Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з монтажу системи відеоспостереження в приміщеннях та на території КНП "Київська міська клінічна лікарня №3"
Очікувана вартість
2 600 000,00 UAH
UA-2024-04-19-007061-a ● e75f4b72503a41458ff6d5ec100f4ee2
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 05415958 |
Вебсайт: | http://www.kmkl3.itmed.org |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Петра Запорожця, буд. 26 |
Контактна особа: |
Ліна Маковецька +380445122567 uotenderkmkl924@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2024 13:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 14:31 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 14:31 |
Очікувана вартість: | 2 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою такого банку-гаранта (у разі наявності) (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (у разі наявності) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності банківської гарантії або не підтвердження банківської гарантії кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності), подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Електронна банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) та відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897). Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою (у разі наявності) такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Розмір забезпечення тендерної пропозиції не перевищує 3% від очікуваної вартості предмета закупівлі та становить 78 000,00 грн. (сімдесят вісім тисяч гривень 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Комунальне некомерційне підприємство " Київська міська клінічна лікарня №3 Виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської Державної адміністрації) код ЄДРПОУ 05415958 КНП «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 3», вулиця Петра Запорожця,26 м.Київ ,021225. Код ЕДРПОУ: 05415958 Р/Р: UA3130522990000026001036207675 АТ КБ "ПРИВАТБАНК" м. Київ МФО 305299 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 78000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, та становить 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору. Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору про закупівлю. Виконання зобов’язань по договору забезпечується заставою, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника (інформація надається Переможцю закупівлі). У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, номер оголошення ____________, без ПДВ» Переможець процедури закупівлі повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Учасник повинен надати у складі пропозиції лист-гарантію про те, що у разі визначення його переможцем цієї закупівлі, він зобов’язується не пізніше дати укладення договору внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок такого замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з монтажу системи відеоспостереження в приміщеннях та на території КНП "Київська міська клінічна лікарня №3" (згідно додатку 2 до ТД)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, Київська область, Київ, вул.Петра Запорожця 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2024
ДК 021:2015: 51310000-8 — Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2024 13:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2024 13:54 |
Перелік змін до додатку 2 ТД.docx | |
23 квітня 2024 13:54 |
Додаток_2_до_ТД_(монтаж відеонагляд) нова редакція.docx | |
19 квітня 2024 13:38 |
Тендерна_документацiя_(монтаж відеонагляд) нова.docx | |
19 квітня 2024 13:38 |
Додаток_3 Проект_Договору_ (3).docx | |
19 квітня 2024 13:38 |
Додаток_1_до_ТД_(монтаж відеонагляд) нова.docx | |
19 квітня 2024 13:38 |
Додаток_2_до_ТД_(монтаж відеонагляд) docx (1) (1) (1).docx |
23 квітня 2024 13:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 квітня 2024 13:54 |
Перелік змін до додатку 2 ТД.docx
|
|||
23 квітня 2024 13:54 |
Додаток_2_до_ТД_(монтаж відеонагляд) нова редакція.docx
|
|||
19 квітня 2024 13:38 |
Тендерна_документацiя_(монтаж відеонагляд) нова.docx
|
|||
19 квітня 2024 13:38 |
Додаток_3 Проект_Договору_ (3).docx
|
|||
19 квітня 2024 13:38 |
Додаток_1_до_ТД_(монтаж відеонагляд) нова.docx
|
|||
19 квітня 2024 13:38 |
Додаток_2_до_ТД_(монтаж відеонагляд) docx (1) (1) (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дефектний акт
Дата подання: 22 квітня 2024 15:28
Дата відповіді: 23 квітня 2024 14:00
Доброго дня! В дефектному акті Ви вказуєте в п.20 Комутаційний бокс DS-1260ZJ 24 шт., та в п.51 Комутаційний бокс, DS-1260ZJ і теж 24 шт., можливо в якомусь пункті мають бути роботи з встановлення даних боксів, чи їх дійсно має бути 48 загальною кількістю?
Відповідь: Добрий день! Комутаційних боксів DS-1260ZJ має бути 24 шт. В додаток 2 до тендерної документації внесено зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-04-19-007061-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Лемешко Олександр Георгійович, Код ЄДРПОУ:2257403916
Дата подання: 15 травня 2024 10:15
Порушення ЗУ "Про публічні закуіпівлі", безпідставне відхилення пропозиції
Шановний Замовник, повідомляємо Вам, що гарантійні випадки у тексті гарантії наведені згідно вимог тендерної документації (Розділ 3, пункт 3 "Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції"). Супровідні документи до гарантії підписані уповноваженою особою банку Коваленко О. С. довіреність на яку була надана. При цьому тендерна документації не містить вимог щодо обов’язкового завірення документів саме підписантом цих документів (тобто вони мають бути завірені будь-якою уповноваженою особою банку)
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 травня 2024 09:38
Шановний Олександре Георгійовичу!
1) Відповідно до вимог пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 тендерної документації встановлено, що електронна банківська гарантія надана банком-резидентом України МАЄ БУТИ ОФОРМЛЕНА ВІДПОВІДНО ДО вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) та відповідно до ФОРМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897).
2) Відповідно до вимог пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 тендерної документації встановлено, що електронна банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається ДОВІДКА З БАНКУ ПРО НАЯВНІСТЬ ПОВНОГО ГРОШОВОГО ПОКРИТТЯ на весь строк дії відповідної гарантії та ВИПИСКА З БАНКУ ПО РАХУНКУ ПОКРИТТЯ, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, ЗАВІРЕНІ ПІДПИСОМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ банку-гаранта та печаткою (у разі наявності) такого банку-гаранта ІЗ НАДАННЯМ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПОВНОВАЖЕНЬ ТАКОЇ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ ВІД БАНКУ-ГАРАНТА. У складі тендерної пропозиції надана Довідка про наявність грошових коштів під покриття гарантії № 240425SU18052000 від 25.04.2024 року (далі–Довідка), яка видана банком-гарантом, завірена підписом НАЧАЛЬНИКА УПРАВЛІННЯ ПІДТРИМКИ ДОКУМЕНТАРНИХ ТА ВЕКСЕЛЬНИХ ОПЕРАЦІЙ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК" ЗЕМЦОВ ІГОР ВІКТОРОВИЧ. У складі тендерної пропозиції ВІДСУТНІ ДОКУМЕНТИ, які підтверджують повноваження Уповноваженої особи від банку-гаранта НАЧАЛЬНИКА УПРАВЛІННЯ ПІДТРИМКИ ДОКУМЕНТАРНИХ ТА ВЕКСЕЛЬНИХ ОПЕРАЦІЙ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК" ЗЕМЦОВ ІГОР ВІКТОРОВИЧ. У складі тендерної пропозиції надана Заключна виписка за період з 01.04.2024 по 11.05.2024 завірена підписом Членом Правління банку (з питань малого і середнього бізнесу) ЗАІГРАЄВ Є.О. У складі тендерної пропозиції ВІДСУТНІ ДОКУМЕНТИ, які підтверджують повноваження Уповноваженої особи від банку-гаранта Члена Правління банку (з питань малого і середнього бізнесу) ЗАІГРАЄВ Є.О.
3) Враховуючи вище викладене, Замовник відхилив тендерну пропозицію ФОП Лемешко Олександр Георгійович відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Відповідно до вимог Закону фізична чи юридична особа, може звернутися до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
1) Відповідно до вимог пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 тендерної документації встановлено, що електронна банківська гарантія надана банком-резидентом України МАЄ БУТИ ОФОРМЛЕНА ВІДПОВІДНО ДО вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) та відповідно до ФОРМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897).
2) Відповідно до вимог пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 тендерної документації встановлено, що електронна банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається ДОВІДКА З БАНКУ ПРО НАЯВНІСТЬ ПОВНОГО ГРОШОВОГО ПОКРИТТЯ на весь строк дії відповідної гарантії та ВИПИСКА З БАНКУ ПО РАХУНКУ ПОКРИТТЯ, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, ЗАВІРЕНІ ПІДПИСОМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ банку-гаранта та печаткою (у разі наявності) такого банку-гаранта ІЗ НАДАННЯМ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПОВНОВАЖЕНЬ ТАКОЇ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ ВІД БАНКУ-ГАРАНТА. У складі тендерної пропозиції надана Довідка про наявність грошових коштів під покриття гарантії № 240425SU18052000 від 25.04.2024 року (далі–Довідка), яка видана банком-гарантом, завірена підписом НАЧАЛЬНИКА УПРАВЛІННЯ ПІДТРИМКИ ДОКУМЕНТАРНИХ ТА ВЕКСЕЛЬНИХ ОПЕРАЦІЙ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК" ЗЕМЦОВ ІГОР ВІКТОРОВИЧ. У складі тендерної пропозиції ВІДСУТНІ ДОКУМЕНТИ, які підтверджують повноваження Уповноваженої особи від банку-гаранта НАЧАЛЬНИКА УПРАВЛІННЯ ПІДТРИМКИ ДОКУМЕНТАРНИХ ТА ВЕКСЕЛЬНИХ ОПЕРАЦІЙ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК" ЗЕМЦОВ ІГОР ВІКТОРОВИЧ. У складі тендерної пропозиції надана Заключна виписка за період з 01.04.2024 по 11.05.2024 завірена підписом Членом Правління банку (з питань малого і середнього бізнесу) ЗАІГРАЄВ Є.О. У складі тендерної пропозиції ВІДСУТНІ ДОКУМЕНТИ, які підтверджують повноваження Уповноваженої особи від банку-гаранта Члена Правління банку (з питань малого і середнього бізнесу) ЗАІГРАЄВ Є.О.
3) Враховуючи вище викладене, Замовник відхилив тендерну пропозицію ФОП Лемешко Олександр Георгійович відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Відповідно до вимог Закону фізична чи юридична особа, може звернутися до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Лемешко Олександр Георгійович |
1 894 444,00
UAH з ПДВ
|
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ" |
2 041 598,12
UAH з ПДВ
|
1 700 000,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Безпечний Дім |
2 582 038,78
UAH з ПДВ
|
2 582 038,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Лемешко Олександр Георгійович #2257403916 |
Відхилено |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2024 10:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 травня 2024 18:53
|
ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ" #38143880 |
Відхилено |
1 700 000,04
UAH з ПДВ
|
16 травня 2024 16:33
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 травня 2024 00:00
|
ПП Безпечний Дім #33060119 |
Переможець |
2 582 038,78
UAH з ПДВ
|
17 травня 2024 16:25
|