Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи пов'язані з розробкою проєктної документації по об'єкту «Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Зої Гайдай ПВ-3778 в Оболонському районі м. Києва» згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71000000-8 Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги)
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2024-04-17-008901-a 10a9b3519d7c4df692abcde7bc3e3f0e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Серьогіна Крістіна Володимирівна

380442933612 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Серьогіна Крістіна Володимирівна
380442933612
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2024 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2024 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2024 10:00
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи пов'язані з розробкою проєктної документації по об'єкту «Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Зої Гайдай ПВ-3778 в Оболонському районі м. Києва» згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03067, Україна, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2024
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Після виконання першого етапу Проєктних робіт та підписання Сторонами відповідного Акта здачі-приймання проєктних робіт щодо виконання першого етапу Проєктних робіт; Пiсляоплата 10 Календарні 30
Виконання робіт Після виконання другого етапу Проєктних робіт та підписання Сторонами відповідного Акта здачі-приймання проєктних робіт щодо виконання другого етапу Проєктних робіт; Пiсляоплата 10 Календарні 20
Виконання робіт Остаточний розрахунок за виконані Проєктні роботи здійснюється Замовником після виконання Проєктувальником третього етапу Проєктних робіт та підписання Сторонами Акта здачі-приймання виконаних Проєктних робіт щодо виконання третього етапу Проєктних робіт та видаткових накладних про передачу у власність Замовника Проєктної документації та Звіту експертної організації. Вид закупівлі: Аналогічно спрощеної закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та наказу ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 № 25 (зі змінами та доповненнями) Пiсляоплата 10 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2024 14:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2024 14:55
Додаток 2 Проєкт договору.docx
17 квітня 2024 14:55
Оголошення про проведення спрощенної закупівлі.doc
17 квітня 2024 14:55
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2024 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАД ІНЖИНІРИНГ" 244 571,14
UAH з ПДВ
244 571,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2024 12:46
Електронний підпис
02 травня 2024 12:46
13_Лист відгук.pdf.p7s
02 травня 2024 12:46
11_Договір СШ 3.pdf.p7s
02 травня 2024 12:46
11_Витяг з 11.20_23-20-ЕТР.pdf.p7s
02 травня 2024 12:46
11_11.20_23-20-ЕП.pdf.p7s
02 травня 2024 12:46
8_ЦПД Лобанова.pdf.p7s
02 травня 2024 12:46
8_Диплом Лобанова.PDF.p7s
02 травня 2024 12:46
3_Кошторис.pdf.p7s
02 травня 2024 12:46
13_Лист відгук.pdf
02 травня 2024 12:46
11_Договір СШ 3.pdf
02 травня 2024 12:46
11_Витяг з 11.20_23-20-ЕТР.pdf
02 травня 2024 12:46
11_Акти_виконаних робіт.pdf
02 травня 2024 12:46
11_11.20_23-20-ЕП.pdf
02 травня 2024 12:46
8_ЦПД Лобанова.pdf
02 травня 2024 12:46
8_Диплом Лобанова.PDF
02 травня 2024 12:46
3_Кошторис.pdf
25 квітня 2024 16:48
Електронний підпис
25 квітня 2024 16:48
Електронний підпис
25 квітня 2024 16:48
3_Кошторис .pdf.p7s
25 квітня 2024 16:48
3_Кошторис .pdf
25 квітня 2024 16:48
14_Повноваження лист.pdf.p7s
25 квітня 2024 16:48
14_Повноваження лист.pdf
25 квітня 2024 16:48
11_Договір СШ 3.pdf
25 квітня 2024 16:48
15_Статут.pdf.p7s
25 квітня 2024 16:48
11_Договір СШ 3.pdf.p7s
25 квітня 2024 16:48
16_Опис.pdf
25 квітня 2024 16:48
15_Статут.pdf
25 квітня 2024 16:48
11_Акти_виконаних робіт.pdf
25 квітня 2024 16:48
13_Лист відгук.pdf.p7s
25 квітня 2024 16:48
13_Лист відгук.pdf
25 квітня 2024 16:48
16_Опис.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАД ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАД ІНЖИНІРИНГ"
#45336273
Переможець 244 571,14
UAH з ПДВ
03 травня 2024 13:12
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 травня 2024 16:13

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами та доповненнями)та наказу ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 № 25 (зі змінами та доповненнями)) Під час розгляду пропозиції учасника закупівлі ТОВ "КАД ІНЖИНІРИНГ" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у пропозиції та/або подання яких передбачалось оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник у складі пропозиції надав кошторисну документацію, а саме договірну ціну, яка не містить печатки інженера-проєктувальника (невідповідність п.п.п.3 п.п. в) п.14) оголошення про проведення спрощеної закупівлі). 2) Учасник у складі пропозиції надав кошторисну документацію, а саме кошториси № 01, 02, 03, 04, 05, які не містять підпису уповноваженої особи учасника (невідповідність п.п.п.3 п.п. в) п.14) оголошення про проведення спрощеної закупівлі). 3) Учасник у складі пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка не містить інформації щодо кількості співробітників та частки персоналу з вищою освітою (невідповідність п.п.п.8 п.п. в) п.14) оголошення про проведення спрощеної закупівлі). 4) Учасник надав договір №200-К від 20.11.2023року, що не відповідає визначенню аналогічний договір відповідно до п.п.п.13 п.п. в) п.14) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме предметом якого або в межах виконання якого було виконання робіт з проєктування мереж зовнішнього освітлення, кабельних ліній електропередач. (невідповідність п.п.п.10-13 п.п. в) п.14) оголошення про проведення спрощеної закупівлі). 5) У складі пропозиції учасника відсутній діючий сертифікат інженера-проектувальника, який має право виконувати проєктування відповідно до предмету закупівлі. (невідповідність п.п.п.8 п.п. в) п.14) оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник ТОВ "КАД ІНЖИНІРИНГ" для усунення виявлених невідповідностей: 1) Привести у відповідність надану кошторисну документацію, а саме договірну ціну до вимог п.п.п.3 п.п. в) п.14) оголошення про проведення спрощеної закупівлі 2) Привести у відповідність надані кошторисну документацію, а саме кошториси № 01, 02, 03, 04, 05 до вимог п.п.п.3 п.п. в) п.14) оголошення про проведення спрощеної закупівлі 3) Привести у відповідність надану довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід до вимог п.п.п.8 п.п. в) п.14) оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 4) Підтвердити кваліфікаційний критерій: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору відповідно до п.п.п.10-13 п.п. в) п.14) оголошення про проведення спрощеної закупівлі 5) Надати діючий сертифікат інженера-проєктувальника, який має право виконувати проєктування відповідно до предмету закупівлі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 травня 2024 13:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАД ІНЖИНІРИНГ"
#45336273
244 571,14
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2024 10:39
повідомлення про внесення змін до договору 5.pdf зміни до договору
05 листопада 2024 10:38
ДУ №5 від 31.10.2024 р. до №01-ПР.pdf зміни до договору
05 листопада 2024 10:38
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2024 15:19
повідомлення про внесення змін до договру 4.pdf зміни до договору
03 жовтня 2024 15:18
ДУ №4 від 30.09.2024 р. до 01-пр.pdf зміни до договору
03 жовтня 2024 15:18
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2024 15:54
повідомлення про внесення змін до договору 3.pdf зміни до договору
02 вересня 2024 15:53
ДУ №3 від 29.08.2024 р.до Дог. 01-ПР.pdf зміни до договору
02 вересня 2024 15:53
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2024 10:59
ДУ №2 до Дог. №01-ПР від 20.08.2024 р..pdf зміни до договору
21 серпня 2024 10:57
повідомлення про внесення змін до договору 2.pdf зміни до договору
21 серпня 2024 10:57
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2024 14:22
ДУ №1 від 15.07.2024 р до Дог. №01-ПР.pdf зміни до договору
17 липня 2024 14:20
повідомлення про внесення змін до договору 1.pdf зміни до договору
17 липня 2024 14:20
Електронний підпис укладений
20 травня 2024 15:37
Договір №01-ПР від 17.05.2024 р..pdf укладений
20 травня 2024 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору актуалізувавши строки виконання робіт, а саме: - викласти Календарний графік виконання Проєктних робіт (Додаток 1) в новій редакції, що додається. 2. Всі інші умови Договору, не згадані в цій Додаткової угоді, залишаються незмінними та є обов’язковими до виконання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: №01-ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України та пунктом 14.1, Розділу 14 Договору від 17.05.2024 року № 01-ПР (надалі – Договір) уклали дану Додаткову угоду до Договору, про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, актуалізувавши план фінансування Проєктних робіт, а саме: - викласти План фінансування Проєктних робіт (Додаток 4) в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: №01-ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись нормами ст. 652 Цивільного кодексу України, п. 14.1 договору на виконання проєктних та вишукувальних робіт від 17.05.2024 року № 01-ПР (надалі – Договір), уклали дану додаткову угоду (надалі – Додаткова угода) про наступне: 1. Сторони дійшли згоди, що у зв’язку з обгрунтованими підставами, що унеможливлюють своєчасну розробку і виготовлення проєктно-кошторисної документації, та отримання позитивного звіту експертизи, на які посилається Проєктувальник в наданому листі від 28.08.2024 вих. №28-08, (вх. 053/286/1437 від 29.08.2024) подовжити строк виконання Проєктувальником Проєктних робіт до 30.09.2024 року. 2. Пункт 2.1. розділу 2 «СТРОКИ ВИКОНАННЯ ПРОЄКТНИХ РОБІТ» викласти в новій редакції, а саме: «2.1. Проєктувальник приступає до виконання Проєктних робіт за Договором протягом 3 (трьох) календарних днів з дати підписання даного Договору і завершує виконання Проєктних робіт протягом 120 календарних днів з дня початку їх виконання, згідно календарного графіка виконання Проєктних робіт, але не пізніше 30.09.2024 року.» 3. Внести зміни в Додаток 1 та Додаток 4 виклавши їх в редакції Додаткової угоди №3 від «29» 08. 2024 р.
Номер договору про закупівлю: №01-ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись нормами ст. 652 Цивільного кодексу України, п. 14.1 договору на виконання проєктних та вишукувальних робіт від 17.05.2024 року № 01-ПР (надалі – Договір), уклали дану додаткову угоду (надалі – Додаткова угода) про наступне: 1. Сторони дійшли згоди, що у зв’язку з обгрунтованими підставами, що унеможливлюють своєчасну розробку і виготовлення проєктно-кошторисної документації, та отримання позитивного звіту експертизи, на які посилається Проєктувальник в наданому листі від 30.09.2024 р. вих. №30-09/2, (вх. 053/286/1598 від 30.09.2024) подовжити строк виконання Проєктувальником Проєктних робіт до 31.10.2024 року. 2. Пункт 2.1. розділу 2 «СТРОКИ ВИКОНАННЯ ПРОЄКТНИХ РОБІТ» викласти в новій редакції, а саме: «2.1. Проєктувальник приступає до виконання Проєктних робіт за Договором протягом 3 (трьох) календарних днів з дати підписання даного Договору і завершує виконання Проєктних робіт протягом 120 календарних днів з дня початку їх виконання, згідно календарного графіка виконання Проєктних робіт, але не пізніше 31.10.2024 року.» 3. Внести зміни в Додаток 1 та Додаток 4 виклавши їх в редакції Додаткової угоди №4 від «30» 09. 2024 р.
Номер договору про закупівлю: №01-ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись нормами ст. 652 Цивільного кодексу України, п. 14.1 договору на виконання проєктних та вишукувальних робіт від 17.05.2024 року №01-ПР (надалі – Договір), уклали дану додаткову угоду (надалі – Додаткова угода) про наступне: 1. Сторони дійшли згоди, що у зв’язку з обгрунтованими підставами, що унеможливлюють своєчасну розробку і виготовлення проєктно-кошторисної документації, та отримання позитивного звіту експертизи, на які посилається Проєктувальник в наданому листі від 31.10.2024 р. вих. №01-11/1 подовжити строк виконання Проєктувальником Проєктних робіт до 30.11.2024 року. 2. Пункт 2.1. розділу 2 «СТРОКИ ВИКОНАННЯ ПРОЄКТНИХ РОБІТ» викласти в новій редакції, а саме: «2.1. Проєктувальник приступає до виконання Проєктних робіт за Договором протягом 3 (трьох) календарних днів з дати підписання даного Договору і завершує виконання Проєктних робіт, згідно календарного графіка виконання Проєктних робіт, але не пізніше 30.11.2024 року.» 3. Внести зміни в Додаток 1 та Додаток 4 виклавши їх в редакції Додаткової угоди №5 від «31» 10. 2024 р.
Номер договору про закупівлю: №01-ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML