Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» |
Код ЄДРПОУ: | 03360905 |
Місцезнаходження: | 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону |
Контактна особа: |
Серьогіна Крістіна Володимирівна 380442933612 kievgorsvet_z@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2024 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 4 928 587,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,61% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1 Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) уповноваженої особи гаранту (далі-банк-гарант) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) відповідно до вимог діючого законодавства. 2.2 Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження електронного підпису банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (зі змінами та доповненнями) з урахуванням Особливостей. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом, Особливостями, постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 2.3 У випадку, якщо підписантом не є голова правління, повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (довіреністю тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису гаранта. 2.4 Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. 2.5 Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 24 000,00 (Двадцять чотири тисячі гривень 00 коп.) гривень., що не перевищує 0,5% очікуваної вартості закупівлі. 2.6 Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності та діяти з дня її видачі Банком-гарантом, яким вважається день, зазначений в тексті гарантії. 2.7 У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. 2.8 Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження зарахування грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, видана Банком- гарантом, завірена печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. До довідки додається виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття не пізніше дати видачі гарантії. 2.9 Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями 2.10 Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. 2.11 Інформація про Замовника, яка має бути відображена в банківській гарантії: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» код за ЄДРПОУ 03360905 ; Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; суб’єкт великого підприємництва |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 24000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 6.1. Відповідно до статті 27 Закону з урахуванням пункту 21 особливостей та на умовах передбачених цією тендерною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору у розмірі 1% (один відсоток) від вартості договору про закупівлю. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: грошові кошти. Отримувач: КП «Київміськсвітло» код за ЄДРПОУ 03360905 - п/р № UA943223130000026006000047406 в АТ «Укрексімбанк» Призначення платежу: «Забезпечення виконання Договору за результатами проведених відкритих торгів згідно з оголошенням в ЦБД Prozorro ________________________________». На дату перерахування Учасником Забезпечення виконання Договору додатково узгоджуються банківські реквізити Замовника. Забезпечення виконання договору надається Учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю та має термін дії на весь строк дії договору. Внесення Учасником забезпечення виконання договору про закупівлю не потребує попереднього укладення Договору забезпечення виконання договору про закупівлю (далі-Договору забезпечення). 6.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. 6.3. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. 6.6.Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно підстав, визначених в договорі забезпечення виконання договору про закупівлю (Додаток 7). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки по Договору здійснюються по факту виконання робіт на підставі належно оформлених документів, передбачених пунктом 14.2 Договору, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів від дати їх підписання. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації.Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної. Вид закупівлі: процедура закупівлі - відкриті торги відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2024 15:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2024 15:25 |
Тендерна документація.doc | |
18 квітня 2024 15:25 |
Додаток 4 (Проєкт договору).docx | |
18 квітня 2024 15:25 |
Оголошення.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-21-000024 ● 9f747159289a4636ae94cc06b1566bc9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2024 16:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2024 № 41-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 20.05.2024 № 41-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-04-18-009963-a, яку проводить Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-21 16:37:07
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, яку проводить
яку проводить Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-18-009963-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції, посилання на закупівлі в інформаційно-аналітичній системі prozorro.gov.ua тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Леонід ПОМУЛЄВ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-22 17:04:51
відповідь на запит
Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» (далі – КП «Київміськсвітло»/Підприємство) за результатами опрацювання запиту про надання пояснень, оприлюдненого 21.05.2024 в електронній системі закупівель, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники за адресою: вул. Едуарда Вільде, 5 ПВ-5426 (Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №184) у Дніпровському районі м.Києва згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-18-009963-a), повідомляє наступне.
1) Щодо розміру витрат, бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі
КП «Київміськсвітло» відповідно до пункту 4 статті 75 Бюджетного кодексу України щорічно готує бюджетний запит та подає його головному розпоряднику для включення потреби у бюджетному фінансуванні на виконання робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення до проекту бюджету м. Києва на відповідний період (документ, підготовлений головним розпорядником коштів, що містить пропозиції з відповідним обґрунтуванням щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для його діяльності на наступні бюджетні періоди). Обсяг капітальних видатків визначається враховуючи запланований обсяг робіт згідно з проектно-кошторисною документацією, ступеню будівельної готовності об’єктів, кількістю наявного обладнання та предметів довгострокового користування та ступеню їх фізичного і морального зношення. Чинники, що впливають на обсяг капітальних видатків визначаються головним розпорядником самостійно з урахуванням галузевих особливостей та фінансових можливостей.
Порядок проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, визначений наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів».
Остаточний розмір бюджетних асигнувань на здійснення певних функцій та програм доводиться отримувачу бюджетних коштів Лімітною довідкою. Бюджетні призначення в розрізі об’єктів визначаються розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), зокрема на 2024 рік розмір бюджетного призначення визначений наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.02.2024 року № Н-39 «Про капітальний ремонт об’єктів територіальної громади міста Києва за рахунок коштів бюджету міста Києва у 2024 році» , що додається.
Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники за адресою: вул. Едуарда Вільде, 5 ПВ-5426 (Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №184) у Дніпровському районі м.Києва згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, з урахуванням вимог Змін № 1 до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
При складанні кошторисної документації об’єкту будівництва були використані наступні ресурсні елементні кошторисні норми:
• КОШТОРИCНІ НОРМИ УКРАЇНИ. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 1 «ЗЕМЛЯНІ РОБОТИ»
• КОШТОРИCНІ НОРМИ УКРАЇНИ. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 17 «ЕЛЕКТРОМОНТАЖНІ РОБОТИ»
• КОШТОРИCНІ НОРМИ УКРАЇНИ. Ресурсні елементні кошторисні норми на монтаж устаткування Збірник 8 «ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНІ УСТАНОВКИ»
• СТАНДАРТ ОРГАНІЗАЦІЇ УКРАЇНИ. Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. СОУ Д.2.2-03360905-001:2015. «Підвішування самоутримних ізольованих проводів на будівництві мереж зовнішнього освітлення»
• КОШТОРИCНІ НОРМИ УКРАЇНИ. Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Збірник 33 «ЛIНIЇ ЕЛЕКТРОПЕРЕДАЧI»
• КОШТОРИCНІ НОРМИ УКРАЇНИ. Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Збірник 34 «СПОРУДИ ЗВЯЗКУ, РАДІОМОВЛЕННЯ І ТЕЛЕБАЧЕННЯ»
Очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисній вартості об’єкта будівництва за мінусом витрат, що не відносяться до будівельно-монтажних робіт, зокрема витрат на утримання служби замовника, на виконання проектно-вишукувальних робіт, на проведення авторського нагляду тощо.
Правильність визначення вартості робіт та матеріалів, застосування будівельних норм та розцінок при складанні кошторисної вартості об’єкта будівництва підтверджується позитивним експертним звітом експертної організації - ДП «Укрдержбудекспертиза», що додається.
2) Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені проєктною документацією на об’єкт будівництва, яка складається з дефектного акта (є складовою частиною тендерної документації) та кошторисної документації, що узгоджується з положеннями пункту 8.4 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Вимоги до основних матеріалів встановлені з урахуванням розпорядження Київської міської державної адміністрації від 26.05.2003 № 900 «Про порядок застосування в місті Києві металевих опор зовнішнього освітлення контактної мережі, кронштейнів до них, дорожніх огорож, металоконструкцій світлофорного обладнання, дорожніх знаків і рекламних показників, захищених від корозії методом металізації», постанови Кабінету Міністрів України від 15.10.2012 № 992 «Про затвердження вимог до світлодіодних світлотехнічних пристроїв та електричних ламп, що використовуються в мережах змінного струму з метою освітлення», рішення Київської міської ради від 18.12.2018 року № 461/6512 «Про затвердження Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки», ДСТУ-Н Б В.2.5-83:2016 «Настанова з проектування засобів і обладнання зовнішнього освітлення міст, селищ та сільських населених пунктів», ДСТУ 8546:2015 «Світильники зі світлодіодними джерелами світла. Загальні технічні умови», ДСТУ EN 60598-1:2017 Світильники. Частина 1. «Загальні вимоги та випробування», ДСТУ EN 60598-2-3:2014 «Світильники. Частина 2-3. Додаткові вимоги. Світильники для освітлення вулиць і доріг», ДСТУ EN 62722-1:2018 «Робочі характеристики світильників. Частина 1. Загальні вимоги», ДСТУ EN 62717:2018 «Модулі світлодіодні для загального освітлення. Вимоги до робочих характеристик» та інших державних стандартів та правил. Крім того відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.06.2017 року №687 «Про погодження планів закупівель, технічних завдань та технічних вимог у сфері інформаційних технологій та телекомунікаційних мереж» КП «Київміськсвітло» проводило процедуру погодження з Департаментом інформаційно-комунікаційних технологій, щодо впровадження вимог до світильників та обладнання при проведенні робіт з капітального ремонту та будівництва з метою реалізації контролю за мережами зовнішнього освітлення міста Києва для підвищення показників енергоефективності та екологічності, за результатами якого було отримано позитивну відповідь.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРСКЛА ЕНЕРДЖІЗ" |
3 937 078,62
UAH з ПДВ
|
3 937 078,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРСКЛА ЕНЕРДЖІЗ" #40015384 |
Переможець |
3 937 078,62
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 15:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 травня 2024 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 травня 2024 15:12
|
Повідомлення про внесення змін до договору 1.pdf | зміни до договору |
24 травня 2024 15:11
|
ДУ №1 до Дог. 05-КР зменшення від 23.05.2024 р..pdf | зміни до договору |
24 травня 2024 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2024 15:04
|
Договір підряду №05-КР від 23.05.2024 р..pdf | укладений |
24 травня 2024 15:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Зменшити договірну ціну (вартість) Робіт і узгодити її в загальній сумі 3 190 373,44 (Три мільйони сто дев’яносто тисяч триста сімдесят три грн. 44 коп.) гривень, крім того 20% ПДВ у сумі – 638 074,69 (Шістсот тридцять вісім тисяч сімдесят чотири грн. 69 коп.) гривень, що разом з ПДВ 3 828 448,13 (Три мільйони вісімсот двадцять вісім тисяч чотириста сорок вісім грн. 13 коп.) гривень. 2. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Настанови і становить 3 190 373,44 (Три мільйони сто дев’яносто тисяч триста сімдесят три грн. 44 коп.) гривень, крім того 20% ПДВ у сумі – 638 074,69 (Шістсот тридцять вісім тисяч сімдесят чотири грн. 69 коп.) гривень, що разом з ПДВ 3 828 448,13 (Три мільйони вісімсот двадцять вісім тисяч чотириста сорок вісім грн. 13 коп.) гривень, відповідає пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні в редакції Додаткової угоди № 1 від «23» 05. 2024 року, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)» 3. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 4. Викласти Додаток 3 до Договору – «План фінансування будівництва» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 5. Договірна ціна в редакції Додаткової угоди № 1 від «23» 05. 2024 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2). 6. План фінансування будівництва в редакції Додаткової угоди № 1 від «23» 05. 2024 року є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3). |
Номер договору про закупівлю: | №05-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |