Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Універсальний 20 футовий контейнер Тип-1
Очікувана вартість
20 000 000,00 UAH
UA-2024-04-19-003162-a ● 38f7b9f5c89443d1bb02141943479308
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗАХІДНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАМОВНИКА РОБІТ |
Код ЄДРПОУ: | 26630218 |
Місцезнаходження: | 79017, Україна , Львівська обл., Львів, Мечникова 16а |
Контактна особа: |
Шестопал Ігор 380676541671 west_uzr@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2024 10:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 13:53 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 13:53 |
Очікувана вартість: | 20 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмету закупівлі. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 2 (двом) відсоткам вартості договору у формі депозиту безвідсоткового (шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Закупівля товару “Універсальний 20 футовий контейнер Тип 1”. Для виконання умов договору постачальнику надається давальницька сировина – 20 футовий контейнер серійного виробництва (ДСТУ ISO 668:2015), більш детальна інформація наведена в проєкті договору Додаток до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 комплект
“Універсальний 20 футовий контейнер Тип 1”.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2024
ДК 021:2015: 44211100-3 — Модульні та переносні споруди
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за фактично поставлений та прийнятий Виріб проводяться протягом 30 (тридцяти) календарних днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленої видаткової накладної на відвантажений Виріб, в якій зазначено реквізити Постачальника, номенклатуру, кількість, ціну Виробу, який переходить у власність Замовника, сума для оплати Виробу та Акт приймання-передачі військового майна (Додаток 5) додатку 3 тендерної документації. Без вищезазначених документів або відсутності в них встановленої інформації, оплата поставленого Виробу не проводиться. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2024 15:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2024 15:35 |
Зміни що вносяться.pdf | |
23 квітня 2024 15:35 |
Змінена Тендерна документація Універсальний 20 футовий контейнер Тип 1 Любаша (1).docx | |
19 квітня 2024 10:55 |
Додаток 2 Технчна_специфікація.pdf | |
19 квітня 2024 10:55 |
Додаток 3 Проєкт_Договору_Контейнери_А.docx |
23 квітня 2024 15:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 квітня 2024 15:35 |
Зміни що вносяться.pdf
|
|||
23 квітня 2024 15:35 |
Змінена Тендерна документація Універсальний 20 футовий контейнер Тип 1 Любаша (1).docx
|
|||
19 квітня 2024 10:55 |
Додаток 2 Технчна_специфікація.pdf
|
|||
19 квітня 2024 10:55 |
Додаток 3 Проєкт_Договору_Контейнери_А.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тема відгук
Дата подання: 22 квітня 2024 15:11
Дата відповіді: 23 квітня 2024 12:25
Доброго дня! Відповідно до підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічних Договорів Учасники у складі тендерних пропозиції мають надати скановані з оригіналів копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовника, що вказані в довідці про виконання аналогічних договорів. Відгук повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
Просимо надати уточнення ідентифікатор, якої закупівлі має бути зазначений у листі - відгуці, тієї щодо якої виконувався аналогічний Договір чи тієї, у якій Учасник планує приймати участь?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до підпункту 1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документаціїї учасник надає скан-копіїї аналогічних договорів за 2019-2024 роки. В підпункті 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації відсутні часові обмеження з датою реєстрації листа відгуку. Відповідно до вище наведеного в листі відгуку не може міститись індентифікатор закупівлі у якій учасник планує приймати участь, а отже в листі відгуці зазначається ідентифікатор тієї закупівлі по якій виконувався аналогічний Договір.
Щодо вартості давальницької сировини
Дата подання: 22 квітня 2024 15:55
Дата відповіді: 23 квітня 2024 12:28
У підпункті 12. пункту 2 додатку 1 тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати лист в довільній формі, що учасник ознайомлений з порядком та місцем отримання давальницької сировини – 20 футового контейнера серійного виробництва (ДСТУ ISO 668:2015) та про те що дана сировина включена в склад очікуваної вартості закупівлі. Однак вартість давальницької сировини відсутня у тендерній документації замовника, а у постанові КМУ №332 від 04.04.2001 року «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету» відсутня вказівка на граничну вартість контейнерів, що унеможливлює її використання.
У зв’язку з чим просимо надати відповідь на підставі чого учаснику розраховувати очікувану вартість, а саме на підставі вартості Давальницької сировини замовника або відповідних ринкових цін на контейнери? Чи потрібно буде у подальшому включати і підтверджувати розрахунок ринкової вартості давальницької сировини у калькуляції витрат? Також просимо дати відповідь, чи мова про ринкову вартість контейнерів, які були у вжитку, чи нових контейнерів. У разі розрахунку очікуваної вартості по вартості давальницької сировини замовника просимо вказати таку вартість.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення та уважність. В тендерну документацію буде внесено зміни у визначені Законом строки.
Щодо маркування
Дата подання: 22 квітня 2024 15:57
Дата відповіді: 23 квітня 2024 14:39
У пункті 3.1.2 додатку 2 (технічна специфікація) зазначено, що всередині споруди біля вхідних дверей на висоті 1500 мм від полу, повинна бути закріплена маркувальна табличка за ДСТУ 7232. знаки в маркуванні наносяться способом, прийнятим на підприємстві- виробнику, що має забезпечити збереження їх протягом терміну експлуатації контейнера. Маркування має містити: номенклатурний номер НАТО предмета закупівлі; код NCAGE виробника; назву підприємства-виробника або його товарний знак; серійний (інвентарний) номер контейнера; позначення ТУ виробника.
У зв’язку з чим просимо надати відповідь чи є вищезазначене маркування саме на контейнерах, які надаються замовником в якості давальницької сировини, чи замовником додатково надається інформація постачальнику для нанесення відповідного маркування на табличку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не є виробником товару, відповідно, маркування наносяться способом, прийнятим на підприємствівиробнику (постачальнику) кінцевого товару.
Щодо листа-відгуку
Дата подання: 23 квітня 2024 15:42
Дата відповіді: 25 квітня 2024 11:23
Доброго дня!
Відповідно до підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічних Договорів Учасники у складі тендерних пропозиції мають надати скановані з оригіналів копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовника, що вказані в довідці про виконання аналогічних договорів. Відгук повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі. Просимо видалити вимогу щодо наявності у листі – відгуці інформації про ідентифікатор закупівлі, так як у нас як Учасника наявні аналогічні договори, які були укладені без застосування процедури відкритих торгів, шляхом укладення прямого договору. Слід зазначити, що публікація даних договорів в електронній системі закупівель, чинним на момент укладення цих договорів законодавством - не передбачена. Таким чином, надати інформацію про ідентифікатор закупівлі неможливо. Просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до підпункту 5 пункту 3 Постанови кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 звіти про укладені договори за постановою КМУ №169 від 28 лютого 2022 повинні були опубліковані до до 24 березня 2023 р., надалі відповідно Постанов Кабінету Міністр від 11 листопада 2022 р. № 1275 та від 12 жовтня 2022 р. № 1178 звіти про укладені договори. Відповідно до вище наведеного ідентифікатор закупівлі за укладеними прямими договорами таки існує. Крім того в тендерній документації передбачено, що замовник не вимагає документів, яких не існує.Також пропонуємо Вам звернути увагу на угоди, які планується додати, як аналогічні, чи не міститься в них інформація яка не підлягає публікації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-04-19-003162-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ " 703 Металообробний завод котельного обладання", Код ЄДРПОУ:36476658
Дата подання: 09 травня 2024 11:51
Вимагаємо від Замовника відмінити рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ СПЕЦБУД ТРЕЙД,
Шановний Замовнику!
Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник має підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформаційну довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням найменування предмета закупівлі, дати та номеру договору, назви та адреси контрагента, з яким укладено договір, сума договору, термін виконання договору, складена на фірмовому бланку учасника та завірена печаткою (за наявності).
Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати:
1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів за 2019-2024рр. (не менше двох, які виконані повністю), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів (вартість одного з договорів має становити не менше 50 % очікуваної вартості закупівлі).
Аналогічним(и) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, на поставку модульного(их) блок-контейнеру(ів)/приміщення(ь), збірно-розбірних модульних споруд.
2. Скановані з оригіналів копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовника, що вказані в довідці про виконання аналогічних договорів. Відгук повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Назва замовника в листі-відгуку має збігатись з назвою замовника в виконаному аналогічному договорі – обов’язково.
3. Акт(и) приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і) на поставку товару відповідно до аналогічного договору. Примітка: загальна вартість за укладеною угодою має збігатись з загальною сумою усіх актів приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і) на поставку товару відповідно до наданого аналогічного договору – обов’язково.
На підтвердження підпункту 1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасником «ТОВ СПЕЦБУД ТРЕЙД» в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 24.04.2024 №791, в якій зазначена інформація про 2 аналогічні договори.
Перший договір укладений між ТОВ СПЕЦБУД ТРЕЙД та АТ «Укргазвидобування» в особі філії «УГВ-Сервіс» від 23.03.2023 №УГВС81/42-23.
Другий договір укладений між ТОВ СПЕЦБУД ТРЕЙД та Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області від 07.11.2022 №293
На підтвердження підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ СПЕЦБУД ТРЕЙД надано сканований оригінал листа-відгука від Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області від 11.01.2023 №34/52 до договору від 24.04.2024 №791 та оригінал листа-відгука від АТ «Укргазвидобування» в особі філії «УГВ-Сервіс» до договору від 23.03.2023 №УГВС81/42-23. Однак вищезазначені листи-відгуки не містили ідентифікаторів закупівель.
Замовником на виконання пункту 43 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) 03 травня 2024 р о 17:59 в електронній системі закупівель було опубліковано вимогу на усунення невідповідностей.
Учасником ТОВ СПЕЦБУД ТРЕЙД на усунення невідповідностей було надано скан-копію листа-відгука від 11.01.2023 від 2023 №34/52 та лист відгук від АТ «Укргазвидобування» в особі філії «УГВ-Сервіс».
Відповідно до підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації лист-відгук має містити вихідний номер та дату видачі такого документу, однак лист від АТ «Укргазвидобування» в особі філії «УГВ-Сервіс», який завантажений в електронну систему закупівель не містить підпису директора філії «УГВ-Сервіс» Ігора Мохнія, також не містить вихідного номеру та дату видачі, що є невідповідністю умовам тендерної документації.
Оскільки учасником ТОВ СПЕЦБУД ТРЕЙД не було виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ СПЕЦБУД ТРЕЙД на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Аналогічна ситуація описана в рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.04.2024 №6419-р/пк-пз.
Вимагаємо від Замовника відмінити рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ СПЕЦБУД ТРЕЙД, та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ СПЕЦБУД ТРЕЙД відповідно норм чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник має підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформаційну довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням найменування предмета закупівлі, дати та номеру договору, назви та адреси контрагента, з яким укладено договір, сума договору, термін виконання договору, складена на фірмовому бланку учасника та завірена печаткою (за наявності).
Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати:
1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів за 2019-2024рр. (не менше двох, які виконані повністю), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів (вартість одного з договорів має становити не менше 50 % очікуваної вартості закупівлі).
Аналогічним(и) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, на поставку модульного(их) блок-контейнеру(ів)/приміщення(ь), збірно-розбірних модульних споруд.
2. Скановані з оригіналів копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовника, що вказані в довідці про виконання аналогічних договорів. Відгук повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Назва замовника в листі-відгуку має збігатись з назвою замовника в виконаному аналогічному договорі – обов’язково.
3. Акт(и) приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і) на поставку товару відповідно до аналогічного договору. Примітка: загальна вартість за укладеною угодою має збігатись з загальною сумою усіх актів приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і) на поставку товару відповідно до наданого аналогічного договору – обов’язково.
На підтвердження підпункту 1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасником «ТОВ СПЕЦБУД ТРЕЙД» в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 24.04.2024 №791, в якій зазначена інформація про 2 аналогічні договори.
Перший договір укладений між ТОВ СПЕЦБУД ТРЕЙД та АТ «Укргазвидобування» в особі філії «УГВ-Сервіс» від 23.03.2023 №УГВС81/42-23.
Другий договір укладений між ТОВ СПЕЦБУД ТРЕЙД та Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області від 07.11.2022 №293
На підтвердження підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ СПЕЦБУД ТРЕЙД надано сканований оригінал листа-відгука від Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області від 11.01.2023 №34/52 до договору від 24.04.2024 №791 та оригінал листа-відгука від АТ «Укргазвидобування» в особі філії «УГВ-Сервіс» до договору від 23.03.2023 №УГВС81/42-23. Однак вищезазначені листи-відгуки не містили ідентифікаторів закупівель.
Замовником на виконання пункту 43 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) 03 травня 2024 р о 17:59 в електронній системі закупівель було опубліковано вимогу на усунення невідповідностей.
Учасником ТОВ СПЕЦБУД ТРЕЙД на усунення невідповідностей було надано скан-копію листа-відгука від 11.01.2023 від 2023 №34/52 та лист відгук від АТ «Укргазвидобування» в особі філії «УГВ-Сервіс».
Відповідно до підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації лист-відгук має містити вихідний номер та дату видачі такого документу, однак лист від АТ «Укргазвидобування» в особі філії «УГВ-Сервіс», який завантажений в електронну систему закупівель не містить підпису директора філії «УГВ-Сервіс» Ігора Мохнія, також не містить вихідного номеру та дату видачі, що є невідповідністю умовам тендерної документації.
Оскільки учасником ТОВ СПЕЦБУД ТРЕЙД не було виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ СПЕЦБУД ТРЕЙД на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Аналогічна ситуація описана в рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.04.2024 №6419-р/пк-пз.
Вимагаємо від Замовника відмінити рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ СПЕЦБУД ТРЕЙД, та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ СПЕЦБУД ТРЕЙД відповідно норм чинного законодавства.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 травня 2024 18:30
Шановний учаснику дякуємо Вам за вашу пильність, проте ані Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 а ні Закон України № 922 не містять положень, які б дозволяли замовнику скасувати власне рішення про визначення переможця та повернутися до етапу кваліфікації учасників. Проте учасник може оскаржити рішення замовника про його відхилення протягом п’яти днів з дати, коли замовник оприлюднив рішення про визначення переможця процедури закупівлі в ЕСЗ. Рішення органу оскарження замовники та особи, яких вони стосуються, зобов’язані виконувати (п. 22 ст. 18 Закону № 922 та п. 64 Особливостей).
Тож замовник може скасувати своє рішення та повернути учасника на кваліфікацію, лише якщо орган оскарження задовольнить скаргу учасника.
Крім того просимо Вас зважити на те що Замовником не вимагалося в повній мірі замінити лист відгук, адже на момент його подачі наданий лист чинний. Вимога стосувалася в частині надання ідентифікатора закупівлі, решта документів надана учасником що не стосуються вимоги замовником не розглядалась та до уваги не бралась.
Також слід зауважити Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Під час перевірки наданих даних було встановлено наданий ідентифікатор закупівлі в довільній формі в наявності в електронній системі закупівель та є загальнодоступним тому наявність підписів та печаток не вимагалось.
Посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-29-006109-a.
Тож замовник може скасувати своє рішення та повернути учасника на кваліфікацію, лише якщо орган оскарження задовольнить скаргу учасника.
Крім того просимо Вас зважити на те що Замовником не вимагалося в повній мірі замінити лист відгук, адже на момент його подачі наданий лист чинний. Вимога стосувалася в частині надання ідентифікатора закупівлі, решта документів надана учасником що не стосуються вимоги замовником не розглядалась та до уваги не бралась.
Також слід зауважити Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Під час перевірки наданих даних було встановлено наданий ідентифікатор закупівлі в довільній формі в наявності в електронній системі закупівель та є загальнодоступним тому наявність підписів та печаток не вимагалось.
Посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-29-006109-a.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 14:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦБУД ТРЕЙД" |
14 233 149,60
UAH з ПДВ
|
14 233 149,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ " 703 Металообробний завод котельного обладання" |
19 211 773,20
UAH з ПДВ
|
19 090 444,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХЕНЕРГО" |
19 620 000,00
UAH з ПДВ
|
19 199 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БРАЦЛАВ-3М" |
19 749 960,00
UAH з ПДВ
|
19 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦБУД ТРЕЙД" #44128226 |
Переможець |
14 233 149,60
UAH з ПДВ
|
07 травня 2024 10:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 травня 2024 17:59
|