Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт перекриття даху стаціонарного корпусу КНП «Солотвинська лікарня» Солотвинської селищної ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Очікувана вартість
3 532 491,00 UAH
UA-2024-04-17-012415-a e57e4f9022b34060bcc79a3919396d3d
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Іванків

+380347141246 srl01993368@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Солотвинська лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01993368
Місцезнаходження: 77753, Україна , Івано-Франківська обл., смт СОЛОТВИН, вул. Грушевського, буд. 20
Контактна особа: Ольга Іванків
+380347141246
srl01993368@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2024 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2024 00:00
Очікувана вартість: 3 532 491,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 662,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт перекриття даху стаціонарного корпусу КНП «Солотвинська лікарня» Солотвинської селищної ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77753, Україна, Івано-Франківська область, смт.Солотвин, вул.Грушевського,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 16:59
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 16:59
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 16:59
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 16:59
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 16:59
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 16:59
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 16:59
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 16:59
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 16:59
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 16:59
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 16:59
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 16:59
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 16:59
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 16:59
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 16:59
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 16:59
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 16:59
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 16:59
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 16:59
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 16:59
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 16:59
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 16:59
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 16:59
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 16:59
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 16:59
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 16:59

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

01 травня 2024 16:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 травня 2024 15:53
Нова редакція Додатки ТД.docx
01 травня 2024 15:53
Нова редакція Тендерна документація.docx
01 травня 2024 15:53
Перелік змін до ТД.docx
01 травня 2024 16:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2024 17:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 травня 2024 15:53
Нова редакція Додатки ТД.docx
17 квітня 2024 16:59
Додатки ТД.docx
01 травня 2024 15:53
Нова редакція Тендерна документація.docx
17 квітня 2024 16:59
Тендерна документація.docx
01 травня 2024 15:53
Перелік змін до ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація Учасників
Дата подання: 21 квітня 2024 19:14
Дата відповіді: 23 квітня 2024 16:55
АКТ ОБСТЕЖЕННЯ Доброго дня! Відповідно до Додатку № 4 пункт 17 до Тендерної документації «учасник для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати об’єкт Замовника. На підтвердження проведення огляду в складі пропозиції надається Акт попереднього огляду предмета закупівлі (об’єкту) у довільній формі підписаний представником замовника та представником учасника та завірений печатками». Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт попереднього огляду об’єкта за підписом представника Замовника. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта попереднього огляду об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адже є декілька рішень Антимонопольного комітету України, що ця вимога (акт обстеження) є дискримінаційною. Приклад рішень АМКУ: № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021, оголошення № UA-2021-02-19-001564-b; рішенні від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз оголошення UA-2020-09-18-007021-b; рішенні від 13.10.2020 № 19212 оголошення UA-2020-09-18-006970-b. Прошу, внести відповідні зміни до Додатку № 4 пункт 17 до Тендерної документації та прибрати вимогу щодо надання акту попереднього огляду об’єкту зі складу Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Ознайомившись із Вашим проханням, повідомляємо наступне.
Пунктом 17 Додатку 4 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт «Капітальний ремонт перекриття даху стаціонарного корпусу КНП «Солотвинська лікарня» Солотвинської селищної ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» (далі – Тендерна документація) передбачено, що одним із документів, які надаються учасником в складі пропозиції є акт огляду об’єкта, який буде складений за наслідком ознайомлення Учасника з об’єктом, на якому будуть виконуватись роботи з підписом уповноваженого представника Учасника та представника Замовника, який має право підписувати документи від імені Замовника. Після проведення огляду Замовник зобов’язується підписати Акт огляду об’єкту.
Дана вимога не порушує право учасника на конфіденційність, оскільки Тендерна документація не містить вимоги вказувати інформацію про пропозицію учасника, яка є конфіденційною. Дана вимога сформована виключно для підтвердження можливості виконання учасником робіт визначених у закупівлі та виключення виникнення додаткових витрат.
Також відсутні корупційні ризики, оскільки Акт огляду об’єкту підписує уповноважений представник Замовника, а не уповноважена особа Замовника. Звертаємо увагу, що Замовник зобов’язаний підписати Акт огляду об’єкту.
Не менш вагомим є той факт, що наявність рішень щодо певних положень у інших закупівлях не є причиною для визначення певної вимоги дискримінаційною.
Також доводимо до Вашого відома, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ, при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із елементів, що складається з кількох етапів. Одним із них є підготовка до проведення обстеження, що включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж (за наявності) і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону.
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення.
Підтверджуючі документи
Дата подання: 23 квітня 2024 13:21
Дата відповіді: 23 квітня 2024 17:00
Шановний Замовнику! Додатком 1 до тендерної документації передбачено, що учасник надає оригінал або копію, завірену учасником, аналогічного договору (з додатками до договорів, якщо наявні, додатковими угоди, за наявності, видаткової(-вих) накладної (-них), виписка з банку про платежі за договором вказаним у довідці)). Учасник надає документи/ документи, що підтверджують повне виконання вказаного аналогічного договору (КБ-2, КБ-3). Пунктом 6.1. Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 передбачено, що Взаєморозрахунки за обсяги виконаних робіт проводяться за період, встановлений в договорі (щомісячно, за етап тощо). При визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єкту будівництва застосовуються первинні облікові документи «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), які наведено у додатку 36 та додатку 37 Настанови, та при твердій договірній ціні за укрупненими показниками вартості — «Звіт про виконання робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період (місяць/рік)», «Підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період» та «Акт здавання-приймання виконаних будівельних робіт», які наведено у додатках 38, 39 та 40 Настанови. Таким чином документами про виконання робіт є «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3). Прошу надати роз’яснення з посиланням на відповідний пункт нормативного акту на підставі чого Ви, як Замовник вимагаєте надати видаткові накладні та виписку з банку про платежі за договором вказаним у довідці, оскільки дані документи є внутрішньо-господарськими, і ми не зобов’язані Вам надавати вище вказані документи. Видаткові накладні підтверджують факт оплати товару, а виконання робіт підтверджується актами про повне виконання вказаного договору (КБ-2, КБ-3). На підставі вище викладеного вимагаємо виключити із тендерної документації вимогу про надання в складі пропозиції видаткової(-вих) накладної (-них), виписка з банку про платежі за договором вказаним у довідці. У разі ігнорування даного звернення ми будемо вимушені звернутися до органу оскарження за захистом своїх прав.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ознайомившись із Вашою вимогою, повідомляємо наступне.
Згідно ч. 1 та п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник може установлювати такий кваліфікаційний критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 526 Цивільного кодексу України, зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Виконання зобов’язань, реалізація, зміна та припинення певних прав у договірному зобов’язанні можуть бути зумовлені вчиненням або утриманням від вчинення однією із сторін у зобов’язанні певних дій чи настанням інших обставин, передбачених договором, у тому числі обставин, які повністю залежать від волі однієї із сторін.
Частиною 1 ст. 626 Цивільного кодексу України передбачено, що договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Договір є обов'язковим для виконання сторонами (ст. 629 Цивільного кодексу України).
Тобто, під виконанням договору слід розуміти сукупність встановлених цивільних прав і обов’язків сторін, а саме виконання робіт підрядником та виконання зобов’язань з оплати робіт відповідним замовником.
Не можна ототожнювати факт виконання робіт та виконання договору, оскільки це суперечить нормам чинного законодавства.
Наявність виключно документів «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3) є підтвердженням виконання тільки робіт, а не договору в цілому.
Враховуючи вищенаведене, Замовником вимагається від учасника процедури закупівлі подання ними документального підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, тобто його повного виконання, що має наслідком обов’язок підтвердження учасником виконання робіт та отримання оплати за відповідні роботи. Таким підтвердженням зокрема але не виключно можуть бути виписки з банку про платежі, платіжні доручення.
Дискримінація Учасників
Дата подання: 24 квітня 2024 00:44
Дата відповіді: 25 квітня 2024 15:20
Для цього ми подамо додатково до цього пояснення , що даний акт являється згідно п.4 ч.1 ст.5 та ч.5 ст.14 Закону визначено принцип і вимоги здійснення публічних закупівель та дискримінацією учасників. Вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду обєкту Замовник розкриває коло потенційних учасників закупівлі. Після викриття кола потенційних учасників Замовник не може обєктивно гарантувати конфіденційність участі кожного з учасників , що в свою чергу суперечить вище зазначеній нормі Закону. Є випадки Замовник свідомо не підписав акта огляду тим самим зменшуючи коло потенційних учасників . Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт попереднього огляду об’єкта за підписом представника Замовника. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта попереднього огляду об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адже є декілька рішень Антимонопольного комітету України, що ця вимога (акт обстеження) є дискримінаційною. Приклад рішень АМКУ: № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021, оголошення № UA-2021-02-19-001564-b; рішенні від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз оголошення UA-2020-09-18-007021-b; рішенні від 13.10.2020 № 19212 оголошення UA-2020-09-18-006970-b. Прошу, внести відповідні зміни до Додатку № 4 пункт 17 до Тендерної документації та прибрати вимогу щодо надання акту попереднього огляду об’єкту зі складу Тендерної документації.Ми Вам Замовнику надаємо рішення Антимонопольного комітету України, що ця вимога (акт обстеження) є дискримінаційною тому, що Замовник по кількості актів огляду має не заперечні дані кількості учасників , що суперечить Закону України про конфенденційність, та дискримінацію. Просимо не зловживати тому, що ми звернемось до Антимонопольного комітету України, а це буде за Ваші Замовника кошти і втрата часу і подальшого рішення чи будете Ви проводити тендер про закупівлю. У нас час ще є. З ПОВАГОЮ…
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ознайомившись із Вашим проханням, повідомляємо наступне.
Пунктом 17 Додатку 4 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт «Капітальний ремонт перекриття даху стаціонарного корпусу КНП «Солотвинська лікарня» Солотвинської селищної ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» (далі – Тендерна документація) передбачено, що одним із документів, які надаються учасником в складі пропозиції є акт огляду об’єкта, який буде складений за наслідком ознайомлення Учасника з об’єктом, на якому будуть виконуватись роботи з підписом уповноваженого представника Учасника та представника Замовника, який має право підписувати документи від імені Замовника. Після проведення огляду Замовник зобов’язується підписати Акт огляду об’єкту.
Дана вимога не порушує право учасника на конфіденційність, оскільки Тендерна документація не містить вимоги вказувати інформацію про пропозицію учасника, яка є конфіденційною. Дана вимога сформована виключно для підтвердження можливості виконання учасником робіт визначених у закупівлі та виключення виникнення додаткових витрат.
Також відсутні корупційні ризики, оскільки Акт огляду об’єкту підписує уповноважений представник Замовника, а не уповноважена особа Замовника. Звертаємо увагу, що Замовник зобов’язаний підписати Акт огляду об’єкту, що визначено Тендерною документацією.
Звертаємо Вашу увагу, що у наведених Вами рішеннях АМКУ зазначалось, що замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної умови (наявність Акту обстеження), наявність ризиків не підписання та розкриття учасників. Проте, нами надано аргументоване та доступне обґрунтування необхідності вказаної вимоги, у порядку який не порушує норми чинного законодавства України та вказані обставини АМКУ.
Не менш вагомим є той факт, що наявність рішень щодо певних положень у інших закупівлях не є причиною для визначення певної вимоги дискримінаційною.
Також доводимо до Вашого відома, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ, при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із елементів, що складається з кількох етапів. Одним із них є підготовка до проведення обстеження, що включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж (за наявності) і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону.
Дискримінація — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Умова щодо надання Акту обстеження, так само як і умова про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), наявність матеріально-технічної бази, направлена до всіх учасників, а не тільки до певної групи осіб чи окремої особи. Жодна з наведених умов не містить відмінність, виключення, обмеження або перевагу, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав учасників закупівлі.
Не може бути визначена дискримінаційною вимога, з підстав, що були випадки не підписання певними замовниками Актів попереднього огляду. Такі дії є порушенням взятих відповідним замовником на себе зобов’язань, а не дискримінаційною вимогою.
Щодо кількості учасників закупівлі, то для замовника це не дає жодних ані переваг, ані інформації, ані додаткових відомостей, які б могли будь-яким чином вплинути на закупівлю, оскільки наявність підписаного акту певною особою не є гарантією участі такої особи в закупівлі.
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення.
Не точність
Дата подання: 27 квітня 2024 22:42
Дата відповіді: 30 квітня 2024 11:50
Доброго вечора. Перепрошую у Вас пункт 6. Улаштування покриття з рулонних матеріалів насухо без промазування кромок 100 м2 10,761 , а пункт 7 матеріали - Гідроізоляційна мембрана м2 869,76 . Якщо Ви улаштовуєте кількість 1076,1м2 то як може бути матеріал менше і становити в кількості 869,76м2 по факту повинно бути 1237,515м2 згідно норми.
Відповідь: Повідомляємо наступне: відповідні зміни будуть внесені до ТД, зокрема, до технічного завдання.
Повторна помилка
Дата подання: 28 квітня 2024 23:45
Дата відповіді: 30 квітня 2024 11:50
Доброго вечора. Перепрошую у Вас таж помилка і в пункті 58. Улаштування покриття з рулонних матеріалів насухо без промазування кромок 100 м2 10,761 , а пункт 59 матеріали - Гідроізоляційна мембрана м2 695,69 . Якщо Ви улаштовуєте кількість 1076,1м2 то як може бути матеріал менше і становити в кількості 695,69 м2 по факту повинно бути 1237,515м2 згідно норми.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо наступне: відповідні зміни будуть внесені до ТД, зокрема, до технічного завдання.
Просимо пояснення
Дата подання: 29 квітня 2024 00:08
Дата відповіді: 30 квітня 2024 11:49
Перепрошуємо, що у Вас в пункті 24 Улаштування підшивки стель струганими дошками в кількості 72,5м2 потрібно мінусувати поясніть що це за робота що її потрібно знімати і де ми її вже брали і забирається і заробітна плата і матеріал, просимо пояснення. Те саме у пункті 77.
Відповідь: У відповідь повідомляємо, наступне: пунктом 24 та 77 виключаються витрати по обшиванні дошками обшивки, у зв’язку із тим, що в пункті 23 та 76 згідно норми КР3-39-5 враховано «Установлення брусків та обшивання дошками обшивки (1)».
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-20-000006 ● 31702de3a5974aba902667d5528f0211
  • Статус: вирішено ● Дата: 14 червня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2024 11:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
20.05.2024 №41-з

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Богдан ГРИЦАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 20.05.2024 № 41-з

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-04-17-012415-a 17.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-21 15:03:36

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт перекриття даху стаціонарного корпусу КНП «Солотвинська лікарня» Солотвинської селищної ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-17-012415-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-24 12:18:58

Відповідь на запит


На Ваш запит Замовник надає пояснення, які викладені в Листі та додатках

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-22 15:43:11

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт перекриття даху стаціонарного корпусу КНП «Солотвинська лікарня» Солотвинської селищної ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-17-012415-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
Відповідно до вимог пункту 47 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, зокрема, коли суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.
- Чи перевіряв Замовник на сайті Антимонопольного комітету України іфнормацію про відсутність у ФОП Нестерук Володимир Ярославович підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі визначеної підпунктом 4 пунктом 47 Особливостей?
- Чи враховано Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника, що ФОП Нестерук Володимир Ярославович згідно рішення Адмінколегії Західного міжобласного ТВ № 63/119-р/к від 10.11.2023 внесено в Державний реєстр суб’єктів господарювання притягнутих до відповідальності за вчинення порушення, яке передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-27 10:19:29

Відповідь

Пояснення на звернення

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-23 16:21:24

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт перекриття даху стаціонарного корпусу КНП «Солотвинська лікарня» Солотвинської селищної ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-17-012415-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
- Чи враховано Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника, що ФОП Нестерук Володимир Ярославович не надано у складі тендерної пропозиції календарний графік виконання робіт, як це вимагалося у пункті 7 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника?
- Чи враховано Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника, що ФОП Нестерук Володимир Ярославович не надано у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують повне виконання вказаного у наданій таблиці аналогічного договору від 28.06.2023 №114, а саме : КБ-2, КБ-3, а також копії платіжних інструкцій на всю суму договору, як це вимагалося у частині третій Додатку 1 до тендерної документації Замовника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-27 11:22:31

Відповідь на запит

Пояснення на запит

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши оприлюднений 28.05.2024 року в електронній системі закупівель висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області за результатами моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт перекриття даху стаціонарного корпусу КНП «Солотвинська лікарня» Солотвинської селищної ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-17-012415-a), повідомляємо, що викладені у висновку порушення усунені шляхом припинення зобов’язань за Договором №142 від 20.05.2024 року, а саме укладено Додаткову угоду №1 від 29.05.2024 року про розірвання Договору. Також уповноваженій особі Іванків Ользі Василівні вказано на недопустимість у майбутньому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель, всі зауваження в подальшому будуть враховані під час організації та проведення закупівель та зобов'язано уповноважену особу підвищувати свій професійний рівеньшляхом участі у навчанні (вебінарах, семінарах) з публічних закупівель для замовників.

2024-05-30 10:02:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 28 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 12 червня 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 17 Особливостей.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 17 Особливостей.) • усунуто

Замовником розірвано Договір №142 від 20.05.2024 року

2024-06-07 10:42:16

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Нестерук Володимир Ярославович 3 304 071,32
UAH з ПДВ
3 304 071,32
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 травня 2024 15:24
Електронний підпис
14 травня 2024 15:21
Довідка (2)
03 травня 2024 13:43
Електронний підпис
03 травня 2024 13:40
03 Проект Договору.pdf
03 травня 2024 13:37
18-2 Довідка про МТБ.pdf
03 травня 2024 13:37
17 Акт огляду.pdf
03 травня 2024 13:37
18-3 Листи-відгуки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Нестерук Володимир Ярославович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Нестерук Володимир Ярославович
#2840022378
Переможець 3 304 071,32
UAH з ПДВ
13 травня 2024 14:51

Документи

13 травня 2024 14:51
Довідка НАЗК
13 травня 2024 14:51
Електронний підпис
13 травня 2024 14:49
протокол №209.pdf
07 травня 2024 00:02
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2024 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Нестерук Володимир Ярославович
#2840022378
3 304 071,32
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 травня 2024 14:51
Довідка НАЗК
13 травня 2024 14:51
Електронний підпис
13 травня 2024 14:49
протокол №209.pdf
07 травня 2024 00:02
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 травня 2024 09:44
ДУ 1 про розірвання договору.pdf укладений
30 травня 2024 09:41
Електронний підпис укладений
21 травня 2024 14:44
142.pdf укладений
21 травня 2024 14:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2024 — 31 грудня 2025
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Керуючись Господарським та Цивільним кодексами України, Законом Украхни "Про публічні закупівлі", а також на підставі висновку про результати моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 28.05.2024 року