Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 23227605 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКА ОБЛАСТЬ/М.КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Велика Перспективна, 41, каб. 410 |
Контактна особа: |
Хоменко Сергій Анатолійович 0522358340 ukb@krmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2024 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 03 травня 2024 13:16 |
Початок аукціону: | 03 травня 2024 13:16 |
Очікувана вартість: | 12 923 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 129 230,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може надати генпідряднику попередню оплату відповідно до вимог Постанови КМУ від 22 липня 2020 року № 641 (зі змінами) та/або Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 (зі змінами). Розмір попередньої оплати становить 30% вартості їх річного обсягу. Генпідрядник протягом трьох місяців з дня надходження коштів попередньої оплати підтверджує їх використання за призначенням згідно з формами КБ-2В, КБ-3 за звітний період. По закінченні тримісячного терміну Генпідрядник надає підтверджуючі документи щодо використання авансу. У разі не надання таких документів Генпідрядник повертає Замовнику не використану суму авансу. Попередня оплата по Об’єкту може надаватися тільки у разі відкриття Підрядником в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на придбання матеріально-товарних цінностей, будівельних матеріалів та послуг" | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень зі спеціального фонду міського бюджету у відповідному місяці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 10 банківських днів після пред’явлення актів виконаних робіт форми № КБ-2В та підписання їх уповноваженим представником Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2024 16:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2024 16:31 |
2. ТД Нове будівництво відділення комп`ютерної томографії ЦМЛ вул. Салганні піски, 14.pdf | |
18 квітня 2024 16:31 |
2.1 Додаток № 6.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-21-000038 ● 7add760cbdb94f79b0177dc106e4b386
- Статус: завершено ● Дата: 12 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2024 11:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.05.2024 №34-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.05.2024 № 003100-18/6323-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 21 травня 2024 року № 34-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2024-04-18-011997-a від 18.04.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-23 16:00:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Будівельно-монтажні роботи по об'єкту «Нове будівництво відділення комп`ютерної томографії КНП «Центральна міська лікарня» Кропивницької міської ради», вул. Салганні піски, 14, в м. Кропивницький»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-18-011997-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), проектно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надайте інформацію (пояснення) та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі пункту 3 розділу 6 тендерної документації в частині надання пояснювальної записки до договірної ціни, договірної ціни, локальних кошторисів, відомості ресурсів (в межах середньо-регіональних цін), розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, розрахунку загальновиробничих витрат (виходячи зі структури будівельної організації), розрахунку коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій (виходячи зі структури будівельної організації), розрахунку середньомісячної заробітної плати на одного робітника в режимі повної зайнятості, виходячи зі своїх показників.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-28 10:47:44
Відповідь
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб територіальної громади міста Кропивницького та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Кошторисна документації по об’єкту "Нове будівництво відділення комп`ютерної томографії КНП «Центральна міська лікарня» Кропивницької міської ради», вул. Салганні піски, 14, в м. Кропивницький" розроблена на підставі завдання замовника на проєктування.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації, розробленої відповідно до КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" та по якій затверджено Експертний звіт щодо розгляду проектної документації.
Бюджетне призначення на будівництво по даному об’єкту визначено у відповідності до Переліку об'єктів, видатки на які у 2024 році будуть проводитися за рахунок коштів бюджету розвитку по управлінню капітального будівництва Кропивницької міської ради затверджене рішенням Кропивницької міської ради від 04.02.2022 № 1096 (зі змінами)
У зв’язку з відсутністю в Управлінні капітального будівництва Кропивницької міської ради власного веб-сайту інформацію про обґрунтування закупівлі у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднюється на сайті Кропивницької міської ради де в Управлінні є відповідний розділ.
З Обґрунтуванням даного предмету закупівлі Ви можете ознайомитись за наступним посиланням https://kr-rada.gov.ua/site/uploads/files/Vyconavchi%20organy/Upravlinnya-kap-bud/obgrunt_UA-2024-04-18-011997-a.pdf.
Щодо здійснення моніторингу цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), проектно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) зазначаємо, що їх моніторинг Замовником не здійснювався і не повинен був здійснюватися оскільки це є порушенням нормативно-правових актів в сфері будівництва з наступних підстав.
Закупівля будівельно-монтажних робіт можлива лише за наявності затвердженої проєктною-кошторисної документації, яка пройшла відповідну будівельну експертизу та отримала позитивний експертний висновок.
Проєктні організації, які виконують роботи з виготовлення проєктною-кошторисних документацій мають відповідні сертифікати, ліцензії та дозволи на виконання такого виду господарської діяльності та виготовляють проєктною-кошторисні документації у відповідності до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, який затверджено Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2012 року № 122).
Для перевірки правильності та законності складання проєктною-кошторисних документацій їх відправляють на перевірку до експертної організації, яка діє у відповідності до вимог Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Відповідно до вимог частини 2 статті 31 зазначеного закону - експертиза проектів будівництва проводиться в установленому Кабінетом Міністрів України порядку експертними організаціями незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування, відомості про які внесені таким органом до Реєстру будівельної діяльності.
До проведення експертизи залучаються (у тому числі на підставі цивільно-правових договорів) експерти з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, інженерно-технічних заходів цивільного захисту, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, які пройшли професійну атестацію, що проводилася із залученням представників відповідних центральних органів виконавчої влади, та отримали відповідний кваліфікаційний сертифікат. Порядок проведення професійної атестації таких експертів встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Підсумовуючи проведення моніторингу цін на матеріальні ресурси та ін. є безпідставним та таким що порушує чинні будівельні норми.
На підтвердження виконання вимог пункту 3 розділу 6 тендерної документації надаємо Вам окремий файл формату .pdf.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-30 14:32:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Будівельно-монтажні роботи по об'єкту «Нове будівництво відділення комп`ютерної томографії КНП «Центральна міська лікарня» Кропивницької міської ради», вул. Салганні піски, 14, в м. Кропивницький»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-18-011997-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте проектно-кошторисну документацію, на підставі якої здійснено розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі, про що зазначено Вами у відповіді на пояснення від 28.05.2024.
2. Надайте експертний звіт щодо розгляду проектної документації.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-03 09:40:59
Відповідь
Для перевірки обґрунтованості очікуваної вартості предмета закупівлі надаємо Вам скан-копію зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та скан-копію експертного звіту.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2024 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Кабекслайн" |
12 905 342,22
UAH з ПДВ
|
12 905 342,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПСВ ГРУП" |
12 923 000,00
UAH з ПДВ
|
12 923 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Кабекслайн" #38095345 |
Переможець |
12 905 342,22
UAH з ПДВ
|
08 травня 2024 16:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 травня 2024 11:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2024 15:12
|
8. додаткова угода до договір генпідряду від 15.05.2024 року № 2-32-24 (строки +бюджет).pdf | зміни до договору |
17 травня 2024 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2024 15:08
|
7. додаткова угода до договір генпідряду від 15.05.2024 року № 1-32-24 (Зміна реквізитів).pdf | зміни до договору |
17 травня 2024 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2024 14:49
|
6. Договір генпідряду від 14.05.2024 року № 32-24.pdf | укладений |
17 травня 2024 14:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до реквізитів генпідрядника |
Номер договору про закупівлю: | 32-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/32-24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 32-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/32-24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівельно-монтажні роботи по об'єкту"Нове будівництво відділення комп`ютерної томографії КНП «Центральна міська лікарня» Кропивницької міської ради», вул. Салганні піски, 14, в м. Кропивницький" | 1 | робота |
12 905 342,22
UAH з ПДВ
|