Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт дороги по вул. Івана Франка в м. Яворів Львівської області
Очікувана вартість
482 191,20 UAH
UA-2024-04-18-012276-a ● d45b97813e8c41dfa4c07face1cb89fc
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Яворівська міська рада Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 33213539 |
Місцезнаходження: | 81000, Україна , Львівська обл., Яворів, Львівська, 15 |
Контактна особа: |
Станько Катерина Вікторівна 380961483740 Stanko16@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2024 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 12:42 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 12:42 |
Очікувана вартість: | 482 191,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 410,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 (за винятком підстав для неповернення забезпечення) та Особливостей, на суму 14 000,00 гривень з грошовим покриттям. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п. 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п. 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 14000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дороги по вул. Івана Франка в м. Яворів Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81000, Україна, Львівська область, Яворів, вул. Івана Франка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється при наявності фактичного фінансування видатків у 2024 році, за рахунок коштів місцевого бюджету, в термін протягом 15 (п'ятнадцять) календарних днів та у відповідності до ст. 23 Бюджетного кодексу України | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2024 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2024 16:55 |
Тендерна документація Івана Франка.docx | |
18 квітня 2024 16:55 |
Додаток 3 (Проєкт договору).docx | |
18 квітня 2024 16:55 |
Додаток 1 (Кваліфікація).docx | |
18 квітня 2024 16:55 |
Додаток 2 (Технічне завдання).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічна специфікація
Дата подання: 22 квітня 2024 14:30
Дата відповіді: 25 квітня 2024 14:45
Відповідно до п.1.6. Розділу 3 тендерної документації: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Відповідно до п 2. Додатку 2: «Для коректного формування своєї пропозиції учасник повинен провести обстеження фактичного стану даного об’єкта. За результатами огляду, учасником складається звіт про проведення технічного обстеження об’єкта та ознайомлення з його обсягами, який має бути підписаний уповноваженим представником учасника та замовника. Даний звіт складається в період уточнень та надається у складі тендерної пропозиції.».
Законодавством не передбачено проведення учасниками обстеження фактичного стану даного об’єкта та складання за результатами огляду звіту про проведення технічного обстеження об’єкта.
Тож, не проведення такого обстеження та не складання звіту про проведення технічного обстеження не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника чи не так ?
Якщо не так, прошу роз’яснити, які норми законодавства України передбачають проведення учасниками процедури закупівлі обстеження об’єкта будівництва та складання звіту… ??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! На ваше звернення повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, згідно пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до частини 1 статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Частина 2 статті 22 Закону визначає відомості, які повинні міститися в тендерній документації, разом з тим, частина 3 ст.22 Закону встановлює, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Ключовим положенням є те що саме Замовник формує вимоги до учасників. З позиції практичного застосування норм Закону, яка ґрунтується на практиці розгляду скарг АМКУ та листів-роз’яснень Уповноваженого органу, можна дійти висновку, що «документи, що не передбачені законодавством для учасників» - це документи, що не притаманні для особи-учасника та стосовно яких у законодавстві не встановлено прямих вимог обовʼязкової наявності в особи-учасника. Наприклад, фізична особа не може мати витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (далі - ЄДРПОУ), а юридична особа не може мати паспорт громадянина України. Відповідні особливості стосуються і різних організаційно-правових форм підприємств. Наприклад, ПАТ може мати документи, які не може мати ТОВ відповідно до законодавства. Крім того, необхідно памʼятати, що нерезиденти України найчастіше не можуть надати документи, що емітовані державними органами України, іншими установами, які є резидентами України. Також до документів, що не передбачені законодавством для учасників, можна віднести документи, які учасник не повинен обовʼязково отримувати для здійснення підприємницької діяльності (ліцензії, дозволи, сертифікати, інше). У зазначених випадках, ненадання документу, що непередбачений законодавством для певної категорії учасників – не буде підставою для відхилення. Однак є випадки, коли закон не містить прямої норми щодо необхідності особі-учаснику мати чи не мати окремі документи, разом з тим, замовник все ж вирішив встановити певну вимогу, то така вимога стає обов’язковою для виконання усіма учасниками. Дана позиція підтверджується сталою практикою розгляду аналогічних питань АКМУ.
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, згідно пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до частини 1 статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Частина 2 статті 22 Закону визначає відомості, які повинні міститися в тендерній документації, разом з тим, частина 3 ст.22 Закону встановлює, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Ключовим положенням є те що саме Замовник формує вимоги до учасників. З позиції практичного застосування норм Закону, яка ґрунтується на практиці розгляду скарг АМКУ та листів-роз’яснень Уповноваженого органу, можна дійти висновку, що «документи, що не передбачені законодавством для учасників» - це документи, що не притаманні для особи-учасника та стосовно яких у законодавстві не встановлено прямих вимог обовʼязкової наявності в особи-учасника. Наприклад, фізична особа не може мати витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (далі - ЄДРПОУ), а юридична особа не може мати паспорт громадянина України. Відповідні особливості стосуються і різних організаційно-правових форм підприємств. Наприклад, ПАТ може мати документи, які не може мати ТОВ відповідно до законодавства. Крім того, необхідно памʼятати, що нерезиденти України найчастіше не можуть надати документи, що емітовані державними органами України, іншими установами, які є резидентами України. Також до документів, що не передбачені законодавством для учасників, можна віднести документи, які учасник не повинен обовʼязково отримувати для здійснення підприємницької діяльності (ліцензії, дозволи, сертифікати, інше). У зазначених випадках, ненадання документу, що непередбачений законодавством для певної категорії учасників – не буде підставою для відхилення. Однак є випадки, коли закон не містить прямої норми щодо необхідності особі-учаснику мати чи не мати окремі документи, разом з тим, замовник все ж вирішив встановити певну вимогу, то така вимога стає обов’язковою для виконання усіма учасниками. Дана позиція підтверджується сталою практикою розгляду аналогічних питань АКМУ.
Інші вимоги
Дата подання: 22 квітня 2024 14:44
Дата відповіді: 25 квітня 2024 14:46
Відповідно до пп.10 п.2 Розділу 5 «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен підтвердити відсутність негативного досвіду співпраці із замовником цих торгів шляхом надання відповідного листа за підписом керівника замовника.»
Частиною 2 статті 22 Закону, яка визначає зміст тендерної документації така інформація не визначена. Відповідно до змісту ч.3 ст.22 Закону замовник може включити до тендерної документації іншу інформацію лише за умови, що вимоги щодо наявності такої інформації передбачені законодавством.
Отримання/надання такої довідки не передбачено п.45 Особливостей.
Прошу роз’яснити, які норми законодавства України містять вимогу щодо отримання учасниками процедури закупівлі довідки замовника про відсутність негативного досвіду співпраці ??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! На ваше звернення повідомляємо наступне:
Отримання/надання такої довідки прямо не встановлюється у п.45 Особливостей, однак зі змісту самої норми п.45 Особливостей у Замовника наявна законодавча підстава встановити зазначену вимогу в тендерній документації.
Отримання/надання такої довідки прямо не встановлюється у п.45 Особливостей, однак зі змісту самої норми п.45 Особливостей у Замовника наявна законодавча підстава встановити зазначену вимогу в тендерній документації.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 22 квітня 2024 14:56
Дата відповіді: 25 квітня 2024 14:47
Відповідно до п.1.4.4. Додатку №1: «Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей у відповідності до ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. ТУ», ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами. ТУ», що підтверджується відповідними атестатами виробництва (надаються в складі пропозиції);
За виробництвом асфальтобетонних сумішей, щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей, асфальтобетонних сумішей на основі бітумів модифікованих полімерами має здійснюватись технічний нагляд. У складі тендерної пропозиції учасник надає чинний договір з органом сертифікації про надання послуг технічного нагляду та звіт про проведення технічного нагляду у 2023 та/або 2024 році, що підтверджує відповідність виробництва вищезазначеним вимогам ДСТУ».
За предметом закупівлі не передбачено використання сумішей виготовлених відповідно до ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. ТУ», ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами. ТУ».
Відтак вимога замовника про надання документів щодо атестації АБЗ за ДСТУ Б В.2.7-127:2015, ДСТУ 8959:2019 є дискримінаційною, штучно обмежує коло учасників, оскільки учасники , які не мають АБЗ атестованого за ДСТУ Б В.2.7-127:2015, ДСТУ 8959:2019 не зможуть взяти участь в закупівлі.
Прошу роз’яснити на якій підставі і для чого замовником встановлено вимогу щодо необхідності підтвердження атестації АБЗ на виготовлення сумішей за ДСТУ Б В.2.7-127:2015, ДСТУ 8959:2019, якщо такі суміші не використовуватимуться при наданні послуг за предметом закупівлі ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! На ваше звернення повідомляємо наступне: У відповідності до п.28 Особливостей та ст.16 Закону, куруючись ст.22 та 23 Закону, саме замовник формує зміст тендерної документації, в тому числі, визначає склад ознак, яким мають відповідати потенційні учасники процедури, самостійно визначає інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Встановлюючи додаткові вимоги до учасників, Замовник убезпечує себе від потенційних ризиків, пов'язаних з недобросовісною конкуренцією, неякісним виконанням замовлення, недотриманням зобов'язань чи використанням неякісних матеріалів, під час виконання замовлення. Оскільки технічним завданням передбачено використання асфальтобетонних сумішей, Замовник вважає доцільним встановлювати вимоги, щодо підтвердження якості матеріалів, зокрема асфальтобетонних сумішей, які буде використовувати підрядник, під час надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі, зокрема шляхом підтвердження атестації АБЗ на виготовлення сумішей.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 22 квітня 2024 15:07
Дата відповіді: 25 квітня 2024 14:48
Відповідно до п.1.4.5. Додатку №1: «У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати чинний Дозвіл, який виданий уповноваженим органом і погоджений Держпродспоживслужбою на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами….»
Прошу роз’яснити, якими нормами законодавства, передбаченого погодження Держпродспоживслужбою виданого уповноваженим органом дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами?? В який спосіб учасники повинні підтвердити погодження Держпродспоживслужбою дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря ??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідь на Ваше запитання міститься у законодавчих нормах наступних нормативно-правових актів: Закон України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" ; Закон України "Про охорону атмосферного повітря" ст. 11; Постанова КМУ від 12.03.2002 №302 "Про затвердження Порядку проведення та оплати робіт, пов'язаних з видачею дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, обліку підприємств, установ, організацій та громадян - підприємців, які отримали такі дозволи"; Наказ ЦОВВ від 10.02.1995 №7 "Про затвердження Інструкції про зміст та порядок складання звіту проведення інвентаризації викидів забруднюючих речовин на підприємстві"; Наказ ЦОВВ від 30.07.2001 №286 "Про затвердження Порядку визначення величин фонових концентрацій забруднювальних речовин в атмосферному повітрі"; Наказ ЦОВВ від 27.06.2006 №309 "Про затвердження нормативів граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин із стаціонарних джерел"; Наказ ЦОВВ від 09.03.2006 №108 "Про затвердження Інструкції про загальні вимоги до оформлення документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів, для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами для підприємств, установ, організацій та громадян – підприємців".
Тендерна документація не містить окремих вимог щодо способу документального підтвердження погодження Держспоживслужбою Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Тендерна документація не містить окремих вимог щодо способу документального підтвердження погодження Держспоживслужбою Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 22 квітня 2024 15:13
Дата відповіді: 25 квітня 2024 14:48
Відповідно до п.1.4.5. Додатку №1: «У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати…. протокол проведеної державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність виробництва (АБЗ) вимогам діючого санітарного законодавства України разом з виданим на його підставі чинним висновком».
Прошу роз’яснити, якими нормами законодавства України визначено обов’язок (можливість) підприємств проводити державну санітарно-епідеміологічну експертизу про відповідність виробництва (АБЗ) вимогам діючого санітарного законодавства України??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідь на Ваше запитання міститься у законодавчих нормах наступних нормативно-правових актів: Закон України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" ; Закон України "Про охорону атмосферного повітря" ст. 11; Постанова КМУ від 12.03.2002 №302 "Про затвердження Порядку проведення та оплати робіт, пов'язаних з видачею дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, обліку підприємств, установ, організацій та громадян - підприємців, які отримали такі дозволи"; Наказ ЦОВВ від 10.02.1995 №7 "Про затвердження Інструкції про зміст та порядок складання звіту проведення інвентаризації викидів забруднюючих речовин на підприємстві"; Наказ ЦОВВ від 30.07.2001 №286 "Про затвердження Порядку визначення величин фонових концентрацій забруднювальних речовин в атмосферному повітрі"; Наказ ЦОВВ від 27.06.2006 №309 "Про затвердження нормативів граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин із стаціонарних джерел"; Наказ ЦОВВ від 09.03.2006 №108 "Про затвердження Інструкції про загальні вимоги до оформлення документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів, для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами для підприємств, установ, організацій та громадян – підприємців".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 13:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
464 151,66
UAH з ПДВ
|
250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Рома |
377 942,40
UAH з ПДВ
|
318 686,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" #40266233 |
Переможець |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 16:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 травня 2024 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2024 13:44
|
Протокол №63 від 13.05.2024.pdf | зміни до договору |
13 травня 2024 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2024 12:00
|
Договір №65 від 10.05.2024.pdf | укладений |
13 травня 2024 11:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол про виправлення механічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол №63 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |