Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056084 |
Місцезнаходження: | 79022, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Виговського, будинок 34 |
Контактна особа: |
Яремович Ірина Євгенівна 0322546805 zagorg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2024 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2024 15:54 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2024 15:54 |
Очікувана вартість: | 4 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - наведено у технічному завданні /технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації)
Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022;
ЄДРПОУ 04056084;
Категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - Орган місцевого самоврядування
Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету м.Львова.
Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації;
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та обсяги - наведено у технічному завданні/технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації)
Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівел
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Коштимісцевого бюджету | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2024 12:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2024 12:57 |
Окремий_файл_2.docx | |
22 квітня 2024 12:57 |
протокол_змін_розмітка_22_04_2024_2.pdf | |
22 квітня 2024 12:56 |
Тендерна_документація._ ЗІ_ЗМІНАМИ_2.docx | |
22 квітня 2024 12:01 |
протокол_змін_розмітка_22_04_2024.pdf | |
22 квітня 2024 12:01 |
ОКРЕМИЙ_ФАЙЛ.docx | |
22 квітня 2024 11:59 |
Додатки_1_2__ _РОЗМІТКА_ЗІ_ЗМІНАМИ.docx | |
22 квітня 2024 11:59 |
ОГОЛОШЕННЯ_ЗІ_ЗМІНАМИ.docx | |
17 квітня 2024 16:37 |
Додаток_4_тендерна_пропозиція.docx | |
17 квітня 2024 16:37 |
проєкт_договору.docx | |
17 квітня 2024 16:37 |
Додаток_3_Технічне завдання _РОЗМІТКА.docx |
22 квітня 2024 12:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 квітня 2024 12:57 |
Окремий_файл_2.docx
|
||||||
22 квітня 2024 12:57 |
протокол_змін_розмітка_22_04_2024_2.pdf
|
||||||
22 квітня 2024 12:56 |
Тендерна_документація._ ЗІ_ЗМІНАМИ_2.docx
|
||||||
22 квітня 2024 12:01 |
протокол_змін_розмітка_22_04_2024.pdf
|
||||||
22 квітня 2024 12:01 |
ОКРЕМИЙ_ФАЙЛ.docx
|
||||||
22 квітня 2024 11:59 |
Додатки_1_2__ _РОЗМІТКА_ЗІ_ЗМІНАМИ.docx
|
||||||
22 квітня 2024 11:59 |
ОГОЛОШЕННЯ_ЗІ_ЗМІНАМИ.docx
|
||||||
17 квітня 2024 16:37 |
Додаток_4_тендерна_пропозиція.docx
|
||||||
17 квітня 2024 16:37 |
проєкт_договору.docx
|
||||||
17 квітня 2024 16:37 |
Додаток_3_Технічне завдання _РОЗМІТКА.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за запитання!
Повідомляємо, що звернення «Для підтвердження достатньої наявності фахівців (або спеціалістів) учасник, в інформації та документах, які надаються на вимоги готується внесення змін до п.1.1 додатку 1 до тендерної документації.
Учасник повинен підтвердити мінімальну кількість працівників (або спеціалістів), що будуть залучатись до надання послуги та виконуватимуть обов’язки за наступними напрямками (та/або секторами відповідальності), а саме: машиніст (оператор) маркувальної машини - 2 осіб (один – для роботи з холодним пластиком, другий – акриловою фарбою). Надати оригінал або завірену копію посвідчення машиніста маркувальної машини (на цих двох працівників) виданими ліцензованими навчальними центрами».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-29-000014 ● 4ae178e63cfe401aa763aab8af287c39
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2024 13:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.05.2024 № 31-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.05.2024 №003100-18/6323-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 29.05.2024 № 31-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-04-17-011935-a 17.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-29 16:57:44
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Код 45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Послуги з нанесення розмітки дорожньої горизонтальної з використанням акрилової фарби та холодного пластику з світловідбиваючими кульками на території Залізничного району Львівської міської територіальної громади)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-17-011935-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-30 16:35:38
про надання пояснення щодо постанови КМУ від 16.12.2020 №1266
Начальнику Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області
Державної Аудиторської Служби України
Ужгород
Сергію ТУРЕНОК
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради на Ваш запит від 29.05.2024 стосовно проведення моніторингу закупівлі, опублікованої в електронній системі закупівель Prozorro за № UA-2024-04-17-011935-a, повідомляє, що обгрунтування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 щодо закупівлі: Код 45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Послуги з нанесення розмітки дорожньої горизонтальної з використанням акрилової фарби та холодного пластику з світловідбиваючими кульками на території Залізничного району Львівської міської територіальної громади) (UA-2024-04-17-011935-a), розміщено 19.04.2024 на офіційному сайті Львівської міської ради: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/zaliznychna-raiadministratsii.
Обгрунтування Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради для опублікування на веб-сайті Львівської міської ради відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266.
На виконання постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» у зв’язку із необхідністю проведення закупівлі :
Код 45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Послуги з нанесення розмітки дорожньої горизонтальної з використанням акрилової фарби та холодного пластику з світловідбиваючими кульками на території Залізничного району Львівської міської територіальної громади) необхідно забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
Предмет закупівлі: Послуги з нанесення розмітки дорожньої горизонтальної з використанням акрилової фарби та холодного пластику з світловідбиваючими кульками на території Залізничного району Львівської міської територіальної громади;
Код 45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь;
за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Послуги з нанесення розмітки дорожньої горизонтальної з використанням акрилової фарби та холодного пластику з світловідбиваючими кульками на території Залізничного району Львівської міської територіальної громади (UA-2024-04-17-011935-a).
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі – відповідно до бюджетних запитів районної адміністрації на 2024р..
Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується Замовником з урахуванням орієнтовних потреб надання послуг з нанесення розмітки дорожньої горизонтальної з використанням на території Залізничного району Львівської міської територіальної громади, згідно з бюджетними запитами та з врахуванням орієнтовної вартості послуг.
Загальна очікувана вартість закупівлі формується з бюджетних запитів, що є документом, підготовленим головним розпорядником бюджетних коштів, що містить пропозиції з відповідним обґрунтуванням щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для виконання покладених на нього функцій на середньостроковий період, на підставі відповідних граничних показників видатків бюджету та надання кредитів з бюджету.
1. Обгрунтування розміру бюджетного призначення – розмір бюджетного призначення відповідно до ухвали Львівської міської ради від 27 грудня 2023 року №4295 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2024 рік».
Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується Замовником з урахуванням орієнтовної наявної потреби надання послуг, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», та відповідно до ухвали Львівської міської ради від 27 грудня 2023 року №4295 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2024 рік».
2.Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - відповідно до Послуги надаються відповідно з вимогами до проведення робіт влаштування горизонтальної дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування та населених пунктах різними матеріалами згідно ДСТУ 2587 «Розмітка дорожня». Загальні технічні умови.
Технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено у додатку 3 до тендерної документації щодо закупівлі згаданих послуг.
Визначення ціни пропозиції, розрахунок договірної ціни і кошторисної документації рекомендовано здійснювати відповідно до наказу Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва») із урахуванням змін та доповнень та з урахуванням розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням коштів міського бюджету м. Львова, встановленого рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради, чинним на момент проведення торгів кошторисна заробітна плата, згідно рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 04.01.2019 № 7, становить 14 800,0 грн., що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Послуги з поточного ремонту вулично – шляхової мережі Залізничного району Львівської міської територіальної громади;
Код 45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь;
за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник Послуги з нанесення розмітки дорожньої горизонтальної з використанням акрилової фарби та холодного пластику з світловідбиваючими кульками на території Залізничного району Львівської міської територіальної громади наведено у додатку 3 до Тендерної документації.
Період надання послуг Очікувана вартість предмета закупівлі, грн.
У 2024р, до 31.12.2024 4 200 000
Кошти для проведення закупівлі даних послуг передбачено по КПКВК МБ «Загальний фонд».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-03 15:39:44
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Код 45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Послуги з нанесення розмітки дорожньої горизонтальної з використанням акрилової фарби та холодного пластику з світловідбиваючими кульками на території Залізничного району Львівської міської територіальної громади)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-17-011935-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Замовником на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» визначені перелік документів та спосіб підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, зокрема вимагається наявність в учасника інженера-проектувальника (або інженера з проектно-кошторисної роботи або інженера-кошторисника), кваліфікація якого підтверджується кваліфікаційним сертифікатом - не менше однієї особи.
На виконання вказаної вимоги учасником ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 22.04.2024 № 3109/ПЗ вказано працівника Никорович Р.В. - інженер з проектно-кошторисної роботи, проте кваліфікаційний сертифікат, що підтверджує кваліфікацію інженера з проектно-кошторисної роботи відсутній у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХІМІЯ ПАРК».
Крім того, Замовником в пункті 13 додатку 1 тендерної документації встановлена вимога: «На підтвердження якісного надання послуг Учасник повинен надати сертифікати, видані акредитованими органами оцінки відповідності, на ім’я Учасника, а саме: 14..1.Діючий сертифікат на системи менеджменту якості ISO 9001:2018 або ДСТУ ISO 9001:2015…»
Однак в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» відсутній сертифікат на системи менеджменту якості ISO 9001:2018 або ДСТУ ISO 9001:2015 виданий на ім’я Учасника.
Враховуючи зазначене поясніть, яким чином учасником ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та виконано вимогу щодо наявності сертифікату системи менеджменту якості ISO 9001:2018 або ДСТУ ISO 9001:2015, що виданий на ім’я Учасника у спосіб, визначений Замовником у тендерній документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-05 16:54:12
пояснення
Начальнику Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області
Державної Аудиторської Служби України
Ужгород
Сергію ТУРЕНОК
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради на Ваш запит, опублікований 03.06.2024 електронній системі закупівель щодо проведення моніторингу закупівлі, опублікованої в електронній системі закупівель Prozorro: Код 45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Послуги з нанесення розмітки дорожньої горизонтальної з використанням акрилової фарби та холодного пластику з світловідбиваючими кульками на території Залізничного району Львівської міської територіальної громади) (UA-2024-04-17-011935-a), повідомляє.
1. Щодо виконання вимоги: «інженер-проектувальник (або інженер з проектно-кошторисної роботи або інженер-кошторисник) – (кваліфікація якого підтверджується кваліфікаційним сертифікатом) не менше однієї особи» - Учасником ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 22.04.2024 № 3109/ПЗ вказано працівника Никорович Р.В. - інженер з проектно-кошторисної роботи та надано свідоцтво про підвищення кваліфікації 12 СПК 535241, видане Національним університетом водного господарства та природокористування Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. Свідоцтво підтверджує підвищення рівня кваліфікації з тривалістю лекцій понад 100 годин, що за кваліфікаційним рівнем є вищим за кваліфікаційний сертифікат.
2. У пункті 13 додатку 1 тендерної документації встановлена вимога: «На підтвердження якісного надання послуг Учасник повинен надати сертифікати, видані акредитованими органами оцінки відповідності, на ім’я Учасника, а саме: «14..1.Діючий сертифікат на системи менеджменту якості ISO 9001:2018 або ДСТУ ISO 9001:2015…».
Щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» сертифіката на системи менеджменту якості ISO 9001:2018 або ДСТУ ISO 9001:2015 виданий на ім’я Учасника повідомляємо, що у складі пропозиції ТОВ «Хімія Парк» є гарантійний лист від 22.04.2024 №88 щодо закупівлі: Код 45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Послуги з нанесення розмітки дорожньої горизонтальної з використанням акрилової фарби та холодного пластику з світловідбиваючими кульками на території Залізничного району Львівської міської територіальної громади) (UA-2024-04-17-011935-a), про те, що ТОВ «Хімія Парк» має укладений договір з ТОВ «КОЛОР С.І.М.» від 01.02.2024 №01-02/24-2 щодо поставки та є офіційним дилером розміточних матеріалів марки «Сигнаку» та «Колорін», тому було прийнято сертифікат відповідності ТОВ «КОЛОР С.І.М.» №07.02.2024 №000662, який дійсний до 06.02.2025.
При цьому зазначаємо, що у ТОВ «Хімія Парк» є Сертифікат відповідності на системи менеджменту якості ISO 9001:2018, виданий 26.02.2024, який діє до 11.03.2027 (сертифікат долучається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуо. 20.06.2024 укладено додаткову угоду №163 з ТЩВ "Хімія Парк" про розірвання договору від 21.05.2024 №135.
2024-06-20 10:00:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Хімія Парк» та визнання його переможцем установлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Хімія Парк» та визнання його переможцем установлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
2024-06-21 10:09:09
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2024 16:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" |
2 395 006,64
UAH з ПДВ
|
2 299 999,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БПГ" |
2 429 830,80
UAH з ПДВ
|
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКВАРЦ" |
3 150 000,00
UAH з ПДВ
|
3 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" |
3 418 497,30
UAH з ПДВ
|
3 418 497,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" #38986599 |
Переможець |
2 299 999,20
UAH з ПДВ
|
14 травня 2024 10:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2024 09:56
|
163_2024.pdf | укладений |
20 червня 2024 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2024 11:52
|
135_2024.pdf | укладений |
21 травня 2024 11:51
|