Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи розкладні
Очікувана вартість
126 000,00 UAH
UA-2024-04-18-007730-a 1e2b2d2502ec4140b170f928661cf94e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Шевченко

+380689030970 fin_a4699@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А4699
Код ЄДРПОУ: 26632849
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Іван Шевченко
+380689030970
fin_a4699@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2024 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2024 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2024 11:00
Початок аукціону: 29 квітня 2024 14:04
Початок аукціону: 29 квітня 2024 14:04
Очікувана вартість: 126 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Підставою проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 штука
Столи розкладні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 квітня 2024 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2024 14:05
Оголошення спрощеної закупівлі.docx
18 квітня 2024 14:05
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо ціни на продукцію
Дата подання: 22 квітня 2024 13:03
Дата відповіді: 23 квітня 2024 13:51
Шановний замовник! Ми,як постачальник продукції "Столи складні", хочемо звернути Вашу увагу, що ціна запитуємого столу є заниженою. Даю ссилку на сайт для інформації: https://amf.ua/stol_skladnojj_krajjsler_plastik_belyjj/p521460/
Відповідь: Шановний учаснику, візьмемо до уваги.
Щодо договору
Дата подання: 22 квітня 2024 16:57
Дата відповіді: 23 квітня 2024 13:52
Шановний Замовник! Просимо Вас виключити пункт 4.7. з проекту Договору. Оскільки, відповідно до частини 1 статті 3 Господарського кодексу України під господарською діяльністю у цьому Кодексі розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. Прив’язка оплати за поставлений Товар до наявності відповідного фінансування є такою, що суттєво обмежує права Постачальника, бо під час укладання відповідного Договору Сторони мають на меті досягнення певних економічно/соціальних цілей. Замовник має на меті отримати якісний Товар в строк передбачений Договором, а Постачальник має на меті отримати в строк належну йому оплату за поставлений Товар. Наявність в Договорі чітко визначених строків на виконання зобов’язань в частині оплати за своєчасно поставлений Товар забезпечує необхідний баланс прав та обов’язків між Сторонами, а отже обов’язково має бути зазначений у Договорі, а тому пункт 4.7. має бути виключений з проекту Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, чітко визначений строк на виконання зобов’язань в частині оплати за своєчасно поставлений Товар зазначений у п. 4.2 проекту договору: «Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 10 календарних днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату (далі - рахунок)».
Щодо договору
Дата подання: 22 квітня 2024 16:57
Дата відповіді: 23 квітня 2024 13:52
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 7.2.3. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «У випадку розірвання Договору в односторонньому порядку з ініціативи Замовника у разі істотного порушення умов Договору Постачальником та інших випадках, встановлених Договором або законом, Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 10 % від частини не виконаних зобов’язань». На думку Постачальника вказана штрафна санкція є занадто завищеною. Зниження штрафу до 10% є обґрунтованим та сприяє дотриманню балансу прав та інтересів Сторін за цим Договором і жодним чином не обмежує права Замовника. Тому, просимо Вас внести відповідні зміни в пункт 7.2.3. проекту Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до ч. 4 ст. 231 Господарського кодексу України у разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. При цьому розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов'язання або у певній, визначеній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов'язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг).
Ст. 10, 14 Закону України встановлено вимогу оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі із проектом договору.
Замовник може визначати на свій розсуд умови договору, що не суперечать чинному законодавству. Встановлення такої штрафної санкції не порушує законодавство, а також права постачальника, натомість належно захищає інтереси замовника у разі порушення взятих за договором зобов’язань.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-04-18-007730-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець Данилевський Вадим Володимирович, Код ЄДРПОУ:2830612296
Дата подання: 01 травня 2024 12:49
Неточність!
Шановний Замовник, прошу звернути свою увагу на вагу запропонованого столу від виробника AMF (ФОП Павлова Ю.В.) 12,5 кг. Учасник Павлова свідомо вказав ЗАНИЖЕНІ дані.
https://amf.ua/stol_skladnojj_krajjsler_plastik_belyjj/p521460/
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 травня 2024 18:32
Шановний учаснику, відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Законом визначений вичерпний перелік підстав для відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі.
За п. 24 ч. 1 ст. 1 Закону пропозиція учасника спрощеної закупівлі - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Оскільки пропозиція іншого учасника відповідає вимогам до предмета закупівлі, відсутні підстави для відхилення. Крім того, виробник товару, запропонованого іншим учасником, надав гарантійний лист вихідний № 1 від 02.05.2024, в якому підтвердив, що запропонований товар відповідає вимогам, визначеним в оголошенні до спрощеної закупівлі.
Номер вимоги: UA-2024-04-18-007730-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець Данилевський Вадим Володимирович, Код ЄДРПОУ:2830612296
Дата подання: 01 травня 2024 12:58
Відхилити пропозицію Учасника Павлова Ю.В.
Вимагаємо відхилити пропозиція від ФОП Павлова Ю.В. в зв'язку з тим, що були подані свідомо неправдиві данні в документах.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 травня 2024 18:30
Шановний учаснику, відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Законом визначений вичерпний перелік підстав для відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі.
За п. 24 ч. 1 ст. 1 Закону пропозиція учасника спрощеної закупівлі - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Оскільки пропозиція іншого учасника відповідає вимогам до предмета закупівлі, відсутні підстави для відхилення. Крім того, виробник товару, запропонованого іншим учасником, надав гарантійний лист вихідний № 1 від 02.05.2024, в якому підтвердив, що запропонований товар відповідає вимогам, визначеним в оголошенні до спрощеної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Данилевський Вадим Володимирович 119 000,00
UAH з ПДВ
115 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Павлова Юлія Володимирівна 119 980,00
UAH з ПДВ
115 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2024 08:46
Електронний підпис
26 квітня 2024 08:46
Витяг з ЄДР_ЗАВ.pdf.p7s
26 квітня 2024 08:46
Витяг з ЄДР_ЗАВ.pdf
26 квітня 2024 08:46
Паспорт+Код_ЗАВ.pdf.p7s
26 квітня 2024 08:46
Цінова пропозиція.pdf.p7s
26 квітня 2024 08:46
Паспорт+Код_ЗАВ.pdf
26 квітня 2024 08:46
Довідка.pdf
26 квітня 2024 08:46
Довідка.pdf.p7s
26 квітня 2024 08:46
Цінова пропозиція.pdf
26 квітня 2024 08:45
Пояснення про Статут.pdf
26 квітня 2024 08:45
Довідка не платник ПДВ.pdf
26 квітня 2024 08:45
Витяг з ЄДР 14.03.2024.pdf.p7s
26 квітня 2024 08:45
Витяг з ЄДР 14.03.2024.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Данилевський Вадим Володимирович

ФОП Павлова Юлія Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Данилевський Вадим Володимирович
#2830612296
Відхилено 115 080,00
UAH з ПДВ
01 травня 2024 09:28
ФОП Павлова Юлія Володимирівна
#2796411263
Переможець 115 150,00
UAH з ПДВ
01 травня 2024 09:50

Документи

01 травня 2024 09:28
Електронний підпис
01 травня 2024 09:27
Протокол 55.pdf

Документи

01 травня 2024 09:50
Електронний підпис
01 травня 2024 09:49
Протокол 56.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 травня 2024 09:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Павлова Юлія Володимирівна
#2796411263
115 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 травня 2024 09:50
Електронний підпис
01 травня 2024 09:49
Протокол 56.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 травня 2024 15:04
Договір 33.pdf укладений
10 травня 2024 15:00