Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина 3078 Національної гвардії України |
Код ЄДРПОУ: | 25574423 |
Вебсайт: | http://ngu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Камінська Ірина Вячеславівна 380444624862 smarttender3078@gmail.com |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2024 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2024 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 12:42 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 12:42 |
Очікувана вартість: | 4 731 770,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 317,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 141953 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33710000-0: Парфуми, засоби гігієни та презервативи
Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Виконавця та Замовника на відповідній видатковій накладній. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2024 14:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2024 14:25 |
2. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Мило туалетне.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ТОВ «ФАБРИКА МИЛОВАРНІ ТРАДИЦІЇ» запропонувало товар власного виробництва – мило туалетне тверде ТМ «Grand Шарм», марка К, «Aroma Lime & Mint» 100г виготовлене у відповідності до ТС №1 від 17.08.2020 затвердженої командувачем НГУ (далі – ТС).
1. Згідно вимог ТС до органолептичних показників відноситься запах із наступним нормативом: «Предмет не повинен мати різкий запах та повинен виготовлятися із застосуванням запашників, які мають приємний аромат (апельсин, полуниця, банан, лайм, магнолія, макадамі, морські мінерали) з додаванням натрієвої солі жирних кислот, тропічних рослинних олій. Не повинно бути запаху продуктів розкладання органічних речовин, прогорклих жирів, рибного та інших неприємних запахів.». Ключова вимога приємний аромат, а наведені у дужках приклади запашників мають рекомендований характер. До того ж, у Протоколі випробувань № 18609 ПХ від 12.04.2024 (далі - Протокол), виданий ДП «Дніпростандартметрологія» зазначається: «Приємний, з ароматом використаної віддушки «цитрусова». …» загальноприйняте, що до цитрусових належать аромати у тому числі апельсина та лайма.
2. Згідно Переліку № 13 в готовому виробі перевіряються в тому числі маркування. В наданому Протоколі зазначено, що в склад мила входять наступні компоненти: натрію талловат, натрію пальмат, натрію пальмкернелат, вода, гліцерин, парфум, екстракт ромашки, діоксид титану, ЕДТА динатрія, кислота етидронова, кислота лимонна, дистирилбіфенил дисульфонат натрію, бутилгідроксітолуол, цитраль,цитроненол, гераніол, гексил цинамаль, лімонен, ліналоол. Натрію талловат, натрію пальмат, натрію пальмкернелат – саме таке маркування відповідає вимогам Українського законодавства (перелік інгредієнтів згідно Міжнародної номенклатури косметичних інгредієнтів (INCI)). До прикладу: натрію талловат – це продукт (результат) взаємодії гідроксида натрія (каустична сода) та відповідної жирової сировини (яловичого жиру) у виробничому процесі, іншими словами – натрійові солі жирних кислот, (проміжний компонент у виготовлені мила). Тому, документи по якості надаються на первинну сировину та матеріали з яких виготовляється.
Згідно чинного законодавства України та вимог оголошення № 277 від 17.04.2024 про проведення спрощеної закупівлі (Мило туалетне…) (далі – Оголошення) щодо якості запашника – ТОВ «ФМТ» було надано всі необхідні документи (копія сертифікату аналізу, нотаріально засвідчений переклад та пояснення), на окремі компоненти (алергени), які є невід’ємною складовою запашника окремі документи не передбачені.
Щодо Тіnopal CBS-X – це хімічне (торгове) найменування, яке згідно Міжнародної номенклатури косметичних інгредієнтів (INCI) називається Дистирилбіфенил дисульфонат натрію.
Щодо наданого сертифікату якості на бутилгідрокситолуол про те, що він не містить жодної інформації про дату виробництва, вимога пункту 2 Додатку 2 до Оголошення передбачає надання «Сертифікатів якості або сертифікатів відповідності, або висновків СЕС на всі матеріали, з яких виготовляється виріб», при цьому Оголошення не містить конкретних вимог щодо оформлення зазначених документів, також відсутні нормативно-правові акти, які б визначали оформлення і зміст сертифікату якості.
3. Протокол випробувань № 18609 ПХ від 12.04.2024, виданий ДП «Дніпростандартметрологія» містить відомості про призначення, правила застосування, умови зберігання та інше, на упаковці мила присутня вся необхідна щодо цього інформація – «Маркування – Фактичне значення показників – відомості про умови зберігання; - гарантійні зобов’язання виробника: гарантійний строк зберігання 12 місяців з дати виготовлення; - правила та умови ефективного і безпечного використання; - відомості про необхідні дії після закінчення строку придатності, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-13-000025 ● ae68b98df0ad4ee3a9be2b04cd18042a
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 13:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.05.2024 № 92
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
61 UA-2024-04-17-008071-a 17.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-15 14:33:32
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі мила туалетного (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-17-008071-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-15 16:18:09
Про надання пояснень
Пояснення та документи надаються у вкладенні
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 13:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА МИЛОВАРНІ ТРАДИЦІЇ" |
4 684 800,00
UAH з ПДВ
|
4 684 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Бабій С.П. |
4 723 230,00
UAH з ПДВ
|
4 723 230,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА МИЛОВАРНІ ТРАДИЦІЇ" #39620018 |
Переможець |
4 684 800,00
UAH з ПДВ
|
01 травня 2024 11:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 квітня 2024 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2024 12:02
|
Державний контракт №121 ВОЗ 2024.pdf | укладений |
10 травня 2024 12:01
|