запит від 13 травня 2024 року надається наступна інформація та документи відповідно зазначеної у запиті нумерації. При цьому терміни Закон, Особливості та Протокол комісії вживаються у такому самому значенні, в якому вони вжиті у інформації наданій на запит від 07 травня 2024 року.
1. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі замовником не документувався, не фіксувався письмово, оскільки таке документування, письмове фіксування не передбачено жодним діючим нормативно-правовим актом у сфері публічних закупівель, а відповідно замовник не може надати інформацію та документи у зв’язку з їх відсутністю у замовника.
2. Ринок аналогічних послуг замовник досліджував шляхом проведення переговорів з учасниками такого ринку.
3. Іншим суб’єктам господарювання запити стосовно надання комерційних пропозицій направлялися виключно в усній формі під час проведення переговорів. Відповіді суб’єктів господарювання та їх комерційні пропозиції отримувались також виключно в усній формі. Цей процес не документувався, не фіксувався письмово, відповідно замовник не може надати такі запити, комерційні пропозиції та відповіді суб’єктів господарювання.
4. Визначення технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі здійснено шляхом планування (орієнтовно) з урахуванням швидкості розбору води населенням із пунктів роздачі води протягом доби та зміни такої швидкості у часі, об’ємів ємностей з яких відбувається роздача води, особливостей заповнення та спустошення цих ємностей водою через відповідні отвори у них, доступності місця знаходження пунктів роздачі води для під’їзду автомобільного транспорту, максимально зручного розташування пунктів роздачі води для населення, необхідності підтримки води у належному стані для безпечного внутрішнього споживання води населенням, невизначеності у строках відновлення централізованого постачання води питної трубопроводами. Документальні підстави: державні санітарні норми та правила "Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною", затверджені Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 12.05.2010 № 400, Закон України «Про автомобільний транспорт» № 2344-III від 5 квітня 2001 року, Особливості, зокрема частина 14 Особливостей, Закон.
5. Аналізуючи зміст Протоколу комісії можна дійти висновку, що комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Марганецької міської ради спонукало саме те, що доставка питної води по пунктам роздачі здійснювалася у недостатній кількості, на адресу виконавчого комітету Марганецької міської ради надходили численні звернення та скарги громадян з цього приводу. Враховуючи, що позачергове засідання відбулося 15 квітня 2024 року, а терміном виконання було визначено «до 17 квітня 2024 року», наявний між 15-м та 17-м квітня 1 день ймовірно був визначений мінімально необхідним та достатнім строком.
6. Після 17.04.2024р. на території Марганецької міської територіальної громади функціонує 32 пункти роздачі води. При цьому ці пункти роздачі води функціонують фактично, їх функціонування не документується, а відповідно у замовника відсутні такі документи для надання.
Вода в обсягах, що доставляється до цих пунктів, має різне походження. Крім придбання послуг перевезення води питної за договором з ТОВ "АВТОКОМ ДНІПРО", замовник здійснює самостійне перевезення води питної, яка виробляється та перевозиться власними виробничими потужностями замовника. При цьому обсяг такої води, яка виробляється та перевозиться власними виробничими потужностями замовника, не документується, але ця вода потрапляє до тих же самих пунктів роздачі, що і вода, послуги з перевезення якої купуються замовником за зазначеним договором. Враховуючи, що доставка води до пунктів здійснюється двома окремими способами, один з яких не документується, замовник не може надати інформацію та документи про обсяг води, що була доставлена до цих пунктів, у зв’язку з відсутністю таких інформації та документів у замовника. При цьому отримання населенням води з пунктів роздачі є безоплатним та вільним.
7. Кількість пунктів роздачі води питної, як і обсяг такої води, які необхідні для вирішення проблеми з питною водою є змінними у часі показниками, які зазнають впливу різних факторів. Станом на поточний час проблема є вирішеною із функціонуванням вищезазначених 32-х пунктів роздачі води, тобто необхідно 32 пункти роздачі станом на поточний час. Точна інформація про обсяг води у замовника відсутня у зв’язку з недокументуванням частини обсягу (недокументування власного виробництва та перевезення), про що вже детально зазначено у попередньому пункті 6.
8. Станом на 15.04.2024р. було 27 пунктів роздачі питної води, що підтверджується Протоколом комісії, який вже наявний в електронній системі закупівель та додається знову.
Обсяг питної води, що був доставлений до пунктів, мав різні джерела походження води та різні способи доставки води, а саме:
- доставка різноманітними благодійними організаціями;
- доставка замовником самостійно;
- доставка за договором закупівлі послуг перевезення.
При цьому документувалась лише доставка за договором закупівлі послуг перевезення. Враховуючи, що інші способи доставки не документувались, у замовника відсутня інформація та документи щодо обсягу води, який був доставлений до пунктів роздачі.
9. КП «ВУВКГ» ММР прийняло рішення укласти договір з ТОВ "АВТОКОМ ДНІПРО" у зв’язку з тим, що ціна запропонована ТОВ "АВТОКОМ ДНІПРО" була найменшою серед інших.
10. Умови запропоновані ТОВ "АВТОКОМ ДНІПРО" порівнювалися з умовами запропонованими ТОВ ВКФ "АГРО - ХЛІБ" (код: 31335039) та з ФОП Лищенко Андрій Іванович (код: 2720305074). Підтверджуючі документи у замовника відсутні у зв’язку з тим, що таке порівняння не документувалося, при цьому жоден нормативно-правовий акт у сфері публічних закупівель не зобов’язує замовника здійснювати таке документування. Як вже було зазначено вище у пункті 3, суб’єктам господарювання запити стосовно надання комерційних пропозицій направлялися виключно в усній формі під час проведення переговорів. Відповіді суб’єктів господарювання та їх комерційні пропозиції отримувались також виключно в усній формі. Цей процес не документувався, не фіксувався письмово, відповідно замовник не може надати такі запити, комерційні пропозиції та відповіді суб’єктів господарювання.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОКОМ ДНІПРО"
#42740038
Переможець 4 140 000,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2024 13:41

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
19 квітня 2024 13:41