Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт фасаду з утепленням стін з метою енергозбереження терапевтичного відділення літ. «Б-1» за адресою: Львівська область, Яворівський район, селище Івано-Франкове, вул. Львівська, 50». (Коригування)
Очікувана вартість
1 759 976,40 UAH
UA-2024-04-18-004055-a ● 1ba56925376d4aaaba869a60bacd9b82
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Івано-Франківської селищної ради "Івано-Франківська районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 20763272 |
Місцезнаходження: | 81070, Україна , Львівська обл., смт Івано-Франкове, вулиця Львівська, 50 |
Контактна особа: |
Оксана Каденюк +380676741158 ifhospital2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2024 11:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2024 11:47 |
Початок аукціону: | 06 травня 2024 11:47 |
Очікувана вартість: | 1 759 976,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 799,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Фінансування розділено на 2024-2025 роки.
Фінансування розділено на 2024-2025 роки.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт фасаду з утепленням стін з метою енергозбереження терапевтичного відділення літ. «Б-1» за адресою: Львівська область, Яворівський район, селище Івано-Франкове, вул. Львівська, 50». (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81070, Україна, Львівська область, смт. Івано-Франкове, Львівська 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно по факту надходження бюджетних коштів , власних надходжень у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок підряднику після підписання Сторонами Актів приймання виконаних робіт у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 30 робочих днів ( строк може бути збільшений, по факту фінансування)з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2024 13:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2024 13:27 |
Додаток 2 ( зміна).docx | |
26 квітня 2024 13:22 |
Додаток 1(зміна).docx | |
26 квітня 2024 13:22 |
Перелік змін від 26.04.2024.docx | |
18 квітня 2024 11:27 |
Оголошення.pdf | |
18 квітня 2024 11:27 |
Фасад в осях А-Б.pdf | |
18 квітня 2024 11:27 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
18 квітня 2024 11:27 |
Додаток 3 (проєкт договору).doc | |
18 квітня 2024 11:27 |
Пояснювальна записка.pdf |
26 квітня 2024 13:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 квітня 2024 13:27 |
Додаток 2 ( зміна).docx
|
||||||
26 квітня 2024 13:22 |
Додаток 1(зміна).docx
|
||||||
26 квітня 2024 13:22 |
Перелік змін від 26.04.2024.docx
|
||||||
18 квітня 2024 11:27 |
Оголошення.pdf
|
||||||
18 квітня 2024 11:27 |
Фасад в осях А-Б.pdf
|
||||||
18 квітня 2024 11:27 |
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
||||||
18 квітня 2024 11:27 |
Додаток 3 (проєкт договору).doc
|
||||||
18 квітня 2024 11:27 |
Пояснювальна записка.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Невідповідність тендерної документації Постанові 1178
Дата подання: 25 квітня 2024 16:59
Дата відповіді: 26 квітня 2024 09:38
Просимо Вас привести тендерну документацію у відповідність до чинної редакції Постанови 1178 (набула чинності 12.04.2024 р.). В тендерній документації наявні наступні невідповідності:
В Додатку №1 Замовник вимагає:
«Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.»
Проте абзац чотирнадцятий пункту 47 Постанови 1178 виключено на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024 (набула чинності 12.04.2024 р.).
Просимо привести тендерну документацію до вимог чинного законодавства.
Згідно п. 15. Додатку №2 До тендерної документації Підрядник гарантує якість виконаних робіт протягом таких строків: - 5 (п’ять) років – на роботи, прямо передбачені даним Договором.
Проте така норма прямо суперечить вимогам чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Заберемо усі невідповідності відповідно до вимог чинного законодавства.
порушення в тендері
Дата подання: 25 квітня 2024 17:00
Дата відповіді: 26 квітня 2024 09:38
Згідно п. 15. Додатку №2 До тендерної документації Підрядник гарантує якість виконаних робіт протягом таких строків: - 5 (п’ять) років – на роботи, прямо передбачені даним Договором.
Проте така норма прямо суперечить вимогам чинного законодавства.
Стаття 884. Гарантії якості у договорі будівельного підряду
1. Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Ідентичну норму містить і Наказ Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України 27.10.2005 № 3 Про затвердження Примірного договору підряду в капітальному будівництві
Через таке порушення неодноразово були висновки Моніторингу ДАСУ.
Просимо привести тендерну документацію до вимог чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Заберемо усі невідповідності відповідно до вимог чинного законодавства.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-04-18-004055-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком", Код ЄДРПОУ:40359521
Дата подання: 10 травня 2024 12:53
ВИМОГА
Тендерна пропозиція ТОВ «КУЗЬ» не відповідає умовам тендерної документації з наступних причин:
1. Відповідно до тендерної документації Замовника, а саме: Додаток1 Для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати:
- документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу.
Відповідно до довідки «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» яка міститься в тендерній пропозиції ТОВ «КУЗЬ», Товариство з Обмеженою Відповідальністю “Кузь” повідомляє, що має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, в якій вказаний директор Кузь Ярослав Володимирович.
В тендерній пропозиції ТОВ «КУЗЬ» відсутні трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу на директора Кузь Ярослава Володимировича.
2. Відповідно до тендерної документації Замовника, а саме: Додаток1 «Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі учасника процедури закупівлі підтверджується»:
у разі, якщо учасником є юридична особа – протокол установчих/загальних зборів або виписка з протоколу установчих/загальних зборів (спостережної (наглядової) ради та ін.) або рішення засновника, або інший розпорядчий документ органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення, наказ/розпорядження про призначення керівника.
В тендерній пропозиції ТОВ «КУЗЬ» відсутні протокол установчих/загальних зборів або виписка з протоколу установчих/загальних зборів (спостережної (наглядової) ради та ін.) або рішення засновника, або інший розпорядчий документ органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення, наказ/розпорядження про призначення керівника.
3. В тендерній пропозиції ТОВ «КУЗЬ» міститься «проект календарного графіку виконання робіт» в якому у п.21 зазначено Навантаження сміття вручну в кількості 10,3545 т, та п.22 Перевезення сміття до 10 км в кількості 10,3545 т. Відповідно до технічної специфікації Замовника Навантаження сміття вручну та Перевезення сміття до 10 км зазаначено 20,709 т. Проект календарного графіка ТОВ «КУЗЬ» не відповідає технічній специфікації Замовника.
4. Відповідно до п.1.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (надалі - Настанова) від 01.11.2021 № 281: ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Відповідно до форми річного плану закупівель Замовника UA-P-2024-04-18-004824-a, в графі Джерело фінансування закупівлі вказано «Місцевий бюджет».
Відповідно до пункту 5.33 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва: До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріальнотехнічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
У складі пропозиції надано договірну ціну, в якій у графі розрахунку №12 (кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами) вказані «-».
При розрахунку тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «КУЗЬ» у договірній ціні не були враховані кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що є порушенням п. 5.33 Настанови.
Учасником у складі пропозиції надано договірну ціну, у якій не передбачені кошти пов’язані з інфляційними процесами. Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи наведене пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «КУЗЬ» підлягає відхиленню, відповідно до пп.2, п.41 Особливостей: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих Особливостей.
Зважаючи на зазначені порушення у складі тендерної пропозиції , просимо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «КУЗЬ», в разі не скасування рішення будемо змушені подавати скаргу до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до тендерної документації Замовника, а саме: Додаток1 Для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати:
- документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу.
Відповідно до довідки «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» яка міститься в тендерній пропозиції ТОВ «КУЗЬ», Товариство з Обмеженою Відповідальністю “Кузь” повідомляє, що має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, в якій вказаний директор Кузь Ярослав Володимирович.
В тендерній пропозиції ТОВ «КУЗЬ» відсутні трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу на директора Кузь Ярослава Володимировича.
2. Відповідно до тендерної документації Замовника, а саме: Додаток1 «Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі учасника процедури закупівлі підтверджується»:
у разі, якщо учасником є юридична особа – протокол установчих/загальних зборів або виписка з протоколу установчих/загальних зборів (спостережної (наглядової) ради та ін.) або рішення засновника, або інший розпорядчий документ органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення, наказ/розпорядження про призначення керівника.
В тендерній пропозиції ТОВ «КУЗЬ» відсутні протокол установчих/загальних зборів або виписка з протоколу установчих/загальних зборів (спостережної (наглядової) ради та ін.) або рішення засновника, або інший розпорядчий документ органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення, наказ/розпорядження про призначення керівника.
3. В тендерній пропозиції ТОВ «КУЗЬ» міститься «проект календарного графіку виконання робіт» в якому у п.21 зазначено Навантаження сміття вручну в кількості 10,3545 т, та п.22 Перевезення сміття до 10 км в кількості 10,3545 т. Відповідно до технічної специфікації Замовника Навантаження сміття вручну та Перевезення сміття до 10 км зазаначено 20,709 т. Проект календарного графіка ТОВ «КУЗЬ» не відповідає технічній специфікації Замовника.
4. Відповідно до п.1.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (надалі - Настанова) від 01.11.2021 № 281: ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Відповідно до форми річного плану закупівель Замовника UA-P-2024-04-18-004824-a, в графі Джерело фінансування закупівлі вказано «Місцевий бюджет».
Відповідно до пункту 5.33 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва: До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріальнотехнічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
У складі пропозиції надано договірну ціну, в якій у графі розрахунку №12 (кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами) вказані «-».
При розрахунку тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «КУЗЬ» у договірній ціні не були враховані кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що є порушенням п. 5.33 Настанови.
Учасником у складі пропозиції надано договірну ціну, у якій не передбачені кошти пов’язані з інфляційними процесами. Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи наведене пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «КУЗЬ» підлягає відхиленню, відповідно до пп.2, п.41 Особливостей: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих Особливостей.
Зважаючи на зазначені порушення у складі тендерної пропозиції , просимо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «КУЗЬ», в разі не скасування рішення будемо змушені подавати скаргу до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 травня 2024 17:13
Шановний учаснику!
Надаємо відповідь на вашу вимогу по кожному її пункту.
ПУНКТ 1 вимоги: Додаток1 Для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати:
- документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу. Відповідно до довідки «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» яка міститься в тендерній пропозиції ТОВ «КУЗЬ», Товариство з Обмеженою Відповідальністю “Кузь” повідомляє, що має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, в якій вказаний директор Кузь Ярослав Володимирович. В тендерній пропозиції ТОВ «КУЗЬ» відсутні трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу на директора Кузь Ярослава Володимировича)
Відповідь : дані документи вивантажено в файлі під назвою «14.Про повноваження особи
на право підписування и документів»
ПУНКТ 2 вимоги: Відповідно до тендерної документації Замовника, а саме: Додаток1 «Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі учасника процедури закупівлі підтверджується»: у разі, якщо учасником є юридична особа – протокол установчих/загальних зборів або виписка з протоколу установчих/загальних зборів (спостережної (наглядової) ради та ін.) або рішення засновника, або інший розпорядчий документ органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення, наказ/розпорядження про призначення керівника. В тендерній пропозиції ТОВ «КУЗЬ» відсутні протокол установчих/загальних зборів або виписка з протоколу установчих/загальних зборів (спостережної (наглядової) ради та ін.) або рішення засновника, або інший розпорядчий документ органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення, наказ/розпорядження про призначення керівника.
Відповідь : дані документи вивантажено в файлі під назвою «14.Про повноваження особи на право підписування и документів»
ПУНКТ 3 вимоги: В тендерній пропозиції ТОВ «КУЗЬ» міститься «проект календарного графіку виконання робіт» в якому у п.21 зазначено Навантаження сміття вручну в кількості 10,3545 т, та п.22 Перевезення сміття до 10 км в кількості 10,3545 т. Відповідно до технічної специфікації Замовника Навантаження сміття вручну та Перевезення сміття до 10 км зазаначено 20,709 т. Проект календарного графіка ТОВ «КУЗЬ» не відповідає технічній специфікації Замовника.
Відповідь: в тендерній пропозиції учасника ТОВ Кузь міститься проект календарного графіку виконання робіт, який розрахований на 2024-2025 рік. На 2024 рік у п.21 зазначено «Навантаження сміття вручну в кількості 10,3545 т, тау п.22 Перевезення сміття до 10 км в кількості 10,3545 т. На 2025 рік рік у п.19 зазначено Навантаження сміття вручну в кількості 10,3545 т, та у п.20 Перевезення сміття до 10 км в кількості 10,3545 т. Разом 20,709 т. що відповідає технічній специфікації замовника.
ПУНКТ 4 вимоги: Відповідно до п.1.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (надалі - Настанова) від 01.11.2021 № 281: ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Відповідно до форми річного плану закупівель Замовника UA-P-2024-04-18-004824-a, в графі Джерело фінансування закупівлі вказано «Місцевий бюджет». Відповідно до пункту 5.33 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва: До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. У складі пропозиції надано договірну ціну, в якій у графі розрахунку №12 (кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами) вказані «-».При розрахунку тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «КУЗЬ» у договірній ціні не були враховані кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що є порушенням п. 5.33 Настанови. Учасником у складі пропозиції надано договірну ціну, у якій не передбачені кошти пов’язані з інфляційними процесами. Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідь: Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 20 березня 2024 року № 243 затверджено зміну №4 до кошторисних норм України у будівництві « Настанова з визначення вартості будівництва», а саме розділ V пункт 5.33. Згідно цих змін у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Відповідно до зміни №4 кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва можна не враховувати.
Пропозиція учасника ТОВ «КУЗЬ» відповідає всім умовам.
Надаємо відповідь на вашу вимогу по кожному її пункту.
ПУНКТ 1 вимоги: Додаток1 Для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати:
- документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу. Відповідно до довідки «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» яка міститься в тендерній пропозиції ТОВ «КУЗЬ», Товариство з Обмеженою Відповідальністю “Кузь” повідомляє, що має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, в якій вказаний директор Кузь Ярослав Володимирович. В тендерній пропозиції ТОВ «КУЗЬ» відсутні трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу на директора Кузь Ярослава Володимировича)
Відповідь : дані документи вивантажено в файлі під назвою «14.Про повноваження особи
на право підписування и документів»
ПУНКТ 2 вимоги: Відповідно до тендерної документації Замовника, а саме: Додаток1 «Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі учасника процедури закупівлі підтверджується»: у разі, якщо учасником є юридична особа – протокол установчих/загальних зборів або виписка з протоколу установчих/загальних зборів (спостережної (наглядової) ради та ін.) або рішення засновника, або інший розпорядчий документ органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення, наказ/розпорядження про призначення керівника. В тендерній пропозиції ТОВ «КУЗЬ» відсутні протокол установчих/загальних зборів або виписка з протоколу установчих/загальних зборів (спостережної (наглядової) ради та ін.) або рішення засновника, або інший розпорядчий документ органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення, наказ/розпорядження про призначення керівника.
Відповідь : дані документи вивантажено в файлі під назвою «14.Про повноваження особи на право підписування и документів»
ПУНКТ 3 вимоги: В тендерній пропозиції ТОВ «КУЗЬ» міститься «проект календарного графіку виконання робіт» в якому у п.21 зазначено Навантаження сміття вручну в кількості 10,3545 т, та п.22 Перевезення сміття до 10 км в кількості 10,3545 т. Відповідно до технічної специфікації Замовника Навантаження сміття вручну та Перевезення сміття до 10 км зазаначено 20,709 т. Проект календарного графіка ТОВ «КУЗЬ» не відповідає технічній специфікації Замовника.
Відповідь: в тендерній пропозиції учасника ТОВ Кузь міститься проект календарного графіку виконання робіт, який розрахований на 2024-2025 рік. На 2024 рік у п.21 зазначено «Навантаження сміття вручну в кількості 10,3545 т, тау п.22 Перевезення сміття до 10 км в кількості 10,3545 т. На 2025 рік рік у п.19 зазначено Навантаження сміття вручну в кількості 10,3545 т, та у п.20 Перевезення сміття до 10 км в кількості 10,3545 т. Разом 20,709 т. що відповідає технічній специфікації замовника.
ПУНКТ 4 вимоги: Відповідно до п.1.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (надалі - Настанова) від 01.11.2021 № 281: ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Відповідно до форми річного плану закупівель Замовника UA-P-2024-04-18-004824-a, в графі Джерело фінансування закупівлі вказано «Місцевий бюджет». Відповідно до пункту 5.33 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва: До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. У складі пропозиції надано договірну ціну, в якій у графі розрахунку №12 (кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами) вказані «-».При розрахунку тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «КУЗЬ» у договірній ціні не були враховані кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що є порушенням п. 5.33 Настанови. Учасником у складі пропозиції надано договірну ціну, у якій не передбачені кошти пов’язані з інфляційними процесами. Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідь: Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 20 березня 2024 року № 243 затверджено зміну №4 до кошторисних норм України у будівництві « Настанова з визначення вартості будівництва», а саме розділ V пункт 5.33. Згідно цих змін у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Відповідно до зміни №4 кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва можна не враховувати.
Пропозиція учасника ТОВ «КУЗЬ» відповідає всім умовам.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2024 12:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КУЗЬ" |
1 492 752,00
UAH з ПДВ
|
1 492 752,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" |
1 649 234,59
UAH з ПДВ
|
1 649 234,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС |
1 729 601,08
UAH з ПДВ
|
1 708 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Олбуд |
1 708 991,10
UAH з ПДВ
|
1 708 991,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КУЗЬ" #33981182 |
Переможець |
1 492 752,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 12:06
|