Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
“Універсальний 20 футовий контейнер Тип 1”
Очікувана вартість
35 200 000,00 UAH
UA-2024-04-19-004346-a ● 467d0b98d0694023a53528d84d7fea4b
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗАХІДНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАМОВНИКА РОБІТ |
Код ЄДРПОУ: | 26630218 |
Місцезнаходження: | 79017, Україна , Львівська обл., Львів, Мечникова 16а |
Контактна особа: |
Шестопал Ігор 380676541671 west_uzr@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2024 11:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 15:15 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 15:15 |
Очікувана вартість: | 35 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 211 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмету закупівлі. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 352000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 2 (двом) відсоткам вартості договору у формі депозиту безвідсоткового (шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Закупівля товару “Універсальний 20 футовий контейнер Тип 1”. Для виконання умов договору постачальнику надається давальницька сировина – 20 футовий контейнер серійного виробництва (ДСТУ ISO 668:2015), більш детальна інформація наведена в проєкті договору Додаток до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
88 комплект
“Універсальний 20 футовий контейнер Тип 1”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2024
ДК 021:2015: 44211100-3 — Модульні та переносні споруди
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за фактично поставлений та прийнятий Виріб проводяться протягом 30 (тридцяти) календарних днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленої видаткової накладної на відвантажений Виріб, в якій зазначено реквізити Постачальника, номенклатуру, кількість, ціну Виробу, який переходить у власність Замовника, сума для оплати Виробу та Акт приймання-передачі військового майна (Додаток 5 додатку 3 тендерної документації). Без вищезазначених документів або відсутності в них встановленої інформації, оплата поставленого Виробу не проводиться. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2024 14:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2024 14:22 |
Зміни які вносяться..docx | |
23 квітня 2024 14:21 |
Тендерна документація Універсальний 20 футовий контейнер Тип 1 Старичі2.docx | |
19 квітня 2024 11:41 |
Додаток 3 Проєкт_Договору_Контейнери.docx | |
19 квітня 2024 11:41 |
Додаток 2 Технчна_специфікація.pdf |
23 квітня 2024 14:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 квітня 2024 14:22 |
Зміни які вносяться..docx
|
|||
23 квітня 2024 14:21 |
Тендерна документація Універсальний 20 футовий контейнер Тип 1 Старичі2.docx
|
|||
19 квітня 2024 11:41 |
Додаток 3 Проєкт_Договору_Контейнери.docx
|
|||
19 квітня 2024 11:41 |
Додаток 2 Технчна_специфікація.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вартості давальницької сировини
Дата подання: 22 квітня 2024 15:51
Дата відповіді: 23 квітня 2024 12:29
У підпункті 12. пункту 2 додатку 1 тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати лист в довільній формі, що учасник ознайомлений з порядком та місцем отримання давальницької сировини – 20 футового контейнера серійного виробництва (ДСТУ ISO 668:2015) та про те що дана сировина включена в склад очікуваної вартості закупівлі. Однак вартість давальницької сировини відсутня у тендерній документації замовника, а у постанові КМУ №332 від 04.04.2001 року «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету» відсутня вказівка на граничну вартість контейнерів, що унеможливлює її використання.
У зв’язку з чим просимо надати відповідь на підставі чого учаснику розраховувати очікувану вартість, а саме на підставі вартості Давальницької сировини замовника або відповідних ринкових цін на контейнери? Чи потрібно буде у подальшому включати і підтверджувати розрахунок ринкової вартості давальницької сировини у калькуляції витрат? Також просимо дати відповідь, чи мова про ринкову вартість контейнерів, які були у вжитку, чи нових контейнерів. У разі розрахунку очікуваної вартості по вартості давальницької сировини замовника просимо вказати таку вартість.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення та уважність. В тендерну документацію буде внесено зміни у визначені Законом строки.
Щодо маркування
Дата подання: 22 квітня 2024 15:51
Дата відповіді: 23 квітня 2024 14:38
У пункті 3.1.2 додатку 2 (технічна специфікація) зазначено, що всередині споруди біля вхідних дверей на висоті 1500 мм від полу, повинна бути закріплена маркувальна табличка за ДСТУ 7232. знаки в маркуванні наносяться способом, прийнятим на підприємстві- виробнику, що має забезпечити збереження їх протягом терміну експлуатації контейнера. Маркування має містити: номенклатурний номер НАТО предмета закупівлі; код NCAGE виробника; назву підприємства-виробника або його товарний знак; серійний (інвентарний) номер контейнера; позначення ТУ виробника.
У зв’язку з чим просимо надати відповідь чи є вищезазначене маркування саме на контейнерах, які надаються замовником в якості давальницької сировини, чи замовником додатково надається інформація постачальнику для нанесення відповідного маркування на табличку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не є виробником товару, відповідно, маркування наносяться способом, прийнятим на підприємствівиробнику (постачальнику) кінцевого товару.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-04-19-004346-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВДМ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:44509551
Дата подання: 13 травня 2024 17:51
Оскаження
Відповідно пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 54 постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Разом з тим, 19 квітня 2024 року Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено тендерну документацію по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю товару: “Універсальний 20 футовий контейнер Тип 1” (за ДК 021:2015 код 44211100-3 (модульні та переносні споруди) затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Західного управління замовника робіт Ігорем Шестопалом від 18 квітня 2024 року №48.
23 квітня 2024 року в електронній системі закупівель опубліковано тендерну документацію по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю товару: “Універсальний 20 футовий контейнер Тип 1” (за ДК 021:2015 код 44211100-3 (модульні та переносні споруди) затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Західного управління замовника робіт Ігорем Шестопалом від 19 квітня 2024 року №48, та перелік змін, що вносяться.
При внесенні змін до тендерної документації Замовником були допущені наступні порушення:
Відповідно до пункту 54 Особливостей, зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Зміни до тендерної документації затверджені протоколом уповноваженої особи Замовника від 19 квітня 2024 року, а в електронній системі закупівель тендерну документацію в новій редакції та перелік змін до тендерної документації оприлюднено 23 квітня 2024 року (через три календарні дні), таким чином Замовником були порушені строки публікації тендерної документації в новій редакції зазначені в пункті 54 Особливостей.
Разом з тим, відповідно до пункту 1 Розділу 4 тендерної документації затвердженої протоколом уповноваженої особи Замовника від 18 квітня 2024 року №48 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій —
27 квітня 2024 року».
При внесенні змін до тендерної документації протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 19 квітня 2024 року №48, кінцевий строк подання тендерної пропозиції відповідно до пункту 1 Розділу 4 тендерної документації зазначено 27 квітня 2024 року, однак в оголошенні оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 29 квітня 2024.
Відповідно до пункту 54 Особливостей Замовник був зобов’язаний внести зміни в тендерну документацію в частині пункту 1 Розділу 4 тендерної документації та зазначити інформацію про кінцевий строк подання тендерної пропозиції відповідно до інформації зазначеної в оголошенні про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель а також зазначити це в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Зважаючи на викладене Замовник зобов’язаний відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до пункту 54 постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Разом з тим, 19 квітня 2024 року Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено тендерну документацію по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю товару: “Універсальний 20 футовий контейнер Тип 1” (за ДК 021:2015 код 44211100-3 (модульні та переносні споруди) затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Західного управління замовника робіт Ігорем Шестопалом від 18 квітня 2024 року №48.
23 квітня 2024 року в електронній системі закупівель опубліковано тендерну документацію по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю товару: “Універсальний 20 футовий контейнер Тип 1” (за ДК 021:2015 код 44211100-3 (модульні та переносні споруди) затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Західного управління замовника робіт Ігорем Шестопалом від 19 квітня 2024 року №48, та перелік змін, що вносяться.
При внесенні змін до тендерної документації Замовником були допущені наступні порушення:
Відповідно до пункту 54 Особливостей, зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Зміни до тендерної документації затверджені протоколом уповноваженої особи Замовника від 19 квітня 2024 року, а в електронній системі закупівель тендерну документацію в новій редакції та перелік змін до тендерної документації оприлюднено 23 квітня 2024 року (через три календарні дні), таким чином Замовником були порушені строки публікації тендерної документації в новій редакції зазначені в пункті 54 Особливостей.
Разом з тим, відповідно до пункту 1 Розділу 4 тендерної документації затвердженої протоколом уповноваженої особи Замовника від 18 квітня 2024 року №48 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій —
27 квітня 2024 року».
При внесенні змін до тендерної документації протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 19 квітня 2024 року №48, кінцевий строк подання тендерної пропозиції відповідно до пункту 1 Розділу 4 тендерної документації зазначено 27 квітня 2024 року, однак в оголошенні оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 29 квітня 2024.
Відповідно до пункту 54 Особливостей Замовник був зобов’язаний внести зміни в тендерну документацію в частині пункту 1 Розділу 4 тендерної документації та зазначити інформацію про кінцевий строк подання тендерної пропозиції відповідно до інформації зазначеної в оголошенні про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель а також зазначити це в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Зважаючи на викладене Замовник зобов’язаний відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2024 12:38
Шановний учаснику дякуємо Вам за вашу увагу до закупівлі.
Так на сьогоднішній день, в умовах воєнного стану, замовники здійснюють свою діяльність відповідно до Постанови № 1178 та враховують вимоги Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Важливо відзначити, що Закон визначає дві основні підстави, за якими замовник може самостійно скасувати тендер:
відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
неможливість усунення порушень, що виникли через порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з детальним описом таких порушень, які неможливо виправити.
Також додатково, частиною 5 статті 32 Закону передбачено ще дві підстави, за якими замовник може визнати тендер таким, що не відбувся:
якщо здійснення закупівлі стало неможливим через дію непереборної сили;
з метою скорочення видатків на проведення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Так учасник стверджує, що наявні підстави для скасування Закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, що нібито при застосуванні пункт 54 Особливостей Замовником При внесенні змін до тендерної документації Замовником були допущені порушення.
Твердження що при внесенні змін до тендерної документації Замовником були допущені наступні порушення:
Твердження 1 «Відповідно до пункту 54 Особливостей, зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Зміни до тендерної документації затверджені протоколом уповноваженої особи Замовника від 19 квітня 2024 року, а в електронній системі закупівель тендерну документацію в новій редакції та перелік змін до тендерної документації оприлюднено 23 квітня 2024 року (через три календарні дні), таким чином Замовником були порушені строки публікації тендерної документації в новій редакції зазначені в пункті 54 Особливостей.»
Саме так зміни було внесені до тендерної документації 23 квітня 2024 року, дата змін 23.04.2024, публікація переліку змін, які вносяться до тендерної документації та тендерну документацію зі змінами датовано електронною системою закупівель 14.22 год 23.04.2024, жодного протоколу про внесення змін від 19 квітня 2024 року в електронній системі закупівель не публікувалося, тендерна документація як того вимагає законодавство була опублікована в новій редакції зі змінами, що чітко відображено в електронній системі закупівель. А отже відповідно до вище наведеного звинувачення Замовника про якісь порушення строків публікацій є надуманими та безпідставними.
Твердження 2 «Разом з тим, відповідно до пункту 1 Розділу 4 тендерної документації затвердженої протоколом уповноваженої особи Замовника від 18 квітня 2024 року №48 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій —
27 квітня 2024 року».
При внесенні змін до тендерної документації протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 19 квітня 2024 року №48, кінцевий строк подання тендерної пропозиції відповідно до пункту 1 Розділу 4 тендерної документації зазначено 27 квітня 2024 року, однак в оголошенні оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 29 квітня 2024.»
Відповідно до пункту 54 Особливостей Замовник був зобов’язаний внести зміни в тендерну документацію в частині пункту 1 Розділу 4 тендерної документації та зазначити інформацію про кінцевий строк подання тендерної пропозиції відповідно до інформації зазначеної в оголошенні про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель а також зазначити це в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.»
Відповідно до вище наведеного слід зазначити, що у відповідності до абзацу третього пункту 54 Особливостей у разі внесення змін до тендерної документації замовник продовжує строк для подання тендерних пропозицій в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше 4 днів.
Підкреслюємо, що йдеться саме про календарні дні а не робочі та про час в електронній системі закупівель.
В даному випадку замовником було чітко виконано вимоги абзацу 3 п. 54 Особливостей, так в електронній системі закупівель було продовжено строк для подання тендерних пропозицій не менше, як на 4 дні.
Відповідно до вище наведеного підстави для скасування закупівлі на які посилається
ТОВ "ВДМ КОМПАНІ" є надуманими та не обґрунтованими.
Проте учасник може оскаржити рішення замовника днів з дати, коли замовник оприлюднив рішення про визначення переможця процедури закупівлі в ЕСЗ. Рішення органу оскарження замовники та особи, яких вони стосуються, зобов’язані виконувати (п. 22 ст. 18 Закону № 922 та п. 64 Особливостей). Тож замовник може скасувати своє рішення на кваліфікацію, лише якщо орган оскарження задовольнить скаргу учасника.
Так на сьогоднішній день, в умовах воєнного стану, замовники здійснюють свою діяльність відповідно до Постанови № 1178 та враховують вимоги Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Важливо відзначити, що Закон визначає дві основні підстави, за якими замовник може самостійно скасувати тендер:
відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
неможливість усунення порушень, що виникли через порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з детальним описом таких порушень, які неможливо виправити.
Також додатково, частиною 5 статті 32 Закону передбачено ще дві підстави, за якими замовник може визнати тендер таким, що не відбувся:
якщо здійснення закупівлі стало неможливим через дію непереборної сили;
з метою скорочення видатків на проведення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Так учасник стверджує, що наявні підстави для скасування Закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, що нібито при застосуванні пункт 54 Особливостей Замовником При внесенні змін до тендерної документації Замовником були допущені порушення.
Твердження що при внесенні змін до тендерної документації Замовником були допущені наступні порушення:
Твердження 1 «Відповідно до пункту 54 Особливостей, зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Зміни до тендерної документації затверджені протоколом уповноваженої особи Замовника від 19 квітня 2024 року, а в електронній системі закупівель тендерну документацію в новій редакції та перелік змін до тендерної документації оприлюднено 23 квітня 2024 року (через три календарні дні), таким чином Замовником були порушені строки публікації тендерної документації в новій редакції зазначені в пункті 54 Особливостей.»
Саме так зміни було внесені до тендерної документації 23 квітня 2024 року, дата змін 23.04.2024, публікація переліку змін, які вносяться до тендерної документації та тендерну документацію зі змінами датовано електронною системою закупівель 14.22 год 23.04.2024, жодного протоколу про внесення змін від 19 квітня 2024 року в електронній системі закупівель не публікувалося, тендерна документація як того вимагає законодавство була опублікована в новій редакції зі змінами, що чітко відображено в електронній системі закупівель. А отже відповідно до вище наведеного звинувачення Замовника про якісь порушення строків публікацій є надуманими та безпідставними.
Твердження 2 «Разом з тим, відповідно до пункту 1 Розділу 4 тендерної документації затвердженої протоколом уповноваженої особи Замовника від 18 квітня 2024 року №48 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій —
27 квітня 2024 року».
При внесенні змін до тендерної документації протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 19 квітня 2024 року №48, кінцевий строк подання тендерної пропозиції відповідно до пункту 1 Розділу 4 тендерної документації зазначено 27 квітня 2024 року, однак в оголошенні оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 29 квітня 2024.»
Відповідно до пункту 54 Особливостей Замовник був зобов’язаний внести зміни в тендерну документацію в частині пункту 1 Розділу 4 тендерної документації та зазначити інформацію про кінцевий строк подання тендерної пропозиції відповідно до інформації зазначеної в оголошенні про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель а також зазначити це в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.»
Відповідно до вище наведеного слід зазначити, що у відповідності до абзацу третього пункту 54 Особливостей у разі внесення змін до тендерної документації замовник продовжує строк для подання тендерних пропозицій в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше 4 днів.
Підкреслюємо, що йдеться саме про календарні дні а не робочі та про час в електронній системі закупівель.
В даному випадку замовником було чітко виконано вимоги абзацу 3 п. 54 Особливостей, так в електронній системі закупівель було продовжено строк для подання тендерних пропозицій не менше, як на 4 дні.
Відповідно до вище наведеного підстави для скасування закупівлі на які посилається
ТОВ "ВДМ КОМПАНІ" є надуманими та не обґрунтованими.
Проте учасник може оскаржити рішення замовника днів з дати, коли замовник оприлюднив рішення про визначення переможця процедури закупівлі в ЕСЗ. Рішення органу оскарження замовники та особи, яких вони стосуються, зобов’язані виконувати (п. 22 ст. 18 Закону № 922 та п. 64 Особливостей). Тож замовник може скасувати своє рішення на кваліфікацію, лише якщо орган оскарження задовольнить скаргу учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦБУД ТРЕЙД" |
25 050 343,30
UAH з ПДВ
|
25 050 343,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВДМ КОМПАНІ" |
34 425 600,00
UAH з ПДВ
|
34 425 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХЕНЕРГО" |
34 848 000,00
UAH з ПДВ
|
34 848 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦБУД ТРЕЙД" #44128226 |
Переможець |
25 050 343,30
UAH з ПДВ
|
08 травня 2024 15:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 травня 2024 13:01
|