Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Блеоміцин 15 мг (15 000 МО або 15 USP ОД))
Очікувана вартість
44 527 289,72 UAH
UA-2024-04-17-013214-a ● 592923fb07c94bd5928c098925095313
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Світлана Стаховська +380671344281 s.stakhovska@medzakupivli.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2024 19:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2024 12:37 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2024 12:37 |
Очікувана вартість: | 44 527 289,72 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 222 636,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
756 одиниця
Блеоміцин 15 мг (15 000 МО або 15 USP ОД)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2026
ДК 021:2015: 33652100-6 — Антинеопластичні засоби
МНН: Bleomycin
42011 одиниця
Блеоміцин 15 мг (15 000 МО або 15 USP ОД)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2026
ДК 021:2015: 33652100-6 — Антинеопластичні засоби
МНН: Bleomycin
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Продукції за цим Договором здійснюється ЗАМОВНИКОМ на умовах попередньої оплати з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Попередня оплата за цим Договором здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії та за умови дотримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ вимог, визначених у пунктах 3.5.-3.9. Договору. | Аванс | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2024 19:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2024 19:37 |
Додаток 2 Перелік інформації ЛЗ зареєстровані+незареєстровані.docx | |
17 квітня 2024 19:37 |
Додаток 2-б (Згода з проєктом договору).docx | |
17 квітня 2024 19:37 |
Додаток 3 Вимоги до переможця.docx | |
17 квітня 2024 19:37 |
Додаток 2-а (Анкета учасника).docx | |
17 квітня 2024 19:37 |
Додаток 2-в (підпункт 2 пункту 45 Особливостей (відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань).docx | |
17 квітня 2024 19:37 |
ТД (Інструкція) ВТО.docx | |
17 квітня 2024 19:37 |
Додаток 4 проєкт договору ЛЗ 2024 2301400 трирічний.docx | |
17 квітня 2024 19:37 |
Додаток 1 ЛЗ 2024.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання щодо пунтку 6.2.4 Додатку 2 до тендерної документації
Дата подання: 18 квітня 2024 11:31
Дата відповіді: 19 квітня 2024 14:14
Просимо надати відповідь на питання щодо можливості подовжити термін виконання зобов’язання Виробника/Заявника* належним чином зареєструвати продукцію в Україні не пізніше ніж протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати укладення Договору, вказанний в пункті 6.2.4. додатку 2 до тендерної документації.
Чи можливо подовжити вказаний термін до 9 місяців з дати укладення Договору, у зв'язку з відсутністю практичних механізмів здійснити державну реєстрацію ЛЗ у скорочені терміни?
На данний час реєстрація протягом 90 календарних днів є практично неможливою, а подовження терміну виконання зобов'язання вказанного в пункті 6.2.4. дозволить надати тендерні пропозиції більшій кількості учасників, що в свою чергу дозволить отримати найкращу цінову пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Вашу увагу до процедур закупівель ДП «Медзакупівлі України». Ваше звернення буде додатково розглянуто, і у разі позитивного рішення можуть бути внесені відповідні зміни до тендерної документації. У той же час, просимо звернути увагу, строк постачання першої партії предмету закупівлі (див. Додаток 1 до тендерної документації) передбачає постачання вже до березня 2025 року.
З приводу банківської гарантії
Дата подання: 19 квітня 2024 10:09
Дата відповіді: 22 квітня 2024 09:36
Шановний Замовнику, прохання відповісти на наступні питання:
1) Якщо Постачальник укладає Договір на три роки із зазначенням загальної суми – чи потрібно одразу надавати Банківську гарантію на всю суму Договору, бо передплата відповідно до бюджетного законодавства може бути здійснена за рахунок коштів державного бюджету на відповідний рік.
2) У разі надання Постачальником Банківської гарантії на партію Продукції, строк поставки якої визначено березень 2025 року, чи отримає Постачальник у 2024 році передплату за таку Продукцію?
Завчасно дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"!
1) Згідно пункту 3.5 Договору ПОСТАЧАЛЬНИК протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати укладення цього Договору зобов’язаний надати ЗАМОВНИКУ забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії, при цьому сума такої Банківської гарантії повинна дорівнювати сумі попередньої оплати або її еквіваленту в умовних одиницях, що зазначені у Специфікації (Додаток № 1), за обсяг Продукції, попередня оплата за яку здійснюється у відповідному році.
Таким чином Банківська гарантія надається протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати укладення цього Договору за обсяг Продукції, попередня оплата за яку здійснюється у 2024 році.
Згідно абзацу 3 пункту 3.5 Договору ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати ЗАМОВНИКУ забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати укладання додаткової угоди щодо коригування або підтвердження кількостей до поставки (Продукції, фінансування якої здійснюватиметься за кошти державного бюджету на 2025 рік), при цьому сума Банківської гарантії забезпечення повернення попередньої оплати повинна дорівнювати сумі такої попередньої оплати за Продукцію, що закуплена за кошти державного бюджету на 2025 рік.
Згідно абзацу 4 пункту 3.5 Договору ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати ЗАМОВНИКУ забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати укладання додаткової угоди щодо коригування або підтвердження кількостей до поставки (Продукції, закупленої за кошти державного бюджету на 2026 рік), при цьому сума Банківської гарантії забезпечення повернення попередньої оплати повинна дорівнювати сумі такої попередньої оплати за Продукцію, що закуплена за кошти державного бюджету на 2026 рік.
2) Згідно абзацу 2 пункту 3.4 Договору Попередня оплата за цим Договором здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії та за умови дотримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ вимог, визначених у пунктах 3.5.-3.9. цього Договору.
Таким чином оплата буде здійснена Замовником у 2024 році за партію Продукції, строк поставки якої визначено березень 2025 року.
1) Згідно пункту 3.5 Договору ПОСТАЧАЛЬНИК протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати укладення цього Договору зобов’язаний надати ЗАМОВНИКУ забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії, при цьому сума такої Банківської гарантії повинна дорівнювати сумі попередньої оплати або її еквіваленту в умовних одиницях, що зазначені у Специфікації (Додаток № 1), за обсяг Продукції, попередня оплата за яку здійснюється у відповідному році.
Таким чином Банківська гарантія надається протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати укладення цього Договору за обсяг Продукції, попередня оплата за яку здійснюється у 2024 році.
Згідно абзацу 3 пункту 3.5 Договору ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати ЗАМОВНИКУ забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати укладання додаткової угоди щодо коригування або підтвердження кількостей до поставки (Продукції, фінансування якої здійснюватиметься за кошти державного бюджету на 2025 рік), при цьому сума Банківської гарантії забезпечення повернення попередньої оплати повинна дорівнювати сумі такої попередньої оплати за Продукцію, що закуплена за кошти державного бюджету на 2025 рік.
Згідно абзацу 4 пункту 3.5 Договору ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати ЗАМОВНИКУ забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати укладання додаткової угоди щодо коригування або підтвердження кількостей до поставки (Продукції, закупленої за кошти державного бюджету на 2026 рік), при цьому сума Банківської гарантії забезпечення повернення попередньої оплати повинна дорівнювати сумі такої попередньої оплати за Продукцію, що закуплена за кошти державного бюджету на 2026 рік.
2) Згідно абзацу 2 пункту 3.4 Договору Попередня оплата за цим Договором здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії та за умови дотримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ вимог, визначених у пунктах 3.5.-3.9. цього Договору.
Таким чином оплата буде здійснена Замовником у 2024 році за партію Продукції, строк поставки якої визначено березень 2025 року.
Проект договору
Дата подання: 23 квітня 2024 16:10
Дата відповіді: 25 квітня 2024 14:03
Вітаю, Шановний замовнику
Під час дії правового режиму воєнного стану публічні закупівлі товарів, робіт та послуг здійснюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей, затверджених Постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, із змінами, (далі- Особливості).
Норма підпункту 7 пункту 19 Особливостей, стосується внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадку, зокрема, зміни курсу іноземної валюти, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Які саме дії передбачаються таким порядком зміни ціни, Особливостями не визначено, залишено на розсуд Сторін договору.
Ані в Законі, ані в пп.7 п.19 Особливостей, не встановлено як жодних обмежень на розмір відсотку коливання, у разі зміни курсу валют, так і на періодичність внесення змін до договору.
«Протягом січня-березня курс долара щодо гривні зріс у середньому на 2,6% (з 38,00 грн станом на 1 січня до 38,99 грн на 1 квітня).». Посилання на джерело https://www.unian.ua/economics/finance/kurs-valyut-v-ukrajini-bankir-dav-nevtishniy-prognoz-do-kincya-roku-12608886.html.
Очікувана вартість оголошеної закупівлі становить близько 44 млн. 527 тис. 289,72 грн.
Отже, у разі зміни офіційного курсу гривні до умовної одиниці на 2,6% , тобто менше ніж на 10 (десять) відсотків від офіційного курсу, встановленого Національним банком України на дату укладення цього Договору, сума втрат Постачальника, становитиме 1 млн 157 тис. 709, 53 грн, що є суттєвим розміром втрат, який погіршить фінансово-економічний стан Постачальника.
1) Враховуючи викладене, звертаємось з проханням, внести зміни в проєкт договору ЛЗ 2024 2301400 трирічний проект (Додаток № 4 до Тендерної документації ), а саме викласти п.3.1.2. та п.3.1.3. в проекті Договору про закупівлю ЛЗ 2024 2301400 трирічний, у такій редакції:
«3.1.2. У випадках, коли ПОСТАЧАЛЬНИК є резидентом України, ціна одиниці продукції, зазначеної в Специфікації (Додаток №1), в частині імпортної складової може переглядатися протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати здійснення ЗАМОВНИКОМ попередньої оплати у відповідному році (при цьому збільшення ціни одиниці продукції відбувається пропорційно) з урахуванням офіційного курсу гривні до умовної одиниці, на підставі звернення зацікавленої Сторони та у випадку послаблення офіційного курсу гривні до умовної одиниці, у порівнянні з офіційним курсом, встановленим Національним банком України на дату укладення цього Договору».
«3.1.3. У випадках, коли ПОСТАЧАЛЬНИК є нерезидентом України, ціна одиниці продукції, яка визначена у Специфікації (Додаток №1), може переглядатися протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати здійснення ЗАМОВНИКОМ попередньої оплати у відповідному році, що може передбачати зміну ціни за одиницю продукції, у тому числі із відповідним зменшенням кількості продукції та з урахуванням кратності пакування продукції, пропорційно до зміни курсу (при цьому збільшення ціни одиниці продукції відбувається пропорційно) у випадку послаблення курсу гривні до долару США (USD код валюти 840) / Євро (EUR, код валюти 978) (далі – умовна одиниця), у порівнянні з курсом продажу умовних одиниць на міжбанківському валютному ринку України станом на дату укладення цього Договору.».
Такий підхід просимо застосовувати саме до Договорів, які укладаються строком натри роки.
Завчасно дякую за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"!
Згідно проєкту Договору (Додаток 4 до тендерної документації) перегляд ціни одиниці продукції можливий лише у випадку зміни офіційного курсу гривні до умовної одиниці більше ніж на 10 (десять) відсотків від офіційного курсу, встановленого Національним банком України на дату укладення Договору.
Таким чином Замовник не вбачає підстав для запропонованих змін.
Згідно проєкту Договору (Додаток 4 до тендерної документації) перегляд ціни одиниці продукції можливий лише у випадку зміни офіційного курсу гривні до умовної одиниці більше ніж на 10 (десять) відсотків від офіційного курсу, встановленого Національним банком України на дату укладення Договору.
Таким чином Замовник не вбачає підстав для запропонованих змін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2024 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" |
44 478 963,01
UAH
|
28 922 445,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Accord Healthcare Polska Sp. z o.o. |
42 301 480,00
UAH
|
34 026 399,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" #21642228 |
Переможець |
28 922 445,00
UAH
|
03 травня 2024 13:46
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 03 травня 2024 13:46
Учасник | Пропозиція | Документи |
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" #21642228 |
28 922 445,00
UAH
|
Документи |
---|