Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Солотвинська лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01993368 |
Місцезнаходження: | 77753, Україна , Івано-Франківська обл., смт СОЛОТВИН, вул. Грушевського, буд. 20 |
Контактна особа: |
Ольга Іванків +380347141246 srl01993368@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2024 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 532 491,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 662,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2024 16:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 травня 2024 15:53 |
Нова редакція Додатки ТД.docx | |
01 травня 2024 15:53 |
Нова редакція Тендерна документація.docx | |
01 травня 2024 15:53 |
Перелік змін до ТД.docx |
01 травня 2024 16:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 травня 2024 15:53 |
Нова редакція Додатки ТД.docx
|
|||
01 травня 2024 15:53 |
Нова редакція Тендерна документація.docx
|
|||
01 травня 2024 15:53 |
Перелік змін до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ознайомившись із Вашим проханням, повідомляємо наступне.
Пунктом 17 Додатку 4 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт «Капітальний ремонт перекриття даху стаціонарного корпусу КНП «Солотвинська лікарня» Солотвинської селищної ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» (далі – Тендерна документація) передбачено, що одним із документів, які надаються учасником в складі пропозиції є акт огляду об’єкта, який буде складений за наслідком ознайомлення Учасника з об’єктом, на якому будуть виконуватись роботи з підписом уповноваженого представника Учасника та представника Замовника, який має право підписувати документи від імені Замовника. Після проведення огляду Замовник зобов’язується підписати Акт огляду об’єкту.
Дана вимога не порушує право учасника на конфіденційність, оскільки Тендерна документація не містить вимоги вказувати інформацію про пропозицію учасника, яка є конфіденційною. Дана вимога сформована виключно для підтвердження можливості виконання учасником робіт визначених у закупівлі та виключення виникнення додаткових витрат.
Також відсутні корупційні ризики, оскільки Акт огляду об’єкту підписує уповноважений представник Замовника, а не уповноважена особа Замовника. Звертаємо увагу, що Замовник зобов’язаний підписати Акт огляду об’єкту.
Не менш вагомим є той факт, що наявність рішень щодо певних положень у інших закупівлях не є причиною для визначення певної вимоги дискримінаційною.
Також доводимо до Вашого відома, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ, при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із елементів, що складається з кількох етапів. Одним із них є підготовка до проведення обстеження, що включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж (за наявності) і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону.
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення.
Згідно ч. 1 та п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник може установлювати такий кваліфікаційний критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 526 Цивільного кодексу України, зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Виконання зобов’язань, реалізація, зміна та припинення певних прав у договірному зобов’язанні можуть бути зумовлені вчиненням або утриманням від вчинення однією із сторін у зобов’язанні певних дій чи настанням інших обставин, передбачених договором, у тому числі обставин, які повністю залежать від волі однієї із сторін.
Частиною 1 ст. 626 Цивільного кодексу України передбачено, що договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Договір є обов'язковим для виконання сторонами (ст. 629 Цивільного кодексу України).
Тобто, під виконанням договору слід розуміти сукупність встановлених цивільних прав і обов’язків сторін, а саме виконання робіт підрядником та виконання зобов’язань з оплати робіт відповідним замовником.
Не можна ототожнювати факт виконання робіт та виконання договору, оскільки це суперечить нормам чинного законодавства.
Наявність виключно документів «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3) є підтвердженням виконання тільки робіт, а не договору в цілому.
Враховуючи вищенаведене, Замовником вимагається від учасника процедури закупівлі подання ними документального підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, тобто його повного виконання, що має наслідком обов’язок підтвердження учасником виконання робіт та отримання оплати за відповідні роботи. Таким підтвердженням зокрема але не виключно можуть бути виписки з банку про платежі, платіжні доручення.
Пунктом 17 Додатку 4 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт «Капітальний ремонт перекриття даху стаціонарного корпусу КНП «Солотвинська лікарня» Солотвинської селищної ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» (далі – Тендерна документація) передбачено, що одним із документів, які надаються учасником в складі пропозиції є акт огляду об’єкта, який буде складений за наслідком ознайомлення Учасника з об’єктом, на якому будуть виконуватись роботи з підписом уповноваженого представника Учасника та представника Замовника, який має право підписувати документи від імені Замовника. Після проведення огляду Замовник зобов’язується підписати Акт огляду об’єкту.
Дана вимога не порушує право учасника на конфіденційність, оскільки Тендерна документація не містить вимоги вказувати інформацію про пропозицію учасника, яка є конфіденційною. Дана вимога сформована виключно для підтвердження можливості виконання учасником робіт визначених у закупівлі та виключення виникнення додаткових витрат.
Також відсутні корупційні ризики, оскільки Акт огляду об’єкту підписує уповноважений представник Замовника, а не уповноважена особа Замовника. Звертаємо увагу, що Замовник зобов’язаний підписати Акт огляду об’єкту, що визначено Тендерною документацією.
Звертаємо Вашу увагу, що у наведених Вами рішеннях АМКУ зазначалось, що замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної умови (наявність Акту обстеження), наявність ризиків не підписання та розкриття учасників. Проте, нами надано аргументоване та доступне обґрунтування необхідності вказаної вимоги, у порядку який не порушує норми чинного законодавства України та вказані обставини АМКУ.
Не менш вагомим є той факт, що наявність рішень щодо певних положень у інших закупівлях не є причиною для визначення певної вимоги дискримінаційною.
Також доводимо до Вашого відома, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ, при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із елементів, що складається з кількох етапів. Одним із них є підготовка до проведення обстеження, що включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж (за наявності) і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону.
Дискримінація — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Умова щодо надання Акту обстеження, так само як і умова про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), наявність матеріально-технічної бази, направлена до всіх учасників, а не тільки до певної групи осіб чи окремої особи. Жодна з наведених умов не містить відмінність, виключення, обмеження або перевагу, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав учасників закупівлі.
Не може бути визначена дискримінаційною вимога, з підстав, що були випадки не підписання певними замовниками Актів попереднього огляду. Такі дії є порушенням взятих відповідним замовником на себе зобов’язань, а не дискримінаційною вимогою.
Щодо кількості учасників закупівлі, то для замовника це не дає жодних ані переваг, ані інформації, ані додаткових відомостей, які б могли будь-яким чином вплинути на закупівлю, оскільки наявність підписаного акту певною особою не є гарантією участі такої особи в закупівлі.
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000006 ● 31702de3a5974aba902667d5528f0211
- Статус: вирішено ● Дата: 14 червня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 11:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2024 №41-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 20.05.2024 № 41-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-04-17-012415-a 17.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-21 15:03:36
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт перекриття даху стаціонарного корпусу КНП «Солотвинська лікарня» Солотвинської селищної ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-17-012415-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-24 12:18:58
Відповідь на запит
На Ваш запит Замовник надає пояснення, які викладені в Листі та додатках
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-22 15:43:11
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт перекриття даху стаціонарного корпусу КНП «Солотвинська лікарня» Солотвинської селищної ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-17-012415-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
Відповідно до вимог пункту 47 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, зокрема, коли суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.
- Чи перевіряв Замовник на сайті Антимонопольного комітету України іфнормацію про відсутність у ФОП Нестерук Володимир Ярославович підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі визначеної підпунктом 4 пунктом 47 Особливостей?
- Чи враховано Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника, що ФОП Нестерук Володимир Ярославович згідно рішення Адмінколегії Західного міжобласного ТВ № 63/119-р/к від 10.11.2023 внесено в Державний реєстр суб’єктів господарювання притягнутих до відповідальності за вчинення порушення, яке передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-27 10:19:29
Відповідь
Пояснення на звернення
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-23 16:21:24
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт перекриття даху стаціонарного корпусу КНП «Солотвинська лікарня» Солотвинської селищної ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-17-012415-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
- Чи враховано Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника, що ФОП Нестерук Володимир Ярославович не надано у складі тендерної пропозиції календарний графік виконання робіт, як це вимагалося у пункті 7 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника?
- Чи враховано Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника, що ФОП Нестерук Володимир Ярославович не надано у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують повне виконання вказаного у наданій таблиці аналогічного договору від 28.06.2023 №114, а саме : КБ-2, КБ-3, а також копії платіжних інструкцій на всю суму договору, як це вимагалося у частині третій Додатку 1 до тендерної документації Замовника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-27 11:22:31
Відповідь на запит
Пояснення на запит
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши оприлюднений 28.05.2024 року в електронній системі закупівель висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області за результатами моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт перекриття даху стаціонарного корпусу КНП «Солотвинська лікарня» Солотвинської селищної ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-17-012415-a), повідомляємо, що викладені у висновку порушення усунені шляхом припинення зобов’язань за Договором №142 від 20.05.2024 року, а саме укладено Додаткову угоду №1 від 29.05.2024 року про розірвання Договору. Також уповноваженій особі Іванків Ользі Василівні вказано на недопустимість у майбутньому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель, всі зауваження в подальшому будуть враховані під час організації та проведення закупівель та зобов'язано уповноважену особу підвищувати свій професійний рівеньшляхом участі у навчанні (вебінарах, семінарах) з публічних закупівель для замовників.
2024-05-30 10:02:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 17 Особливостей.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 17 Особливостей.) • усунуто
Замовником розірвано Договір №142 від 20.05.2024 року
2024-06-07 10:42:16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Нестерук Володимир Ярославович |
3 304 071,32
UAH з ПДВ
|
3 304 071,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Нестерук Володимир Ярославович #2840022378 |
Переможець |
3 304 071,32
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 14:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2024 09:44
|
ДУ 1 про розірвання договору.pdf | укладений |
30 травня 2024 09:41
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2024 14:44
|
142.pdf | укладений |
21 травня 2024 14:43
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 травня 2024 — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Керуючись Господарським та Цивільним кодексами України, Законом Украхни "Про публічні закупівлі", а також на підставі висновку про результати моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 28.05.2024 року |