Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КРАСНОПІЛЬСЬКИЙ ЛІЦЕЙ КРАСНОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ГАЙСИНСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26234385 |
Вебсайт: | http://krasnopilka.gromada.org.ua |
Місцезнаходження: | 23733, Україна , Вінницька обл., Гайсинський р-н, село Краснопілка, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Олександр Чайнюк +380677162343 krasnopszh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення
Тендерна документація
18 квітня 2024 22:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2024 22:06 |
красн..pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-29-000012 ● a6f9efc3a0a348fe8aec6b074fac7a14
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2024 17:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.04.2024 №32-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.04.2024 №32-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8. UA-2024-04-18-013588-a, 18.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-01 14:54:27
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з нерегулярних перевезень учнів до навчального закладу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-18-013588-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості?
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів предмета закупівлі, та вибрано для надання послуг з нерегулярних перевезень учнів до навчального закладу саме Приватне акціонерне товариство «Теплицьке автотранспортне підприємство 10553», з яким укладений договір про закупівлю товару від 15 квітня 2024 року №28 без використання електронної системи закупівель?
3. Яким чином Замовником дотримано норми підпункту 6 пункту 13 Постанови №1178, в частині відповідності технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, проекту договору про закупівлю, а також вимог до Приватного акціонерного товариства «Теплицьке автотранспортне підприємство 10553», з яким укладено договір про закупівлю товару, вимогам, визначеним у тендерній документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель під час проведення відкритих торгів за номером UA-2024-03-16-000239-a?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-09 21:27:36
Відповідь на моніморинг
Надаємо пояснення на запит моніторингу закупівлі UA-2024-04-18-013588-a.
Обгрунтування та розмір бюджетних призначень,технічних та якісних характеристик предмета закупіллі та його очікувана вартість були визначені тезнічними умовами та стандартами,передбаченими законодавством України діючими на період надання послуг.
Очікувана вартість предмета закупівлі вирахувана згідно тарифів з урахуванням запланованих поточних потреб,(аналіз ринку цін додається).
Враховуючи Закон України "Про публічні закупівлі"(далі-Закон),Постанови Кабінету Міністрів"Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів,робіт та послуг для замовників,передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на пперіод дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"№1178 від 12 жовтня 2022 р.(далі-Постанова),та з метою організації закупівлі по предмету"Нерегулярні перевезення учнів до навчального закладу"-код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення ,шляхом проведення процедури відкритих торгів.
Закупівля по предмету "Нерегулярні перевезення пасажирів"-код національного класифікатора України ДК 021:2015 60140000-1 здійснювалась шляхом проведення процедури відкритих торгів з вимогами Закону та з урахуванням особливостей,які визначені Постановою.
Закупівля за № UA-2024-03-16-000239-a не відбулась в звязку з відсутністю учасників,тому замовник діючи в межах чинного Законодавста,дотримуючись норм Постанови № 1178 укладено прямий договір із Приватним акціонерним товариством"Теплицьке автотранспортне підприємство 10553" на надання послуг з підвозу № 28 від 15 квітня 2024 року номер закупівлі -UA -2024-04-18-013588-a.
В звязку з тим що ПАТ "Теплицьке автотранспортне підприємсто 10553" єдине яке надало перелік документів,а саме:
-цінову пропозицію
- рахунок вартості проїзду по маршруту
-характеристика транспортних засобів
-свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів
Замовник прийняв рішення відповідно норм підпункту6 пункту13 Постанови №1178, в частині технічних,кількісних та якісних характеристик про закупівлю укласти прямий договір з ПАТ "Теплицьке автотранспортне підприємство 10553"
Перелік документів додається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТЕПЛИЦЬКЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 10553" #13330130 |
Переможець |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2024 22:08
|