Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95 (за талонами), за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (відповідний код ДК 021:2015: 09132100-4 Неетильований бензин)
Очікувана вартість
205 597,00 UAH
UA-2024-04-19-003032-a 33a0d63edff84513a1577f3ba08b2b44
Відкриті торги з особливостями    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Калакіна Тетяна

+380577251572 tend_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Салтівського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146334
Місцезнаходження: 61146, Україна , Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ ВАЛЕНТИНІВСЬКА, будинок 27-Г
Контактна особа: Калакіна Тетяна
+380577251572
tend_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2024 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2024 00:00
Очікувана вартість: 205 597,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 055,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3570 літр
Бензин А-95 (за талонами),
за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (відповідний код ДК 021:2015: 09132100-4 Неетильований бензин)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61146, Україна, Харківська область, м.Харків, вулиця Валентинівська, буд.27-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок Покупцем за Товар здійснюється у національній валюті України шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на банківський рахунок Постачальника відповідно виставленого Постачальником рахунку-фактури та видаткової накладної у термін, що не перевищує 120 (сто двадцять) календарних днів від дня отримання кожної окремої партії Товару Покупцем і переходу до нього права власності на Товар. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
Відстань від АЗС до Управління освіти адміністрації Салтівського району Харківської міської ради (м.Харків, вулиця Валентинівська,27-г), питома вага критерію – 20 %.: 20%
- Відстань від АЗС менше або дорівнює 2,0 км : 20%
- Відстань від АЗС від 2,01 км до 3,0 км : 10%
- Відстань від АЗС від 3,01 км та більше : 0%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 10:47
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 10:47
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 10:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 10:47
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 10:47
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 10:47
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 10:47
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 10:47
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 10:47
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 10:47
учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 10:47
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 10:47
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 10:47
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 10:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 10:47
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 10:47
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 10:47
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 10:47
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 10:47
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 10:47
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 10:47
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 квітня 2024 10:47

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

10 травня 2024 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2024 10:47
Перелік змін.docx
10 травня 2024 10:47
Оголошення зі змінами .doc
10 травня 2024 10:47
Тендерна документація (зі змінами).docx
10 травня 2024 10:47
Додаток 3 Проєкт договору.docx
19 квітня 2024 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2024 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2024 10:47
Перелік змін.docx
10 травня 2024 10:47
Оголошення зі змінами .doc
19 квітня 2024 10:47
Оголошення .doc
10 травня 2024 10:47
Тендерна документація (зі змінами).docx
19 квітня 2024 10:47
Тендерна документація .docx
10 травня 2024 10:47
Додаток 3 Проєкт договору.docx
19 квітня 2024 10:47
Додаток №3 до ТД Проєкт договору.docx
19 квітня 2024 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-04-19-003032-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ФУЛ ФЬЮЖН”, Код ЄДРПОУ:45153578
Дата подання: 23 квітня 2024 17:00
встановлення дискримінаційних умов у тендерній документації
№1 від 23.04.2024 Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42 Замовник: Управління освіти адміністрації Салтівського району Харківської міської ради Код ЄДРПОУ 02146334 Адреса: 61146, Україна, Харківська область, Харків, вул. Валентинівська, 27-Г Телефон+380577251572 Emailtend_osvita@ukr.net Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю “ФУЛ ФЬЮЖН” Код ЄДРПОУ: 45153578 Тел. +380679879100 Email: fuelfusion01@gmail.com 61045, Харківська обл., місто Харків, вул. Яроша Отакара, 18-Г Інформація про закупівлю: номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-04-19-003032-a Назва предмету закупівлі: Бензин А-95 (за талонами), за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (відповідний код ДК 021:2015: 09132100-4 Неетильований бензин) Ідентифікатор закупівлі: 33a0d63edff84513a1577f3ba08b2b44 (надалі – Процедура закупівлі) Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії замовника: 27 квітня 2024 року СКАРГА щодо порушення законодавства, а саме встановлення дискримінаційних умов у тендерній документації Замовником – Управління освіти адміністрації Салтівського району Харківської міської ради код ЄДРПОУ 02146334 було оголошено відкриті торги з особливостями UA-2024-04-19-003032-a на закупівлю: Бензин А-95 (за талонами), за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (відповідний код ДК 021:2015: 09132100-4 Неетильований бензин). 1. Відповідно до розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених в пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: − інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям - згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації; − інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації; − заповнена форма тендерної пропозиції складеної за формою та змістом, що визначені у Додатку № 1.1. до тендерної документації; − інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам - згідно з Додатком 1 до тендерної документації; − інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця (відповідно до п.7 цієї тендерної документації) у разі залучення; − у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання; − іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Розглянувши умови тендерної документації, яка була оприлюднена в зазначеній закупівлі – Товариство з обмеженою відповідальністю “ФУЛ ФЬЮЖН” (далі – Скаржник), виявило умови, які порушують законодавство з питань публічних закупівель, зокрема Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Далі - Особливості). Згідно п.3 Додатку 1 до Тендерної документації Інформація про технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі: «Для підтвердження можливості отримання Товару з власної чи орендованої або партнерської АЗС учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал/копію на право роздрібної торгівлі пальним щодо кожної із запропонованих учасником АЗС, на яких буде здійснюватися заправка автотранспорту замовника, у відповідності до інформації, наведеної учасником, що є дійсною на дату розкриття тендерних пропозицій». Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива. Відповідні вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару. Скаржник здійснює продаж власних талонів, що обслуговуються на АЗС партнерів за партнерськими договорами. Постачальник приймає на себе зобов’язання передати Покупцю у власність Товар - паливо за довірчим документом – талоном, а Покупець зобов'язується оплатити і прийняти вказаний Товар. Відповідно до статті 1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального»: роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів; Відповідно до статті 15 зазначеного Закону - Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів: документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об’єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення; акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального; дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального. Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник. У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об’єкта. Скаржник, не маючи права на використання об’єктів АЗС, не має права на отримання ліцензії на роздрібну торгівлю пальним з АЗС партнера. Водночас, Скаржник отримав ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним, копію якої надаємо у вкладенні. У разі вилучення дискримінаційної вимоги інші учасники, в тому числі Скаржник, зможуть брати участь у закупівлі Замовника та створити конкуренцію, а отже значно по меншій ціні робити поставки, що призведе до економії бюджетних коштів Замовника. Таким чином, відбудеться дотримання одного із основоположних принципів здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність (п. 2 ч.1 ст. 5 Закону). Згідно п.3 Додатку 1 до Тендерної документації Інформація про технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі: «Документ (документи), що підтверджує (підтверджують) якість Товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю згідно з умовами тендерної документації, а саме копію паспорта якості Товару, що буде постачатися за договором про закупівлю, який має бути чинним на момент розкриття тендерної пропозиції з урахуванням гарантійного терміну зберігання пального, встановленого законодавством. На підтвердження відповідності чинному нормативному документу (ДСТУ) надати протокол випробувань Товару, що пропонується до постачання, виданий акредитованою лабораторією. Документ (документи),має(мають) бути завірений (завірені) печаткою суб’єкта господарювання (користувача АЗС/АЗК (ліцензіата що має право роздрібної торгівлі пальним)) за допомогою яких Учасник має намір забезпечити поставку товару. Документи про якість повинні бути надані Учасником на партію товару що фактично відпускається на АЗС/АЗК та містити відмітку про дату посвідчення такого документу не раніше дати оголошення закупівлі на сайті уповноваженого органу». Пунктом 3 Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. N 927: «документ про якість (паспорт якості) палива - документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості нафтопродуктів, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів». Згідно п.9. Документ про якість (паспорт якості) палива повинен містити: дату видачі і номер документа; назву, марку (категорію) - для суднових та котельних палив; позначення палива - для автомобільного бензину та дизельного палива; назву та адресу підприємства - виробника; назву та адресу розповсюджувача (за наявності); дату виготовлення палива; дату відбирання проби та дату проведення випробування; нормативні значення та фактичні результати випробувань, які підтверджують відповідність марки палива вимогам цього Технічного регламенту; відомості щодо декларації про відповідність; посилання на нормативні документи на методи випробування згідно з нормативним документом на паливо; номер партії (резервуара); дані про вид та кількість добавок (присадок); підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, яка виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою; гарантійний строк зберігання. Замовник на підтвердження відповідності чинному нормативному документу (ДСТУ)витребує надати протокол випробувань Товару, що пропонується до постачання, виданий акредитованою лабораторією. Однак, відповідно до пункту 10.1 ДСТУ 7687:2015 Бензини приймають партіями. Партією вважають будь-яку кількість бензину однієї марки одного екологічного класу одного виду, що супроводжується одним документом про якість, виданим під час приймання на основі випробування сукупної проби. Пунктом 10.2 встановлено вимоги до Документу про якість (паспорт якості), який має містити таку інформацію: — дату видачі й номер документа; — позначення цього стандарту; — назву та познаку бензину відповідно до 3.4; — торгову марку (товарний знак) підприємства-виробника (за наявності), його назву та повну адресу; — назву та повну адресу постачальника (за наявності); — дату виготовлення бензину; — дату відбирання проби та дату проведення випробування; — показники якості бензину, їх нормативні значення згідно з цим стандартом, нормативні значення згідно з Технічним регламентом і фактичні результати випробувань; — позначення нормативних документів на методи випробування згідно з цим стандартом; — національний знак відповідності, який підтверджує відповідність бензину вимогам Технічного регламенту; — відомості щодо декларації про відповідність; — знак відповідності згідно з ДСТУ 2296 (в разі проведення сертифікації); — номер партії (резервуара); — інформацію про вид та кількість добавок (присадок); — підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, яка виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою. Таким чином, ні Технічний регламент ні ДСТУ 7687 не містять вимог щодо протоколів випробувань, на які посилається Замовник, як на документ підтвердження відповідності. Відповідно до законодавства в сфері обігу палив документами підтвердження відповідності є декларація про відповідність та, в окремих випадках, сертифікат відповідності. Згадані нормативні акти не встановлюють навить вимог до документу – ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ! Враховуючи вищезазначене Замовник встановлює вимогу, яка є незаконною та дискримінаційною. Пунктом 5 Додатку 1 до Тендерної документації Інформація про технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі встановлено вимогу: «Довідку, складену у довільній формі, щодо погодження з наступними умовами постачання товару: - термін дії талонів повинен бути не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати поставки талонів Замовнику. У разі закінчення терміну строку дії невикористаних Замовником талонів, учасник протягом доби з дати звернення Замовника, повинен обміняти ці талони на аналогічні з незакінченим строком дії без додаткової за це оплати Замовником або продовжити термін використання наявних у Замовника талонів». Замовник встановлює обмежувальну умову щодо надання учасниками талонів у разі закінчення терміну строку дії невикористаних Замовником талонів, учасник протягом доби з дати звернення Замовника, повинен обміняти ці талони на аналогічні з незакінченим строком дії без додаткової за це оплати Замовником або продовжити термін використання наявних у Замовника талонів», що суперечить ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. Варто зауважити, що під талонами на пальне слід розуміти спеціальні талони, придбані за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їх власника на отримання фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки на АЗС. Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів. Отже, при встановлені вимоги щодо надання учасниками талонів у разі закінчення терміну строку дії невикористаних Замовником талонів, учасник протягом доби з дати звернення Замовника, повинен обміняти ці талони на аналогічні з незакінченим строком дії без додаткової за це оплати Замовником або продовжити термін використання наявних, Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає. В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік. З огляду на вище описане, виникає питання як Замовник може вимагати талони з терміном дії що фактично є необмеженим, якщо кошторис затверджується на один календарний рік, а бюджетний період закінчується 31 грудня 2024 року? Адже відповідно до чинного законодавства України Замовники здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік. Скаржник може запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів термін дії талонів складає до 31.12.2024 року, вимога щодо заміни талонів або подовження терміну їх дії на невизначений строк є дискримінаційна по відношенню до скаржника. Інші учасники, в тому числі Скаржник, у разі вилучення дискримінаційної вимоги, зможуть брати участь у закупівлі Замовника та здатні створити конкуренцію його постійним постачальникам, а отже значно по меншій ціні робити поставки, що призведе до економії бюджетних коштів Замовника. Таким чином, відбудеться дотримання одного із основоположних принципів здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність (п. 2 ч.1 ст. 5 Закону). Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178, Прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника Управління освіти адміністрації Салтівського району Харківської міської ради Код ЄДРПОУ 02146334 внести зміни до тендерної документації шляхом виключення незаконних та дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-04-19-003032-a Назва предмету закупівлі: Бензин А-95 (за талонами), за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (відповідний код ДК 021:2015: 09132100-4 Неетильований бензин). Додатки: 1. Партнерські договори; 2. Зразки талонів; 3. ДСТУ 7687:2015. Директор Анастасія Кравчук
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 квітня 2024 15:50
рішення від 25.04.2024 № 7358.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2024 15:49
рішення від 02.05.2024 № 7840.pdf
Дата публікації: 07 травня 2024 14:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.05.2024 № 7840 -р/пк-пз (далі – Рішення Комісії АМКУ) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), внесено зміни до тендерної документації (протокол від 10.05.2024 № 30) за процедурою закупівлі - "Бензин А-95 (за талонами), за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (відповідний код ДК021:2015: 09132100-4 Неетильований бензин)", оголошення про проведення якоїоприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-19-003032-a.
Дата виконання рішення замовником: 10 травня 2024 11:08

Документи подані скаржником

23 квітня 2024 16:52
Зразки талонів.pdf
23 квітня 2024 16:52
ДСТУ 7687-2015.pdf
23 квітня 2024 16:52
Електронний підпис

Документи подані замовником

29 квітня 2024 12:36
Пояснення _pdf.pdf

Документи Органу Оскарження

25 квітня 2024 15:49
рішення від 25.04.2024 № 7358.pdf
07 травня 2024 14:23
рішення від 02.05.2024 № 7840.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» 199 848,60
UAH з ПДВ
199 848,60
UAH з ПДВ
1.25 159 878.88 Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 травня 2024 13:37
Електронний підпис
15 травня 2024 13:37
Ліцензія.pdf
15 травня 2024 13:37
Довідка.zip
15 травня 2024 13:37
Довідка (1).zip
14 травня 2024 13:50
Електронний підпис
14 травня 2024 13:49
А-95.rar
14 травня 2024 13:49
Пункт 47 Особливостей.pdf
14 травня 2024 13:49
Технічна частина.pdf
14 травня 2024 13:49
Тендерна пропозиція.pdf
14 травня 2024 13:49
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»
#44355507
Переможець 199 848,60
UAH з ПДВ
15 травня 2024 13:30

Документи

15 травня 2024 13:31
Довідка НАЗК
15 травня 2024 13:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2024 13:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»
#44355507
199 848,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 травня 2024 13:31
Довідка НАЗК
15 травня 2024 13:30
Електронний підпис