Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вікна
Очікувана вартість
517 000,00 UAH
UA-2024-04-18-010578-a ● e9fcfeef11574ca0803b90aec3a6de9f
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 4 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 36734718 |
Місцезнаходження: | 27100, Україна , Кіровоградська обл., місто Новоукраїнка, вул. Героїв-рятувальників, 21 |
Контактна особа: |
Дейкун Анна Валеріївна +380977739428 4dprz@kr.dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2024 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 14:26 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 14:26 |
Очікувана вартість: | 517 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 585,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 штуки
Вікна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27100, Україна, Кіровоградська область, м.Новоукраїнка, вул. Героїв-рятувальників, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2024
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупцем в безготівковій формі на підставі підписаних Сторонами видаткової накладної (видаткових накладних) та/або акту прийому-передачі (форма КБ 2в), рахунку шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 5 робочих днів, у межах відповідних бюджетних асигнувань та фактичних надходжень коштів державного бюджету на зазначені цілі. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2024 16:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2024 15:38 |
ТД вікна.docx | |
18 квітня 2024 15:38 |
Рисунок вікон Додаток до ТХ.pdf | |
18 квітня 2024 15:38 |
Додаток 3 Договір проєкт.docx | |
18 квітня 2024 15:38 |
Додаток 2 ТХ (3).docx | |
18 квітня 2024 15:38 |
Додаток 1 до ТД Кваліфікац крит.docx | |
18 квітня 2024 15:38 |
ТД вікна.docx | |
18 квітня 2024 15:38 |
Рисунок вікон Додаток до ТХ.pdf | |
18 квітня 2024 15:38 |
Додаток 3 Договір проєкт.docx | |
18 квітня 2024 15:38 |
Додаток 2 ТХ (3).docx | |
18 квітня 2024 15:38 |
Додаток 1 до ТД Кваліфікац крит.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Визначення предмету закупівлі
Дата подання: 19 квітня 2024 16:34
Дата відповіді: 21 квітня 2024 21:14
Шановний Замовнику!
Просимо Вас розяснити предмет закупівлі.
Ви закуповуєте товари з супутніми послугами, чи все ж таки послуги з поточного ремонту. Адже наданий проект договору містить інформацію як про поставку товарів, так і про надання послуг згідно кошторисної документації,
Проект Договору п. 1.1. Продавець зобов'язується поставити та передати у власність Покупця вікна код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»:44220000-8 «Столярні вироби»
Проект Договору п.3.3. Вартість послуг підтверджується кошторисною документацією (Додаток 2 до Договору), у складі якого мають бути:
- кошторисний розрахунок вартості послуг;
- відомість ресурсів
За кодом закупівлі у Вас товар, а по тексту договору у Вас уже додатково зявляються послуги, які,якщо їх виокремлювати в окрему частину то закупівля має проводитися по інший код ДК (наприклад ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи). А для складання кошторисного розрахунку та відомості ресурсів Учасникам потрібен від Замовника затверджений дефектний акт
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання!
Згідно вимог пункту 4.1 розділу І тендерної документації та пункту 1.1 розділу 1 Договору, предметом закупівлі є вікна (код ДК 021:2015:44220000-8 «Столярні вироби»). Вікна закуповуються разом із послугою монтажу.
Виходячи із вищезазначеного предметом закупівлі є товар, який включає послугу з монтажу.
Згідно вимог пункту 4.1 розділу І тендерної документації та пункту 1.1 розділу 1 Договору, предметом закупівлі є вікна (код ДК 021:2015:44220000-8 «Столярні вироби»). Вікна закуповуються разом із послугою монтажу.
Виходячи із вищезазначеного предметом закупівлі є товар, який включає послугу з монтажу.
розміри та тип підвіконь та відливіва
Дата подання: 19 квітня 2024 16:56
Дата відповіді: 21 квітня 2024 21:27
просимо надати розміри та тип підвіконь та відливів, які передбачені закупівлею
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання!
За неможливістю професійно і з точністю визначити потрібні розміри підвіконь та відливів, оскільки відсутній фахівець на підприємстві, який би професійно вирішив би зазначене питання. Просимо звернути увагу на останній абзац Додатку 2 до тендерної документації, який передбачає, що: «Для проведення додаткових замірів та визначення обсягу послуг, що є необхідним при підготовці учасником тендерної пропозиції, - учасник має право у робочі дні та години Замовника (понеділок-п’ятниця з 8.00 год. до 17.00 год.) оглянути об'єкт на якому буде здійснюватися встановлення вікон.»
За неможливістю професійно і з точністю визначити потрібні розміри підвіконь та відливів, оскільки відсутній фахівець на підприємстві, який би професійно вирішив би зазначене питання. Просимо звернути увагу на останній абзац Додатку 2 до тендерної документації, який передбачає, що: «Для проведення додаткових замірів та визначення обсягу послуг, що є необхідним при підготовці учасником тендерної пропозиції, - учасник має право у робочі дні та години Замовника (понеділок-п’ятниця з 8.00 год. до 17.00 год.) оглянути об'єкт на якому буде здійснюватися встановлення вікон.»
додаток 2 тендергної документації
Дата подання: 19 квітня 2024 17:29
Дата відповіді: 21 квітня 2024 21:38
1. Технічні вимоги:
Профіль: товщина – 70 мм; камер – 6; колір – білий; скло енергозберігаюче.
Шановний Замовник, згідно яких нормативно правових актів прописана дана технічна вимога?
Вікна мають відповідати вимогам ДСТУ EN 14351-1:2020 Вікна та двері. Вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері (EN 14351-1:2006 + A2:2016, IDT), а в частині теплоізоляції - ДБН В.2.6-31:2021 "Теплова ізоляція та енергоефективність будівель"
Ваша тендерна документація не містить посилань на ці діючі нормативні вимоги, тому просимо видалити вимиоги "Профіль: товщина – 70 мм; камер – 6; колір – білий; скло енергозберігаюче.", адже вони не містяться в жодному з вищевказаних документів, а тому вважаємо їх дискрімінаційними.
І внести зміни до тендерної документації, а саме додати вимоги щодо відповідності конструкції нормативному опору теплопередачі згідно Таблиці 1 або згідно Таблиці 2 в залежності від призначенні будівлі в якій будуть встановлені вікна та прописати мінімальне значення опору теплопередачі вікон.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання!
Тендерною документацією встановлено вимога до вікна металопластикового, а саме: "Профіль: товщина – 70 мм; камер – 6; колір – білий; скло енергозберігаюче, що не порушує ДСТУ EN 14351-1:2020 та ДБН В.2.6-31:2021. Крім того, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки вікна металопластикові шириною профіля 70 мм та камерністю 6 камер – є широко використовувані і виготовляються безліччю виробників металопластикових вікон. Встановивши дану вимогу в тендерній документації Замовник керувався принципом спрямованим на забезпечення більшої енергоефективності та збереження теплової енергії. Тому враховуючи вищезазначену інформацію, у Замовника немає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Тендерною документацією встановлено вимога до вікна металопластикового, а саме: "Профіль: товщина – 70 мм; камер – 6; колір – білий; скло енергозберігаюче, що не порушує ДСТУ EN 14351-1:2020 та ДБН В.2.6-31:2021. Крім того, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки вікна металопластикові шириною профіля 70 мм та камерністю 6 камер – є широко використовувані і виготовляються безліччю виробників металопластикових вікон. Встановивши дану вимогу в тендерній документації Замовник керувався принципом спрямованим на забезпечення більшої енергоефективності та збереження теплової енергії. Тому враховуючи вищезазначену інформацію, у Замовника немає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Щодо армуючого профіля
Дата подання: 22 квітня 2024 12:15
Дата відповіді: 24 квітня 2024 16:26
Шановний Замовнику!!! В тз вказано, що Армуючий профіль 1,5 мм. Чи може бути армуючий профіль 2 мм? Чи не буде це вважатися помилкою? Армуючий профіль 2 мм краще, ніж армуючий профіль 1,5 мм, бо товщина більше, а це впливає на статику профіля. Дякую за відповідь.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання!
Згідно Додатку до Додатку до Технічної специфікації армуючий профіль 1,5 мм. Якщо в тендерній пропозиції у вікнах буде армуючий профіль 2 мм – це буде підставою для відхилення такої тендерної пропозиції згідно пункту 44 Особливостей №1178.
Згідно Додатку до Додатку до Технічної специфікації армуючий профіль 1,5 мм. Якщо в тендерній пропозиції у вікнах буде армуючий профіль 2 мм – це буде підставою для відхилення такої тендерної пропозиції згідно пункту 44 Особливостей №1178.
Додаток 3
Дата подання: 22 квітня 2024 13:40
Дата відповіді: 24 квітня 2024 16:27
Шановний Замовнику!
У проекті договору про закупівлю відсутній Додаток 2, який по тексту є невідємною частиною Договору.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання!
Згідно підпункту 12.1 пункту 12 проєкту Договору, який викладено у Додатку 3 до тендерної документації, зазначено, що невід’ємною частиною Договору є: «…Додаток 2 «Кошторисна документація».
Згідно пункту 6 Технічної специфікації, що зазначена у Додатку 2 до тендерної документації, зазначено, що Учасник за власний рахунок забезпечує монтаж вікон на об’єкті Замовника згідно кошторисної документації, яка подається учасником відкритих торгів у складі тендерної пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного, Постачальник зобов’язаний самостійно надати відповідну документацію.
Згідно підпункту 12.1 пункту 12 проєкту Договору, який викладено у Додатку 3 до тендерної документації, зазначено, що невід’ємною частиною Договору є: «…Додаток 2 «Кошторисна документація».
Згідно пункту 6 Технічної специфікації, що зазначена у Додатку 2 до тендерної документації, зазначено, що Учасник за власний рахунок забезпечує монтаж вікон на об’єкті Замовника згідно кошторисної документації, яка подається учасником відкритих торгів у складі тендерної пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного, Постачальник зобов’язаний самостійно надати відповідну документацію.
кошторисна документація на монтаж
Дата подання: 22 квітня 2024 13:41
Дата відповіді: 24 квітня 2024 16:28
Доброго дня!
Надайте, будь ласка, Дефектний акт для складання кошторису на монтаж.
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання!
Згідно вимог пункту 4.1 розділу І тендерної документації та пункту 1.1 розділу 1 Договору, предметом закупівлі є товар, а саме вікна (код ДК 021:2015:44220000-8 «Столярні вироби»). Закупівля товарів не передбачає обов’язоковість надання дефектного акту. Згідно тендерної документації обов’язковою вимогою є надання кошторисної документації, для складання якої є всі дані (розміри вікон та перелік послуг).
Згідно вимог пункту 4.1 розділу І тендерної документації та пункту 1.1 розділу 1 Договору, предметом закупівлі є товар, а саме вікна (код ДК 021:2015:44220000-8 «Столярні вироби»). Закупівля товарів не передбачає обов’язоковість надання дефектного акту. Згідно тендерної документації обов’язковою вимогою є надання кошторисної документації, для складання якої є всі дані (розміри вікон та перелік послуг).
додаток 2 тендергної документації
Дата подання: 22 квітня 2024 14:50
Дата відповіді: 24 квітня 2024 16:29
Шанновний Замовнику!
Ви не надали відповіді на наступне запитання:
"Технічні вимоги:
Профіль: товщина – 70 мм; камер – 6; колір – білий; скло енергозберігаюче.
Шановний Замовник, згідно яких нормативно правових актів прописана дана технічна вимога?"
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання!
Згідно із частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація. Також згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація
може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені
законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної
документації. Вимога, щодо закупівлі товару саме із зазначеними характеристиками є доцільною і не порушує вимог законодавства України.
Згідно із частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація. Також згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація
може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені
законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної
документації. Вимога, щодо закупівлі товару саме із зазначеними характеристиками є доцільною і не порушує вимог законодавства України.
розміри та тип підвіконь та відливіва
Дата подання: 22 квітня 2024 15:39
Дата відповіді: 24 квітня 2024 16:31
Шановний Замовнику!
Відносно Вашої відповіді на попередньо задане питання про підвіконня тв відливи: "Шановний учаснику, дякуємо за запитання!
За неможливістю професійно і з точністю визначити потрібні розміри підвіконь та відливів, оскільки відсутній фахівець на підприємстві, який би професійно вирішив би зазначене питання. Просимо звернути увагу на останній абзац Додатку 2 до тендерної документації, який передбачає, що: «Для проведення додаткових замірів та визначення обсягу послуг, що є необхідним при підготовці учасником тендерної пропозиції, - учасник має право у робочі дні та години Замовника (понеділок-п’ятниця з 8.00 год. до 17.00 год.) оглянути об'єкт на якому буде здійснюватися встановлення вікон.»
Ви, як Замовник, маєте надати учасникам чітке та прозоре технічне завдання. Обстеження об'єктів є дискримінацією. Це неодноразово підтверджено рішеннями АМКУ. Дана вимога звужує коло Учасників та прописується для можливості виграшу свого Учасника.
Тому для уникнення подання учасниками скарг та проведення конурентної закупівлі приберіть останній абзац Додатку 2 та надайте необхідні дані щодо підвіконь та відливів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання!
В тендерній документації до закупівлі вікна (код ДК 021:2015:44220000-8 «Столярні вироби») надано чітко всі можливі параметри товару. Останній абзац Додатку 2 до тендерної документації передбачає: «…Для проведення додаткових замірів та визначення обсягу послуг, що є необхідним при підготовці учасником тендерної пропозиції, - учасник має право у робочі дні та години Замовника (понеділок-п’ятниця з 8.00 год. до 17.00 год.) оглянути об’єкт на якому здійснюється встановлення вікон.» З огляду на те, що огляд об'єкту учасником є правом учасника, а не його обов'язком, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
В тендерній документації до закупівлі вікна (код ДК 021:2015:44220000-8 «Столярні вироби») надано чітко всі можливі параметри товару. Останній абзац Додатку 2 до тендерної документації передбачає: «…Для проведення додаткових замірів та визначення обсягу послуг, що є необхідним при підготовці учасником тендерної пропозиції, - учасник має право у робочі дні та години Замовника (понеділок-п’ятниця з 8.00 год. до 17.00 год.) оглянути об’єкт на якому здійснюється встановлення вікон.» З огляду на те, що огляд об'єкту учасником є правом учасника, а не його обов'язком, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Додаток 2 п.1
Дата подання: 22 квітня 2024 15:44
Дата відповіді: 24 квітня 2024 16:32
Чи буде розглядатись як аналог Профіль: товщина – 70 мм; камер – 5?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання!
Згідно Технічної специфікації, що зазначена у Додатку 2 до тендерної документації, профіль: товщина – 70 мм; камер – 6. Якщо в тендерній пропозиції до товару буде вказано, профіль: товщина – 70 мм; камер – 5 - це буде підставою для відхилення такої тендерної пропозиції згідно пункту 44 Особливостей №1178.
Згідно Технічної специфікації, що зазначена у Додатку 2 до тендерної документації, профіль: товщина – 70 мм; камер – 6. Якщо в тендерній пропозиції до товару буде вказано, профіль: товщина – 70 мм; камер – 5 - це буде підставою для відхилення такої тендерної пропозиції згідно пункту 44 Особливостей №1178.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 15:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ПОЛІЩУК МАКСИМ МИКОЛАЙОВИЧ |
428 793,17
UAH з ПДВ
|
359 787,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГЕОІД" |
439 948,94
UAH з ПДВ
|
359 788,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПСВ ГРУП" |
499 789,00
UAH з ПДВ
|
359 789,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПОЛЯРУШ ОЛЕГ ДМИТРОВИЧ" |
498 800,00
UAH з ПДВ
|
498 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ПОЛІЩУК МАКСИМ МИКОЛАЙОВИЧ #2997624558 |
Відхилено |
359 787,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 14:55
|
ТОВ "ГЕОІД" #23099739 |
Відхилено |
359 788,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 16:19
|
ТОВ "ПСВ ГРУП" #38435922 |
Відхилено |
359 789,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2024 16:10
|
ФОП "ПОЛЯРУШ ОЛЕГ ДМИТРОВИЧ" #3094107572 |
Очікує рішення |
498 800,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2024 16:10
|