Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція установки відключаючих пристроїв №2 Богородчанського підземного сховища газу (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
263 946 977,00 UAH
UA-2024-04-17-008529-a 26ad0e261f914c1fa40454beb4c11df6
Відкриті торги з особливостями    Аукціон
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барсен Ігор Михайлович

0444612373 barsen-im@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Вебсайт: http://utg.ua/
Місцезнаходження: Україна , Київська обл., Київ,
Контактна особа: Барсен Ігор Михайлович
0444612373
barsen-im@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2024 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2024 14:00
Початок аукціону: 21 травня 2024 14:44
Початок аукціону: 21 травня 2024 14:44
Очікувана вартість: 263 946 977,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 639 469,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Банківська гарантія (оригінал електронної банківської гарантії, що оформлена в електронному вигляді з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис). Тендерне забезпечення повинно відповідати вимогам, що викладені в Додатку VI до тендерної документації, зі строком дії не менше 120 днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1319700 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем торгів у виді банківської гарантії виконання зобов’язання у розмірі 5 % від загальної суми вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно відповідати вимогам, що викладені в Додатку VII до тендерної документації.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція установки відключаючих пристроїв №2 Богородчанського підземного сховища газу (45000000-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Івано-Франківська область, с. Саджава
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2025
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Вартість виконаних робіт (в тому числі змонтованого устаткування), що підлягають оплаті, визначається на підставі підписаних сторонами (з урахуванням п.4.12.1 договору) проміжних актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва. Із сум, що підлягають оплаті за виконані роботи, утримується 10 відсотків їх вартості. Утримані суми можуть бути використані Замовником для повної/часткової компенсації його витрат/збитків через невиконання Підрядником умов Договору, а також для повної/часткової компенсації штрафних санкцій/пені, нарахованих Підряднику та/або виплат згідно п.3.12 Договору. Залишок утриманих сум повертається Підряднику із урахуванням положень, визначених у п.3.3.2 Договору. Замовник протягом 45 календарних днів, але не раніше ніж через 35 календарних днів з моменту прийняття проміжних актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та/або довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника суму вартості прийнятих Робіт (за виключенням 10 (десяти) відсотків вартості прийнятих робіт) Пiсляоплата 45 Календарні 90
Виконання робіт Остаточний розрахунок (повернення залишку коштів, утриманих із вартості прийнятих робіт відповідно до положень п.3.3.1 Договору) проводиться Замовником протягом 45 календарних днів, але не раніше ніж через 35 календарних днів, з моменту виконання умов п.4.16 Договору (з урахуванням п.4.14, та, за необхідності, п.п.4.12.3 Договору) Пiсляоплата 45 Календарні 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 14:40
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 14:40
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 14:40
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 14:40
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 14:40
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 14:40
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 14:40
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 14:40
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 14:40
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 14:40
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 14:40
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 14:40
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 14:40
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 14:40
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 14:40
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 14:40
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 14:40
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 14:40
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 14:40
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 14:40
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 14:40
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 14:40
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 14:40
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 14:40

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Банківська гарантія (оригінал електронної банківської гарантії, що оформлена в електронному вигляді з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис). Тендерне забезпечення повинно відповідати вимогам, що викладені в Додатку VI до тендерної документації, зі строком дії не менше 120 днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій.

Сума забезпечення: 1319700 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем торгів у виді банківської гарантії виконання зобов’язання у розмірі 5 % від загальної суми вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно відповідати вимогам, що викладені в Додатку VII до тендерної документації.
13 травня 2024 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2024 10:16
ПЕРЕЛІК ЗМІН_1.docx
13 травня 2024 10:16
ТОМ_9_Специфікації обладнання, виробів та матеріалів (оновлено).pdf
13 травня 2024 10:16
тд_24_РО_050_Продовження_І_Додатку_І_ до тендерної документації_зм-1.pdf
13 травня 2024 10:16
тд_24_РО_050_додаток_2_перелік інформації_зм-1.docx
13 травня 2024 10:16
тд_24_РО_050_додаток_1_технічні вимоги_зм-1.docx
13 травня 2024 10:16
тд_24_РО_050_зм_1.docx
17 квітня 2024 14:40
тд_24_РО_050_додаток_6_вимоги_до_забезпечення_тендерної_пропозиції.docx
17 квітня 2024 14:40
ТОМ_2_Загальна пояснювальна записка.pdf
17 квітня 2024 14:40
ТОМ_3_Основні креслення проекту.pdf
17 квітня 2024 14:40
нульовий кошторис.ims
17 квітня 2024 14:40
тд_24_РО_050_додаток_5-а_опитувальник_юридичної_особи.xls
17 квітня 2024 14:40
тд_24_РО_050_додаток_3_вимоги до переможця.docx
17 квітня 2024 14:40
тд_24_РО_050_додаток_7_вимоги_до_забезпечення_виконання_договору.docx
17 квітня 2024 14:40
тд_24_РО_050_додаток_1-а_гарантійний лист.docx
17 квітня 2024 14:40
Довідкова_інформація.docx
17 квітня 2024 14:40
тд_24_РО_050_додаток_4_проект договору.docx
17 квітня 2024 14:40
тд_24_РО_050_додаток_5-б_опитувальник_фізичної_особи.xls
17 квітня 2024 14:40
ТОМ_4_Проект організації будівництва.pdf
13 травня 2024 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2024 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2024 10:16
ПЕРЕЛІК ЗМІН_1.docx
13 травня 2024 10:16
ТОМ_9_Специфікації обладнання, виробів та матеріалів (оновлено).pdf
17 квітня 2024 14:40
ТОМ_9_Специфікації обладнання, виробів та матеріалів.pdf
13 травня 2024 10:16
тд_24_РО_050_Продовження_І_Додатку_І_ до тендерної документації_зм-1.pdf
17 квітня 2024 14:40
тд_24_РО_050_Продовження_І_Додатку_І_ до тендерної документації.pdf
13 травня 2024 10:16
тд_24_РО_050_додаток_2_перелік інформації_зм-1.docx
17 квітня 2024 14:40
тд_24_РО_050_додаток_2_перелік інформації_.docx
13 травня 2024 10:16
тд_24_РО_050_додаток_1_технічні вимоги_зм-1.docx
17 квітня 2024 14:40
тд_24_РО_050_додаток_1_технічні вимоги.docx
13 травня 2024 10:16
тд_24_РО_050_зм_1.docx
17 квітня 2024 14:40
тд_24_РО_050.docx
17 квітня 2024 14:40
тд_24_РО_050_додаток_6_вимоги_до_забезпечення_тендерної_пропозиції.docx
17 квітня 2024 14:40
ТОМ_2_Загальна пояснювальна записка.pdf
17 квітня 2024 14:40
ТОМ_3_Основні креслення проекту.pdf
17 квітня 2024 14:40
нульовий кошторис.ims
17 квітня 2024 14:40
тд_24_РО_050_додаток_5-а_опитувальник_юридичної_особи.xls
17 квітня 2024 14:40
тд_24_РО_050_додаток_3_вимоги до переможця.docx
17 квітня 2024 14:40
тд_24_РО_050_додаток_7_вимоги_до_забезпечення_виконання_договору.docx
17 квітня 2024 14:40
тд_24_РО_050_додаток_1-а_гарантійний лист.docx
17 квітня 2024 14:40
Довідкова_інформація.docx
17 квітня 2024 14:40
тд_24_РО_050_додаток_4_проект договору.docx
17 квітня 2024 14:40
тд_24_РО_050_додаток_5-б_опитувальник_фізичної_особи.xls
17 квітня 2024 14:40
ТОМ_4_Проект організації будівництва.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічної частини
Дата подання: 23 квітня 2024 12:10
Дата відповіді: 25 квітня 2024 17:09
Доброго дня. У складі тендерної документації, Замовником надано документацію з опитувальними листами на обладнання тд_24_РО_050_Продовження_І_Додатку_І_ до тендерної документації.pdf Так вимогами до обладнання передбачено розділ "ВИМОГИ ЩОДО ПРОТИКОРОЗІЙНОГО ЗАХИСТУ" який містить вимоги до захисту поверхонь від корозії, який має відповідати "ДСТУ ISO 12944-5/C4.06-EP/PUR (номінальна товщина сухої плівки – 240 мкм, загальна кількість шарів – 2..3, термін служби – від 15 до 25 років). Звертаємо увагу Замовника на те, що заводські вироби (як то лічильники, давачі тиску та температури, запірна арматура тощо) виготовляються в умовах заводів виробників та як правило покриваються в заводських умовах порошковою фарбою з термообробкою, з меншою товщиною фінішного покриття. Дана вимога, щодо відповідності до ДСТУ ISO 12944-5/C4.06-EP/PUR розповсюджується на "Фарби та лаки. Захист від корозії сталевих конструкцій захисними лакофарбовими системами.", і як правило поширюється на елементи, що фарбуються на місці виконання робіт (захист нових трубопроводів, опор тощо). Просимо Замовника в опитувальних листах на обладнання включити пункт, що вимоги щодо лакофарбового покриття та підготовки поверхні не розповсюджуються на обладнання, засоби вимірювальної техніки та вироби, що поставляються виробником з заводським покриттям, виконаним за технологією заводу-виробника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Відповідно до опитувальних листів на обладнання, які було розміщено в складі тендерної документації (тд_24_РО_050_Продовження_І_Додатку_І_ до тендерної документації.pdf) у вимогах до лічильників та давачів тиску не передбачено вимоги до захисту поверхонь від корозії, який має відповідати ДСТУ ISO 12944-5/C4.06-EP/PUR. В той же час, вимога щодо застосування захисту від атмосферної корозії зовнішньої поверхні системою захисного лакофарбового покриття відповідно до ДСТУ ISO 12944-5/C4.06-EP/PUR (номінальна товщина сухої плівки – 240 мкм, загальна кількість шарів – 2..3, термін служби – від 15 до 25 років) передбачена проектом для наземної частини трубопроводів та до запірної арматури, яка виготовлюється на заводах-виробниках - по вимогах замовника, у т.ч. по вимогах для протикорозійного захисту.
Уточнення вимог
Дата подання: 26 квітня 2024 16:38
Дата відповіді: 29 квітня 2024 17:09
В опитувальному листі на вузол технологічного обліку 01-01-23.100-П-ТХ. ОЛ9, який є Продовженням до Додатку І до тендерної документації, зазначено, що Температура повітря найхолоднішої п'ятиденки, забезпеченістю 0,98, 0 °С – мінус 22 (Розділ 2 Кліматичні умови). У той же час в даному документі зазначені вимоги: - до кліматичного виконання - Для помірного клімату із температурою від мінус 30 °С до плюс 30 °С (Розділ 2 Кліматичні умови) - Мінімальна розрахункова температура, °С – мінус 40 (розділ 3.4.1 Вимоги до лічильника). З урахуванням значень температури повітря найхолоднішої п'ятиденки та використання термозахисної шафи для лічильника та перетворювачів тиску та температури, мінімальна температура експлуатації лічильника газу не буде нижче мінус 25 °С. У зв’язку з цим просимо внесення зміни у значення мінімальної температури на мінус 25 °С у: - Розділ 2 Кліматичні умови, пункт кліматичне виконання; - розділ 3.4.1 Вимоги до лічильника, пункт Мінімальна розрахункова температура.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Вимога: «Для помірного клімату із температурою від мінус 30 °С до плюс 30 °С (Розділ 2 Кліматичні умови)» стосується вузла технологічного обліку в цілому, а не окремих його складових. Таким чином термозахисна шафа для лічильника та перетворювачів тиску та температури повинна забезпечувати надійну експлуатацію обладнання у температурному діапазоні (від мінус 30 °С до плюс 30 °С).
Щодо вибухозахисту
Дата подання: 26 квітня 2024 16:39
Дата відповіді: 29 квітня 2024 17:11
В опитувальному листі на вузол технологічного обліку 01-01-23.100-П-ТХ. ОЛ9, який є Продовженням до Додатку І до тендерної документації, зазначено, що робоче середовище відноситься до категорії вибухонебезпечної суміші ІІА (розділ 3.2.3 Категорія та група вибухонебезпечної суміші). У той же час в даному документі зазначені вимоги до маркування вибухозахисту II 1/2G Еех de іЬ (іа) ІІС Т4, у якому зазначається категорія суміші ІІС (розділ 3.4.2 Вимоги до блоку електроніки). Просимо внести зміни категорії суміші у маркуванні вибухозахисту на ІІА у відповідності до типу робочого середовища.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
До опитувального листа на вузол технологічного обліку 01-01-23.100-П-ТХ. ОЛ9 будуть внесені відповідні зміни та оприлюднені в електронній системі закупівель в установлені Особливостями строки.
Роз’яснення стосовно можливості пропозиції лічильників газу
Дата подання: 26 квітня 2024 16:40
Дата відповіді: 29 квітня 2024 17:14
В опитувальному листі на вузол технологічного обліку 01-01-23.100-П-ТХ. ОЛ9, який є Продовженням до Додатку І до тендерної документації, зазначено, що вузол технологічного обліку повинен мати електронний коректор, який встановлюється окремо. В даний час існують лічильники газу з вбудованими пристроями перетворення об’єму, які мають аналогічні характеристики і можуть вимірювати об’єм і об’ємну витрату у робочих і стандартних умовах. Просимо дати роз’яснення стосовно можливості пропозиції лічильників газу з вбудованими пристроями перетворення об’єму.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Проєктом «Реконструкція установки відключаючих пристроїв №2 Богородчанського підземного сховища газу» передбачено встановлення окремих автоматичних обчислювачів ДАНИФЛОУ, ФЛОУТЕК (ВР2) або еквівалент. Таким чином використання коректорів в складі лічильника вимагатиме суттєвих змін до проєктної документації, яка розроблена відповідно до чинного законодавства, норм, правил і стандартів, пройшла державну та відомчу експертизи та затверджена в установленому порядку.
Стосовно масової витрати
Дата подання: 26 квітня 2024 16:41
Дата відповіді: 29 квітня 2024 17:15
В опитувальному листі на вузол технологічного обліку 01-01-23.100-П-ТХ. ОЛ9, який є Продовженням до Додатку І до тендерної документації, зазначено перелік величин, що вимірюються - Витрата та об'єм при робочих умовах, масова витрата, маса, швидкість газу, швидкість звуку (розділ 3.4.3 Вимоги до параметрів вимірювання та корекції). Відповідно до нормативних документів облік природного газу проводиться за об’ємами, що приведені до стандартних умов. У зв’язку з цим просимо змінити у переліку величин, що вимірюються масову витрату та масу на на об’ємну витрату та об’єм, що приведені до стандартних умов.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
До опитувального листа на вузол технологічного обліку 01-01-23.100-П-ТХ. ОЛ9 будуть внесені відповідні зміни та оприлюднені в електроній системі закупівель в установлені Особливостями строки.
Стосовно альтернативних типів кабельних вводів електронного блоку
Дата подання: 26 квітня 2024 16:43
Дата відповіді: 29 квітня 2024 17:16
В опитувальному листі на вузол технологічного обліку 01-01-23.100-П-ТХ. ОЛ9, який є Продовженням до Додатку І до тендерної документації, зазначена вимога до кабельних вводів електронного блоку 1/2’ NPT (розділ 3.4.2 Вимоги до блоку електроніки). Кабельні вводи є частиною електронного блоку приладу і вид нарізі кабельних вводів є конструктивною особливістю, яка не впливає на відповідність вимогам нормативних документів, а також на технічні характеристики та працездатність лічильника. У зв’язку з цим просимо прибрати вимогу стосовно типу нарізі кабельних вводів електронного блоку або зазначити альтернативні типи нарізі кабельних вводів електронного блоку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. До опитувального листа на вузол технологічного обліку 01-01-23.100-П-ТХ. ОЛ9 будуть внесені відповідні зміни та оприлюднені в електроній системі закупівель в установлені Особливостями строки.
Стосовно сроку дії забезпечення
Дата подання: 30 квітня 2024 13:32
Дата відповіді: 30 квітня 2024 17:25
Доброго дня. В тендерній документації не вказано строк дії Забезпечення виконання договору про закупівлю. Просимо Вас вказати цей термін у тендерній документації
Відповідь: Доброго дня.
Згідно Розділу 5. " Банківська гарантія повинна містити:" Додатку VІІ «Вимоги до банківських гарантій як забезпечення виконання зобов'язань за договорами закупівлі що надаються на користь юридичних осіб Групи Нафтогаз» до тендерної документації, строк дії банківської гарантії як забезпечення виконання зобов'язань за договором закупівлі повинен бути не менше ніж строк дії договору про закупівлю та додатково не менше одного місяця.
СППК
Дата подання: 01 травня 2024 16:14
Дата відповіді: 03 травня 2024 14:52
Згідно вимог опитувального листа на клапани запобіжні фланцеві DN100/150, PN150 № 01-01-23.100-П-ТХ.ОЛ6 передбачено комплектацію клапанів засобами обігріву (Електричний, термочохол) та засобами зниження шуму. Просимо вилучити дані опції з опитувального листа у зв'язку з відсутністю технологічної необхідності, або надати відповідну аргументацію. Можливий короткочасний дросель-ефект не спричинить гідратоутворення та не вплине на роботоздатність запобіжних клапанів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Проєктну документацію розроблено проєктною організацією відповідно до чинних законодавчих і нормативно-правових актів та нормативних документів, отримано позитивний експертний звіт та затверджено в установленому порядку.
Замовником встановлено вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі відповідно до умов Додатку І до тендерної документації. Учаснику торгів у складі своєї пропозиції необхідно запропонувати клапани запобіжні фланцеві, що відповідають вимогам опитувального листа.
Кульові крани
Дата подання: 01 травня 2024 17:12
Дата відповіді: 03 травня 2024 14:53
Згідно вимог опитувальних листів на кульові крани з ручним управлінням 01-01-23.100-П-ТХ.ОЛ1, 01-01-23.100-П-ТХ.ОЛ2 передбачено комплектацію кульових кранів сигналізаторами кінцевого положення та індикаторами роботи приводу (блінкером). Зазначені вимоги дискримінують вітчизняних виробників запірної арматури (оскільки вони не комплектують кульові крани з ручним управлінням згаданими засобами), відповідно це є ненайкраще рішення в умовах війни. Просимо вилучити згадані опції з опитувальних листів. Крім того при вказуванні маркування фланців та матеріалу їх виготовлення просимо зазначити - або аналог
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Проєктну документацію розроблено проєктною організацією відповідно до чинних законодавчих і нормативно-правових актів та нормативних документів, отримано позитивний експертний звіт та затверджено в установленому порядку.
Замовником встановлено вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі відповідно до умов Додатку І до тендерної документації. Учаснику торгів у складі своєї пропозиції необхідно запропонувати кульові крани, що відповідають вимогам опитувальних листів.
Згідно приміток розділу 2 «Відомість обсягів робіт, обладнання та матеріалів» Додатку I до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ зазначено:
«Примітки.
1) У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент».

2) Інформація щодо технічних вимог та якісних характеристик, найменувань товарів (обладнання, матеріалів, тощо), уточнюється у разі застосування Підрядником товарів (обладнання, матеріалів, тощо), що є еквівалентом до тих, вимоги до характеристик яких зазначені у даному додатку до тендерної документації та інформацію/документи про застосування яких надано в складі документів Переможця торгів.»

Також Додатком ІІІ до тендерної документації ВИМОГИ ДО ДОКУМЕНТІВ, ЩО НАДАЮТЬСЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ* ТОРГІВ, ПОРЯДКУ І СТРОКІВ ЇХ НАДАННЯ п.4 встановлено:

«У разі застосування товарів, що є еквівалентом до тих, вимоги до характеристик яких зазначені у Додатку І «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації та Продовжені І Додатку І до тендерної документації, Переможець повинен надати:
- документальне підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого ним товарів тим, які передбачені тендерною документацією закупівлі, а саме порівняльну таблицю із зазначенням найменування товару ТА запропонованого еквіваленту, а також скановану копію паспорту/-ів заводу-виробника з переліком технічних характеристик та/або сертифікату/-ів якості, та/або іншу технічну документацію, в якій зазначена технічна характеристика еквівалентного товару, тощо.
Примітки:
- у разі застосування еквівалентного товару, такий товар за всіма технічними характеристиками має бути ідентичним або з кращими технічними характеристиками ніж визначені вимогами Замовника.»

Проектом ДОГОВОРУ БУДІВЕЛЬНОГО ПІДРЯДУ Додаток IV до тендерної документації передбачено:
« п. 4.3. У випадку, якщо Підрядник у складі Робіт використовує устаткування, відмінне від зазначеного у проектній документації, то Підрядник, з дотриманням вимог чинного законодавства та нормативних документів, повинен забезпечити внесення змін до проектної документації, про строки виконання яких повідомляє Замовника.
Внесення змін до проектної документації можливе виключно за письмового погодження Замовника. Витрати на внесення змін до проектної документації за цим Договором покладаються на Підрядника і не підлягають включенню до Договірної ціни та/або компенсації Замовником.»

Регулюючий клапан Ду100 з електроприводом
Дата подання: 03 травня 2024 18:12
Дата відповіді: 06 травня 2024 17:28
Згідно специфікації матеріалів передбачено комплектацію об'єкту регулюючими клапанами DN100, PN15,0 МПа з електроприводом в кількості 32 шт. згідно ОЛ#5. В самому опитувальному листі вказаний інший тип запірної арматури: кран-регулятор. Кран і клапан це різні типи арматури. Разом з тим в попередніх відповідях на запитання Замовник відмовляється вносити зміни в опитуванні листи, та акцентує на необхідність дотримання вимог що в них встановлені. Отже ОЛ#5 не встановлює вимогу регулювання тиску газу, а лише Автоматичне регулювання витрати газу по кожній свердловині та як запірний орган. В той час як в ПЗ вказано про необхідність регулювання і витрати і тиску. Просимо внести ясність в дане питання. Крім того просимо пояснити необхідність опції: Привід крана-регулятора повинен забезпечувати точність положення регулюючого елемента з відхиленням менше 0,5%, в той час коли похибка вузла обліку 3%
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Ваше питання опрацьовується. У разі необхідності до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни та оприлюднені в установленому порядку у електронній системі закупівель.

Вузли технологічного обліку
Дата подання: 03 травня 2024 18:53
Дата відповіді: 06 травня 2024 16:31
В 2006 році НАК «Нафтогаз України» організувала і провела в ДК «Укртрансгаз» технічну нараду під керівництвом директора із питань науки та технічного прогресу ДК «Укртрансгаз» Клюка Б. О. із залученням провідних технічних спеціалістів підприємств України із підземного зберігання газу, на якій були сформульовані технічні вимоги до витратомірів для контролю за режимами роботи свердловин. Серед основних вимог до витратомірів для контролю роботи свердловин були висунуті наступні: - висока експлуатаційна надійність в умовах частої появи в потоці механічних домішок, піску, рідини та можливості утворення гідратів та обмерзання шлейфів в зимовий період при відборі газу зі сховищ; - прості, швидкі та дешеві способи відновлення роботи витратомірів після можливих обмерзань шлейфів, заповнення їх рідиною, виносами піску; - низька вартість обслуговування з урахуванням великої кількості контрольованих ниток; - висока достовірність (але, не точність) показів і реагування на зміни режиму роботи свердловини в перелічених вище умовах вимірювання; - наявність у складі витратоміра пристрою зведення витрати та об’єму до стандартних умов, архіву з результатами обліку з інформацією в обсягах аналогічних обсягам архівної інформації комерційних обчислювачів та можливість їх зчитування безпосередньо з приладу у випадках, коли не працює автоматизована система. Більшість представників підприємств в ході їх доповідей на нараді висвітлювали, що основним і кращим технічним рішенням з проведення вимірювань на шлейфах свердловин родовищ і підземних сховищ газу під час його видобутку і відбору із сховищ є застосування методу змінного перепаду тиску із спеціальними пристроями створення перепаду тиску, що забезпечують малі втрати тиску та не накопичують рідину у трубопроводі перед собою. До абсолютно аналогічних висновків можна прийти, якщо ознайомитись з сучасним досвідом вимірювання потоків в шлейфах свердловин у світі та з багатьма публікаціями про такі вимірювання. На теперішній час вітчизняними виробниками розроблені і поставлені у виробництво засоби вимірювань витрати і об’єму газу, які відповідають зазначеним вимогам, пройшли інтенсивні та тривалі дослідно-промислові випробування в ДК «Укртрансгаз» та АТ «Укргазвидобування» при вимірюванні потоків газу на шлейфах газовидобувних свердловин і свердловин ПСГ з позитивними відгуками, успішно експлуатуються на свердловинах приватних газовидобувних підприємств. АТ «Укргазвидобування» з квітня по жовтень 2019 року провело промислово-дослідну експлуатацію трьох засобів вимірювання витрати безпосередньо на шлейфах свердловин УКПГ Вишнівського ГКР. На випробування були представлені ультразвуковий лічильник, витратомір змінного перепаду тиску з трубою Вентурі та витратомір-лічильник газу з осереднюючою напірною трубкою. В ході випробувань проводились порівняння показів трьох витратомірів із показами вузла обліку газу після дослідного сепаратора. За результатами випробувань найкращі результати щодо достовірності показів, надійності та функціональності продемонстрував витратомір-лічильник газу з осереднюючою напірною трубкою. Щодо ультразвукового лічильника, то в доповіді представника АТ «Укргазвидобування» про результати випробувань на семінар-нараді в м. Харків в 2109 року було повідомлено, що після кожної зміни режиму роботу. свердловини (її зупинки і подальшого пуску) ультразвуковий лічильник потребував перекалібрування внаслідок суттєвої зміни показів на декілька десятків відсотків. Результати випробувань ультразвукового витратоміра на УКПГ Вишнівського ГКР є очікуваними, тому що ультразвуковий метод вимірювання призначений для високоточних метрологічних вимірювань однорідного за фазовим станом середовища з відсутністю змін у швидкості розповсюдження ехо-сигналів, зумовлених фазовими перетвореннями в потоці, наприклад, на комерційних вузлах обліку товарного підготовленого природного газу на пунктах його передавання. Більшу ж частину часу при експлуатації свердловин родовищ і підземних сховищ під час відбору потік у трубопроводі має більш ніж одну фазу і розподілення фаз у потоці є постійно змінним. Із такими самими висновками щодо застосування ультразвукового методу вимірювання витрати можна ознайомитись у звіті Американської Газової Ассоціації «AGA Report No. 9 - Measurement of Gas by Multipath Ultrasonic Meters» (Звіт № 9 – Вимірювання кількості газу багатопроменевими ультразвуковими витратомірами) та у монографіях Європейської групи з газових досліджень GERG. Зазначимо, що правильне і припустиме обрання методу вимірювань витрати в залежності від умов вимірювань є одним із основних завдань проектувальника при прийняті проектних рішень та має базуватися на численних даних світового досвіду щодо вимірювань на шлейфах свердловин. Так, наприклад, утворення гідратів у трубопроводі в зимовий період і його обмерзання в місті встановлення витратоміра у більшості випадків призводить до виходу з ладу перетворювачів ультразвукових витратомірів з необхідністю їх подальшого ремонту на підприємствах-виробниках із заміною перетворювачів, вартість такого ремонту ненабагато нижча ніж вартість нового витратоміра. Витратоміри змінного перепаду тиску в таких випадках практично відразу готові для подальшої роботи після розгідрачування трубопроводу, наприклад, відпарюванням. У зв’язку з зазначеним пропонуємо: - прибрати з технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі вимоги до застосування саме ультразвукових лічильників на вузлах технологічного посвердловинного обліку та дозволити учасникам пропонувати інше обладнання для технічного вирішення задачі такого обліку; - для усунення дискримінаційних вимог, які не дають можливості Учасникам запропонувати більш досконалі і ефективніші технічні рішення, технічні та якісні характеристики (діапазони вимірювань, застосовані способи захисту від корозії, типи фланцевих з’єднань, конструктивні особливості щодо окремого чи вбудованого коректора, тощо) конкретних ультразвукових витратомірів, передбачених проектною документацією, замінити в тендерній документації на реальні режими експлуатації свердловин, на яких передбачається організація обліку, і вимогами до самих вимірювань; - в разі пропозицій Учасниками інших ніж в проектній документації рішень передбачити тендерною документацією необхідність внесення відповідних змін в проектну документацію з проведенням погоджень та експертиз Переможцем; - для унеможливлення створення нової системи посвердловинного обліку, яка виявиться непрацездатною, як, наприклад, масова закупівля термоанемометричних витратомірів на початку 2000х років, в якості технічного критерію можливості застосування засобів вимірювальної техніки для посвердловинного обліку приймати дані промислово-дослідних випробувань та експлуатації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) «тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель».
Тендерна документація складена на підставі порядку проектної документації по об’єкту у відповідності до вимог статті 22 Закону та пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Кабінету міністрів України 12.10.2022 №1178 (зі змінами).
Проектна документація по об’єкту розроблена на підставі затвердженого Замовником Завдання на проектування відповідно до чинного законодавства та нормативних документів України і затверджена в установленому порядку.
У Завданні на проектування Реконструкції установки відключаючих пристроїв №2 Богородчанського підземного сховища газу (далі – ПСГ) Замовником передбачене облаштування системи технологічного виміру витрати газу по кожній свердловині із застосуванням приладів, що забезпечують облік газу в прямому і зворотному напрямках на шлейфах експлуатаційних свердловин ПСГ в умовах наявності у природному газу води, а також, в тому числі, виключення звуження діаметрів трубопроводів та унеможливлення накопичення рідкої фази у витратомірах в разі застосування витратомірів змінного перепаду тиску. На стадії проектування Замовником не висувалася вимога щодо застосування саме ультразвукових лічильників. Проектувальником за даними Завдання на проектування визначений вузол технологічного обліку газу на базі ультразвукових лічильників, як такий, що задовольняє усі вимоги Замовника та відповідає реальним режимам та умовам експлуатації. Застосовані в проектній документації сучасні ультразвукові лічильники призначені для використання в складних умовах експлуатації ПСГ та наявності в природному газі води, механічних домішок і компресорної оливи, мають спеціальний дизайн та комплектне програмне забезпечення з отриманням в режимі реального часу даних самодіагностики та стану забруднення ультразвукових перетворювачів. Відповідно до прийнятих проектних рішень проектувальником розроблений та погоджений з Замовником опитувальний лист на вузол технологічного обліку газу.
Технічні вимоги та обсяги Робіт, наведені у тендерній документації, відповідають затвердженим проектним рішенням, розробленим для забезпечення надійної та якісної експлуатації об’єкта на підставі затвердженого Замовником Завдання на проектування, із врахуванням положень підпункту 4) частини 1 статті 5 та положень частини 4 статті 23 Закону.
Аналогічний досвід
Дата подання: 04 травня 2024 15:12
Дата відповіді: 07 травня 2024 14:47
Згідно законодавства про державні закупівлі, а також нещодавнього рішення Антимонопольного комітету України, забороняється надання Учасником тендеру підтвердження виконання аналогічного договору, якщо цей договір виконаний частково (не в повному обсязі). Вимагаємо внести відповідні зміни в розділ кваліфікаційні критерії. У пункт 2.1.1. додати слово "виконаного": Сканована/-і копія/-ї аналогічного/-их* за предметом закупівлі ВИКОНАНОГО договору/-ів**. У пункті 2.1.2. вилучити слово "частково", а також, згідно загально прийнятої практики, передбачити можливість надання Учасником або сканованих копій актів виконаних робіт (послуг), або відгуків
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) «тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель». Принципи проведення закупівель визначає стаття 5 Закону; це, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерна документація складена у відповідності до вимог статті 22 Закону та пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Кабінету міністрів України 12.10.2022 №1178 (зі змінами, далі - Особливості).
Підтвердження Учасником досвіду виконання робіт, аналогічних предмету закупівлі, відноситься до кваліфікаційних критеріїв закупівлі.
Згідно з п.28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону № 922, з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Закон визначає перелік і порядок застосування таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема в Законі відсутні описи чи вимоги тощо щодо документів, які мають підтверджувати відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, тому Замовник визначає їх самостійно. Кваліфікаційні критерії даної закупівлі та способи їх підтвердження викладені у пункті 2 Додатку ІІ до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (У ВИГЛЯДІ», ФАЙЛІВ), ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ» (див. файл «тд_24_РО_050_додаток_2_перелік інформації_.docx»).
Відповідно до чинного законодавства та нормативних документів України, АМКУ розглядає скарги, що стосуються конкретних закупівель, і виносить рішення стосовно умов цих закупівель та/або дій Замовника виходячи з обставин, що оскаржуються.
Щодо комплектації кранів
Дата подання: 15 травня 2024 14:42
Дата відповіді: 17 травня 2024 15:15
Доброго дня, шановний Замовнику! Згідно вимог розділу 3.3 «Вимоги до арматури» опитувальних листів 01-01-23.100-П-ТХ.ОЛ1, 01-01-23.100-П-ТХ.ОЛ2, 01-01-23.100-П-ТХ.ОЛ14, на кульових кранах з ручним приводом передбачається встановлення сигналізатора кінцевого положення та індикатора роботи приводу (блінкера). Також, обсягом поставки арматури, згідно опитувальних листів, передбачається в комплекті з краном поставка сигналізатора кінцевого положення. Просимо Вас надати роз'яснення стосовно сигналізатора кінцевого положення крану: це повинен бути наявний блок кінцевих вимикачів на кульовому крані, чи інший пристрій? Стосовно наявності індикатора роботи приводу (блінкер) - дана опція передбачається як функція керування тільки на кульових кранах, обладнаних електричним приводом. Реалізація даної опції виробниками кульових кранів з ручним приводом (як вітчизняними так і закордонними) не передбачається конструктивно. Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та виключити вимогу щодо комплектації кранів індикаторами роботи приводу (блінкерами) з опитувальних листів 01-01-23.100-П-ТХ.ОЛ1, 01-01-23.100-П-ТХ.ОЛ2, 01-01-23.100-П-ТХ.ОЛ14.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Проєктною документацією «Реконструкція установки відключаючих пристроїв №2 Богородчанського підземного сховища газу» передбачене застосування запірної арматури з ручним приводом. У опитувальних листах «01-01-23.100-П-ТХ.ОЛ1», «01-01-23.100-П-ТХ.ОЛ2» та «01-01-23.100-П-ТХ.ОЛ14» встановлені вимоги до арматури, у т.ч. арматура з ручним приводом повинна бути забезпечена сигналізатором кінцевого положення, механічним вказівником положення та індикатором роботи приводу (блінкером). Сигналізатор кінцевого положення – сигналізує про положення запірного органу (відкрито/закрито). Механічний вказівник положення - візуалізує положення запірного органу у в діапазонах відкрито-закрито (закрито-відкрито). Індикатор роботи приводу (блінкер) - електромеханічний пристрій для контролю роботи арматури, призначення якого є контроль положення запірного органу та зворотній зв’язок із системою автоматичного керування.
Виробниками нафто-газового обладнання виробляються пристрої якими конструктивно оснащуються редуктори (ручний привід, як складова частина крана) і у своєму функціональному призначенні містять функції сигналізатора кінцевого положення, механічного вказівника положення та індикатора роботи приводу (блінкера). Учаснику торгів у складі своєї пропозиції необхідно запропонувати крани кульові, що відповідають вимогам опитувальних листів.
Щодо стандартів
Дата подання: 16 травня 2024 13:50
Дата відповіді: 17 травня 2024 15:19
Добрий день! Згідно розділу 3.3 «Вимоги до арматури» опитувального листа 01-01-23.100-П-ТХ.ОЛ5 для крана регулятора фланцевого DN100 PN150 вимагається «Виготовлення відповідно до ISO14313 або АРІ 6D». Згідно діючих ISO 14313:2007 «Промисловість нафтова та газова. Системи трубопровідного транспорту. Арматура трубопровідна» та «Технічні умови для трубопровідної арматури сегмента ANSI/API СПЕЦИФІКАЦІЇ 6D» вимоги даних стандартів розповсюджуються на запірну арматуру, а саме: Засувки, Змащувані та незмащувані циліндричні/конічні крани, Кульові крани, Зворотні клапани. В зв’язку з тим, що регулюючі клапани не підпадають під дію вище зазначених стандартів, просимо Вас внести зміни в опитувальний лист 01-01-23.100-П-ТХ.ОЛ5, або видалити дану вимогу з опитувального листа.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Тендерна документація складена на підставі порядку проектної документації по об’єкту у відповідності до вимог статті 22 Закону та пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Кабінету міністрів України 12.10.2022 №1178 (зі змінами).
Технічні вимоги та обсяги робіт, наведені у тендерній документації, відповідають затвердженим проектним рішенням, розробленим для забезпечення надійної та якісної експлуатації об’єкта на підставі затвердженого Замовником Завдання на проектування, відповідно до чинного законодавства та нормативних документів України і затверджена в установленому порядку.
Замовником у в опитувальному листі «01-01-23.100-П-ТХ.ОЛ5» встановлені вимоги до трубопровідної арматури «кран-регулятор фланцевий», тип запірно-регулюючий. Учаснику торгів у складі своєї пропозиції необхідно запропонувати обладнання, що відповідає вимогам опитувального листа.
Щодо класу герметичності
Дата подання: 16 травня 2024 13:59
Дата відповіді: 17 травня 2024 15:20
Доброго дня, Шановний Замовнику. Згідно розділу 3.3 «Вимоги до арматури» опитувального листа 01-01-23.100-П-ТХ.ОЛ5 для крана регулятора фланцевого DN100 PN150 вимагається «Герметичність затвору згідно ДСТУ ISO 5208» - «Клас А». Згідно діючого ДСТУ ISO 5208:2008 «АРМАТУРА ТРУБОПРОВІДНА ПРОМИСЛОВА. Випробовування під тиском», класифікація герметичності затворів поділяється на наступні класи: клас А, В, С, D, в залежності від номінального діаметра. При цьому, розповсюджується дана класифікація на наступні типи арматури: Засуви, сферичні крани, конічні або циліндричні крани, прохідна арматура, затвори, мембранна арматура, зворотна арматура. Запірно – регулююча арматура, яка пропонується нашою компанією, закордонного виробництва, клас герметичності затворів якої визначають відповідно до ANSI/FCI 70-2-1991 та IEC 60534-4. Згідно з ANSI/FCI 70-2-1991 та IEC 60534-4, клас герметичності затвора визначається в залежності від умовної пропускної здатності Kv, перепаду тиску на арматурі і абсолютному тиску до арматури, та поділяють на наступні класи герметичності: клас І, ІІ, ІІІ, IV, V. Просимо Вас надати посилання на нормативний документ, згідно якого вимагається Клас герметичності – А для запірно – регулюючої арматури, та внести зміни до опитувального листа 01-01-23.100-П-ТХ.ОЛ5, щодо можливості запропонування запірно-регулюючих клапанів з «класом герметичності А згідно ДСТУ ISO 5208» та/або «класом герметичності IV згідно ANSI/FCI 70-2»/IEC 60534-4 та/або «класом герметичності V згідно ANSI/FCI 70-2»/IEC 60534-4.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Тендерна документація складена на підставі порядку проектної документації по об’єкту у відповідності до вимог статті 22 Закону та пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Кабінету міністрів України 12.10.2022 №1178 (зі змінами).
Технічні вимоги та обсяги Робіт, наведені у тендерній документації, відповідають затвердженим проектним рішенням, розробленим для забезпечення надійної та якісної експлуатації об’єкта на підставі затвердженого Замовником Завдання на проектування, відповідно до чинного законодавства та нормативних документів України і затверджена в установленому порядку.
В опитувальному листі «01-01-23.100-П-ТХ.ОЛ5» із врахуванням функціонального призначення арматури та вимог до її надійної і безаварійної роботи встановлено вимогу щодо герметичності затвору згідно ДСТУ ISO 5208. Зазначений Національний Стандарт України установлює вимоги до випробування під тиском корпусів промислової арматури та перевіряння здатності затворів і запірних пристроїв арматури зберігати герметичність. Учаснику торгів у складі своєї пропозиції необхідно запропонувати обладнання, що відповідає вимогам опитувального листа.
Розгорнути всі запитання: 15 Згорнути запитання