Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лот 1: мобільні будівлі збірно-розбірні для розміщення особового складу; лот 2: мобільна будівля збірно-розбірна для розміщення особового складу
Очікувана вартість
73 200 000,00 UAH
UA-2024-04-17-011895-a ● a4225a6fb6ec4bfc9c4a6b2d7d4983f1
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України |
Код ЄДРПОУ: | 39117736 |
Місцезнаходження: | 18034, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ОНОПРІЄНКА, будинок 8 |
Контактна особа: |
Мигаленко Cвітлана Степанівна 380630564334 myhalenko_svitlana@chipb.org.in |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2024 17:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 73 200 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Тендерна документація
17 квітня 2024 18:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2024 17:56 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
цікаві запитання
Дата подання: 18 квітня 2024 13:27
Дата відповіді: 19 квітня 2024 17:48
Прошу пояснити чому замість будівництва використовуються термін закупівля Товару? Це нова фішка для прискорення будівництва?
Яким чином каркасна конструкція з металевого профілю перетворюється на «мобільну будівлю, збірно-розбірну» - Товар?
Один раз по технології ЛСТК зібрати будівлю можна. До чого тут мобільність?
Якій банк та під які гарантії профінансує будівництво без гарантії оплати (дивиться наведений проект договору)?
Яким чином за 6-7 днів розробити та погодити проектну документацію ні маючи ні ТЗ ні технічних умов?
Наведена у тендерній документації схема розміщення особливого складу не відповідає санітарним, гендерним та побутовим умовам для нормального функціонування. Це без детального розгляду наведеної у поганій якості схеми розміщення. Що потім? Хто буде відповідальним?
Більшість запитань риторична.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо визначення предмету закупівлі.
Згідно ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Згідно п. 1 ч. 10 ст. 11 Закону уповноважена особа в тому числі планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель.
Згідно п. 34 ч. 1 ст. 1 Закону товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Згідно п. 3 загальних положень Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020р. № 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
В той же час, замовник цієї процедури закупівлі як одержувач бюджетних коштів зобов’язаний в тому числі дотримуватись економічної класифікації видатків бюджету, передбаченої інструкцією щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету (КЕКВ), затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012р. № 333. При цьому видатки на проведення публічних закупівель здійснюються за відповідними кодами економічної класифікації видатків бюджету залежно від економічної суті платежу. Щодо фінансування даної закупівлі асигнування для замовника затверджені у встановленому чинним законодавством порядку та згідно коду за КЕКВ – 3110, у складі якого в тому числі передбачається можливість оплати за напрямками:
1) придбання виробничого обладнання і предметів довгострокового користування для установ (організацій) і для реалізації багатоцільових проектів (програм), створення комплексних систем;
22) видатки на монтаж та пусконалагодження обладнання на місцях його безпосередньої експлуатації, якщо це обумовлено договором на придбання зазначеного обладнання, тощо.
З урахуванням вищезазначеного, Замовник самостійно та з урахуванням наявної потреби в закупівлі, визначає предмет закупівлі, тип процедури закупівлі, при цьому враховуючи в тому числі відповідний код економічної класифікації видатків бюджету.
Щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.
Вимоги до предмету закупівлі визначені з урахуванням ДСТУ Б В.2.2-22:2008 Будинки і споруди. Будівлі мобільні (інвентарні). Загальні технічні умови (далі - ДСТУ), а так само з урахуванням проведених замовником ринкових консультацій з суб’єктами господарювання, що здійснюють виробництво та/або реалізацію мобільних споруд/будівель. В той же час, умови технічної специфікації щодо предмету закупівлі не суперечать вимогам ДСТУ.
Принагідно інформуємо, що згідно абз. 2 п. 54 Особливостей (згідно постанови Кабінету Міністрів України №1178) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Отже, у випадку надходження обґрунтованих звернень за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернень до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, нами буде вжито заходів щодо належного реагування на такі звернення та згідно вимог чинного законодавства.
Згідно ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Згідно п. 1 ч. 10 ст. 11 Закону уповноважена особа в тому числі планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель.
Згідно п. 34 ч. 1 ст. 1 Закону товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Згідно п. 3 загальних положень Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020р. № 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
В той же час, замовник цієї процедури закупівлі як одержувач бюджетних коштів зобов’язаний в тому числі дотримуватись економічної класифікації видатків бюджету, передбаченої інструкцією щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету (КЕКВ), затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012р. № 333. При цьому видатки на проведення публічних закупівель здійснюються за відповідними кодами економічної класифікації видатків бюджету залежно від економічної суті платежу. Щодо фінансування даної закупівлі асигнування для замовника затверджені у встановленому чинним законодавством порядку та згідно коду за КЕКВ – 3110, у складі якого в тому числі передбачається можливість оплати за напрямками:
1) придбання виробничого обладнання і предметів довгострокового користування для установ (організацій) і для реалізації багатоцільових проектів (програм), створення комплексних систем;
22) видатки на монтаж та пусконалагодження обладнання на місцях його безпосередньої експлуатації, якщо це обумовлено договором на придбання зазначеного обладнання, тощо.
З урахуванням вищезазначеного, Замовник самостійно та з урахуванням наявної потреби в закупівлі, визначає предмет закупівлі, тип процедури закупівлі, при цьому враховуючи в тому числі відповідний код економічної класифікації видатків бюджету.
Щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.
Вимоги до предмету закупівлі визначені з урахуванням ДСТУ Б В.2.2-22:2008 Будинки і споруди. Будівлі мобільні (інвентарні). Загальні технічні умови (далі - ДСТУ), а так само з урахуванням проведених замовником ринкових консультацій з суб’єктами господарювання, що здійснюють виробництво та/або реалізацію мобільних споруд/будівель. В той же час, умови технічної специфікації щодо предмету закупівлі не суперечать вимогам ДСТУ.
Принагідно інформуємо, що згідно абз. 2 п. 54 Особливостей (згідно постанови Кабінету Міністрів України №1178) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Отже, у випадку надходження обґрунтованих звернень за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернень до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, нами буде вжито заходів щодо належного реагування на такі звернення та згідно вимог чинного законодавства.
мобільні будівлі
Дата подання: 19 квітня 2024 23:24
Дата відповіді: 22 квітня 2024 09:59
Прошу розтлумачити термін "мобільні будівлі".
Відповідь: Згідно п. 3.4. ДСТУ Б В.2.2-22:2008 мобільні (інвентарні) будівлі чи споруди збірно-розбірні – це будівлі, що складаються з кількох блок-контейнерів або комплекту площинних і лінійних елементів, що об'єднуються в конструктивну систему на місці експлуатації.
Згідно розділу 4 ДСТУ Б В.2.2-22:2008 визначено в тому числі класифікацію мобільних будівель, зокрема наступне:
Мобільні будівлі поділяються на типи залежно від конструктивного рішення, способу передислокації та функціонального призначення.
За конструктивним рішенням:
- контейнерні (блок-контейнери);
- збірно-розбірні з площинних та лінійних елементів – прийнятий замовником варіант;
- збірно-розбірні з блок-контейнерів;
- збірно-розбірні комбіновані з блок-контейнерів та площинних і лінійних елементів.
За функціональним призначенням:
- виробничі;
- складські;
- житлові - прийнятий замовником варіант;
- громадські;
- допоміжні.
Згідно розділу 4 ДСТУ Б В.2.2-22:2008 визначено в тому числі класифікацію мобільних будівель, зокрема наступне:
Мобільні будівлі поділяються на типи залежно від конструктивного рішення, способу передислокації та функціонального призначення.
За конструктивним рішенням:
- контейнерні (блок-контейнери);
- збірно-розбірні з площинних та лінійних елементів – прийнятий замовником варіант;
- збірно-розбірні з блок-контейнерів;
- збірно-розбірні комбіновані з блок-контейнерів та площинних і лінійних елементів.
За функціональним призначенням:
- виробничі;
- складські;
- житлові - прийнятий замовником варіант;
- громадські;
- допоміжні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-04-17-011895-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАРТНЕР-ВС", Код ЄДРПОУ:39268892
Дата подання: 27 квітня 2024 16:03
відповідність умовам технічної специфікації
вимога про надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 квітня 2024 12:08
Про надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації.
По суті заданих питань згідно звернення за вих. №250 від 27.04.2024р. повідомляємо наступне.
Згідно п. 43 Особливостей (згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, Особливостями встановлено імперативну норму щодо окремих невідповідностей, що не можуть бути усунені учасником за будь-яких умов, а саме випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація повинна містити в тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, згідно ч. 1 ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
На виконання вимог Закону замовником складено технічну специфікацію щодо предмету закупівлі (розділ 1 додатку 1 до тендерної документації). якою визначено технічні, функціональні та якісні характеристики товару, що закуповується. Згідно розділу 2 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник в складі документів тендерної пропозиції повинен надати заповнену та засвідчену належним чином технічну специфікацію згідно розділу 1 вказаного додатку (у стовпці «Фактичні характеристики запропонованого учасником товару» зазначаються фактичні показники запропонованого учасником товару (інформацію надати не змінюючи порядок характеристик, що визначені в таблиці). Фактичні показники запропонованого учасником товару повинні бути не гіршими ніж це зазначено у вимогах замовника щодо необхідних технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (або якісно переважаючими (без здорожчання предмету закупівлі) щодо передбачених тендерною документацією), а також повинні підтверджувати відповідність встановленим замовником вимогам. Таким чином, учасник повинен був надати підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, у формі та спосіб, вимоги до яких вичерпно визначені додатком 1 до тендерної документації. В той же час, Вами не було надано у складі тендерної пропозиції в цілому та в тому числі згідно змісту документу «Технічна специфікація» інформації про необхідні технічні, якісні та функціональні характеристики, що передбачена згідно змісту рішення №186 від 26.04.2024р., оприлюдненого в електронній системі закупівель.
За умови відсутності у складі тендерної пропозиції інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції (зокрема за переліком, передбаченим змістом оприлюдненого рішення №186 від 26.04.2024р.), та з урахуванням абз. 2 п. 43 Особливостей, у замовника не було підстав оприлюднювати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, та відповідно у замовника одразу виникла підстава для відхилення тендерної пропозиції згідно абз. 2 п. п. 2 п. 44 Особливостей.
По суті заданих питань згідно звернення за вих. №250 від 27.04.2024р. повідомляємо наступне.
Згідно п. 43 Особливостей (згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, Особливостями встановлено імперативну норму щодо окремих невідповідностей, що не можуть бути усунені учасником за будь-яких умов, а саме випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація повинна містити в тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, згідно ч. 1 ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
На виконання вимог Закону замовником складено технічну специфікацію щодо предмету закупівлі (розділ 1 додатку 1 до тендерної документації). якою визначено технічні, функціональні та якісні характеристики товару, що закуповується. Згідно розділу 2 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник в складі документів тендерної пропозиції повинен надати заповнену та засвідчену належним чином технічну специфікацію згідно розділу 1 вказаного додатку (у стовпці «Фактичні характеристики запропонованого учасником товару» зазначаються фактичні показники запропонованого учасником товару (інформацію надати не змінюючи порядок характеристик, що визначені в таблиці). Фактичні показники запропонованого учасником товару повинні бути не гіршими ніж це зазначено у вимогах замовника щодо необхідних технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (або якісно переважаючими (без здорожчання предмету закупівлі) щодо передбачених тендерною документацією), а також повинні підтверджувати відповідність встановленим замовником вимогам. Таким чином, учасник повинен був надати підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, у формі та спосіб, вимоги до яких вичерпно визначені додатком 1 до тендерної документації. В той же час, Вами не було надано у складі тендерної пропозиції в цілому та в тому числі згідно змісту документу «Технічна специфікація» інформації про необхідні технічні, якісні та функціональні характеристики, що передбачена згідно змісту рішення №186 від 26.04.2024р., оприлюдненого в електронній системі закупівель.
За умови відсутності у складі тендерної пропозиції інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції (зокрема за переліком, передбаченим змістом оприлюдненого рішення №186 від 26.04.2024р.), та з урахуванням абз. 2 п. 43 Особливостей, у замовника не було підстав оприлюднювати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, та відповідно у замовника одразу виникла підстава для відхилення тендерної пропозиції згідно абз. 2 п. п. 2 п. 44 Особливостей.
Номер вимоги: UA-2024-04-17-011895-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАРТНЕР-ВС", Код ЄДРПОУ:39268892
Дата подання: 27 квітня 2024 16:07
відповідність умовам технічної специфікації
вимога про надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 квітня 2024 12:11
Про надання додаткової інформації про причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації
По суті заданих питань згідно звернення за вих. №251 від 27.04.2024р. повідомляємо наступне.
Згідно п. 43 Особливостей (згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, Особливостями встановлено імперативну норму щодо окремих невідповідностей, що не можуть бути усунені учасником за будь-яких умов, а саме випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація повинна містити в тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, згідно ч. 1 ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
На виконання вимог Закону замовником складено технічну специфікацію щодо предмету закупівлі (розділ 1 додатку 1 до тендерної документації). якою визначено технічні, функціональні та якісні характеристики товару, що закуповується. Згідно розділу 2 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник в складі документів тендерної пропозиції повинен надати заповнену та засвідчену належним чином технічну специфікацію згідно розділу 1 вказаного додатку (у стовпці «Фактичні характеристики запропонованого учасником товару» зазначаються фактичні показники запропонованого учасником товару (інформацію надати не змінюючи порядок характеристик, що визначені в таблиці). Фактичні показники запропонованого учасником товару повинні бути не гіршими ніж це зазначено у вимогах замовника щодо необхідних технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (або якісно переважаючими (без здорожчання предмету закупівлі) щодо передбачених тендерною документацією), а також повинні підтверджувати відповідність встановленим замовником вимогам. Таким чином, учасник повинен був надати підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, у формі та спосіб, вимоги до яких вичерпно визначені додатком 1 до тендерної документації. В той же час, Вами не було надано у складі тендерної пропозиції в цілому та в тому числі згідно змісту документу «Технічна специфікація» інформації про необхідні технічні, якісні та функціональні характеристики, що передбачена згідно змісту рішення №187 від 26.04.2024р., оприлюдненого в електронній системі закупівель.
За умови відсутності у складі тендерної пропозиції інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції (зокрема за переліком, передбаченим змістом оприлюдненого рішення №187 від 26.04.2024р.), та з урахуванням абз. 2 п. 43 Особливостей, у замовника не було підстав оприлюднювати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, та відповідно у замовника одразу виникла підстава для відхилення тендерної пропозиції згідно абз. 2 п. п. 2 п. 44 Особливостей.
По суті заданих питань згідно звернення за вих. №251 від 27.04.2024р. повідомляємо наступне.
Згідно п. 43 Особливостей (згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, Особливостями встановлено імперативну норму щодо окремих невідповідностей, що не можуть бути усунені учасником за будь-яких умов, а саме випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація повинна містити в тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, згідно ч. 1 ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
На виконання вимог Закону замовником складено технічну специфікацію щодо предмету закупівлі (розділ 1 додатку 1 до тендерної документації). якою визначено технічні, функціональні та якісні характеристики товару, що закуповується. Згідно розділу 2 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник в складі документів тендерної пропозиції повинен надати заповнену та засвідчену належним чином технічну специфікацію згідно розділу 1 вказаного додатку (у стовпці «Фактичні характеристики запропонованого учасником товару» зазначаються фактичні показники запропонованого учасником товару (інформацію надати не змінюючи порядок характеристик, що визначені в таблиці). Фактичні показники запропонованого учасником товару повинні бути не гіршими ніж це зазначено у вимогах замовника щодо необхідних технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (або якісно переважаючими (без здорожчання предмету закупівлі) щодо передбачених тендерною документацією), а також повинні підтверджувати відповідність встановленим замовником вимогам. Таким чином, учасник повинен був надати підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, у формі та спосіб, вимоги до яких вичерпно визначені додатком 1 до тендерної документації. В той же час, Вами не було надано у складі тендерної пропозиції в цілому та в тому числі згідно змісту документу «Технічна специфікація» інформації про необхідні технічні, якісні та функціональні характеристики, що передбачена згідно змісту рішення №187 від 26.04.2024р., оприлюдненого в електронній системі закупівель.
За умови відсутності у складі тендерної пропозиції інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції (зокрема за переліком, передбаченим змістом оприлюдненого рішення №187 від 26.04.2024р.), та з урахуванням абз. 2 п. 43 Особливостей, у замовника не було підстав оприлюднювати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, та відповідно у замовника одразу виникла підстава для відхилення тендерної пропозиції згідно абз. 2 п. п. 2 п. 44 Особливостей.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | мобільні будівлі збірно-розбірні для розміщення особового складу |
Опис предмету закупівлі: |
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість частини предмета закупівлі - лоту, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Розгорнути
Згорнути
|
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 54 900 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 279 990,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | для лоту 1: вид та розмір забезпечення тендерної пропозиції - електронна гарантія видана банком; 90000 грн.; строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику: не менше ніж строк дії тендерної пропозиції; забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; інші умови надання забезпечення тендерних пропозицій - згідно частини 14 розділу 2 тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 90000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | згідно вимог ч. 15 тендерної документації |
Позиції
3 од
мобільні будівлі збірно-розбірні для розміщення особового складу
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18034, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, підготовлені майданчики за місцем дислокації установи покупця
Дата доставки:
30 листопада 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Здійснення оплати за переданий Покупцю Товар відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 робочих днів на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної; інші умови оплати – згідно додатку 2 до тендерної документації; інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова, за винятком випадків, що передбачені тендерною документацією; назва товарів кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: мобільна будівля збірно-розбірна для розміщення особового складу - код (ДК 021:2015) - 44211000-2 – Збірні споруди; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%); | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАРТНЕР-ВС" |
48 570 000,00
UAH з ПДВ
|
48 570 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАРТНЕР-ВС" #39268892 |
Відхилено |
48 570 000,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2024 12:48
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій