Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(Код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування) Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: «поточний ремонт системи опалення, внутрішнього холодного водопостачання та побутової каналізації за адресою: м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 10а»
Очікувана вартість
1 450 000,00 UAH
UA-2024-04-18-013374-a ● ce397e475bff429fa184febed68998a7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГУНП в Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108616 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15 |
Контактна особа: |
Ропай Сергій Сергійович +380442716469, +380442716478 ropay.s.2017@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2024 19:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: «поточний ремонт системи опалення, внутрішнього холодного водопостачання та побутової каналізації за адресою: м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 10а»
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: «поточний ремонт системи опалення, внутрішнього холодного водопостачання та побутової каналізації за адресою: м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 10а»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Поточний ремонт системи опалення, внутрішнього холодного водопостачання та побутової каналізації будівлі літера «А» за адресою: м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 10а»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
1 послуга
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Поточний ремонт системи опалення та внутрішнього холодного водопостачання будівлі літера «Б» за адресою: м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 10а»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2024 18:15 |
Перелік змін що вносяться-2.docx | |
24 квітня 2024 19:52 |
Перелік змін що вносяться-1.docx | |
24 квітня 2024 19:52 |
Додаток 2 - зміни1.docx | |
24 квітня 2024 19:52 |
Тендерна документація - зміни1.docx | |
18 квітня 2024 20:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2024 20:29 |
Додаток 1.docx | |
18 квітня 2024 20:29 |
Додаток 3.docx | |
18 квітня 2024 20:29 |
Додаток 4.docx | |
18 квітня 2024 20:29 |
Проект Договору.docx |
26 квітня 2024 18:15 |
Перелік змін що вносяться-2.docx
|
|||
24 квітня 2024 19:52 |
Перелік змін що вносяться-1.docx
|
|||
24 квітня 2024 19:52 |
Додаток 2 - зміни1.docx
|
|||
24 квітня 2024 19:52 |
Тендерна документація - зміни1.docx
|
|||
18 квітня 2024 20:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 квітня 2024 20:29 |
Додаток 1.docx
|
|||
18 квітня 2024 20:29 |
Додаток 3.docx
|
|||
18 квітня 2024 20:29 |
Додаток 4.docx
|
|||
18 квітня 2024 20:29 |
Проект Договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
МТБ
Дата подання: 19 квітня 2024 11:32
Дата відповіді: 22 квітня 2024 09:22
Тендерною документацією встановлено, що Учасники в складі пропозиції документально підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази наступними інформацією та документами:
- довідкою довільної форми за підписом учасника (керівника або особи уповноваженої учасником на підписання пропозиції), що містить інформацію про наявність обладнання, необхідного для виконання робіт, які є предметом закупівлі, а саме: наявність персонального комп’ютера/ноутбука (не менше однієї одиниці), принтера або копіювального (мультифункційного) пристрою з можливістю друку у форматі не менше А-3 та широкоформатного плотера з можливістю друку у форматі не менше А-1.
На підтвердження інформації, вказаної у довідці, учасник повинен надати скановані з оригіналу копії документів, що підтверджують право власності або користування (в т.ч. договори купівлі-продажу та/або видаткові накладні та/або акти приймання-передачі товару, договори оренди (лізингу чи користування), або виписка з оборотно-сальдової відомості.
Шановний замовник, навіщо вам, у світі сучасних технологій, необхідні докази надання вказаних вами пристроїв? Адже наразі є безліч капіювальних центрів, де за кошти виконавця все відсканують, роздрукують в будь-якому форматі, будь-якої якості, в будь-якій кількості.
Просимо прибрати вказану вимогу, як таку, що не підтверджує в цілому кваліфікацію учасника та можливість чи не можливість учасника виконані роботи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
З огляду на вищевикладене, вимоги тендерної документації та перелік документів, які повинен надати учасник не є дискримінаційними та забезпечують, в подальшому, отримання якісних послуг. Разом з цим, Замовник не порушує жодних принципів та норм Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вищевикладене, вимоги тендерної документації та перелік документів, які повинен надати учасник не є дискримінаційними та забезпечують, в подальшому, отримання якісних послуг. Разом з цим, Замовник не порушує жодних принципів та норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Огляд
Дата подання: 19 квітня 2024 11:41
Дата відповіді: 22 квітня 2024 09:22
У тендерній документації зазначено, що: ВАЖЛИВО!!! В період уточнень Учасник виїжджає на об’єкти для ознайомлення з обсягами робіт, технічною документацією, оцінки складності робіт та усвідомлення можливості їх виконання, про що складається відповідний Акт попереднього огляду об’єкту (Додаток № до тендерної документації), який додається до тендерної пропозиції.
При відсутності акту попереднього огляду – пропозиції не будуть розглядатися.
Шановний Замовник, ви, як особа яка оголошує закупівлі добре знаєте про незаконність встановлення вимоги, щодо огляду обєкту, та ще у період уточнень. Не будемо наводити безліч рішень АМКУ, судових органів, які визнають вказану вимогу дискримінуючою та виносять рішення щодо її скасування замовником. Просто просимо видалити цю вимогу, як незакону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Тендерна документація Замовника складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей та особливостей діяльності замовника.
Частиною 3 ст. 22 Закону передбачено, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Вимога щодо надання учасником у складі пропозиції «акт огляду об’єкту» не суперечить законодавству України, є правомірною та ніяким чином не обмежує коло учасників, оскільки всі учасники мають можливість здійснити огляд об’єкту Замовника. Також буде внесено зміни до тендерної документації.
Тендерна документація Замовника складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей та особливостей діяльності замовника.
Частиною 3 ст. 22 Закону передбачено, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Вимога щодо надання учасником у складі пропозиції «акт огляду об’єкту» не суперечить законодавству України, є правомірною та ніяким чином не обмежує коло учасників, оскільки всі учасники мають можливість здійснити огляд об’єкту Замовника. Також буде внесено зміни до тендерної документації.
Вихідні дані для проєктування
Дата подання: 22 квітня 2024 11:28
Дата відповіді: 23 квітня 2024 16:05
Згідно вимог ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" Замовнику необхідно отримати містобудівні умови та обмеження (МУО) до початку проектування на об'єкті будівництва. Просимо вказати в Додатку 2 тендерної документації в Технічній специфікації №1 та Технічній специфікації №2 в п.27 До початку проєктування замовник надає виконавцю такі вихідні дані: містобудівні умови та обмеження (або лист від уповноваженого органу містобудування та архітектури про те, що для проєктування даного об'єкта будівництва містобудівні умови та обмеження не надаються)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, технічна специфікація пропонована учасникам до ознайомлення є достатня для формування пропозицій та укладення договору на надання послуги/виконання робіт за даним лотом.
Додатково звертаємо увагу, що згідно ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" немає заборони за дорученням замовника одержувати в установленому порядку містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки і технічні умови щодо інженерного забезпечення об’єкта архітектури.
Додатково звертаємо увагу, що згідно ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" немає заборони за дорученням замовника одержувати в установленому порядку містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки і технічні умови щодо інженерного забезпечення об’єкта архітектури.
Вихідні дані для проєктування
Дата подання: 22 квітня 2024 11:34
Дата відповіді: 23 квітня 2024 16:12
В Додатку 2 тендерної документації в Завданні на проєктування не вимагається проходження експертизи проєктної документації. Просимо підтвердити, що надання послуг закінчується розробкою проєктної документації та погодженням її Замовником (без проходження експертизи) або ж підтвердити, що експертиза потрібна, при цьому внести зміни в тендерну документацію в додаток 2 Завдання на проєктування. Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, звертаємо увагу, що з 24 лютого 2022 року у зв'язку з військовою агресією російської федерації проти України Указом Президента України № 64/2022 введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року.
В зв’язку з зазначеним Постановами Кабінету Міністрів України від 3 травня 2022 року № 530 та від 24 червня № 722, передбачаються зміни на період дії воєнного стану та протягом одного року з дня його припинення чи скасування зокрема в частині отримання дозвільних документів.
Стаття 32 Закону № 3038 «Про регулювання містобудівної діяльності» вирізняє види будівель і споруд згідно з класами наслідків, з встановленням окремого порядку реалізації для кожного класу наслідків. Визначення з віднесенням об’єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснює лише проєктна організація на підставі виконаних розрахунків та передпроєктних рішень в відповідності до ч.11 ст..1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
В зв’язку з зазначеним Постановами Кабінету Міністрів України від 3 травня 2022 року № 530 та від 24 червня № 722, передбачаються зміни на період дії воєнного стану та протягом одного року з дня його припинення чи скасування зокрема в частині отримання дозвільних документів.
Стаття 32 Закону № 3038 «Про регулювання містобудівної діяльності» вирізняє види будівель і споруд згідно з класами наслідків, з встановленням окремого порядку реалізації для кожного класу наслідків. Визначення з віднесенням об’єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснює лише проєктна організація на підставі виконаних розрахунків та передпроєктних рішень в відповідності до ч.11 ст..1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 22 квітня 2024 18:24
Дата відповіді: 23 квітня 2024 16:16
Договори з громадянами на використання їхньої праці можуть укладатися за трудовим або цивільно-правовим договором, які регулюються Цивільним кодексом України. Конституція України гарантує громадянам право на працю, що передбачає можливість заробляти собі на життя роботою, яку він вільно обирає або на яку він вільно погоджується. В зв'язку з цим прошу внести зміни до тендерної документації в Додаток 1 Розділ №2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
"В якості документального підтвердження наявності в учасника працівників зазначених у Довідці, учасник надає:
- скан-копії трудових книжок або наказів про призначення на посаду або цивільно-правових договорів;"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, чинне законодавство України передбачає різні способи оформлення договірних відносин роботодавця з найманими працівниками, зокрема укладення трудового договору (безстрокового, строкового, у формі контракту) згідно з главою ІІІ КЗпП або укладення цивільно-правового договору на виконання робіт або на надання послуг.
Зазначені способи оформлення договірних відносин розрізняються обсягом прав і обов’язків сторін договору, організацією відносин між найнятою особою та роботодавцем.
Так, виконання робіт або надання послуг за цивільно-правовим договором передбачає самостійну організацію особою виконання роботи.
Умова щодо наявності штатних працівників (які працюють на умовах трудового договору), а не працівників, які працюють на підставі цивільно-правових договорів, не може вважатися дискримінаційною умовою взагалі, а лише свідчить про намір Замовника мати справу з суб’єктом господарювання, який планує стабільну роботу протягом тривалого періоду часу, а не розраховує виконати разове замовлення розрізненими фізичними особами за окремими договорами.
В зв’язку з чим заявлена вимога не може бути визнана обґрунтованою, оскільки небажання заявника укладати трудові договори зі своїми працівниками не може обмежувати права інших суб’єктів господарювання, які не вважають таку форму організації роботи для себе прийнятною.
Зазначені способи оформлення договірних відносин розрізняються обсягом прав і обов’язків сторін договору, організацією відносин між найнятою особою та роботодавцем.
Так, виконання робіт або надання послуг за цивільно-правовим договором передбачає самостійну організацію особою виконання роботи.
Умова щодо наявності штатних працівників (які працюють на умовах трудового договору), а не працівників, які працюють на підставі цивільно-правових договорів, не може вважатися дискримінаційною умовою взагалі, а лише свідчить про намір Замовника мати справу з суб’єктом господарювання, який планує стабільну роботу протягом тривалого періоду часу, а не розраховує виконати разове замовлення розрізненими фізичними особами за окремими договорами.
В зв’язку з чим заявлена вимога не може бути визнана обґрунтованою, оскільки небажання заявника укладати трудові договори зі своїми працівниками не може обмежувати права інших суб’єктів господарювання, які не вважають таку форму організації роботи для себе прийнятною.
Довідка
Дата подання: 22 квітня 2024 22:50
Дата відповіді: 24 квітня 2024 19:57
Шановний Замовнику! П. 5.2.1, підпункт 10 - "Надати довідку довільної форми, видану Замовником відкритих торгів протягом періоду звернення за роз’ясненнями по даній процедурі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником - Головне управління Національної поліції в Київській області" - чим обумовлено те, що довідку можна отримати тільки в період роз'яснень, а не в період подання пропозицій? Також в тендерній документації просимо вказати особу, яка відповідає за видачу відповідних довідок учаснику торгів або прописати процедуру отримання такої довідки. Дякую
Просимо внести
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, внесені зміни до тендерної документації.
Експертиза
Дата подання: 24 квітня 2024 20:38
Дата відповіді: 26 квітня 2024 17:58
Шановний Замовнику! Не отримали відповідь на задане раніше питання:
"В Додатку 2 тендерної документації в Завданні на проєктування не вимагається проходження експертизи проєктної документації. Просимо підтвердити, що надання послуг закінчується розробкою проєктної документації та погодженням її Замовником (без проходження експертизи) або ж підтвердити, що експертиза потрібна, при цьому внести зміни в тендерну документацію в додаток 2 Завдання на проєктування. Дякую!"
Просимо внести зміни в тендерну документацію (Додаток 2), де вказати вимоги щодо проходження або відсутності необхідності проходження експертизи і в якому обсязі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, вся інформація, що необхідна для підготовки тендерних пропозицій міститься у тендерній документації Замовника.
Звертаємо увагу, що з 24 лютого 2022 року у зв'язку з військовою агресією російської федерації проти України Указом Президента України № 64/2022 введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року.
В зв’язку з зазначеним Постановами Кабінету Міністрів України від 3 травня 2022 року № 530 та від 24 червня № 722, передбачаються зміни на період дії воєнного стану та протягом одного року з дня його припинення чи скасування зокрема в частині отримання дозвільних документів.
Стаття 32 Закону № 3038 «Про регулювання містобудівної діяльності» вирізняє види будівель і споруд згідно з класами наслідків, з встановленням окремого порядку реалізації для кожного класу наслідків. Визначення з віднесенням об’єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснює лише проєктна організація на підставі виконаних розрахунків та передпроєктних рішень в відповідності до ч.11 ст..1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Звертаємо увагу, що з 24 лютого 2022 року у зв'язку з військовою агресією російської федерації проти України Указом Президента України № 64/2022 введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року.
В зв’язку з зазначеним Постановами Кабінету Міністрів України від 3 травня 2022 року № 530 та від 24 червня № 722, передбачаються зміни на період дії воєнного стану та протягом одного року з дня його припинення чи скасування зокрема в частині отримання дозвільних документів.
Стаття 32 Закону № 3038 «Про регулювання містобудівної діяльності» вирізняє види будівель і споруд згідно з класами наслідків, з встановленням окремого порядку реалізації для кожного класу наслідків. Визначення з віднесенням об’єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснює лише проєктна організація на підставі виконаних розрахунків та передпроєктних рішень в відповідності до ч.11 ст..1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Містобудівні умови та обмеження
Дата подання: 25 квітня 2024 11:33
Дата відповіді: 28 квітня 2024 11:06
Шановний Замовнику! Не отримали належної відповіді на раніше поставлене звернення: "Згідно вимог ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" Замовнику необхідно отримати містобудівні умови та обмеження (МУО) до початку проектування на об'єкті будівництва. Просимо вказати в Додатку 2 тендерної документації в Технічній специфікації №1 та Технічній специфікації №2 в п.27 До початку проєктування замовник надає виконавцю такі вихідні дані: містобудівні умови та обмеження (або лист від уповноваженого органу містобудування та архітектури про те, що для проєктування даного об'єкта будівництва містобудівні умови та обмеження не надаються)". Просимо внести зміни в тендерну документацію (Додаток 2), де вказати вимоги щодо отримання містобудівних умов та обмежень, тобто чи їх надає Замовник, як вихідін дані, чи прописати, що їх отримує Проєктувальник
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, технічна специфікація пропонована учасникам до ознайомлення є достатня для формування пропозицій та укладення договору на надання послуги/виконання робіт за даним лотом.
Додатково звертаємо увагу, що згідно ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" немає заборони за дорученням замовника одержувати в установленому порядку містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки і технічні умови щодо інженерного забезпечення об’єкта архітектури.
Додатково звертаємо увагу, що згідно ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" немає заборони за дорученням замовника одержувати в установленому порядку містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки і технічні умови щодо інженерного забезпечення об’єкта архітектури.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "104.ЮА" |
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "104.ЮА" #39142689 |
Переможець |
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2024 18:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2024 16:31
|
Договір № 793 від 15.05.2024 проектно-кошторисна документація.PDF | укладений |
15 травня 2024 16:31
|