Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30192700-8-Канцелярські товари
Очікувана вартість
2 299,98 UAH
UA-2024-04-18-000649-a 7748edb7de594242866c6c5c7a091086
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Салюк Світлана Миколаївна

+380972111960 kbo-bc108@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "БЕРДИЧІВСЬКИЙ ВИПРАВНИЙ ЦЕНТР (№108)"
Код ЄДРПОУ: 08563398
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, вул.Низгірецька , б. 2
Контактна особа: Салюк Світлана Миколаївна
+380972111960
kbo-bc108@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярські товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 пачок
Папір А4/80
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13306, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Низгірецька,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 квітня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
2 штуки
папір для нотаток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13306, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Низгірецька,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 квітня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
2 штуки
заклад/інд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13306, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Низгірецька,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 квітня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
1 штуки
папка пластикова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13306, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Низгірецька,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 квітня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється після поставки товару Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

18 квітня 2024 09:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Транзит - С"
#24699810
Переможець 2 299,98
UAH з ПДВ
18 квітня 2024 09:10

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 квітня 2024 09:22