Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Костюм захисний від бойових та отруйних речовин (ДК 021:2015- 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання)
Очікувана вартість
150 040,00 UAH
UA-2024-04-19-005540-a a309b853fee04156a59800e58ba05d31
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Колєсова

+380443654098 k.koliesova@dbr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ
Код ЄДРПОУ: 41760289
Місцезнаходження: 01011, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Панаса Мирного, буд. 28
Контактна особа: Катерина Колєсова
+380443654098
k.koliesova@dbr.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2024 12:19
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2024 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2024 00:00
Початок аукціону: 02 травня 2024 11:45
Початок аукціону: 02 травня 2024 11:45
Очікувана вартість: 150 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
62 комплект
Костюм захисний від бойових та отруйних речовин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2024
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2024 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2024 12:19
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2024 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТАР ТЕХНОЛОДЖІ" 147 560,00
UAH з ПДВ
143 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ГАНЗІЄНКО ВІТАЛІЙ ФЕДОРОВИЧ 149 420,00
UAH з ПДВ
143 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 квітня 2024 12:12
Електронний підпис
30 квітня 2024 12:10
Електронний підпис
30 квітня 2024 11:42
Паспорт л-1.PDF
30 квітня 2024 11:42
Лист відгук УРП.pdf
30 квітня 2024 11:42
4. Порівняльна таблиця.PDF
30 квітня 2024 11:42
13. Гарантійний лист.PDF
30 квітня 2024 11:42
Договір УРП.pdf
30 квітня 2024 11:42
5. Технічні вимоги.PDF
30 квітня 2024 11:42
Паспорт.PDF
30 квітня 2024 11:42
6. Проєкт договору.PDF
30 квітня 2024 11:42
Висновок ДСЕЕ.PDF
30 квітня 2024 11:42
1. Пропозиція.PDF
30 квітня 2024 11:42
10. Гарантійний лист.PDF
30 квітня 2024 11:42
Статут завірений.pdf

Публічні документи

03 травня 2024 10:11
Електронний підпис
30 квітня 2024 14:09
Електронний підпис
30 квітня 2024 14:07
Цінова пропозиція (5).pdf
30 квітня 2024 14:07
відгук.pdf
30 квітня 2024 14:07
ПРОЕКТ договору_2.pdf
30 квітня 2024 14:07
Паспорт Ганзієнко В.Ф.pdf
30 квітня 2024 14:07
Зразок Паспорт Л-1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТАР ТЕХНОЛОДЖІ"

ГАНЗІЄНКО ВІТАЛІЙ ФЕДОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СТАР ТЕХНОЛОДЖІ"
#38150154
Відхилено 143 800,00
UAH з ПДВ
02 травня 2024 17:35
ГАНЗІЄНКО ВІТАЛІЙ ФЕДОРОВИЧ
#1796914616
Переможець 143 840,00
UAH з ПДВ
03 травня 2024 17:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 травня 2024 17:41

Документи

02 травня 2024 17:35
Електронний підпис
02 травня 2024 17:35
протокол 17.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

У процесі розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи підприємця Ганзієнко Віталій Федорович (далі – ФОП Ганзієнко В.Ф.) уповноваженою особою Державного бюро розслідувань було встановлено таку невідповідність. Відповідно до вимог тендерної документації ФОП Ганзієнко В.Ф. не зазначив в довідці в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації дані про займані посади та дані про стаж роботи на займаних посадах. Відповідно до частини 2 пункту восьмого Особливостей у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. ВИРІШИЛА: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо надання ФОП Ганзієнко В.Ф. наступних документів: - Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації яка містить дані про займані посади та стаж роботи на займаних.

Документи

03 травня 2024 17:45
Електронний підпис
03 травня 2024 17:44
протокол 20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 травня 2024 17:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ГАНЗІЄНКО ВІТАЛІЙ ФЕДОРОВИЧ
#1796914616
143 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 травня 2024 17:45
Електронний підпис
03 травня 2024 17:44
протокол 20.pdf