Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" |
Код ЄДРПОУ: | 03338159 |
Місцезнаходження: | 36023, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Героїв АТО, буд. 73А |
Контактна особа: |
Ольга Тропець +380502648375 gorsvet_pl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2024 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2024 16:07 |
Очікувана вартість: | 2 283 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 415,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2024 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2024 16:28 |
Тендерна документація.docx | |
18 квітня 2024 16:28 |
Проєкт договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-18-000090 ● 68ee373a76284b48b33f14d90d481524
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2024 16:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.06.2024 № 53-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
17.06.2024 № 53-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15. UA-2024-04-18-011945-a , 18.04.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-18 17:40:32
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2283000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-18-011945-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-20 16:56:35
Відповідь на запит про надання пояснень
Підприємство електромереж зовнішнього освітлення «Міськсвітло» на Ваш запит від 18.06.2024 про надання пояснень та документального підтвердження по закупівлі світильники для зовнішнього освітлення за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура (UA-2024-04-18-011945-a), повідомляє наступне:
Рішенням сесії Полтавської міської ради (п’ятдесят п’ята сесія восьмого скликання) від 31.05.2024 року «Про внесення змін до Програми розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою Полтавської міської територіальної громади на 2024 рік підприємству, як одержувачу бюджетних коштів нижчого рівня передбачено кошти на заміну світильників на світлодіодні (малої потужності); заміну світильників на світлодіодні (середньої потужності); заміну світильників на світлодіодні (великої потужності) в розмірі: 6066,62 тис. грн. (Копія витягу з рішення сесії додається до відповіді на запит про надання пояснень).
Відповідно до комплексної програми «Світло» передбачено основні напрямки та заходи з виконання програми, одним з яких є заміна існуючих світильників на світильники з енергозберігаючими LED технологіями. На виконання вимог даної програми та покладених обов’язків на Замовника, фахівцями підприємства було сформовано потребу й визначено технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі, а саме світильників для зовнішнього освітлення (Службова записка від 13.04.2024 р та Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі додаються до відповіді на запит про надання пояснень). Технічні та якісні характеристики щодо предмета закупівлі визначені виходячи з параметрів освітлювального обладнання, які більш сучасні й модернізовані з покращеними технічними показниками та зниженим споживанням електроенергії, у відповідності до вимог ДСТУ, ТУ України, та технічного регламенту (стандарту та інше), взяті з інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах та інше.
Відносно виконання вимог наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі-змінами) в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі повідомляємо: Підприємством були направлені листи-запити постачальникам світлотехнічної продукції: ТОВ «СМАРТ ЛАЙТ ГРУПП», ТОВ «УРБАН ЛАЙТ», ТОВ «ТЕХ ЮА», ТОВ «СВІТЛОТЕК ТРЕЙД» з описом необхідних/бажаних вимог до предмета закупівлі. Так, Замовником отримано щонайменще 4 (чотири) комерційні пропозиції, які було використано для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. (Надані комерційні пропозиції додаються до відповіді на запит про надання пояснень).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснений методом порівняння ринкових цін, а саме визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку згідно отриманих цінових пропозицій та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, зокрема таких як максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Таким чином, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником дотримано вимоги Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі-змінами).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2024 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Білецька Анна Миколаївна |
2 282 600,00
UAH з ПДВ
|
2 282 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Білецька Анна Миколаївна #3230612609 |
Переможець |
2 282 600,00
UAH з ПДВ
|
01 травня 2024 16:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 травня 2024 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2024 11:52
|
Договір № 113 від 10.05.2024.pdf | укладений |
10 травня 2024 11:49
|