Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Екскаватор-навантажувач (JCB 3CX або еквівалент) – 1 од. з додатковим обладнанням: сніговий відвал (поворотний з амортизацією) – 1 од.; щітка відкрита поворотна для міні навантажувача JCB 225 (або еквівалент) – 1 од.; щітка з бункером – 1 од. в комплекті з бордюрною щіткою – 1 од. (придбання спецтехніки в кредит)
Очікувана вартість
6 000 000,00 UAH
UA-2024-04-17-010988-a 17db41a8164a4ebeb36b9267af479c4b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Одноріг Олег Ярославович

380322918249
380322918248
lkp01@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району"
Код ЄДРПОУ: 03348946
Місцезнаходження: 79068, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Інструментальна, будинок 13
Контактна особа: Одноріг Олег Ярославович
380322918249,380322918248
lkp01@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2024 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 6 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка


Закупівля здійснюється за рахунок кредитних коштів (90% загальної вартості товару) і власних коштів (10% загальної вартості товару) відповідно до ухвали Львівської міської ради від 08.02.2024 № 4338 «Про надання дозволу ЛКП «Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району», ЛКП «Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району», ЛКП «Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району» на отримання кредиту в банківській установі»; погодження першим заступником міського голови на проведення закупівлі, згідно розпорядження міського голови від 21.09.2023 № 392 «Про обмеження здійснення публічних закупівель Львівської міської територіальної громади в умовах воєнного стану» Оскільки ЛКП «ШРП Шевченківського району» не є замовником в розумінні Закону відповідно до пункту 3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля здійснюється як спрощена в порядку, визначеному Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель…, затвердженою наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 року № 25 (зі змінами).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Екскаватор-навантажувач (JCB 3CX або еквівалент) – 1 од. з додатковим обладнанням: сніговий відвал (поворотний з амортизацією) – 1 од.; щітка відкрита поворотна для міні навантажувача JCB 225 (або еквівалент) – 1 од.; щітка з бункером – 1 од. в комплекті з бордюрною щіткою – 1 од. (придбання спецтехніки в кредит)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79051, Україна, Львівська область, Львів, вул. Інструментальна, будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 квітня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюватиметься за рахунок кредитних коштів, сума яких становить орієнтовно 90% загальної вартості товару, та за рахунок власних коштів, сума яких становить орієнтовно 10% загальної вартості в наступному порядку Аванс 3 Банківські 10
Поставка товару Оплата кредитних коштів в розмірі 90% від фактичної вартості товару банківською установою безпосередньо на розрахунковий рахунок Постачальника – після поставки Товару, підписання акта приймання-передачі Товару, передачі всіх належних документів Замовникові, укладення кредитного договору і пов’язаних з ним процедур – протягом 5-ти банківських днів з дати укладення кредитного договору, але не пізніше 15-ти календарних днів від цієї дати. Пiсляоплата 5 Банківські 90

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2024 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2024 16:04
1.4. Додаток 4.doc
17 квітня 2024 16:04
1.6. Додаток 6 пропозиція.docx
17 квітня 2024 16:04
1.5. Додаток 5 Проект договору.docx
17 квітня 2024 16:04
1.2. Додаток 2 Відповідність.docx
17 квітня 2024 16:04
1.7. Додаток 7,8,9.doc
17 квітня 2024 16:04
1.1. Додаток 1 Квалівікація.docx
17 квітня 2024 16:04
1. Оголошення.doc
17 квітня 2024 16:04
1.3. Додаток 3 Технічні характеристики.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних вимог
Дата подання: 18 квітня 2024 11:48
Дата відповіді: 22 квітня 2024 23:16
Шановний Замовник! Екскаватор-навантажувач підходить по прописаним параметрам лише jcb 3сх, просимо розширити коло учасників, шляхов самостійного вивчення Замовником аналізу цін та технічних характеристик інших виробників та брендів, що представлені на ринку України в широкому асортименті. При розширені кола учасників - буде забезпечена прозора конкуренція, рівне ставлення до учасників, що саме й передбачено ст.5 Закону України про Публічні Закупівлі. А саме головне, роширення кола учасників буде запорукою заощадження коштів платників податків та спрямування заощаджених коштів на інші нагальні потреби, зокрема для спільного захисту України від ворогів. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ми добре знаємо роботу аналогічних товарів на власному досвіді, а тому Технічна специфікація розроблялась нами з урахуванням предмета закупівлі і потреби в закупівлі конкретної техніки або її еквівалента та з довготривалого досвіду роботи на техніці JCB та інших виробників. Якщо у нас була мета здійснення «монопольної» закупівлі, за «завищеними» цінами, за для уникнення конкуренції – ми б це зробити в цілком законний спосіб – уклали із будь-яким продавцем/постачальником прямий договір на постачання спецтехніки, яку ми вважаємо для себе найбільш прийнятною. Тому що ми не є Замовниками в розумінні Закону, закупівлю здійснюємо за власні кошти за кредитною програмою. Проте, нами оголошено спрощену закупівлю саме для можливості отримання якіснішої техніки на конкурентних засадах і за кращою (найнижчою) ціною для нас, тому Ваші припущення щодо «зговору» Замовника із якимось конкретним Учасником є абсолютно безпідставними.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Констракшн Машинері" 5 985 840,00
UAH з ПДВ
5 985 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2024 11:19
Електронний підпис
07 травня 2024 11:19
10. Довідка п12 п 47.pdf.p7s
07 травня 2024 11:19
9. Довідка абз 14 п 47.pdf.p7s
07 травня 2024 11:19
10. Довідка п12 п 47.pdf
07 травня 2024 11:19
9. Довідка абз 14 п 47.pdf
07 травня 2024 11:19
8. Довідка МВС.rar
07 травня 2024 11:19
7. Довідка корупція юр.zip
07 травня 2024 11:19
6. Довідка корупція фіз.zip
03 травня 2024 10:22
Електронний підпис
25 квітня 2024 15:48
Електронний підпис
25 квітня 2024 15:48
Електронний підпис
25 квітня 2024 15:46
27. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
25 квітня 2024 15:46
27. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
25 квітня 2024 15:46
20. Статут та опис.pdf.p7s
25 квітня 2024 15:46
20. Статут та опис.pdf
25 квітня 2024 15:46
31.1 Переклад FM 21018.pdf
25 квітня 2024 15:46
57. Довідка не резидент.pdf
25 квітня 2024 15:46
31.1 Переклад FM 21018.pdf.p7s
25 квітня 2024 15:46
24. Проект договору.pdf
25 квітня 2024 15:46
07. Довідка п. 7.pdf
25 квітня 2024 15:46
19. Фото.pdf.p7s
25 квітня 2024 15:46
59. Довідка абз 14 п 47.pdf
25 квітня 2024 15:46
13. ТХ.pdf.p7s
25 квітня 2024 15:46
21. Виписка з ЄДР 22.10.2015.pdf
25 квітня 2024 15:46
06. Довідка МВС.rar
25 квітня 2024 15:46
04. Довідка працівники.pdf
25 квітня 2024 15:46
06. Довідка МВС.rar.p7s
25 квітня 2024 15:46
19. Фото.pdf
25 квітня 2024 15:46
24. Проект договору.pdf.p7s
25 квітня 2024 15:46
07. Довідка п. 7.pdf.p7s
25 квітня 2024 15:46
12. ТЗ.pdf.p7s
25 квітня 2024 15:46
46. Довідка санкції.pdf
25 квітня 2024 15:46
02. Довідка МТБ.pdf
25 квітня 2024 15:46
13. ТХ.pdf
25 квітня 2024 15:46
46. Довідка санкції.pdf.p7s
25 квітня 2024 15:46
12. ТЗ.pdf
25 квітня 2024 15:46
30. FM 21018.pdf.p7s
25 квітня 2024 15:46
02. Довідка МТБ.pdf.p7s
25 квітня 2024 15:46
30. FM 21018.pdf
25 квітня 2024 15:46
22. Довідка (відомості ).pdf
25 квітня 2024 15:46
05.2 Довідка корупція юр.zip
25 квітня 2024 15:46
59. Довідка абз 14 п 47.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Констракшн Машинері"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Констракшн Машинері"
#32828388
Переможець 5 985 840,00
UAH з ПДВ
03 травня 2024 15:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 травня 2024 14:46

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинері» по предмету закупівлі Екскаватор-навантажувач (JCB 3CX або еквівалент) – 1 од. з додатковим обладнанням: сніговий відвал (поворотний з амортизацією) – 1 од.; щітка відкрита поворотна для міні навантажувача JCB 225 (або еквівалент) – 1 од.; щітка з бункером – 1 од. в комплекті з бордюрною щіткою – 1 од. (придбання спецтехніки в кредит) (закупівля: UA-2024-04-17-010988-a) 1.Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції довідки від 25.04.2024 №CML03-25/04/2024R бухгалтерська довідка підписана директором. Однак, всупереч вимогам абзацу 4 Додатку №1 відсутній підпис бухгалтера. - учасником надано скановані аналогічні договори з ЛМКП «Львівтеплоенерго» №02-22-68 від 07.02.2022р та з Бурштинською міською радою № 209 від 12.05.2021р., проте у підпункті 1.2. пункту 1 Додатку №1 до Тендерної документації зазначено, що Учасник подає завірені копії аналогічних договорів в складі тендерної пропозиції. Зважаючи на вищевикладене, це створює невідповідність у поданій інформації та документах. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - вимоги абзацу 4 Додатку №1 до Тендерної документації - вимоги підпункту 1.2. пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати бухгалтерську довідку підписану директором та бухгалтером. - надати завірені копії аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 травня 2024 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Констракшн Машинері"
#32828388
5 985 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 травня 2024 12:07
Договір_Машинері.pdf укладений
10 травня 2024 11:10