Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне виробничо - господарське підприємство |
Код ЄДРПОУ: | 03364889 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., місто Коростень, вул.Шевченка, будинок 67 А |
Контактна особа: |
Губарець Катерина Віталіївна 0414296433 kvgp-2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2024 23:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2024 15:55 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2024 15:55 |
Очікувана вартість: | 1 500 726,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 503,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2024 16:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2024 16:47 |
Таблиця змін.docx | |
19 квітня 2024 16:46 |
ТД Грушевського, струйнік 19.04.2024 рік.docx |
19 квітня 2024 16:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 квітня 2024 16:47 |
Таблиця змін.docx
|
|||
19 квітня 2024 16:46 |
ТД Грушевського, струйнік 19.04.2024 рік.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000020 ● 84604d56b28d40fbb9e1576c8d487e4c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 15:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2024
№ 41-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 20.05.2024 № 41-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2024-04-17-013544-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-20 15:29:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Ремонт та експлуатаційне утримання в сфері дорожнього господарства вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах (послуга з поточного ремонту асфальтобетонного покриття пневмоструменевим методом вул. Грушевського м.Коростень, Житомирської області)» (інформацію опубліковано в інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-17-013544-a) та відповідно до п.п. 6 та 11 ст. 10 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ч. 5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надайте інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Комунальним виробничо - господарським підприємством (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Вимогами п. 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) передбачено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Поясніть, чому Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Оганесян А.А. з посиланням на відповідні положення Особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність, при цьому оприлюднено протокол який не стосується вказаної закупівлі?
Крім того, поясніть чому Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію про місце надання послуг або назву населеного пункту в якому надаються послуги, що не відповідає вимогам п. 3 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 26 та 27 Особливостей?
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionConsideration • усунуто
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом відміни торгів.
2024-06-11 09:53:38
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 квітня 2024 16:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Оганесян Арам Агванович |
1 124 085,00
UAH з ПДВ
|
99 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНБУД ЛІДЕР" |
1 217 930,40
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Рома |
1 182 667,20
UAH з ПДВ
|
1 182 667,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Оганесян Арам Агванович #2464413771 |
Відхилено |
99 999,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2024 12:10
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 27 квітня 2024 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНБУД ЛІДЕР" #42109243 |
Відхилено |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2024 16:01
|
|
ПП Рома #22357406 |
Очікує рішення |
1 182 667,20
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2024 16:01
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 31 травня 2024 15:20 |
Кінець періоду оскарження: | 11 червня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 11 червня 2024 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | На виконання висновку маніторінгу Північного офісу ДАСУ в звязку з неможливістю усунення порушення |
31 травня 2024 15:20
|
Електронний підпис |
31 травня 2024 15:17
|
Протокол відміна дасу Грушевського 1.pdf |