Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ |
Код ЄДРПОУ: | 33965532 |
Місцезнаходження: | 16603, Україна , Чернігівська обл., м.Ніжин, вул. КОСМОНАВТІВ, 90 |
Контактна особа: |
Олексій Мандзюк +380661357458 savia.nizhin@dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2024 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2024 15:22 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2024 15:22 |
Очікувана вартість: | 3 494 395,34 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 471,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34730000-3: Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2024 16:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2024 16:55 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-09-000008 ● f14c0238d6174180a9734fed56cf95d9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2024 15:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.10.2024 № 54-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2024-04-17-012350-a 17.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-17 11:37:58
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Проміжний редуктор p/n: 4639002007 або еквівалент», очікуваною вартістю 3 494 395,34 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-17-012350-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю від 07.05.2024 № 173 (далі – Договір), укладеного Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «Б2Б Авіейшн Трейдинг» (далі – ТОВ «Б2Б Авіейшн Трейдинг»), з наданням підтверджуючих документів.
3. Просимо зазначити (з наданням підтверджуючих документів) чи дотримано ТОВ «Б2Б Авіейшн Трейдинг» вимоги пункту 5.9 Договору, зокрема «Поставка Товару: 60 календарних днів від дня підписання Договору».
У разі недотримання вимоги пункту 5.9 Договору повідомити (з наданням підтверджуючих вимог) чи застосовано до ТОВ «Б2Б Авіейшн Трейдинг» вимоги пункту 7.2 Договору.
4. Просимо повідомити, чи були дотримані переможцем ТОВ «Б2Б Авіейшн Трейдинг» під час укладення договору вимоги пункту абзацу другого пункту 17 Особливостей, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю»?
4. Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено надання заповненої учасником форми «Відомості про виконання аналогічного (аналогічних договорів) за предметом закупівлі договору (договорів)», якою передбачено, що учасник повинен зазначити «Номер оголошення про проведення закупівлі (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної закупівлі відповідно до законодавства у сфері закупівель, чинного на дату укладення договору)».
У тендерній пропозиції ТОВ «Б2Б Авіейшн Трейдинг» надано відомості про виконання аналогічного (аналогічних договорів) за предметом закупівлі договору (договорів) від 23.04.2024 № 240423-1-3 (файл - 3. Відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).pdf 24 квітня 2024 15:38), яка не відповідала вимогам передбаченим у додатку 2 до тендерної пропозиції. На виконання вимоги про усунення невідповідностей до 15:53 год 30.04.2024 у тендерній пропозиції ТОВ «Б2Б Авіейшн Трейдинг» завантажено оновлені відомості про виконання аналогічного (аналогічних договорів) за предметом закупівлі договору (договорів) від 29.04.2024 № 240429-2-1 (файл - Відомость щодо аналогічних Договорів.pdf 30 квітня 2024 11:19). При цьому, у колонці «Номер оголошення про проведення закупівлі (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної закупівлі відповідно до законодавства у сфері закупівель, чинного на дату укладення договору)», зазначено номери оголошень, які не відповідають інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Так, згідно з даними електронної системи закупівель договір від 30.11.2023 № 181-23 укладений за результатами закупівлі за номером ID: UA-2023-11-14-008125-a; договір від 20.11.2023 № 175-23 за ID: UA-2023-11-03-007556-a; договір від 20.11.2023 № 174-23 за ID: UA-2023-11-03-008522-a.
Просимо повідомити, з яких причин Замовником не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Б2Б Авіейшн Трейдинг», відповідно до вимог абзацу п’ятого підпункту першого пункту 44 Особливостей, як таку, що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
5. Відповідно до вимог Додатку 6 до тендерної документації Замовником передбачено що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей».
Згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель ТОВ «Б2Б Авіейшн Трейдинг» завантажено зазначені документи на п’ятий день, чим не дотримано вимоги Додатку 6 до тендерної документації Замовника.
Надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Б2Б Авіейшн Трейдинг» згідно з вимогами абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, як таку, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-19 10:28:42
Надання пояснень.
Надання пояснень щодо закупівлі редуктора.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-10-18 13:34:02
Надання пояснень.
Надання пояснень щодо закупівлі редуктора.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2024 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Б2Б Авіейшн Трейдинг" |
3 319 967,38
UAH
|
2 550 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТД НЬЮ ЕНЕРДЖІ" |
3 170 000,00
UAH
|
2 737 197,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Б2Б Авіейшн Трейдинг" #38612076 |
Переможець |
2 550 000,00
UAH
|
01 травня 2024 14:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 квітня 2024 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2024 12:54
|
дог173_0001.pdf | укладений |
07 травня 2024 12:52
|