Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги хірургічних стаціонарних закладів):
Очікувана вартість
14 850 680,00 UAH
UA-2024-04-18-005687-a ● f9df4478aa31464db5aed8ae325cc3de
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01998986 |
Місцезнаходження: | 65007, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ М'ЯСОЄДОВСЬКА, будинок 32 |
Контактна особа: |
МОЛЯВКО НАТАЛЯ ВОЛОДИМИРІВНА 380661340017 evreiska@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2024 12:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2024 15:00 |
Початок аукціону: | 01 травня 2024 15:21 |
Початок аукціону: | 01 травня 2024 15:21 |
Очікувана вартість: | 14 850 680,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 74 253,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
203 послуга
Надання комплексу послуг з коронарної ангіографії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, Одеса, за місцезнаходженням виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
99 послуга
Надання комплексу послуг з балонної коронарної ангіопластіки з імплантацією стента з лікарським покриттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, Одеса, за місцезнаходженням виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
30 послуга
Надання послуг з імплантації наступного стенту з лікарським покриттям під час балонної коронарної ангіопластики зі стентуванням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, Одеса, за місцезнаходженням виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
10 послуга
Надання комплексу послуг з балонної коронарної ангіопластіки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, Одеса, за місцезнаходженням виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
1 послуга
Надання комплексу послуг зі встановлення внутрішньо-аортальної балонної контрапульсації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, Одеса, за місцезнаходженням виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Надання комплексу послуг з коронарної ангіографії; Надання комплексу послуг з балонної коронарної ангіопластіки з імплантацією стента з лікарським покриттям; Надання послуг з імплантації наступного стенту з лікарським покриттям під час балонної коронарної ангіопластики зі стентуванням; Надання комплексу послуг з балонної коронарної ангіопластіки : | 30% |
Можливість надання наступних послуг пацієнту вагою не менше 240 кг: | 30% |
Можливість надання наступних послуг пацієнту вагою не менше 210 кг:: | 0% |
24 квітня 2024 11:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2024 11:33 |
Перелік змін у ТД.docx | |
24 квітня 2024 11:33 |
Протокол внесення змін до ТД №64 від 24.04.24р..pdf | |
24 квітня 2024 11:33 |
ТД ендовас хірургія 2024 нова редакція.docx | |
18 квітня 2024 12:31 |
ПР договоу ендовас хірургія 2024.docx |
24 квітня 2024 11:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 квітня 2024 11:33 |
Перелік змін у ТД.docx
|
||||||
24 квітня 2024 11:33 |
Протокол внесення змін до ТД №64 від 24.04.24р..pdf
|
||||||
24 квітня 2024 11:33 |
ТД ендовас хірургія 2024 нова редакція.docx
|
||||||
18 квітня 2024 12:31 |
ПР договоу ендовас хірургія 2024.docx
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 травня 2024 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДІКА АСІСТАНС" |
14 586 800,00
UAH
|
13 700 000,00
UAH
|
1.4285714286 | 9 590 000 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Дім Медицини |
14 301 030,00
UAH
|
13 692 857,14
UAH
|
1.4285714286 | 9 585 000 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Дім Медицини #38156360 |
Очікує рішення |
13 692 857,14
UAH
|
01 травня 2024 15:44
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 04 червня 2024 18:25 |
Кінець періоду оскарження: | 15 червня 2024 00:00 |
Дата скасування відміни: | 04 червня 2024 18:24 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | В порушення п. 2 пункту 50 Особливостей, термін розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною процедури відкритих торгів з особливостями UA-2024-04-18-005687-a, щодо здійснення закупівлі послуг, для забезпечення потреб КНП «МКЛ №1» ОМР з оголошеною ціною 14 850 680,00 грн (Чотирнадцять мільйонів вісімсот п'ятдесят тисяч шістсот вісімдесят гривень 00 копійок) без ПДВ, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922- VIII від 25.12.2015 року (зі змінами) (далі - Закон) та з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) з метою організації закупівлі КНП «МКЛ № 1» ОМР по предмету закупівлі згідно коду класифікатора НК України ЄЗС ДК 021:2015 - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, був недотриманий (Відсутність уповноваженої особи Наталі МОЛЯВКО у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю – медичний висновок додається ). |
Документи:
04 червня 2024 18:25
|
Електронний підпис |
04 червня 2024 18:24
|
Медичний висновок Молявко Н.В..pdf |
04 червня 2024 18:24
|
Протокол УО № 95 від 04.06.24р..pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2024-04-18-005687-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Дім Медицини, Код ЄДРПОУ:38156360
Дата подання: 13 червня 2024 13:44
Дата подання: 13 червня 2024 13:44
Скарга на рішення про відміну закупівлі
Комунальним некомерційний підприємством "Міська клінічна лікарня №1" Одеської міської ради (далі – Замовник) проводиться процедура «відкриті торги з особливостями» по предмету закупівлі згідно класифікатора НК України ЄЗС ДК 021:2015:85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-18-005687-a (далі – Закупівля), відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) з врахуванням Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (зі змінами) (далі– Особливості).
У зазначеній вище процедурі закупівлі, взяли участь наступні учасники:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДІКА АСІСТАНС", код ЄДРПОУ 40339704;
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДІМ МЕДИЦИНИ», код ЄДРПОУ 38156360 - Скаржник.
1. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі та прийняте рішення, дій Замовника, фактичних обставин, що це підтверджують.
Скаржник приймав участь у закупівлі послуг лікувальних закладів та супутніх послуги у процедурі відкритих торгів з особливостями № UA-2024-04-18-005687-a.
За результатами аукціону, який відбувся 01.05.2024р., пропозиція Скаржника була визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати 5 робочих днів і може бути аргументовано продовжений Замовником до 20 робочих днів.
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 73 від 08.05.2024 року, уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Скаржника, у зв’язку із великим об’ємом інформації та переліком документів. Останній день 20-денного строку розгляду тендерної пропозиції сплив 29 травня 2024 року. Проте станом на цю дату Замовником не було визначено Скаржника як переможця закупівлі і не було оприлюднено рішення про укладення з ним договору. Тобто тендерна пропозиція Скаржника так і не була розглянута.
Разом з тим, 4 червня 2024 року, на 24 робочий день після визначення нашої тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною, Замовник розмістив протокол № 95 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну процедури закупівлі на підставі пп. 2 п. 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, а саме – через недотримання строків розгляду тендерної пропозиції у зв’язку з, нібито, тимчасовою непрацездатністю.
У якості обгрунтування пропуску 20-денного строку уповноваженою особою додано 2 медичні висновки без зазначення прізвища пацієнта, якому вони видані.
Таким чином, Замовник самостійно і одноособово допустив порушення ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а потім, через власноруч штучно створені підстави для відміни торгів, прийняв відповідне рішення, яка порушує права та інтереси Скаржника.
Скаржник очікував на прийняте Замовником рішення про визнання його переможцем і пропозицію укласти договір, проте, 04.06.2024 року на веб-порталі Уповноваженого органу була опублікована інформація про відміну процедури закупівлі по предмету закупівлі згідно класифікатора НК України ЄЗС ДК 021:2015:85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги», ідентифікатор UA-2024-04-18-005687-a.
На обґрунтування відміни закупівлі, Замовник оприлюднив:
1) інформаційну довідку з електронної системи охорони здоров’я щодо медичного висновку про тимчасову непрацездатність № 2К5К-97ВВ-ХХН6-34РА від 03.06.2024 року;
2) інформаційну довідку з електронної системи охорони здоров’я щодо медичного висновку про тимчасову непрацездатність № ККС3-4К6Т-7ХМЕ-ЕАКХ від 27.05.2024 року;
3) Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника № 95 від 04 червня 2024 року, в якому зазначено наступне:
«1. Відмінити процедуру відкритих торгів з особливостями UA-2024-04-18-005687-a, щодо здійснення закупівлі послуг, для забезпечення потреб КНП «МКЛ №1» ОМР з оголошеною ціною 14 850 680,00 грн. ( чотирнадцять мільйонів вісімсот п’ятдесят тисяч шістсот вісімдесят гривень 00 копійок) без ПДВ, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами) (далі – Закон) та з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) з метою організації закупівлі КНП «МКЛ №1»ОМР по предмету закупівлі згідно коду класифікатора НК України, відповідно до Закону та з урахуванням п. 2 пункту 50 Особливостей – недотримані строки розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною процедури відкритих торгів з особливостями UA-2024-04-18-005687-a, (Відсутність уповноваженої особи Наталі МОЛЯВКО у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю – медичний висновок додається).
2. Протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення оприлюднити через авторизований майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, повідомлення про відміну процедури відкритих торгів з особливостями.
3. Підготувати Тендерну Документацію для оголошення нової процедури відкритих торгів з особливостями з метою організації закупівлі КНП «МКЛ №1» ОМР по предмету закупівлі згідно класифікатора НК України ЄЗС ДК 021:2015:85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги».
Відповідно до ч. 10. ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. У разі необхідності, за умови належної аргументації, строк розгляду пропозиції може бути продовжено замовником до 20 робочих днів.
Відповідно до інформації, яка міститься у Інформаційній довідці з електронної системи охорони здоров’я щодо медичного висновку про тимчасову непрацездатність № ККС3-4К6Т-7ХМЕ-ЕАКХ від 27.05.2024 року, ідентифікований пацієнт 0511b73b-a2fc-44c0-b0d6-ca1eb3d53943 (вірогідно, що це уповноважена особа Замовника – Наталя МОЛЯВКО) був тимчасово непрацездатний 9 календарних днів, у період з 27.05.2024 по 04.06.2024 року включно.
Тобто, з дати розкриття тендерних пропозицій - 01.05.2024 р. та подовження Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 73 від 08 травня 2024 року строку на розгляд тендерної пропозиції, по перший день непрацездатності уповноваженої особи - 27.05.2024 р., у Замовника було 17 робочих днів для розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Проте, відміна процедури відкритих торгів з особливостями відбулася 04.06.2024 року, тобто через 24 робочі дні з моменту розкриття тендерних пропозицій, у порушення встановленого ч. 10. ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строку розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції.
Замовником через електронну систему закупівель не було опубліковано повідомлення з вимогою про усунення Скаржником невідповідності в інформації та/або документах після розкриття тендерних пропозицій.
Отже, законодавцем встановлено максимально можливий пресічний строк у 20 робочих днів на розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Замовник не повідомляв Скаржнику про наявність певних невідповідностей у поданих тендерних документах, однак йому не вистачило 17 робочих днів на розгляд найбільш вигідної тендерної пропозиції.
Тож, у Замовника:
- було 17 робочих днів для розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, що є цілком достатнім строком для прийняття рішення;
- медичні висновки про тимчасову непрацездатність уповноваженої особи, які були долучені до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 95 від 04.06.2024 року про відміну процедури публічних торгів з особливостями, який оголошує КНП «МКЛ №1» ОМР, видають лікарі, які безпосередньо працевлаштовані до КНП «МКЛ №1» ОМР.
Сукупність перелічених фактів наводить Скаржника на думку, що Замовник умисно пропустив строк на розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції та відмінив процедуру відкритих торгів з особливостями, з метою дискримінації ТОВ «ДІМ МЕДИЦИНИ» та зловживання своїми правами, у порушення ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково хочемо зазначити, що тимчасова непрацездатність уповноваженої особи не може бути підставою скасування закупівлі, адже законодавець передбачив алгоритм дій у разі настання таких випадків. У ч. 7. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що уповноважена особа здійснює свою діяльність на підставі укладеного із замовником трудового договору (контракту) або розпорядчого рішення замовника та відповідного положення.
Загальні засади роботи уповноваженої особи, а також її права, обов'язки та відповідальність визначаються Положенням про уповноважену особу.
Мінекономіки наказом № 40 від 08.06.2021 затвердив Примірне положення про уповноважену особу, за яким Замовники можуть самостійно розробляти, доповнювати та затверджувати положення про уповноважену особу, або розробити власне, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи Примірне положення, та інші нормативно-правові акти у сфері публічних закупівель.
Щоб забезпечити безперервність закупівельної діяльності, Замовник мав би заздалегідь передбачати у своєму розпорядчому рішенні, яким визначається уповноважена особа та в Положенні про уповноважену особу, схеми заміщення для виконання функцій уповноваженої особи та покладення обов’язків на іншу уповноважену особу у разі відсутності з таких причин, як тимчасова непрацездатність, відпустка або відрядження.
Те, що Замовник завчасно не потурбувався про врегулювання питання про призначення відповідальних осіб на час відсутності уповноваженої особи, не може мати наслідок скасування процедури закупівлі, що призвело до порушення законних прав учасника, який добросовісно користується своїми правами та має намір сумлінно виконувати умови договору. Так, відміна процедури відкритих торгів з особливостями у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю уповноваженої особи – це пряме порушення законодавства про публічні закупівлі.
Відповідно до ч. 1 ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, несуть відповідальність згідно із законами України.
Таким чином виходить, що причини скасування закупівлі не були чіткими та об’єктивними, а неправомірні дії уповноваженої особи Замовника призвели до відміни торгів та порушення наших інтересів. Данні дії Замовника порушують норми законодавства, зокрема п. 2 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: закупівлі здійснюються за такими принципами, як максимальна економія, ефективність та пропорційність.
2. Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Скаржник вважає, що відмінивши процедуру закупівлі UA-2024-04-18-005687-a Замовник грубо порушив чинне законодавство та право Скаржника на визнання переможцем у зазначеній процедурі закупівлі, оскільки 17 робочих днів – це більше ніж достатній строк для розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Відповідальність за призначення відповідальних осіб на час відсутності уповноваженої особи повністю лежить на Замовнику та не може мати наслідок дискримінацію учасника процедури відкритих торгів.
Замовник не надав пояснень, що відміна процедури закупівлі відбулася саме через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а не внаслідок власної недалекоглядності та безвідповідальності.
Незаконна відміна Закупівлі порушує права Скаржника, оскільки Скаржник являється учасником відміненої Закупівлі, його пропозиція визначена найбільш економічно вигідною і перебувала на кваліфікації, Скаржник має намір та спроможність виконати умови закупівлі. А з урахуванням відсутності зауважень до тендерної пропозиції, Скаржник мав бути визнаний переможцем і з ним мав бути укладений договір. Таким чином діями Замовника порушено право Скаржника на визнання його переможцем у процедурі закупівлі та на укладення договору в подальшому.
Тобто, у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про Антимонопольний комітет України», а також Конституції України, оскарження процедур закупівель можливе у випадках, коли суб’єкт оскарження вбачає порушення своїх прав чи законних інтересів в рішеннях, діях чи бездіяльності замовника, які суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
Вважаємо, що Замовник, штучно створюючи підставі для відміни закупівлі, зловживає своїм правом щодо відміни процедури відкритих торгів з особливостями, що вже призвело до порушення прав Скаржника, до затягування часу проведення процедури закупівлі та порушення основних принципів здійснення публічних закупівель у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: порушення принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, максимальна економія, ефективність, пропорційність та запобігання зловживанням.
Враховуючи вищевикладене, Скаржник вважає, що рішення уповноваженої особи про відміну процедури відкритих торгів з особливостями є необґрунтованим та безпідставним, порушує принципи здійснення публічних закупівель, вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та норми Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, а також порушує законні інтереси і право Скаржника на визначення переможця і укладення договору у публічній закупівлі.
З огляду на викладене вище, неправомірно відмінивши процедуру відкритих торгів з особливостями, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей. Відповідно до пункту 55 Особливостей, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих Особливостей.
Крім того, адвокатом ТОВ «Дім медицини» Костинюком Юрієм Дмитровичем 07.06.2024р. було наручно передано Замовнику адвокатський запит щодо наявності зауважень до тендерної пропозиції Скаржника та щодо наявності виконуючого обов’язки або іншої уповноваженої особи. Однак, на дату підготовки цієї скарги відповідь на цей запит не отримана.
На завершення хотілося б додати, що такі протиправні дії Замовника та затягуванням ним процедури закупівлі призводить до того, що мешканці міста Одеси не можуть отримати життєрятуючі ендоваскулярні операції, які є найефективнішим засобом боротьби зі стенозом судин та інфарктами, які є однією з найбільш поширених причин смерті. Особливо влітку, коли відбувається загострення хронічних сурцевосудинних захворювань. Своєчасне надання кваліфікованої медичної допомоги із застосуванням ендоваскулярних операцій суттєво знижує кількість летальних випадків від серцевосудинних захворювань, особливо якщо вони виконуються у плановому порядку.
Підсумовуючи вищевикладене, з метою відновлення прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника в означеній процедурі закупівлі, керуючись ст.ст.3, 5, 18, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. За результатами розгляду скарги прийняти рішення про встановлення порушень процедури відкритих торгів з особливостями щодо предмету закупівлі згідно коду класифікатора НК України ЄЗС ДК 021:2015 - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-18-005687-a) з підстав викладених у мотивувальній частині скарги та задовольнити скаргу у повному обсязі.
3. Зобов’язати Замовника - Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №1" Одеської міської ради скасувати рішення про відміну процедури відкритих торгів з особливостями по предмету закупівлі згідно коду класифікатора НК України ЄЗС ДК 021:2015 - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-18-005687-a).
ДОДАТКИ:
1. Протокол розкриття тендерних пропозицій UA-2024-04-18-005687-a від 01.05.2024 року
2. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 73 від 08.05.2024 року.
3. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 95 від 04.06.2024 року.
4. Інформаційна довідка з електронної системи охорони здоров’я щодо медичного висновку про тимчасову непрацездатність № 2К5К-97ВВ-ХХН6-34РА від 03.06.2024 року.
5. Інформаційна довідка з електронної системи охорони здоров’я щодо медичного висновку про тимчасову непрацездатність № ККС3-4К6Т-7ХМЕ-ЕАКХ від 27.05.2024 року.
6. Копія адвокатського запиту № 2720 від 06.06.2024р.
7. Платіжне доручення про оплату за подання скарги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 червня 2024 14:21
рішення від 17.06.2024 № 10376.pdf
Дата публікації: 17 червня 2024 14:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.06.2024 № 10932.pdf
Дата публікації: 25 червня 2024 14:43
рішення від 24.06.2024 № 10932.pdf
Дата публікації: 27 червня 2024 16:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконані вимоги щодо задоволеної скарги. Протокол рішення додається.
Дата виконання рішення замовником: 23 липня 2024 10:00
Скасовано
Дата оприлюднення: | 23 липня 2024 10:37 |
Кінець періоду оскарження: | 03 серпня 2024 00:00 |
Дата скасування відміни: | 23 липня 2024 10:37 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінити процедуру відкритих торгів з особливостями UA-2024-04-18-005687-a, щодо здійснення закупівлі послуг, для забезпечення потреб КНП «МКЛ №1» ОМР з оголошеною ціною 14 850 680,00 грн (Чотирнадцять мільйонів вісімсот п'ятдесят тисяч шістсот вісімдесят гривень 00 копійок) без ПДВ, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922- VIII від 25.12.2015 року (зі змінами) (далі - Закон) та з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) з метою організації закупівлі КНП «МКЛ № 1» ОМР по предмету закупівлі згідно коду класифікатора НК України ЄЗС ДК 021:2015 - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, відповідно до Закону та з урахуванням пп. 3 пункту 50 Особливостей – ( 3- скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг). |
Документи:
23 липня 2024 10:37
|
Електронний підпис |
23 липня 2024 10:37
|
Довідка.pdf |
23 липня 2024 10:37
|
Протокол УО № 134 від 23.07.24р..pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2024-04-18-005687-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Дім Медицини, Код ЄДРПОУ:38156360
Дата подання: 02 серпня 2024 16:27
Дата подання: 02 серпня 2024 16:27
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 серпня 2024 17:23
рішення від 06.08.2024 № 13276.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2024 17:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.08.2024 № 13698.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2024 11:55
рішення від 13.08.2024 №13698.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2024 12:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, протокол додається
Дата виконання рішення замовником: 11 вересня 2024 15:55
Виконано
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2024 16:05 |
Кінець періоду оскарження: | 02 листопада 2024 00:00 |
Дата відміни: | 02 листопада 2024 00:01 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | За період проведення процедури відкритих торгів з особливостями UA-2024-04-18-005687-a, відбулося скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі даних послуг, що відповідно до пп. 3 пункту 50 Особливостей (скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг), зобов’язує КНП «МКЛ № 1» ОМР як замовника відмінити торги. |
Документи:
22 жовтня 2024 16:05
|
Електронний підпис |
22 жовтня 2024 16:04
|
2385 (1).pdf |
22 жовтня 2024 16:04
|
Протокол УО № 189 від 22.10.24р..pdf |