Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 25946540 |
Вебсайт: | http://adm.dp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 49094, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпро, вул.Набережна Перемоги, 26 |
Контактна особа: |
Олександр Лісничий +380567209588, +380567209585 korennaja@adm.dp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2024 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2024 15:00 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2024 13:31 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2024 13:31 |
Очікувана вартість: | 3 630 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку
(Послуги з оздоровлення і відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, в дитячих оздоровчих таборах і в дитячих закладах, що містяться в Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей, (дитячі путівки) на території яка розташована в гірських районах (районах, в яких розташовані населені пункти, віднесені до категорії гірських)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2024 12:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2024 12:08 |
Тендерна_документація_від_22_04_2024р_.doc | |
22 квітня 2024 12:08 |
Перелік змін до тендерної документації 22.04.2024р..doc | |
18 квітня 2024 14:39 |
Додаток 6 проєкт договору.docx |
22 квітня 2024 12:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 квітня 2024 12:08 |
Тендерна_документація_від_22_04_2024р_.doc
|
|||
22 квітня 2024 12:08 |
Перелік змін до тендерної документації 22.04.2024р..doc
|
|||
18 квітня 2024 14:39 |
Додаток 6 проєкт договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-21-000088 ● 224f4018ec544d128496383506b1f3bd
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2024 17:11 |
Н А К А З
20.05.2024 № 41-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 20.05.2024 № 41-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-04-18-008665-a, яку проводить Департамент соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-24 16:51:02
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі моніторинг процедури закупівлі: «5524000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку. (Послуги з оздоровлення і відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, в дитячих оздоровчих таборах і в дитячих закладах, що містяться в Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей, (дитячі путівки) на території яка розташована в гірських районах (районах, в яких розташовані населені пункти, віднесені до категорії гірських)» (ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку) (ID: UA-2024-04-18-008665-a), яку проводить Департамент соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції, посилання на закупівлі в інформаційно-аналітичній системі prozorro.gov.ua тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо стану виконання договору (оплата, акти виконаних робіт, розмір дебіторської/кредиторської заборгованості).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-29 14:49:29
На виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області у межах проведення моніторингу закупівлі (Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі UA-M-2024-05-21-000088) за предметом закупівлі “5524000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку. (Послуги з оздоровлення і відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, в дитячих оздоровчих таборах і в дитячих закладах, що містяться в Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей, (дитячі путівки) на території яка розташована в гірських районах (районах, в яких розташовані населені пункти, віднесені до категорії гірських)” (ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку)” (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-18-008665-a) надаємо наступні пояснення:
1. На запитання: “Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції, посилання на закупівлі в інформаційно-аналітичній системі prozorro.gov.ua тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість”.
Відповідь
Заходи щодо організації оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, і дітей, які потребують особливих умов для оздоровлення проводяться Департаментом соціального захисту населення облдержадміністрації (далі – Замовник) в рамках реалізації “Регіональної програми оздоровлення та відпочинку дітей Дніпропетровської області у 2014-2025 роках”, затвердженої рішенням Дніпропетровської обласної ради від 27.12. 2013 № 507-23/VII (регіональна програма окремим файлом додається).
Відповідно до Додатку 3 до розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 12.04.2024 № 155/0/527-24 “Зміни до Додатка 3 (Розподіл видатків обласного бюджету на 2024 рік) до розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 08.12.2023
№ 440/0/527-23 “Про обласний бюджет на 2024 рік” (із змінами) Замовнику по КПКВК 0813140 “Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)” були виділенні кошторисні призначення в сумі 3 630 000,00 грн. (витяг з Додатку 3 розпорядження окремим файлом додається).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, зазначені у
Додатку 5 до тендерної документації щодо Закупівлі, встановлені Замовником відповідно до частини другої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема з описом усіх необхідних характеристик послуги з посиланням на стандартні характеристики, умови та вимоги, пов’язані з послугою, що закуповується, передбачені існуючими стандартами, нормами та правилами, а саме:
- Закон України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” від 04.09.2008
№ 375-VI, в частині переліку складових державних соціальних стандартів оздоровлення та відпочинку дітей та встановлених вимог до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку”, та Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 № 242/329, (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.06.2005 за № 661/10941);
- Наказ Міністерства внутрішніх справ України від 15.01.2018 № 25 “Про затвердження Правил експлуатації та типових норм належності вогнегасників” (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23.02.2018 за № 225/31677);
- Наказ Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417 “Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні” (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.03.2015 №252/26697);
- Наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 16.04.2009
№ 1254 Про затвердження Типових штатних нормативів дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 30.04.2009 № 396/16412);
- Постанова Кабінету Міністрів України від 28.04.2009 № 426 “Про затвердження Порядку проведення державної атестації дитячих закладів оздоровлення та відпочинку і присвоєння їм відповідних категорій”;
- Державні санітарні правила і норми “Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів” ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджені постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.1999 № 23.
Для обґрунтування очікуваної вартості Замовником було здійснено розрахунок очікуваної вартості Закупівлі методом порівняння аналізу ринкових цін відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, листа Національної соціальної сервісної служби України від 11.03.2024 № 3049/0/535-24 з інформацією щодо закладів, які будуть надавати послуги з оздоровлення та відпочинку дітей у 2024 році із вартістю ліжко-дня (лист з додатком окремими файлами додаються), службової записки від 18.04.2024 начальника відділу з питань соціальної підтримки окремих категорій громадян та оздоровлення управління з питань соціального захисту постраждалих внаслідок надзвичайних ситуацій Оксани Каркач та резолюції заступника директора департаменту – начальника управління фінансового забезпечення та виконання соціальних програм Андрія Мясоєда (службова записка окремим файлом додається).
Враховуючи доведений обсяг бюджетних призначень та кількість дітей, які потребують оздоровлення та відпочинку (220 дітей), також беручи до уваги тривалість перебування дитини в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку (21 календарний день), було визначено очікувану вартість Закупівлі шляхом математичного розрахунку та встановлено середню вартість однієї путівки 16500 грн. Таким чином, очікувана вартість предмету закупівлі
складає: 3 630 000 грн. (три мільйони шістсот тридцять тисяч грн. 00 коп.).
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник мав на меті дотримання принципів здійснення закупівель, викладених у статті 5 Закону, зокрема принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
На виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувана вартість предмета закупівлі розміщено на веб-сайті https://adm.dp.gov.ua/gromadyanam/pamyatki-ta.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі зазначено у Тендерній документації (нова редакція), яка затверджена рішенням уповноваженої особи Департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації Протокол № 6/2024
від 22.04.2024.
2. На запитання: “Надати інформацію щодо стану виконання договору (оплата, акти виконаних робіт, розмір дебіторської/кредиторської заборгованості)”.
Відповідь
Замовником укладено Договір від 17.05.2024 № 83/2024 з переможцем процедури закупівлі ТОВ “ЛАЯР СІТІ” на загальну суму 3 617 460,00 грн. без ПДВ. Згідно наказу Міністерства фінансів України від 02.03.2012 №309 “Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України” взяті бюджетні зобов’язання розпорядника бюджетних коштів через ГУДКСУ у Дніпропетровській області 20.05.2024 згідно реєстру № 44 від 17.05.2024 на суму 3 617 460,00 грн. (реєстр бюджетних зобов’язань окремим файлом додається), оплата по вищенаведеному договору не здійснювалась (лист ТОВ “ЛАЯР СІТІ” окремим файлом додається).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2024 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЯР СІТІ" |
3 617 460,00
UAH з ПДВ
|
3 617 460,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оздоровчо - профілактичний комплекс «Планета здоров'я»» |
3 626 700,00
UAH з ПДВ
|
3 626 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЯР СІТІ" #39102819 |
Переможець |
3 617 460,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2024 13:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 травня 2024 12:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2024 15:32
|
Дог.оздоровлення 2024.pdf | укладений |
20 травня 2024 15:31
|