Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стільці розкладні
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2024-04-18-007822-a ● ef1b5c9d72894c2d9c3317709123e314
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А4699 |
Код ЄДРПОУ: | 26632849 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Іван Шевченко +380689030970 fin_a4699@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2024 14:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2024 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2024 11:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 15:20 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 15:20 |
Очікувана вартість: | 180 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Підставою проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штука
Стільці розкладні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2024 14:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2024 14:09 |
Проєкт договору.docx | |
18 квітня 2024 14:09 |
Оголошення спрощеної закупівлі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо договору
Дата подання: 22 квітня 2024 16:54
Дата відповіді: 23 квітня 2024 13:53
Шановний Замовник! Просимо Вас виключити пункт 4.7. з проекту Договору. Оскільки, відповідно до частини 1 статті 3 Господарського кодексу України під господарською діяльністю у цьому Кодексі розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. Прив’язка оплати за поставлений Товар до наявності відповідного фінансування є такою, що суттєво обмежує права Постачальника, бо під час укладання відповідного Договору Сторони мають на меті досягнення певних економічно/соціальних цілей. Замовник має на меті отримати якісний Товар в строк передбачений Договором, а Постачальник має на меті отримати в строк належну йому оплату за поставлений Товар. Наявність в Договорі чітко визначених строків на виконання зобов’язань в частині оплати за своєчасно поставлений Товар забезпечує необхідний баланс прав та обов’язків між Сторонами, а отже обов’язково має бути зазначений у Договорі, а тому пункт 4.7. має бути виключений з проекту Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, чітко визначений строк на виконання зобов’язань в частині оплати за своєчасно поставлений Товар зазначений у п. 4.2 проекту договору: «Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 10 календарних днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату (далі - рахунок)».
Щодо договору
Дата подання: 22 квітня 2024 16:55
Дата відповіді: 23 квітня 2024 13:53
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 7.2.3. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «У випадку розірвання Договору в односторонньому порядку з ініціативи Замовника у разі істотного порушення умов Договору Постачальником та інших випадках, встановлених Договором або законом, Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 10 % від частини не виконаних зобов’язань». На думку Постачальника вказана штрафна санкція є занадто завищеною. Зниження штрафу до 10% є обґрунтованим та сприяє дотриманню балансу прав та інтересів Сторін за цим Договором і жодним чином не обмежує права Замовника. Тому, просимо Вас внести відповідні зміни в пункт 7.2.3. проекту Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до ч. 4 ст. 231 Господарського кодексу України у разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. При цьому розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов'язання або у певній, визначеній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов'язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг).
Ст. 10, 14 Закону України встановлено вимогу оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі із проектом договору.
Замовник може визначати на свій розсуд умови договору, що не суперечать чинному законодавству. Встановлення такої штрафної санкції не порушує законодавство, а також права постачальника, натомість належно захищає інтереси замовника у разі порушення взятих за договором зобов’язань.
Ст. 10, 14 Закону України встановлено вимогу оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі із проектом договору.
Замовник може визначати на свій розсуд умови договору, що не суперечать чинному законодавству. Встановлення такої штрафної санкції не порушує законодавство, а також права постачальника, натомість належно захищає інтереси замовника у разі порушення взятих за договором зобов’язань.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 15:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Павлова Юлія Володимирівна |
159 750,00
UAH з ПДВ
|
144 997,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець СОБКО ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА |
165 000,00
UAH з ПДВ
|
145 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Павлова Юлія Володимирівна #2796411263 |
Переможець |
144 997,50
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2024 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2024 14:49
|
Договір 32.pdf | укладений |
10 травня 2024 14:48
|