Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття)
Очікувана вартість
897 452,00 UAH
UA-2024-04-18-011814-a ● 82609ccceeb546ffb83d2acf48d1ed85
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО» |
Код ЄДРПОУ: | 23505151 |
Вебсайт: | https://pleso.kyiv.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3 |
Контактна особа: |
Ія Яценко +380675954142 iyayatcenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2024 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 13:31 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 13:31 |
Очікувана вартість: | 897 452,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 974,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник даних торгів вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору шляхом внесення на визначений замовником рахунок, грошової застави в розмірі 5 відсотків від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми грошової застави в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відносини між учасником-переможцем та замовником з приводу забезпечення виконання зобов’язання, що виникають з даного пункту тендерної документації, оформлюються у формі та за змістом, що передбачені Цивільним кодексом України. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. У випадку невчинення переможцем дій, передбачених цим пунктом до завершення строку, визначеного згідно ч. 7 ст. 33 Закону, та за наявності відповідної вимоги Замовника, Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця у зв’язку з неукладенням договору про закупівлю з вини учасника у строк, передбачений Законом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем умов такого договору в частині якості, повноти та своєчасності виконання робіт та за відсутності претензій зі сторони замовника, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Детальніше зазначено в тендерній документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 рулон
Пакет для сміття 35л 100шт/рул.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, м. Київ, Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
163 рулон
Пакет для сміття 60л 20шт/рул.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, м. Київ, Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
50 рулон
Пакет для сміття 60л 15шт/рул. із затяжкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, м. Київ, Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
5000 рулон
Пакет для сміття 120л 10шт/рул.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, м. Київ, Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
4400 рулон
Пакет для сміття 240л 5шт/рул.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, м. Київ, Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
4000 рулон
Пакет для сміття 240л 5шт/рул.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, м. Київ, Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2024 09:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2024 09:13 |
ТД пакети КА нова редакція.pdf | |
22 квітня 2024 09:13 |
зміни до ТД.pdf | |
18 квітня 2024 16:22 |
проект договору пакети КА.pdf |
22 квітня 2024 09:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 квітня 2024 09:13 |
ТД пакети КА нова редакція.pdf
|
|||
22 квітня 2024 09:13 |
зміни до ТД.pdf
|
|||
18 квітня 2024 16:22 |
проект договору пакети КА.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо документу державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Дата подання: 19 квітня 2024 13:41
Дата відповіді: 22 квітня 2024 09:00
Шановний Замовнику! Відповідно до роздІЛУ 6 "Інформація про технічні,якісні та кількісніхарактеристики"
предмета закупівлі до тендерної документації для підтвердження якості товару Учасник в своїй пропозиції має надати зокрема «Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи"
Звертаємо Вашу увагу, що з 1 жовтня 2023 року вступив в дію Закон України «Про систему громадського здоров’я», відповідно до прикінцевих положень якого Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» втратив чинність. Законом України «Про систему громадського здоров’я» проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи взагалі не передбачено, а отже і ніяких документів за її результатами також неможливо отримати.
З урахуванням зазначеного вказану вимогу ТД можуть виконати тільки ті учасники, які до моменту вступу в силу нового закону встигли оформити такі документи. А отже таке положення носить дискримінаційний характер. Для забезпечення рівного права учасників на участь у закупівлі просимо вилучити зазначену вимогу з Тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа розглянула Ваше звернення до процедури закупівлі «Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття)», код ДК 021:2015: 19640000-4 (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-18-011814-a) (далі – Закупівля) (далі – Закупівля), зареєстроване 19.04.2024 о 13:41год в електронній системі закупівель та повідомляє наступне.
Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова).
За результатом розгляду Вашого звернення, до тендерної документації на Закупівлю будуть внесено зміни.
Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова).
За результатом розгляду Вашого звернення, до тендерної документації на Закупівлю будуть внесено зміни.
зміни до тендерної документації
Дата подання: 23 квітня 2024 20:29
Дата відповіді: 24 квітня 2024 13:15
1. У Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю викладено технічне завдання до поліетиленових мішків та пакетів для сміття (Пакеті для сміття), яке містить технічні характеристики.
На підтвердження відповідності наведеним технічним вимогам замовник вимагає надати у складі тендерної пропозиції Протокол лабораторних досліджень (або протокол випробувань лабораторії) на запропонований товар на підтвердження технічних характеристик відмічених у таблиці технічних характеристик (підпункт 1 пункту 6 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації).
Тобто, у складі тендерної пропозиції має бути надано протокол лабораторних досліджень або протокол випробувань лабораторії на кожен вид пакету для сміття, які наведені у Додатку 2 до тендерної документації, та який підтверджує наведені замовником розміри пакету, товщину плівки, вантажопідйомність плівки.
Ми вважаємо вимогу щодо проведення лабораторних досліджень або випробування плівки на вантажопідйомність дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство України з огляду на наступне.
На даний вид товару (пакети для сміття) поширюються вимоги Національного стандарту ДСТУ 7275:2012 «Пакети з полімерних та комбінованих матеріалів. Загальні технічні умови», які, зокрема, встановлюють та визначають методи контролювання, а саме:
- Контролювання тривкості друкованого зображення;
- Контроль внутрішніх розмірів та ширину швів;
- Міцність під час розтягування зварних швів пакеті;
- Герметичність пакетів;
- Відповідність маркування;
- Масу нетто кипи пакетів.
Тобто, Національний стандарт України - ДСТУ 7275:2012 «Пакети з полімерних та комбінованих матеріалів. Загальні технічні умови» не містить вимог щодо вантажопідйомності плівки. Відповідно встановлена замовником вимога, не відповідає чинному законодавству України та дискримінує нас, адже відсутнє законодавче регулювання такого методу контролювання. А також порушує частину 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», адже наведена вимоги таки технічна характеристика (вимога до предмета закупівлі) не передбачена жодним законодавством.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації в частині виключення технічної характеристики «вантажопідйомність плівки» або змінити формулювання вимоги наведеної у підпункті 1 пункту 6 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції Протоколу лабораторних досліджень (або протоколу випробувань лабораторії) на запропонований товар на підтвердження технічних характеристик відмічених у таблиці технічних характеристик в частині підтвердження технічних характеристик щодо розміру та товщина плівки, без вантажопідйомності плівки.
Аналогічної позиції дотримується Орган оскарження у закупівлі № UA-2023-01-18-013676-a: «Слід зазначити, що ДСТУ 7146:2010 «ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ» не передбачає наявності вищезазначених документів».
2. На підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовник вимагає надати у складі тендерної пропозиції Протокол лабораторних досліджень (або протокол випробувань лабораторії) на запропонований товар на підтвердження технічних характеристик відмічених у таблиці технічних характеристик. В складі тендерної пропозиції необхідно надати копію чинного свідоцтва про акредитацію/та або атестацію лабораторії яка зробила випробування Товару з додатками у разі їх наявності. Свідоцтвом (додатками, у разі наявності) повинна бути передбачена галузь відповідних випробувань. Така вимога встановлена у підпункті 1 пункту 6 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Ми вважаємо таку вимогу дискримінаційною з огляду на наступне.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» Національний орган України з акредитації є державною організацією, яка утворюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку, та провадить некомерційну господарську діяльність.
На виконання зазначеної вище норми утворено державну неприбуткову організацію - Національний орган з акредитації України згідно наказу Мінекономіки від 04.01.2002 № 5.
На офіційному сайті Національного органу з акредитації України оприлюднено реєстр акредитованих випробувальних лабораторій за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
В зазначеному реєстрі відображено інформацію, зокрема, щодо номеру атестата акредитації, термін дії атестата акредитації та узагальнену сферу акредитації.
Тобто, Національний органу з акредитації України засвідчує компетентність випробувальної лабораторії саме Атестатом про акредитацію з додатком «сфера акредитації».
Водночас замовник на підтвердження акредитації лабораторії вимагає надати свідоцтво про акредитацію/та або атестацію, що не відповідає дійсності, порушує частину 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також дискримінує Скаржника, адже виконання такої вимоги неможливе.
Окрім цього, ми звернулыся до випробувальних лабораторій щодо проведення випробувань пакетів для сміття та подальшого отримання протоколів випробування, проте жодна з таких лабораторій не має свідоцтва про акредитацію та або атестацію лабораторії. Натомість мають Атестат про акредитацію з додатком «сфера акредитації» (додаються), що містить інформацію про право лабораторії на здійснення відповідних випробувань.
Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації та надати можливість подавати у складі тендерної пропозиції атестат лабораторії.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа розглянула Ваше звернення до процедури закупівлі «Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття)», код ДК 021:2015: 19640000-4 (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-18-011814-a) (далі – Закупівля) (далі – Закупівля), зареєстроване 23.04.2024 о 20:29год в електронній системі закупівель та повідомляє наступне.
Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова).
Відповідно до норм п.28 Постанови Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням норм Постанови.
Відповідно до норм Закону та Постанови Замовником самостійно визначається предмет закупівлі та, зокрема, його технічні характеристики, а в тендерній документації зазначаються відомості про, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та спосіб підтвердження вказаних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Таким чином, оскільки тендерна документація на Закупівлю складена у відповідності до норм Закону, з урахуванням норм Постанови, необхідність внесення змін до тендерної документації на Закупівлю відсутня.
Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова).
Відповідно до норм п.28 Постанови Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням норм Постанови.
Відповідно до норм Закону та Постанови Замовником самостійно визначається предмет закупівлі та, зокрема, його технічні характеристики, а в тендерній документації зазначаються відомості про, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та спосіб підтвердження вказаних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Таким чином, оскільки тендерна документація на Закупівлю складена у відповідності до норм Закону, з урахуванням норм Постанови, необхідність внесення змін до тендерної документації на Закупівлю відсутня.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-18-011814-a.b1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ФОП "ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2898607512
Дата подання: 07 травня 2024 13:00
Дата подання: 07 травня 2024 13:00
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 09 травня 2024 15:59
рішення від 09.05.2024 № 8253.pdf
Дата публікації: 09 травня 2024 15:58
Номер скарги: UA-2024-04-18-011814-a.b2
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ФОП "ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2898607512
Дата подання: 12 травня 2024 22:32
Дата подання: 12 травня 2024 22:32
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 14 травня 2024 16:34
рішення від 14.05.2024 № 8475.pdf
Дата публікації: 14 травня 2024 16:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК „НОВІС" |
807 707,00
UAH з ПДВ
|
807 707,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ" |
850 010,00
UAH з ПДВ
|
850 010,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАУС ПЕЙПЕР" |
880 643,76
UAH з ПДВ
|
880 643,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК „НОВІС" #38300039 |
Відхилено |
807 707,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 14:54
|
|
ФОП "ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ" #2898607512 |
Відхилено |
850 010,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2024 14:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 квітня 2024 14:59
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАУС ПЕЙПЕР" #39035025 |
Переможець |
880 643,76
UAH з ПДВ
|
07 травня 2024 11:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 травня 2024 11:01
|