Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Конструкції металопластикові віконні код за ЄЗС ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби
Очікувана вартість
249 900,00 UAH
UA-2024-04-18-004518-a ● 108c5bdce8f04b9ab554b0b2beb7e165
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАМГЛАЙСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03189937 |
Вебсайт: | https://gpzamglay.cg.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 15005, Україна , Чернігівська обл., смт. Замглай, вул. Центральна, будинок 19 |
Контактна особа: |
Катерина Яриловець +380631540906 katua5132@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2024 11:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2024 15:13 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2024 15:13 |
Очікувана вартість: | 249 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 499,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32.21 метр квадратний
Конструкції металопластикові віконні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15005, Україна, Чернігівська область, смт. Замглай, вул. Центральна, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України з відстрочкою платежу до 15 днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 квітня 2024 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2024 15:13 |
Додаток 4.docx | |
20 квітня 2024 15:13 |
Перелік змін від 20.04.2024 року.docx | |
18 квітня 2024 11:44 |
Додаток 6.docx | |
18 квітня 2024 11:44 |
Додаток 1.docx | |
18 квітня 2024 11:44 |
Додаток 3.docx | |
18 квітня 2024 11:44 |
Додаток 5.docx | |
18 квітня 2024 11:44 |
Додаток 8.docx | |
18 квітня 2024 11:44 |
Тендерна документація.doc | |
18 квітня 2024 11:44 |
Додаток 7 проєкт договору.docx | |
18 квітня 2024 11:44 |
Додаток 2.docx |
20 квітня 2024 15:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 квітня 2024 15:13 |
Додаток 4.docx
|
|||
20 квітня 2024 15:13 |
Перелік змін від 20.04.2024 року.docx
|
|||
18 квітня 2024 11:44 |
Додаток 6.docx
|
|||
18 квітня 2024 11:44 |
Додаток 1.docx
|
|||
18 квітня 2024 11:44 |
Додаток 3.docx
|
|||
18 квітня 2024 11:44 |
Додаток 5.docx
|
|||
18 квітня 2024 11:44 |
Додаток 8.docx
|
|||
18 квітня 2024 11:44 |
Тендерна документація.doc
|
|||
18 квітня 2024 11:44 |
Додаток 7 проєкт договору.docx
|
|||
18 квітня 2024 11:44 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 18 квітня 2024 13:23
Дата відповіді: 18 квітня 2024 15:40
Доброго дня,чи входить у вартість закупівлі монтаж? Чи будуть розглядатися аналогічні товари чи тільки Rehau з фурнітурою Roto?
Відповідь: Доброго дня, радимо Вам ознайомитися з Додатком 4 до тендерної документаці. В свою чергу повідомляємо, що монтаж входить у вартість закупівлі, аналогічні товари розглядатися будуть, але відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі (Додаток 4).
Вимога/Скарга
Дата подання: 18 квітня 2024 21:45
Дата відповіді: 20 квітня 2024 14:54
Шановний замовнику,згідно Ст. 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Вимоги ,які ви прописали в Додатку 2 :
1.2. Посвідчення про навчання та перевірку знань, а також протокол засідання комісії з перевірки знань на відповідальну особу згідно:
- з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці та виробничої санітарії, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку (НПАОП 0.00-4.12-05),
- «Правил охорони праці під час роботи з інструменти та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13),
- «Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт» (НПАОП 0.00-1.75-15)
2. Документи, що підтверджують право користування (володіння/розпорядження) Учасником автотранспортом, що буде задіяний в постачанні товарів. Скан-копія оригіналу свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.
НЕПЕРЕДБАЧИНІ ЗАКОНОМ ,ПРОШУ ПРИБРАТИ ЇХ !!!
Яка Вам різниця кому належить автотранспорт на якому привезені вікна,може їх на конях привезуть,це ЗАБОРОНЕНО ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
• наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тому в Додатку 2 до тендерної документації зазначено перелік документів та інформації, необхідної для оцінки відповідності учасників встановленим критеріям згідно Ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (ці документи несуть документальне підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям).
• наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тому в Додатку 2 до тендерної документації зазначено перелік документів та інформації, необхідної для оцінки відповідності учасників встановленим критеріям згідно Ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (ці документи несуть документальне підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям).
Невідповідність тендерної документації
Дата подання: 18 квітня 2024 22:05
Дата відповіді: 20 квітня 2024 14:56
Доброго дня,в кваліфікаційних критеріях Ви пиставили вимогу на 1.2. Посвідчення про навчання та перевірку знань ,ця вимога не є правомірною ,так як Ви закуповуєте товар ,а не послуги,це Ви повинні забезпечувати безпечні умови праці на Вашому об’єкті ,ця вимога є дискремінаційною так як навчання займає мінімум 7 робочих днів .Чи Ви просто прописуєте вимоги під тих виконавців ,які мають вже ,такі посвідчення?
2. Документи, що підтверджують право користування (володіння/розпорядження) Учасником автотранспортом, що буде задіяний в постачанні товарів. Скан-копія оригіналу свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.
Це персональні дані ,які згідно Закону Виконавець має право не розголошувати .
Просимо прибрати ці вимоги
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, ми купуємо товар, але до ціни товару входить віконний блок, підвіконня, відлив, москитна сітка, витрати на транспортування, завантаження та розвантаження товару, демонтаж і монтаж, облаштування внутрішніх відкосів, встановлення підвіконня та відливів. Виконання тих чи інших послуг вимагає від учасників закупівлі відповідних знань, також працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. В свою чергу не допускається до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
Під час подання тендерної пропозиції учасники закупівлі відповідно до Додатку 6 до тендерної документації надають «Лист – згода на обробку персональних даних».
Під час подання тендерної пропозиції учасники закупівлі відповідно до Додатку 6 до тендерної документації надають «Лист – згода на обробку персональних даних».
Уточнення
Дата подання: 18 квітня 2024 22:11
Дата відповіді: 20 квітня 2024 14:57
2.4. Учасник надає лист з підтвердженням гарантії на товар не менше 5 років. Гарантія розповсюджується на виріб та всі його складові частини. У разі виходу із ладу (виявлення дефектів) у процесі експлуатації до закінчення гарантійного терміну, якщо при цьому не встановлена вина Замовника, Постачальник зобов’язаний безкоштовно відновити
(відремонтувати, замінити) продукцію не пізніше п’яти робочих днів після письмового повідомлення Замовника.
Просимо збільшити сроки на усунення поломок,дефектів, так як вікна містять комплектуючі іноземного виробництва (Австрія),які фізично не можуть бути доставлені в таких строк
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Комплектуючі будь-якого виробництва є можливість придбати в короткі строки на території України. Звертаємо увагу що строки зазначені у робочих днях, після виявлення дефектів у процесі експлуатації до закінчення гарантійного терміну, якщо при цьому не встановлена вина Замовника.
Уточнення (відкоси)
Дата подання: 18 квітня 2024 22:14
Дата відповіді: 20 квітня 2024 14:57
Які саме потрібні відкоси(гіпсокартон,просто шпаклювання,відкоси з ПВХ) уточніть будь ласка,так як без цих деталей неможливо зформувати цінову пропозицію
Відповідь: Відкоси з ПВХ.
ДОДАТОК 4 дискримінаційні вимоги
Дата подання: 18 квітня 2024 22:18
Дата відповіді: 20 квітня 2024 14:57
3.4. Постачальник товару повинен мати в своєму розпоряджені транспорт для перевезення товару (підтверджується документами на право власності/оренди на вантажний автомобіль). Пропозиції в яких поставка товарів здійснюється поштовими відправленнями («Нова Пошта» або ін.) не розглядаються.
3.5. Для розвантаження товару наявність відповідального працівника, що пройшов навчання та перевірку знань згідно «Правил охорони праці під час вантажо-розвантажувальних робіт» (НПАОП 0.00-1.75-15), для підтвердження надати посвідчення та протокол засідання комісії з перевірки знань. Документи мають бути видані не пізніше дати оголошення закупівлі та бути чинними на момент проведення закупівлі та постачання товару.
3.6. Для надання супутніх послуг з монтажу конструкцій наявність відповідального працівника, що пройшов навчання та перевірку знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електро безпеки, гігєни праці та виробничої санитарї, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку (НПАОП 0.00-4.12-05), з «Правил охорони праці під час роботи з інструменти та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), для
підтвердження надати посвідчення та протокол засідання комісії з перевірки знань. Документи мають бути видані не пізніше дати оголошення закупівлі та бути чинними на момент проведення закупівлі та постачання товару.
В Законі не прописано,що я повинен мати вантажний автомобіль для участі в закупівлі.Просимо прибрати ці вимоги або будемо подавати скаргу до АКУ та правохоронних органів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До частини 3 пункту 3.4. Додаток 4 до тендерної документації буде внесено зміни.
Так як ціна товару включає в себе надання супутніх послуг, то виконання тих чи інших послуг вимагає від учасників закупівлі відповідних знань, також працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. В свою чергу не допускається до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
Так як ціна товару включає в себе надання супутніх послуг, то виконання тих чи інших послуг вимагає від учасників закупівлі відповідних знань, також працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. В свою чергу не допускається до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 20 квітня 2024 17:13
Дата відповіді: 22 квітня 2024 14:52
Чому документи про проходження інструктажу повинні бути видані не раніше дати публікації тендеру ?
Відповідь: Шановний учаснику, ми не вимагаємо для участі в закупівлі документи про проходження інструктажу, але працівники під час виконання супутніх послуг повинні володіти відповідними знаннями згідно ЗУ "Про охорону праці", знати і виконувати вимоги нормативно-правових актів з охорони праці.
Також ми хочемо бути впевнені, що учасник системно виконує вимоги ЗУ "Про охорону праці" і має кваліфікований персонал до оголошення закупівлі, а не тільки під час її проведення.
Також ми хочемо бути впевнені, що учасник системно виконує вимоги ЗУ "Про охорону праці" і має кваліфікований персонал до оголошення закупівлі, а не тільки під час її проведення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-04-18-004518-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:45023887
Дата подання: 30 квітня 2024 21:41
неправомірне відхилення пропозиції учасника
Шановний Замовник, ми категорично не згодні з прийнятим Вами рішенням щодо відхилення пропозиції ТОВ "Українське міжрегіональне будівництво". Додатком 1 Тендерна пропозиція учасника не передбачена вимога щодо заповнення тендерної пропозиції саме в м.кв. Окрім того у всій тендерній документаціїї відсутні будь які твердження та вимоги, що саме в тендерній пропозиції потрібно вказувати одиницю виміру м.кв. Додаток 4 до ТД має інформацію щодо якісних та кількісних характеристик товару що буде Вами закуповуватись. В стовбці "Розміри" вказані геометричні параметри металопластикових виробів з їх кількісним показником де одиниця виміру вказана в штуках. На підставі цього нами і була завантажена тендерна пропозиція з одиницею виміру в штуках та вказана їх кількість яка повністю відповідає Додатку 4. Окрім того в нашій тендерній пропозиції у найменуванні товару вказані і геометричні параметри виробів. Завдяки цієї наданої інформації Ви з легкістю можете перерахувати штуки в м.кв. і отримаєте туж саму кількість в м.кв що вказана в Додатку 4. Також нами наданий лист згода про те, що запропонований нами товар повністю відповідає Додатку 4 де ми вказуємо і підтверджуємо кількість в м.кв. Вся вказана нами інформація збігається з кількістю що вимагається в м.кв.
Вимагаємо скасувати ваш протокол №186 від 30.04.2024 та визнати нашу пропозицію як таку що повністю відповідає вимогам ТД.
У разі ігнорування даної вимоги чи надання неодгрунтованої відповіді будемо вимушені звернутись зі скаргою в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо скасувати ваш протокол №186 від 30.04.2024 та визнати нашу пропозицію як таку що повністю відповідає вимогам ТД.
У разі ігнорування даної вимоги чи надання неодгрунтованої відповіді будемо вимушені звернутись зі скаргою в АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 травня 2024 00:14
Шановний Учасник! Відповідно до пункту 31 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна пропозиція (далі – ТП) подається в т.ч. шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються у тендерній документації (далі – ТД). В «Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вказано перелік документів, що вимагаються від Учасника процедури закупівлі. Одним з таких документів є ТП за формою, що наведена в Додатку 1 до ТД. При наданні своєї пропозиції Учасник самостійно заповнює ТП (Додаток 1) у відповідності до оголошення та технічних вимог до предмета закупівлі. В Додатку 4 до ТД в стовпчику «Розміри» зазначена інформація про орієнтовні розміри вікон та вказано (2шт) для розуміння Учасникам щодо виготовлення самих конструкцій. Але кількість в цифрах та одиниця виміру виведені і окремий стовпчик «Кількість», де і зазначені необхідні м.кв., про що також зазначено і в електронних полях оголошення.
Ваша думка хибна, що Замовник може самостійно перерахувати штуки в кв.м. та змінити ТП заповнену Учасником. Адже ТД=ТП=Договір.
Окрім того, хочемо зауважити, Учасник, керуючись пунктом 54 Особливостей, мав право звернутись до Замовника за роз’ясненнями якщо йому не зрозуміла одиниця виміру до даного предмета закупівлі.
Як свідчить практика АМКУ, в разі коли інформація про кількість та одиниця виміру не відповідають вимогам ТД, така пропозиція підлягає відхиленню.
Ваша думка хибна, що Замовник може самостійно перерахувати штуки в кв.м. та змінити ТП заповнену Учасником. Адже ТД=ТП=Договір.
Окрім того, хочемо зауважити, Учасник, керуючись пунктом 54 Особливостей, мав право звернутись до Замовника за роз’ясненнями якщо йому не зрозуміла одиниця виміру до даного предмета закупівлі.
Як свідчить практика АМКУ, в разі коли інформація про кількість та одиниця виміру не відповідають вимогам ТД, така пропозиція підлягає відхиленню.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-18-004518-a.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:45023887
неправомірне скасування пропозиції учасника
відхилення неправомірне
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2024-04-18-004518-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:45023887
Дата подання: 03 травня 2024 13:28
Дата подання: 03 травня 2024 13:28
неправомірне відхилення пропозиції учасника
Замовник при розгляді пропозиції Учасника не прийняв до уваги всі обставини щодо складання документа на відповідність вимогам ТД та діючого законодавства
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 травня 2024 15:38
рішення від 06.05.2024 № 7919.pdf
Дата публікації: 06 травня 2024 15:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.05.2024 № 8422.pdf
Дата публікації: 14 травня 2024 14:14
рішення від 13.05.2024 № 8422.pdf
Дата публікації: 16 травня 2024 12:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі частини 18 статті 18 Закону з урахуванням Особливостей Замовник скасовує своє прийняте рішення від 30.04.2024 року №186
Дата виконання рішення замовником: 16 травня 2024 15:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2024 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" |
168 840,00
UAH з ПДВ
|
168 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ДОМ 2007" |
242 472,42
UAH з ПДВ
|
242 472,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" #45023887 |
Рішення скасоване |
168 840,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2024 15:00
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 30 квітня 2024 00:00
|
ПП "ДОМ 2007" #34802450 |
Рішення скасоване |
242 472,42
UAH з ПДВ
|
16 травня 2024 15:00
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" #45023887 |
Очікує рішення |
168 840,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2024 15:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 травня 2024 09:55
Обґрунтування аномально низької ціни
до 18 травня 2024 00:00
|