Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автоматизоване робоче місце (код 30210000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
2 642 600,00 UAH
UA-2024-04-19-004629-a ● 26a9870f952b47978fae48ece90d89c3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 39751280 |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Дениса Монастирського, будинок 3 |
Контактна особа: |
Іосіфова Вікторія Вікторівна 380443639676 v.iosifova@nabu.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2024 11:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2024 15:25 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2024 15:25 |
Очікувана вартість: | 2 642 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 213,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. Більш детально у тендерній документації. Місце постачання товару: Національне антикорупційне бюро України, вулиця Дениса Монастирського, будинок 3, місто Київ, 03035. Обсяг закупівлі: 100 комплектів. Більш детально у додатку 2 до тендерної документації. Строк (термін) постачання товару: не пізніше 60 (шістдесяти) календарних днів з дня укладення договору. Більш детально у додатку 2 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 комплект
Автоматизоване робоче місце
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, Київська область, Київ, вулиця Дениса Монастирського, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2024
ДК 021:2015: 30214000-2 — Робочі станції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець проводить оплату вартості товару, поставленого на підставі видаткових накладних і рахунків постачальника, у строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару покупцю, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця у поточному році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку покупця бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця. Оплата товару здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок постачальника. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2024 11:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2024 11:42 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
19 квітня 2024 11:42 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Windows
Дата подання: 23 квітня 2024 11:00
Дата відповіді: 25 квітня 2024 17:18
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:Учасник у складі тендерної пропозиції має підтвердити таке партнерство (Листом від компанії Microsoft чи представництва Microsoft в Україні про підтвердження права виробника на встановлення програмного забезпечення з використанням технології ОЕМ активації ОА 3.0). Крім того, Учасник повинен чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або надати лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Національним бюро розглянуто звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації за предметом закупівлі Автоматизоване робоче місце (код 30210000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»). За результатами розгляду повідомляємо про таке.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені Замовником відповідно до його потреб.
Розділом 4 проєкту договору (додаток 3 до тендерної документації) передбачено, що якість товару повинна відповідати державним стандартам та/або технічним умовам, що підтверджується сертифікатами відповідності, декларацією виробника, протоколами досліджень продукції тощо. Належним чином засвідчені копії документів про якість товару надаються постачальником покупцю в момент поставки товару. Покупець має право вимагати від постачальника додаткові документи про якість товару в разі, якщо обов’язковість їх наявності встановлена законодавством України, діючим на момент поставки товару.
На підставі вищевикладеного та на виконання імперативних норм статті 5 Закону, Замовник не вбачає за необхідність внесення змін до тендерної документації в частині відповідного звернення.
Дякуємо за звернення.
Національним бюро розглянуто звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації за предметом закупівлі Автоматизоване робоче місце (код 30210000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»). За результатами розгляду повідомляємо про таке.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені Замовником відповідно до його потреб.
Розділом 4 проєкту договору (додаток 3 до тендерної документації) передбачено, що якість товару повинна відповідати державним стандартам та/або технічним умовам, що підтверджується сертифікатами відповідності, декларацією виробника, протоколами досліджень продукції тощо. Належним чином засвідчені копії документів про якість товару надаються постачальником покупцю в момент поставки товару. Покупець має право вимагати від постачальника додаткові документи про якість товару в разі, якщо обов’язковість їх наявності встановлена законодавством України, діючим на момент поставки товару.
На підставі вищевикладеного та на виконання імперативних норм статті 5 Закону, Замовник не вбачає за необхідність внесення змін до тендерної документації в частині відповідного звернення.
Дякуємо за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2024 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАНАРА" |
2 449 840,00
UAH з ПДВ
|
2 423 414,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ХОЛОД СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ |
2 490 000,00
UAH з ПДВ
|
2 436 586,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" |
2 495 700,00
UAH з ПДВ
|
2 449 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА" |
2 585 724,00
UAH з ПДВ
|
2 585 724,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-ВІРНИЙ НАПРЯМОК" |
224 200 000,00
UAH з ПДВ
|
224 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАНАРА" #44319152 |
Переможець |
2 423 414,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2024 19:01
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 02 травня 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2024 15:50
|
Договір_264_від 13.05.2024.pdf | укладений |
13 травня 2024 15:49
|