Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт частини приміщень лівого крила корпусу поліклініки для дорослих Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» по проспекту Перемоги, 7 в м. Нововолинську Волинської області»)
Очікувана вартість
4 013 993,00 UAH
UA-2024-04-17-012407-a ● 9fff147c63eb419f8a378f8ed7e6001a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Нововолинська центральна міська лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01983016 |
Місцезнаходження: | 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, 7 |
Контактна особа: |
Тетяна Міщук +380334449097 zakupncml@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2024 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2024 08:00 |
Очікувана вартість: | 4 013 993,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 069,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт частини приміщень лівого крила корпусу поліклініки для дорослих Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» по проспекту Перемоги, 7 в м. Нововолинську Волинської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Перемоги,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 серпня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2024 17:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2024 16:59 |
Проект_compressed (1).pdf | |
17 квітня 2024 16:59 |
Тендерна документація Кап.ремонт.doc | |
17 квітня 2024 16:59 |
Проект договору про закупівлю (договору підряду).docx |
17 квітня 2024 17:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 квітня 2024 16:59 |
Проект_compressed (1).pdf
|
|||
17 квітня 2024 16:59 |
Тендерна документація Кап.ремонт.doc
|
|||
17 квітня 2024 16:59 |
Проект договору про закупівлю (договору підряду).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо надання роз'яснення
Дата подання: 19 квітня 2024 13:00
Дата відповіді: 20 квітня 2024 20:01
Добрий день!
Прошу надати роз'яснення щодо Примітки до п.7 Додатку 4 тендерної документації: "У випадку неподання учасником процедури закупівлі проекту виконання робіт (ПВР) «Капітальний ремонт частини приміщень лівого крила корпусу поліклініки для дорослих Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» по проспекту Перемоги, 7 в м. Нововолинську Волинської області» або невідповідності ПВР вимогам ДБН А.3.1-5:2016 пропозиція учасника буде відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей (не відповідність вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону)."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Комунальним некомерційним підприємством «Нововолинська центральна міська лікарня» (далі – замовник) оголошено тендер – відкриті торги (з особливостями) на закупівлю: Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт частини приміщень лівого крила корпусу поліклініки для дорослих Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» по проспекту Перемоги, 7 в м. Нововолинську Волинської області» (далі – тендер). Тендерна документація на тендер розроблена відповідно та на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.052023 № 471), (далі – Особливості).
Пунктом 7 додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація «Капітальний ремонт частини приміщень лівого крила корпусу поліклініки для дорослих Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» по проспекту Перемоги, 7 в м. Нововолинську Волинської області» тендерної документації передбачено, що для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати у тому числі розроблений згідно вимог ДБН А.3.1-5:2016 проект виконання робіт (ПВР) «Капітальний ремонт частини приміщень лівого крила корпусу поліклініки для дорослих Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» по проспекту Перемоги, 7 в м. Нововолинську Волинської області». Приміткою до зазначеного пункту значиться, що у випадку неподання учасником процедури закупівлі проекту виконання робіт (ПВР) «Капітальний ремонт частини приміщень лівого крила корпусу поліклініки для дорослих Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» по проспекту Перемоги, 7 в м. Нововолинську Волинської області» або невідповідності ПВР вимогам ДБН А.3.1-5:2016 пропозиція учасника буде відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей (не відповідність вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону).
Як передбачено пунктом 69 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, організація виконання робіт повинна відповідати проектно-технологічній документації (проект організації будівництва та проект виконання робіт), склад і зміст якої визначається нормативними документами та договором підряду.
Відповідно до пункту 25 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 № 750), орган державного архітектурно-будівельного контролю приймає подані замовником заяву, акт готовності об’єкта до експлуатації та вчиняє дії у межах законодавства щодо з’ясування питання достовірності відомостей у поданих документах, відповідності об’єкта проектній документації, вимогам будівельних норм, стандартів і правил на основі чек-листа за результатами виїзного огляду об’єкта будівництва на місцевості з фотофіксацією об’єкта під час прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, який виготовляється з використанням Реєстру будівельної діяльності. Під час такого огляду посадова особа органу державного архітектурно-будівельного контролю з’ясовує наявність виконавчої документації в обсязі, передбаченому державними будівельними нормами, та матеріалів технічної інвентаризації згідно з чек-листом за результатами виїзного огляду об’єкта будівництва на місцевості з фотофіксацією об’єкта під час прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, а також здійснює фото- та відеофіксацію.
У свою чергу, згідно форми чек-листа за результатами виїзного огляду об’єкта будівництва на місцевості з фотофіксацією об’єкта під час прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта (додаток 8 до Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 № 750) орган державного архітектурно-будівельного контролю, під час виїзного контролю, у тому числі перевіряє фактичну наявність проекту виконання робіт/технологічних карт.
Відповідно до ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» проект виконання робіт (ПВР) – вид проектно-технологічної документації, яка розробляється на основі робочої документації та проекту організації будівництва і визначає та деталізує технологію, організацію та умови виконання будівельних робіт. Вимоги до ПВР, порядок його розроблення, оформлення та орієнтовний склад (зміст) визначені в розділі 5.3 «Проект виконання робіт» ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», і в додатку К (довідковий) до вказаних ДБН (Склад і зміст проекту виконання робіт (ПВР).
Таким чином, на виконання вищезазначених законодавчих вимог та вимог ДБН, враховуючи клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва (СС2), що є предметом тендеру, замовником встановлено вимогу, щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції розробленого проекту виконання робіт (ПВР) «Капітальний ремонт частини приміщень лівого крила корпусу поліклініки для дорослих Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» по проспекту Перемоги, 7 в м. Нововолинську Волинської області».
Разом з тим, відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна документація не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Враховуючи вищевикладене примітку до пункту 7 додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація «Капітальний ремонт частини приміщень лівого крила корпусу поліклініки для дорослих Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» по проспекту Перемоги, 7 в м. Нововолинську Волинської області» тендерної документації потрібно розуміти так, що у випадку неподання учасником процедури закупівлі розробленого проекту виконання робіт (ПВР) «Капітальний ремонт частини приміщень лівого крила корпусу поліклініки для дорослих Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» по проспекту Перемоги, 7 в м. Нововолинську Волинської області» (тобто відсутність ПВР у складі тендерної пропозиції учасника) або невідповідності ПВР вимогам ДБН А.3.1-5:2016 – пропозиція учасника буде відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей (не відповідність вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону).
Комунальним некомерційним підприємством «Нововолинська центральна міська лікарня» (далі – замовник) оголошено тендер – відкриті торги (з особливостями) на закупівлю: Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт частини приміщень лівого крила корпусу поліклініки для дорослих Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» по проспекту Перемоги, 7 в м. Нововолинську Волинської області» (далі – тендер). Тендерна документація на тендер розроблена відповідно та на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.052023 № 471), (далі – Особливості).
Пунктом 7 додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація «Капітальний ремонт частини приміщень лівого крила корпусу поліклініки для дорослих Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» по проспекту Перемоги, 7 в м. Нововолинську Волинської області» тендерної документації передбачено, що для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати у тому числі розроблений згідно вимог ДБН А.3.1-5:2016 проект виконання робіт (ПВР) «Капітальний ремонт частини приміщень лівого крила корпусу поліклініки для дорослих Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» по проспекту Перемоги, 7 в м. Нововолинську Волинської області». Приміткою до зазначеного пункту значиться, що у випадку неподання учасником процедури закупівлі проекту виконання робіт (ПВР) «Капітальний ремонт частини приміщень лівого крила корпусу поліклініки для дорослих Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» по проспекту Перемоги, 7 в м. Нововолинську Волинської області» або невідповідності ПВР вимогам ДБН А.3.1-5:2016 пропозиція учасника буде відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей (не відповідність вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону).
Як передбачено пунктом 69 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, організація виконання робіт повинна відповідати проектно-технологічній документації (проект організації будівництва та проект виконання робіт), склад і зміст якої визначається нормативними документами та договором підряду.
Відповідно до пункту 25 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 № 750), орган державного архітектурно-будівельного контролю приймає подані замовником заяву, акт готовності об’єкта до експлуатації та вчиняє дії у межах законодавства щодо з’ясування питання достовірності відомостей у поданих документах, відповідності об’єкта проектній документації, вимогам будівельних норм, стандартів і правил на основі чек-листа за результатами виїзного огляду об’єкта будівництва на місцевості з фотофіксацією об’єкта під час прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, який виготовляється з використанням Реєстру будівельної діяльності. Під час такого огляду посадова особа органу державного архітектурно-будівельного контролю з’ясовує наявність виконавчої документації в обсязі, передбаченому державними будівельними нормами, та матеріалів технічної інвентаризації згідно з чек-листом за результатами виїзного огляду об’єкта будівництва на місцевості з фотофіксацією об’єкта під час прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, а також здійснює фото- та відеофіксацію.
У свою чергу, згідно форми чек-листа за результатами виїзного огляду об’єкта будівництва на місцевості з фотофіксацією об’єкта під час прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта (додаток 8 до Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 № 750) орган державного архітектурно-будівельного контролю, під час виїзного контролю, у тому числі перевіряє фактичну наявність проекту виконання робіт/технологічних карт.
Відповідно до ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» проект виконання робіт (ПВР) – вид проектно-технологічної документації, яка розробляється на основі робочої документації та проекту організації будівництва і визначає та деталізує технологію, організацію та умови виконання будівельних робіт. Вимоги до ПВР, порядок його розроблення, оформлення та орієнтовний склад (зміст) визначені в розділі 5.3 «Проект виконання робіт» ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», і в додатку К (довідковий) до вказаних ДБН (Склад і зміст проекту виконання робіт (ПВР).
Таким чином, на виконання вищезазначених законодавчих вимог та вимог ДБН, враховуючи клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва (СС2), що є предметом тендеру, замовником встановлено вимогу, щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції розробленого проекту виконання робіт (ПВР) «Капітальний ремонт частини приміщень лівого крила корпусу поліклініки для дорослих Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» по проспекту Перемоги, 7 в м. Нововолинську Волинської області».
Разом з тим, відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна документація не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Враховуючи вищевикладене примітку до пункту 7 додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація «Капітальний ремонт частини приміщень лівого крила корпусу поліклініки для дорослих Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» по проспекту Перемоги, 7 в м. Нововолинську Волинської області» тендерної документації потрібно розуміти так, що у випадку неподання учасником процедури закупівлі розробленого проекту виконання робіт (ПВР) «Капітальний ремонт частини приміщень лівого крила корпусу поліклініки для дорослих Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» по проспекту Перемоги, 7 в м. Нововолинську Волинської області» (тобто відсутність ПВР у складі тендерної пропозиції учасника) або невідповідності ПВР вимогам ДБН А.3.1-5:2016 – пропозиція учасника буде відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей (не відповідність вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2024 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ |
3 863 932,33
UAH з ПДВ
|
3 863 932,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ #05526184 |
Переможець |
3 863 932,33
UAH з ПДВ
|
28 травня 2024 13:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 травня 2024 11:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2024 14:18
|
Додаткова угода 3.doc | зміни до договору |
06 грудня 2024 14:16
|
U_45_ДЦ_ПВР.rtf | зміни до договору |
06 грудня 2024 14:16
|
U_45_ДЦ_ЛК1_02-01-04.rtf | зміни до договору |
06 грудня 2024 14:16
|
U_45_ДЦ_ЛК1_02-01-02.rtf | зміни до договору |
06 грудня 2024 14:16
|
U_45_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf | зміни до договору |
06 грудня 2024 14:16
|
U_45_ДЦ_ДЦ_3.rtf | зміни до договору |
06 грудня 2024 14:16
|
Підсумкова відомість ресурсів.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2024 14:16
|
Локальний кошторис.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2024 14:16
|
ДУ3 до Дог.1-211-Р-2024 від 03.06.24.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2024 14:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2024 13:14
|
Додаток 2 до ДУ 2.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2024 13:11
|
Додаток 1 до ДУ 2.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2024 13:11
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2024 13:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 серпня 2024 13:01
|
ДУ до Дог.1-211-Р_2024 від 03.06.24.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2024 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2024 13:45
|
Локал.кошрор. ч.2.pdf | укладений |
03 червня 2024 13:39
|
Підсумкова відомість ресурсів.pdf | укладений |
03 червня 2024 13:39
|
Локал.коштор ч.1.pdf | укладений |
03 червня 2024 13:39
|
Дог.1-211-Р_2024 від 03.06.24.pdf | укладений |
03 червня 2024 13:39
|
Додатки до Договору 1-211-Р_2024.pdf | укладений |
03 червня 2024 13:39
|
Розрах.заг-вироб.витрат до локал.коштор.pdf | укладений |
03 червня 2024 13:39
|
Прямі витрати і заг-вироб.витрами.pdf | укладений |
03 червня 2024 13:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони за взаємною згодою уклали Додаткову угоду до Договору (підряду) №1-211-Р/2024 від 03.06.2024 та внесли зміни щодо продовження терміну виконання робіт до 30.11.2024р. без збільшення договірної ціни. |
Номер договору про закупівлю: | 1-211-Р/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни до проектної документації, що покращує якість предмета закупівлі та у зв"язку з цим внести зміни до додатку 1 та додатку 2. |
Номер договору про закупівлю: | 1-211-Р/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку із наявністю підстав, які передбачені пп. 5 п.19 Особливостей (погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), Сторони дійшли згоди про зменшення суми Договору, у зв`язку з чим внесено зміни до Договору про закупівлю (договору підряду) № 1-211-Р/2024 від 03.06.2024 року |
Номер договору про закупівлю: | 1-211-Р/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |