Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт частини пологового відділення Комунального некомерційного підприємства "Лікарня імені братів М.С. і О.С. Коломійченків" Шполянської міської ради об"єднаної територіальної громади за адресою: 20603, Черкаська область, Звенигородський район, м. Шпола, вул Миколи Амосова, 10
Очікувана вартість
2 814 570,00 UAH
UA-2024-04-18-005629-a ● 48b5b31dedd2412c8350309afa9ff646
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Лікарня імені братів М.С. і О.С. Коломійченків" Шполянської міської ради об`єднаної територіальної громади |
Код ЄДРПОУ: | 02005496 |
Місцезнаходження: | 20603, Україна , Черкаська обл., Шпола, вулиця Миколи Амосова, будинок 10 |
Контактна особа: |
Коровніченко Олеся 380474120072 shpola.buh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2024 12:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 03 травня 2024 14:24 |
Початок аукціону: | 03 травня 2024 14:24 |
Очікувана вартість: | 2 814 570,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 072,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до умов тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 14000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до умов тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт частини пологового відділення Комунального некомерційного підприємства "Лікарня імені братів М.С. і О.С. Коломійченків" Шполянської міської ради об"єднаної територіальної громади за адресою: 20603, Черкаська область, Звенигородський район, м. Шпола, вул Миколи Амосова, 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20603, Україна, Черкаська область, Шпола, вулиця Миколи Амосова, будинок 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 липня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2024 11:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2024 11:33 |
Перелік змін кап.рем пологове 2024 .docx | |
23 квітня 2024 11:29 |
ТД кап.рем. пологове 2024 нова редакція.docx | |
18 квітня 2024 12:49 |
ТД кап.рем. пологове 2024.docx |
23 квітня 2024 11:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 квітня 2024 11:33 |
Перелік змін кап.рем пологове 2024 .docx
|
|||
23 квітня 2024 11:29 |
ТД кап.рем. пологове 2024 нова редакція.docx
|
|||
18 квітня 2024 12:49 |
ТД кап.рем. пологове 2024.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявні признаки умисної дискримінації учасників закупівлі.
Дата подання: 22 квітня 2024 15:23
Дата відповіді: 23 квітня 2024 11:45
Шановний замовник. При підготовці технічного завдання Замовник повинен керувався принципами здійснення публічних закупівель, які зазначені у ст.5 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII (Чинний ), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Детально ознайомившись з тендерною документацією за предметом закупівлі UA-2024-04-18-005629-a , звертаємо Вашу увагу, що в даній документації наявні признаки дискримінації учасників закупівлі, а саме Додаток 1 до тендерної документації, ч. 1 п. 2 "На підтвердження Учасник надає довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю із зазначенням: ПІБ, найменування посади, а саме обов’язкова наявність таких працівників:
- виконроб (не менше 1);
- майстер будівельних робіт (не менше 1);
- штукатур - не нижче 3-го розряду – не менше 1 особи;
- лицювальник плиточник - не нижче 3-го розряду – не менше 1 особи;
- електрослюсар будівельний - не нижче 3-го розряду – не менше 1 особи;
- електрозварник - не нижче 3-го розряду – не менше 1 особи;
- обов’язкова наявність в учасника інженера – проектувальника (необхідно надати копію кваліфікаційного сертифікату з інженерно – будівельного проектування у частині кошторисної документації).
На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, які зазначені учасником в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати трудові книжки (сторінки, що містять записи) або накази про призначення на посаду та/або суміщення посад/сумісництво (у разі наявності), або цивільно-правові угоди, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками.
На працівників робітничих професій, а саме: штукатур, лицювальник плиточник, електрослюсар будівельний, електрозварник , що зазначені в довідці, Учасник повинен додатково надати свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації.", данна вимога замовника обмежує коло потенційних учасників та призводить до дискриманації, адже замовник умисно обмежує перелік робітничих професій які можуть виконувати роботу за предметом закупівлі. А саме "електрослюсар будівельний - не нижче 3-го розряду – не менше 1 особи" данні посадові обовязки можуть виконувати 1. Електромонтер з ремонту та обслуговавання електроустаткування, 2. Електромонтажник налагоджувальник, а також вимагається "електрозварник - не нижче 3-го розряду – не менше 1 особи" данні посадові обовязки може виконувати "Електрогазозварник", зауважимо що замовник жодним чоном не довів необхідність використання вищезгаданих професій для виконання умов закупівлі. Важаємо данні вимоги дискримінаційними, що суперечать принципам здійснення публічних закупівель та просимо внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день в тендерну документацію внесені зміни
Просимо завантажити відомість ресурсів
Дата подання: 22 квітня 2024 15:38
Дата відповіді: 23 квітня 2024 11:44
Шановний замовнику рекомендуємо ознайомитися із практикою АМКУ у закупівлях UA-2024-02-02-004970-a (рішення від 19.02.2024 № 3071) та UA-2023-11-20-001554-a (рішення від 06.12.2023 № 19630) згідно яких відсутність відомостей обсягів робіт, відомостей ресурсів до неї без цін не дає можливості суб’єктам господарювання належним чином підготувати Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, які мають намір взяти участь у закупівлі. У зв'язку з цим та з метою уникнення оскарження відсутності наданих відомостей обсягів робіт, відомостей ресурсів до неї без цін просимо завантажити зазначені документи для можливості формування ціни учасниками.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день в тендерну документацію внесені зміни
кваліфікаційні вимоги (працівники)
Дата подання: 26 квітня 2024 16:59
Дата відповіді: 29 квітня 2024 10:18
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п. 27 Постанови КМУ№ 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Одним із таких кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Однак встановлюючи вимогу про наявність певної кількості працівників в учасника Закон забороняє встановлювати в тендерній документації вимоги, які дискримінують учасників. Зокрема, в частині 4 статті 22 Закону визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно вимог тендерної документації учасник обов’язково має мати працівників робітничих професій/спеціальностей, а саме:
- виконроб (не менше 1);
- майстер будівельних робіт (не менше 1);
- штукатур - не нижче 3-го розряду – не менше 1 особи;
- лицювальник плиточник - не нижче 3-го розряду – не менше 1 особи;
- електрослюсар будівельний (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування або електромонтажник налагоджувальник) - не нижче 3-го розряду – не менше 1 особи;
- електрозварник (електрогазозварник) - не нижче 3-го розряду – не менше 1 особи;
- обов’язкова наявність в учасника інженера – проектувальника.
На працівників робітничих професій, а саме: штукатур, лицювальник плиточник, електрослюсар будівельний (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування або електромонтажник налагоджувальник), електрозварник (електрогазозварник), що зазначені в довідці, Учасник повинен додатково надати свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації.
Дані вимоги вважаємо дискримінаційним з огляду на таке.
Законодавством України, зокрема Закон «Про освіту» чи будь-яким іншим законом не встановлено обов’язкової вимоги щодо здійснення трудової чи господарської діяльності за такими професіями: арматурник, бетоняр, електромонтажник силових мереж та електроустаткування та/або електромонтер, лицювальник-плиточник, маляр, муляр, штукатур, опоряджувальник будівельний, зварювальник та/або електрозварник ручного зварювання, слюсар-сантехнік та/або монтажник санітарно-технічних систем і устаткування, монтажник з монтажу сталевих конструкцій; монтажник систем утеплення будівель лише за наявності відповідної освіти.
Таким чином, вимога щодо наявності відповідної кваліфікації порушує законодавство України, зокрема статтю 43 Конституції України, норма якої є прямої та передбачає, що кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.
Додатково до порушення прав людини дана вимога також порушує принципи здійснення публічних закупівель: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Наше Товариство планує брати участь в даній закупівлі, але оскільки при здійсненні господарської діяльності та наявності трудових/цивільних відносин з фізичними особами, які мають значний стаж роботи та не мають профільної освіти даний пункт суттєво обмежує наші права та створює бар’єри для участі в даній закупівлі.
Також Товариство просить переглянути вимоги до переліку спеціальностей необхідних на моменті проведення закупівель, оскільки за умови дії воєнного стану, який супроводжується мобілізаційними заходами, наявність працівників станом на момент подачі пропозиції не є підтвердженням наявності цих же працівників на момент виконання робіт.
Отже, наявність обов’язкового переліку працівників не є належним підтвердженням наявності цих працівників під час виконання робіт, але, разом з тим, на моменті подачі тендерних пропозицій це є значним бар’єром для потенційних учасників закупівель. Наслідком наявності таких бар’єрів є зменшення конкуренції, що також впливає на економію бюджетних коштів.
Додатково звертаємо увагу, що згідно Класифікатора професій «виконроб» не передбачений.
У зв’язку з вищенаведеним, просимо внести зміни до тендерної документації та прибрати обов’язковий перелік працівників на етапі подачі тендерних пропозицій, зокрема лицювальник плиточний, електрослюсар, майстер будівельних робіт, виконроб; прибрати вимогу щодо надання копій документів про одержання кваліфікації до робітничих посад.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день шановний Учаснику. Для виконання робіт по капітальному ремонту Замовником встановлено кваліфікаційні вимоги з переліком необхідних працівників, які забезпечать виконання робіт.
Згідно дефектного акту Додатку 3 до тендерної документації наведено перелік робіт, які мають виконувати робітники з відповідними вміннями та знаннями, що підтверджується свідоцтвом про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з розрядом не нижче 3-го розряду. Свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації є підтвердженням кваліфікації працівників, що працівники зможуть якісно, ефективно виконати зазначену по Закупівлі роботу в зазначені терміни.
Учасник зсилається на «статтю 43 Конституції України, норма якої є прямої та передбачає, що кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.». Однак в наведеному переліку робітничих професій вказані працівники, які повинні мати певні вміння. Даним видам професій здобувають освіту в професійно-технічних навчальних закладах або безпосередньо на виробництві.
Учасник вказує, що «просить переглянути вимоги до переліку спеціальностей необхідних на моменті проведення закупівель, оскільки за умови дії воєнного стану, який супроводжується мобілізаційними заходами, наявність працівників станом на момент подачі пропозиції не є підтвердженням наявності цих же працівників на момент виконання робіт». Виходячи з цього Учасник може запропонувати будь-яких робітників, без будь-якого досвіду, що ставить під сумніви виконання роботи по закупівлі. Отже Учасник на перед дає зрозуміти, що порушить умови тендерної пропозиції, яку планує подати.
Учасник вказав, що «просимо внести зміни до тендерної документації та прибрати обов’язковий перелік працівників на етапі подачі тендерних пропозицій, зокрема лицювальник плиточний, електрослюсар, майстер будівельних робіт, виконроб; прибрати вимогу щодо надання копій документів про одержання кваліфікації до робітничих посад.».
Наведений перелік посад повинен в повному обсязі забезпечити якісне та кваліфіковане виконання робіт по закупівлі. Вивчивши посадові інструкції перелічених професій виявлено, що наведені професії потребують певних вмінь та повинні бути підтверджені документами про одержання кваліфікації:
Лицювальник-плиточник 3-й розряд Кваліфікаційні вимоги. Повна або базова загальна середня освіта. Професійно-технічна освіта без вимог до стажу роботи або одержання професії безпосередньо на будівництві, підвищення кваліфікації і стаж роботи лицювальником-плиточником 2 розряду не менше 1 року.
Електрослюсар. 3-й розряд Кваліфікаційні вимоги. Повна або базова загальна середня освіта. Професійно-технічна освіта або підготовка безпосередньо на виробництві. Без вимог до стажу роботи.
Майстер будiвельних робiт. Кваліфікаційні вимоги. Повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст, бакалавр). Післядипломна освіта в галузі управління. Стаж роботи за будівельною професією не менше 2 років.
Виконроб. Кваліфікаційні вимоги. Повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст, бакалавр). Післядипломна освіта в галузі управління. Стаж роботи майстром у будівництві не менше 2 років. Згідно класифікатора професій – виконавець робіт.
Виходячи з вищенаведеного Замовник не вбачає порушення законодавства щодо дискримінаційних умов. Учасники, які бажають взяти участь в закупівлі для проведення капітального ремонту, мають підтвердити, що вони зможуть виконати капітальний ремонт якісно, в повному обсязі та згідно заявленого терміну. Для цього Учасники мають підтвердити наявність оформлених наявним чином працівників
Згідно дефектного акту Додатку 3 до тендерної документації наведено перелік робіт, які мають виконувати робітники з відповідними вміннями та знаннями, що підтверджується свідоцтвом про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з розрядом не нижче 3-го розряду. Свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації є підтвердженням кваліфікації працівників, що працівники зможуть якісно, ефективно виконати зазначену по Закупівлі роботу в зазначені терміни.
Учасник зсилається на «статтю 43 Конституції України, норма якої є прямої та передбачає, що кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.». Однак в наведеному переліку робітничих професій вказані працівники, які повинні мати певні вміння. Даним видам професій здобувають освіту в професійно-технічних навчальних закладах або безпосередньо на виробництві.
Учасник вказує, що «просить переглянути вимоги до переліку спеціальностей необхідних на моменті проведення закупівель, оскільки за умови дії воєнного стану, який супроводжується мобілізаційними заходами, наявність працівників станом на момент подачі пропозиції не є підтвердженням наявності цих же працівників на момент виконання робіт». Виходячи з цього Учасник може запропонувати будь-яких робітників, без будь-якого досвіду, що ставить під сумніви виконання роботи по закупівлі. Отже Учасник на перед дає зрозуміти, що порушить умови тендерної пропозиції, яку планує подати.
Учасник вказав, що «просимо внести зміни до тендерної документації та прибрати обов’язковий перелік працівників на етапі подачі тендерних пропозицій, зокрема лицювальник плиточний, електрослюсар, майстер будівельних робіт, виконроб; прибрати вимогу щодо надання копій документів про одержання кваліфікації до робітничих посад.».
Наведений перелік посад повинен в повному обсязі забезпечити якісне та кваліфіковане виконання робіт по закупівлі. Вивчивши посадові інструкції перелічених професій виявлено, що наведені професії потребують певних вмінь та повинні бути підтверджені документами про одержання кваліфікації:
Лицювальник-плиточник 3-й розряд Кваліфікаційні вимоги. Повна або базова загальна середня освіта. Професійно-технічна освіта без вимог до стажу роботи або одержання професії безпосередньо на будівництві, підвищення кваліфікації і стаж роботи лицювальником-плиточником 2 розряду не менше 1 року.
Електрослюсар. 3-й розряд Кваліфікаційні вимоги. Повна або базова загальна середня освіта. Професійно-технічна освіта або підготовка безпосередньо на виробництві. Без вимог до стажу роботи.
Майстер будiвельних робiт. Кваліфікаційні вимоги. Повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст, бакалавр). Післядипломна освіта в галузі управління. Стаж роботи за будівельною професією не менше 2 років.
Виконроб. Кваліфікаційні вимоги. Повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст, бакалавр). Післядипломна освіта в галузі управління. Стаж роботи майстром у будівництві не менше 2 років. Згідно класифікатора професій – виконавець робіт.
Виходячи з вищенаведеного Замовник не вбачає порушення законодавства щодо дискримінаційних умов. Учасники, які бажають взяти участь в закупівлі для проведення капітального ремонту, мають підтвердити, що вони зможуть виконати капітальний ремонт якісно, в повному обсязі та згідно заявленого терміну. Для цього Учасники мають підтвердити наявність оформлених наявним чином працівників
Просимо доповнити тендерну документацію
Дата подання: 27 квітня 2024 07:50
Дата відповіді: 29 квітня 2024 15:03
Шановний замовник! Ми цілком погоджуємся з умовами вашої тендерної документації, та вважаємо цілком виправдані дії замовника стосовно вимоги мати кваліфікованих працівників, відповідно які можуть більш-якісно, професійно виконувати роботу. Замовник на виконання ст. 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII цілком вірно в повному обсязі прописав тендерну документацію, і немає ніяких дискримінаційних дій.
Наше Товариство вважає, якщо учасники які хочуть виконувати роботу не проводять навчання працівників не підвищують їх кваліфікацію не проводять навчання з питань охорони праці та протидії корупції, то відповідно і не можуть претендувати на виконання закупівлі, адже як керівник ставиться до своїх працівників так і якісно буде проведена робота.
Ми завжди пропонуємо мінімальну ціну, яка веде до економії бюджетних коштів, звертаємо увагу що при застосуванні новітніх технологій та новітнього обладнання значно прискорюються терміни виконання робіт, та значно зростає якість.
Щоб унеможливити дії недобросовісних учасників, які не мають ні наявної МТБ ні відповідних кваліфікованих працівників та досвіду роботи, Просимо Вас доповнити тендерну документацію наступними вимогами: «Учасниками у складі пропозицій надаються: сканкопія з оригіналу або копії сертифікату (чинного на дату розкриття пропозицій та виданого на ім’я учасника органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності) компетентність якого підтверджена Національним агентством з акредитації України шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством) про відповідність вимогам ДСТУ ISO EN 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 або EN ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» та сканкопію з оригіналу або копії документа що підтверджує акредитацію або інший спосіб, визначений законодавством, органу сертифікації (або органу з оцінки відповідності) у відповідній сфері, що видав сертифікат.
Також учасник повинен надати сертифікат внутрішнього аудитора виданого згідно вимог ISO 19011:2019 та вимог ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015). Також учасник повинен надати підтвердження проходження щорічного наглядового аудиту (у разі якщо станом на дату розкриття тендерних пропозицій повинен бути проведений щорічний наглядовий аудит) у органу сертифікації (або органу з оцінки відповідності) щодо відповідності сертифікованої системи вимогам зазначеного стандарту.
Сканкопію з оригіналу або копії сертифікату (чинного на дату розкриття пропозицій та виданого на ім’я учасника органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності) компетентність якого підтверджена Національним агентством з акредитації України шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством) про відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (або ISO 14001:2015 IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» та сканкопію з оригіналу або копії документа що підтверджує акредитацію або інший спосіб, визначений законодавством, органу сертифікації (або органу з оцінки відповідності) у відповідній сфері, що видав сертифікат. Також учасник повинен надати підтвердження проходження щорічного наглядового аудиту (у разі якщо станом на дату розкриття тендерних пропозицій повинен бути проведений щорічний наглядовий аудит) у органу сертифікації (або органу з оцінки відповідності) щодо відповідності сертифікованої системи вимогам зазначеного стандарту.
Сканкопію з оригіналу або копії сертифікату (чинного на дату розкриття пропозицій та виданого на ім’я учасника органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності) про відповідність вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 2018 (або ISO 45001:2018 IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» та сканкопію з оригіналу або копії документа що підтверджує акредитацію або інший спосіб, визначений законодавством, органу сертифікації (або органу з оцінки відповідності) у відповідній сфері, що видав сертифікат. Також учасник повинен надати підтвердження проходження щорічного наглядового аудиту (у разі якщо станом на дату розкриття тендерних пропозицій повинен бути проведений щорічний наглядовий аудит) у органу сертифікації (або органу з оцінки відповідності) щодо відповідності сертифікованої системи вимогам зазначеного стандарту.
Учасник повинен надати чинний на кінцеву дату подання пропозиції сертифікат Учасника на систему менеджменту щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2016.». а також «Так як виконання будівельних робіт проводиться в медичній установі, просимо надати копії медичних довідок про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників, згідно наказу МОЗ України від 21.05.2007р. № 246, «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій».
Надати діючий дозвіл Державної служба України з питань праці, щодо можливості безпечного виконання робіт підвищеної небезпеки:
1. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах.
2. Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій
3. Роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В,
4. Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин.
5. Вантажо-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів
6. Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме:
-Обладнання, що працює під тиском, яке зазначене 1) у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 16 січня 2019 р. № 27».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику, Замовник не вбачає доцільності вносити зміни в тендерну документацію
Працівники
Дата подання: 29 квітня 2024 23:59
Дата відповіді: 30 квітня 2024 09:10
Просимо зміни умови щодо переліку працівників необхідних при виконанні робіт на етапі процедури закупівлі, оскільки наявність на даному етапі не гарантує наявності працівників на момент проведення закупівель та навпаки через воєнні дії. Дякуємо!
Відповідь: Добрий день, в КНП «Шполянська лікарня» проводиться капітальний ремонт пологового відділення, який має бути виконаний кваліфікованими працівниками та завершений до 05.07.2024 року, що зумовлено потребою в безперервному функціонуванні лікарні. Перелік робітників певної кількості та кваліфікації підтверджує, що учасник зможе виконати капітальний ремонт в установлений термін та забезпечить якість роботи. Гарантійний термін ремонту, який Замовник планує провести становить 10 років, тому його виконання вимагає кваліфікованих працівників, що не є перешкодою під час введеного військового стану.
Згідно Постанови КМУ 1178 від 12.10.2022 року пункт «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: підпункт 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;». З чого випливає, що подана пропозиція Учасника має відповідати тендерній пропозиції та не може бути змінена після підписання договору. Згідно вище переліченого Замовник не буде вносити зміни в тендерну документацію.
Згідно Постанови КМУ 1178 від 12.10.2022 року пункт «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: підпункт 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;». З чого випливає, що подана пропозиція Учасника має відповідати тендерній пропозиції та не може бути змінена після підписання договору. Згідно вище переліченого Замовник не буде вносити зміни в тендерну документацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2024 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДОМ" |
2 600 916,44
UAH з ПДВ
|
2 579 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОСЕРВІС-БУД" |
2 630 679,00
UAH з ПДВ
|
2 580 679,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" |
2 760 400,55
UAH з ПДВ
|
2 760 400,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДОМ" #42994511 |
Відхилено |
2 579 000,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 14:37
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОСЕРВІС-БУД" #43078688 |
Переможець |
2 580 679,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2024 15:46
|