Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проєктно-кошторисної документації по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт комплексної системи протипожежного захисту в будівлі Комунального закладу культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради (філія «Культурно-спортивний комплекс «Шинник») за адресою: м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 118 А» (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
460 000,00 UAH
UA-2024-04-18-013659-a 3e1e6f63ffd94b1b9da3c626b96837c4
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман КОРСАКОВ

+380969956699 artterytoria@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад культури "АРТТЕРИТОРІЯ" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44286447
Місцезнаходження: 49033, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр. Хмельницького Богдана, будинок 118 А
Контактна особа: Роман КОРСАКОВ
+380969956699
artterytoria@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2024 22:54
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2024 00:00
Початок аукціону: 03 травня 2024 14:29
Початок аукціону: 03 травня 2024 14:29
Очікувана вартість: 460 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 2 300,00 грн. (дві тисячі триста грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) робочих днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для оформлення банківської гарантії: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ «АРТТЕРИТОРІЯ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 44286447 місцезнаходження: 49033, м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 118 А банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA488201720344200001000154239
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2300 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від переможця внесення ним забезпечення виконання договору про закупівлю у строк не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % від суми договору. Вид забезпечення виконання договору – банківська гарантія (оригінал в паперовому вигляді). Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен закінчуватися не раніше ніж через один місяць після закінчення строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття переможець разом з банківською гарантією має надати довідку з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Разом з банківською гарантією переможець надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді копій, завірених Банком-гарантом. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо), завіреною Банком-гарантом. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок переможця. Банківська гарантія повинна містити таку інформацію: У банківській гарантії Учасник має бути зазначений як Принципал, а Замовник – Бенефіціар, а також зазначено суму та конкретний строк дії гарантії. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом 5 робочих днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається переможцю в повному обсязі у разі невиконання або неналежного виконання переможцем будь якого власного зобов’язання за Договором або дії (бездіяльність) переможця, що призведе до неможливості подальшого виконання Договору, у встановлені строки. Інформація для оформлення банківської гарантії: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ «АРТТЕРИТОРІЯ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 44286447 місцезнаходження: 49033, м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 118 А банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA488201720344200001000154239

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон) та з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 р. № 25 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами)

Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон) та з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 р. № 25 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Розроблення проєктно-кошторисної документації по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт комплексної системи протипожежного захисту в будівлі Комунального закладу культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради (філія «Культурно-спортивний комплекс «Шинник») за адресою: м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 118 А» (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 118 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 2 300,00 грн. (дві тисячі триста грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) робочих днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для оформлення банківської гарантії: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ «АРТТЕРИТОРІЯ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 44286447 місцезнаходження: 49033, м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 118 А банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA488201720344200001000154239

Сума забезпечення: 2300 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від переможця внесення ним забезпечення виконання договору про закупівлю у строк не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % від суми договору. Вид забезпечення виконання договору – банківська гарантія (оригінал в паперовому вигляді). Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен закінчуватися не раніше ніж через один місяць після закінчення строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття переможець разом з банківською гарантією має надати довідку з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Разом з банківською гарантією переможець надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді копій, завірених Банком-гарантом. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо), завіреною Банком-гарантом. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок переможця. Банківська гарантія повинна містити таку інформацію: У банківській гарантії Учасник має бути зазначений як Принципал, а Замовник – Бенефіціар, а також зазначено суму та конкретний строк дії гарантії. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом 5 робочих днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається переможцю в повному обсязі у разі невиконання або неналежного виконання переможцем будь якого власного зобов’язання за Договором або дії (бездіяльність) переможця, що призведе до неможливості подальшого виконання Договору, у встановлені строки. Інформація для оформлення банківської гарантії: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ «АРТТЕРИТОРІЯ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 44286447 місцезнаходження: 49033, м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 118 А банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA488201720344200001000154239
Форма підтвердження: документ

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 19 квітня 2024 10:11
Дата відповіді: 22 квітня 2024 20:43
Чим передбачено, яким законом, Вимогу "погодження проєктної документації Державною службою України з надзвичайних ситуацій."? Чому це повинно бути в аналогічного договору? Дана Вимога не передбачена жодним нормативно правовим актом, й виключно обмежує конкуренцію, для доступу до закупівлі певного Учасника. Проєктно-кошторисна документація проходить експертизу, а не погоджується в ДСНС!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатки до неї внесені зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2024 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ 280 581,12
UAH з ПДВ
280 581,12
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ" 429 644,78
UAH з ПДВ
429 644,78
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 травня 2024 18:07
Електронний підпис
02 травня 2024 18:05
23. Довідка.pdf
02 травня 2024 18:05
BG 2084 (2).zip
02 травня 2024 18:05
16. Лист -гарантія .pdf
02 травня 2024 18:05
26. Кошторис.pdf
02 травня 2024 18:05
15. Наказ ліцензія Агні.PDF
02 травня 2024 18:05
21. Лист-згода.pdf
02 травня 2024 18:05
20. Довідка.pdf
02 травня 2024 18:05
13. Довідка.pdf
02 травня 2024 18:05
19.Наказ Директор.PDF
02 травня 2024 18:05
12. Витяг ПДВ.PDF
02 травня 2024 18:05
11. Статут та опис.pdf
02 травня 2024 18:05
18. Пропозиція.pdf
02 травня 2024 18:05
10.1. ДСТУ ISO 23932.pdf
02 травня 2024 18:05
10. ДСТУ ISO 9001-2015.pdf
02 травня 2024 18:05
9. Довідка.pdf
02 травня 2024 18:05
8.2. Витяг ЄДР.pdf
02 травня 2024 18:05
5. Довідка.pdf
02 травня 2024 18:05
8.1. Протокол Агні.PDF
02 травня 2024 18:05
4. Довідка.pdf
02 травня 2024 18:05
2. Довідка.pdf
02 травня 2024 18:05
3.1. Сертифікати .pdf
02 травня 2024 18:05
1.6. Видаткова МТБ.pdf
02 травня 2024 18:05
3. Довідка.pdf
02 травня 2024 18:05
2.2.Договір АВК-5.pdf

Публічні документи

09 травня 2024 10:12
Електронний підпис
01 травня 2024 12:19
Електронний підпис
01 травня 2024 12:19
Електронний підпис
01 травня 2024 12:14
17. Витяг ПДВ_КЗ.pdf
01 травня 2024 12:14
20. Довідка печатка.pdf.p7s
01 травня 2024 12:14
17. Витяг ПДВ_КЗ.pdf.p7s
01 травня 2024 12:14
14. КЗ_ISO 9001_2015_НААУ.pdf
01 травня 2024 12:14
16.1 ОПИС СТАТУТ 23 КЗ.pdf
01 травня 2024 12:14
16. СТАТУТ 2023 рік.PDF.p7s
01 травня 2024 12:14
14. КЗ_ISO 9001_2015_НААУ.pdf.p7s
01 травня 2024 12:14
5. Проект договору.pdf
01 травня 2024 12:14
18. Довідка банк.pdf
01 травня 2024 12:14
8.1 Накази фахівці.pdf.p7s
01 травня 2024 12:14
20. Довідка печатка.pdf
01 травня 2024 12:14
21. Лист витрати.pdf
01 травня 2024 12:14
1. Пропозиція.pdf.p7s
01 травня 2024 12:14
5. Проект договору.pdf.p7s
01 травня 2024 12:14
16. СТАТУТ 2023 рік.PDF
01 травня 2024 12:14
8. Довідка працівники.pdf
01 травня 2024 12:14
7.5 Інвен опис 01.04.204.pdf.p7s
01 травня 2024 12:14
7. Довідка МТБ.pdf
01 травня 2024 12:14
7. Довідка МТБ.pdf.p7s
01 травня 2024 12:14
8.1 Накази фахівці.pdf
01 травня 2024 12:14
16.1 ОПИС СТАТУТ 23 КЗ.pdf.p7s
01 травня 2024 12:14
21. Лист витрати.pdf.p7s
01 травня 2024 12:14
18. Довідка банк.pdf.p7s
01 травня 2024 12:14
Підписаний G0424-4988-GL_tender.pdf
01 травня 2024 12:14
7.5 Інвен опис 01.04.204.pdf
01 травня 2024 12:14
1. Пропозиція.pdf
01 травня 2024 12:14
Підписаний G0424-4988-GL_tender.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

BG 2084 (2).zip

ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ
#43622421
Відхилено 280 581,12
UAH з ПДВ
08 травня 2024 20:50
ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ"
#41612830
Переможець 429 644,78
UAH з ПДВ
10 травня 2024 16:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 травня 2024 20:50

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 08.05.2024 р. {1. Перелік виявлених невідповідностей / 2. Посилання на вимогу оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої виявлені невідповідності / 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей}: {1.1. в інформаційній довідці, що містить відомості про учасника від 26.04.2024 № 10 не зазначено номер контактного телефону керівника / 2.1. останній абзац інформаційної довідки, що містить відомості про учасника, наданої в Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: «Прізвище, ім’я, по-батькові, номер контактного телефону керівника:» / 3.1. надати інформаційну довідку, що містить відомості про учасника за формою, викладеною в Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі} Уповноважена особа замовника Роман КОРСАКОВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2024 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ"
#41612830
429 644,78
UAH з ПДВ
Документи