Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 44410000-7 - Вироби для ванної кімнати та кухні (Змішувач для раковини; Піддон для душу; Тримач для туалетного паперу)
Очікувана вартість
48 490,00 UAH
UA-2024-04-17-009967-a ● 5464597cbc1f43019d1384a762ba833a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеський державний університет внутрішніх справ |
Код ЄДРПОУ: | 08571570 |
Вебсайт: | https://oduvs.edu.ua/ |
Місцезнаходження: | 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Успенська, 1 |
Контактна особа: |
Олена Ходжина +0487095067 hodzhina_voz_oduvs@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2024 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 48 490,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 242,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44410000-7: Вироби для ванної кімнати та кухні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Змішувач для раковини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44411100-5 — Водопровідні крани
2 штука
Піддон для душу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44411400-8 — Душові піддони
15 штука
Тримач для туалетного паперу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44411000-4 — Санітарна техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2024 15:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2024 15:27 |
Тендерна документація.docx | |
17 квітня 2024 15:27 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Термін постачання
Дата подання: 18 квітня 2024 09:09
Дата відповіді: 18 квітня 2024 10:40
Доброго дня! Чи можлива поставка товару однією партією після підписання договору?
Відповідь: Доброго дня! Поставка товару здійснюється відповідно до наявної потреби Замовника, яка визначається уповноваженими співробітниками університету. Кількість та періодичність замовлення не можливо прорахувати на даному етапі у зв’язку з відсутністю достатньої інформації щодо наявної потреби. Дякуємо за звернення!
1
Дата подання: 20 квітня 2024 10:06
Дата відповіді: 22 квітня 2024 14:13
Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документ (довідка або експертний висновок Головного управління статистики /Торгово-промислової палати України або довідка з товарної біржи), який підтверджує відповідність цінової пропозиції рівню ринкових цін, а саме цінової пропозиції на номенклатурну позицію № 2 «Піддон для душу», виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі. ДЛЯ ЧОГО ВИ ВИМАГАЄТЕ ПОДІБНОГО РОДУ НІСЕНІТНИЦІ? щоб не було учасників і ви не злогли закупити товар?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник!
Замовник у своїй діяльності під час проведення публічних закупівель дотримується принципів прозорості та конкурентної справедливості. З огляду на це, необхідність застосування цієї вимоги обґрунтована наступним:
1) Уникнення штучних завищень цін: Вимога представлення документів, що підтверджують відповідність цінової пропозиції рівню ринкових цін, допомагає уникнути ситуацій, коли учасники можуть намагатися завищувати ціни на товари штучно. Це забезпечує економію державних коштів для замовників, особливо у воєнний стан, та підтримує раціональність процесу закупівлі.
2) Прозорість ринкової вартості товару: Представлення документів про ринкову вартість товару дозволяє створити прозору основу для оцінки рівня цін учасників ринку. Це дозволяє всім зацікавленим сторонам та суспільству, включно з потенційними конкурентами, мати доступ до інформації про реальну вартість товару і відповідність пропозицій учасникам цієї вартості.
3) Запобігання маніпуляціям: Вимога представлення документів зменшує можливість маніпулювання цінами шляхом представлення недостовірної інформації або маніпуляції окремими товарними позиціями у своїх пропозиціях. Це сприяє створенню чесної та конкурентоспроможної середи учасників.
4) Підвищення довіри: Чітка вимога представлення документів про ринкову вартість товару сприяє підвищенню довіри до процесу закупівлі як з боку замовників, так і з боку учасників ринку. Це може позитивно позначитися на загальному сприйнятті закупівельної процедури та залученні більшої кількості кваліфікованих учасників.
Дякуємо за звернення!
Замовник у своїй діяльності під час проведення публічних закупівель дотримується принципів прозорості та конкурентної справедливості. З огляду на це, необхідність застосування цієї вимоги обґрунтована наступним:
1) Уникнення штучних завищень цін: Вимога представлення документів, що підтверджують відповідність цінової пропозиції рівню ринкових цін, допомагає уникнути ситуацій, коли учасники можуть намагатися завищувати ціни на товари штучно. Це забезпечує економію державних коштів для замовників, особливо у воєнний стан, та підтримує раціональність процесу закупівлі.
2) Прозорість ринкової вартості товару: Представлення документів про ринкову вартість товару дозволяє створити прозору основу для оцінки рівня цін учасників ринку. Це дозволяє всім зацікавленим сторонам та суспільству, включно з потенційними конкурентами, мати доступ до інформації про реальну вартість товару і відповідність пропозицій учасникам цієї вартості.
3) Запобігання маніпуляціям: Вимога представлення документів зменшує можливість маніпулювання цінами шляхом представлення недостовірної інформації або маніпуляції окремими товарними позиціями у своїх пропозиціях. Це сприяє створенню чесної та конкурентоспроможної середи учасників.
4) Підвищення довіри: Чітка вимога представлення документів про ринкову вартість товару сприяє підвищенню довіри до процесу закупівлі як з боку замовників, так і з боку учасників ринку. Це може позитивно позначитися на загальному сприйнятті закупівельної процедури та залученні більшої кількості кваліфікованих учасників.
Дякуємо за звернення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Чуланова Оксана Валеріївна" |
48 307,40
UAH з ПДВ
|
48 307,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Чуланова Оксана Валеріївна" #3045718768 |
Переможець |
48 307,40
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 14:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2024 12:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2024 16:41
|
Договір № 243-24 від 13.05.2024 ФОП Чуланова О.В. (Змішувач, душовий піддон, тримач туалетного паперу).pdf | укладений |
13 травня 2024 16:38
|