Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір, 80 г\м2, А-4
Paper, 80 g/m2, A-4
Paper, 80 g/m2, A-4
Очікувана вартість
48 681 600,00 UAH
UA-2024-04-19-001859-a ● 5e1886920b53499285a7954362fc31f5
Укладання рамкової угоди
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
наразі немає жодного відбору
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Бедрій Роман Михайлович 380507503200 bedriy-rm@ukrposhta.ua |
Додаткові контактні особи: |
Москаленко Валентина 380503603565 moskalenko-vv@ukrposhta.ua Биченко Анна 380672304322 bychenko-as@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | SC "Ukrposhta" |
National ID: | 21560045 |
Contact point: |
Bedrii Roman 380507503200 bedriy-rm@ukrposhta.ua |
Additional contacts: |
Valentina Moskalenko 380503603565 moskalenko-vv@ukrposhta.ua Anna Bychenko 380672304322 bychenko-as@ukrposhta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2024 10:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2024 11:00 |
Очікувана вартість: | 48 681 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 243 408,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: | 15 |
Строк, на який укладається рамкова угода: | 1 рік 2 місяці |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 19 квітня 2024 10:06 |
Enquiries until: | 10 травня 2024 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 травня 2024 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 травня 2024 11:00 |
Information
Estimated total value: | 48 681 600 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 243 408 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Count of parties to sign framework agreement: | 15 |
Agreement duration: | 1 year 2 months |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Scope of the procurement
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. Терміни поставки в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки визначена в умовах тендерної документації. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
Розгорнути
Згорнути
Customer/buyer: Joint Stock Company "Ukrposhta", location: 01001, Kyiv, street Khreshchatyk, building 22, EDRPOU 21560045, category: legal entity that carries out activities in one or more separate areas of business. The delivery terms in the announcement are approximate, detailed information on the terms of delivery is specified in the terms of the tender documentation. The language of the tender offer is Ukrainian. All documents prepared by the participant are written in Ukrainian. Documents that are not prepared by the participant and are presented as part of the tender offer can be provided in both Ukrainian and Russian languages. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is provided as part of the tender offer, the participant shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and authenticity of the translation. The applied evaluation criteria are price (100%). Security of the tender offer is not required, therefore the conditions of its provision are not indicated in the announcement. The date and time of the opening of tender offers - on the day and time of the deadline for submitting tender offers specified in the announcement.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
240000 пачка
Папір, 80 г\м2, А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, Центральний регіон – 03035, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2 або 02094, м. Київ, вул. Академіка Кухаря (Мурманська), 7, або 08330, Київська обл. с. Дударків. Південно-східний регіон – 49033, м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницкого, 148. Південний регіон – 65031, м. Одеса, вул. Миколая Боровского, 1/24. Західний регіон – 79069, м. Львів, вул. Шевченка, 323. Північно-східний регіон – 61158, м. Харків. Майдан привокзальний, 2 або 61067, м. Харків, вул. Беркоса, 27. Південно-Західний регіон – 29007, м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 90
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Paper, 80 g/m2, A-4
CPV: 30197630-1
Період постачання:
по 31 серпня 2025
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж строку, зазначеного у Специфікації (оплата Товару здійснюється впродовж 21 (двадцяти одного) робочого дня з дати отримання кожної окремої партії Товару), на підставі належно оформленої видаткової накладної або Акту приймання-передачі Товару (далі – Первинні документи), за умови реєстрації Постачальником до дати оплати в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином складеної податкової накладної та за умови відсутності неусунених Постачальником зауважень Покупця до змісту та форми зазначених документів. In accordance with the terms of the Agreement, the draft of which is given in Appendix 1 to the tender documentation: Payment for the delivered Goods is made by the Buyer within the period specified in the Specification (payment for the Goods is made within 21 (twenty-one) working days from the date of receipt of each individual batch of Goods), based on of a duly issued invoice or the Act of acceptance and transfer of the Goods (hereinafter referred to as the Original Documents), provided that the Supplier registers the properly drawn up tax invoice in the Unified Register of Tax Invoices before the date of payment and provided that there are no objections from the Buyer regarding the content and form of the specified documents that have not been removed by the Supplier. | Пiсляоплата | 21 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможцiв
Ціна: | 100% |
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро