Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мило туалетне
Очікувана вартість
4 731 770,00 UAH
UA-2024-04-17-008071-a 4f79b07948f24a618c8aa30886236244
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Камінська Ірина Вячеславівна

380444624862 smarttender3078@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3078 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 25574423
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Камінська Ірина Вячеславівна
380444624862
smarttender3078@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2024 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2024 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2024 00:00
Початок аукціону: 29 квітня 2024 12:42
Початок аукціону: 29 квітня 2024 12:42
Очікувана вартість: 4 731 770,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 47 317,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна банківська гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 141953 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33710000-0: Парфуми, засоби гігієни та презервативи


Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
61000 кілограм
Мило туалетне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2024
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Виконавця та Замовника на відповідній видатковій накладній. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна банківська гарантія

Сума забезпечення: 141953 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення. Разом з електронною банківською гарантією Учасники завантажують в електронну систему закупівель: - оригінал або копію документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена особою, що видала зазначений документ)

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Оригінал платіжної інструкції
Вимоги до документу: * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-04-17-008071-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Бабій С.П., Код ЄДРПОУ:2452014059
Дата подання: 01 травня 2024 15:50
Вимога на неправомірність дій Замовника закупівлі
У вкладеному файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2024 10:37
Доброго дня.
ТОВ «ФАБРИКА МИЛОВАРНІ ТРАДИЦІЇ» запропонувало товар власного виробництва – мило туалетне тверде ТМ «Grand Шарм», марка К, «Aroma Lime & Mint» 100г виготовлене у відповідності до ТС №1 від 17.08.2020 затвердженої командувачем НГУ (далі – ТС).
1. Згідно вимог ТС до органолептичних показників відноситься запах із наступним нормативом: «Предмет не повинен мати різкий запах та повинен виготовлятися із застосуванням запашників, які мають приємний аромат (апельсин, полуниця, банан, лайм, магнолія, макадамі, морські мінерали) з додаванням натрієвої солі жирних кислот, тропічних рослинних олій. Не повинно бути запаху продуктів розкладання органічних речовин, прогорклих жирів, рибного та інших неприємних запахів.». Ключова вимога приємний аромат, а наведені у дужках приклади запашників мають рекомендований характер. До того ж, у Протоколі випробувань № 18609 ПХ від 12.04.2024 (далі - Протокол), виданий ДП «Дніпростандартметрологія» зазначається: «Приємний, з ароматом використаної віддушки «цитрусова». …» загальноприйняте, що до цитрусових належать аромати у тому числі апельсина та лайма.
2. Згідно Переліку № 13 в готовому виробі перевіряються в тому числі маркування. В наданому Протоколі зазначено, що в склад мила входять наступні компоненти: натрію талловат, натрію пальмат, натрію пальмкернелат, вода, гліцерин, парфум, екстракт ромашки, діоксид титану, ЕДТА динатрія, кислота етидронова, кислота лимонна, дистирилбіфенил дисульфонат натрію, бутилгідроксітолуол, цитраль,цитроненол, гераніол, гексил цинамаль, лімонен, ліналоол. Натрію талловат, натрію пальмат, натрію пальмкернелат – саме таке маркування відповідає вимогам Українського законодавства (перелік інгредієнтів згідно Міжнародної номенклатури косметичних інгредієнтів (INCI)). До прикладу: натрію талловат – це продукт (результат) взаємодії гідроксида натрія (каустична сода) та відповідної жирової сировини (яловичого жиру) у виробничому процесі, іншими словами – натрійові солі жирних кислот, (проміжний компонент у виготовлені мила). Тому, документи по якості надаються на первинну сировину та матеріали з яких виготовляється.
Згідно чинного законодавства України та вимог оголошення № 277 від 17.04.2024 про проведення спрощеної закупівлі (Мило туалетне…) (далі – Оголошення) щодо якості запашника – ТОВ «ФМТ» було надано всі необхідні документи (копія сертифікату аналізу, нотаріально засвідчений переклад та пояснення), на окремі компоненти (алергени), які є невід’ємною складовою запашника окремі документи не передбачені.
Щодо Тіnopal CBS-X – це хімічне (торгове) найменування, яке згідно Міжнародної номенклатури косметичних інгредієнтів (INCI) називається Дистирилбіфенил дисульфонат натрію.
Щодо наданого сертифікату якості на бутилгідрокситолуол про те, що він не містить жодної інформації про дату виробництва, вимога пункту 2 Додатку 2 до Оголошення передбачає надання «Сертифікатів якості або сертифікатів відповідності, або висновків СЕС на всі матеріали, з яких виготовляється виріб», при цьому Оголошення не містить конкретних вимог щодо оформлення зазначених документів, також відсутні нормативно-правові акти, які б визначали оформлення і зміст сертифікату якості.

3. Протокол випробувань № 18609 ПХ від 12.04.2024, виданий ДП «Дніпростандартметрологія» містить відомості про призначення, правила застосування, умови зберігання та інше, на упаковці мила присутня вся необхідна щодо цього інформація – «Маркування – Фактичне значення показників – відомості про умови зберігання; - гарантійні зобов’язання виробника: гарантійний строк зберігання 12 місяців з дати виготовлення; - правила та умови ефективного і безпечного використання; - відомості про необхідні дії після закінчення строку придатності, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій».

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-13-000025 ● ae68b98df0ad4ee3a9be2b04cd18042a
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2024 13:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.05.2024 № 92

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
61 UA-2024-04-17-008071-a 17.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-15 14:33:32

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі мила туалетного (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-17-008071-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-15 16:18:09

Про надання пояснень

Пояснення та документи надаються у вкладенні

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ФАБРИКА МИЛОВАРНІ ТРАДИЦІЇ" 4 684 800,00
UAH з ПДВ
4 684 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП Бабій С.П. 4 723 230,00
UAH з ПДВ
4 723 230,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 травня 2024 16:14
Електронний підпис
07 травня 2024 15:16
Електронний підпис
07 травня 2024 15:09
Витяг ТОВ ФМТ
07 травня 2024 14:42
Платіжна інструкція
07 травня 2024 14:42
Довідка банкрутство
07 травня 2024 14:42
Довідка корупція
07 травня 2024 14:41
Витяг ТОВ ФМТ
30 квітня 2024 11:16
Електронний підпис
26 квітня 2024 20:34
Електронний підпис
26 квітня 2024 20:24
Garantiya 1204.pdf.p7s.p7s
26 квітня 2024 20:24
Garantiya 1204.pdf
26 квітня 2024 20:24
Гарантія 1204.zip
26 квітня 2024 20:24
д.2.2. гофротара.pdf
26 квітня 2024 20:24
д.2.2. сода каустична.pdf
26 квітня 2024 20:24
д.2.2. гліцерин.pdf
26 квітня 2024 20:24
д.2.2. вода.pdf
26 квітня 2024 20:24
д.2.2. парфюм запашник.pdf
26 квітня 2024 20:24
д.2.2. RPO.pdf
26 квітня 2024 20:24
д.2.2. парфюм алергени.pdf
26 квітня 2024 20:24
д.2.2. EDTA.pdf
26 квітня 2024 20:24
д.2.2. кислота лимонна.pdf
26 квітня 2024 20:24
д.2.2. жирова сировина.pdf
26 квітня 2024 20:24
д.2.2. етикетка.pdf
26 квітня 2024 20:24
д.2.2. діоксид титану.pdf
26 квітня 2024 20:23
д.1.19. S0100114 Ф1. Баланс69120.pdf
26 квітня 2024 20:23
д.1.18.2. Договір 246 реч-23.pdf
26 квітня 2024 20:23
д.1.5. Витяг ПДВ 2017 ФМТ.pdf
26 квітня 2024 20:23
д.1.2.4. Виписка 10.04.2024.pdf
26 квітня 2024 20:23
д.1.2.3. Статут ТОВ ФМТ 2023.pdf

Публічні документи

26 квітня 2024 17:34
Електронний підпис
26 квітня 2024 17:34
Електронний підпис
26 квітня 2024 17:33
BG 1966.zip
26 квітня 2024 17:33
Паспорт.pdf
26 квітня 2024 17:33
Ідентифікаційний код.pdf
26 квітня 2024 17:33
Платіжна інструкція.pdf
26 квітня 2024 17:33
Лист-роз'яснення.pdf
26 квітня 2024 17:33
Відгук.pdf
26 квітня 2024 17:33
Лист-згода водій.pdf
26 квітня 2024 17:33
Техпаспорт.pdf
26 квітня 2024 17:33
Рахунок на обладнання.pdf
26 квітня 2024 17:33
Довідка про МТБ.pdf
26 квітня 2024 17:33
Виписка з ЄДР.pdf
26 квітня 2024 17:33
Лист-згода Бабій.pdf
26 квітня 2024 17:33
Аналогічний договір.pdf
26 квітня 2024 17:33
Наказ Мельник.pdf
26 квітня 2024 17:33
Свідоцтво ПДВ.pdf
26 квітня 2024 17:33
Лист дозвіл виробника.png
26 квітня 2024 17:33
Витяг з ПДВ.pdf
26 квітня 2024 17:33
Протокол випробувань.zip
26 квітня 2024 17:33
BG 1966.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАБРИКА МИЛОВАРНІ ТРАДИЦІЇ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 1204.zip

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФОП Бабій С.П.

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

BG 1966.zip

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ФАБРИКА МИЛОВАРНІ ТРАДИЦІЇ"
#39620018
Переможець 4 684 800,00
UAH з ПДВ
01 травня 2024 11:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 квітня 2024 16:24

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Пункт 16.7 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Пропозиція учасника спрощеної закупівлі та всі документи, які передбачені вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогами до предмета закупівлі, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами оголошення та вимогами до предмета закупівлі), які надаються Учасником у складі пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, нотаріально засвідченим. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами оголошення та вимогами до предмета закупівлі та які учасник додатково надає на власний розсуд.. Учасником на виконання вимоги пункту 17 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції завантажено засвідчену копію трудової книжки працівниці Самошко Світлани Вікторівни викладену російською мовою без автентичного перекладу на українську мову, нотаріально засвідченого. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, засвідчену копію трудової книжки працівниці Самошко Світлани Вікторівни з автентичним перекладом на українську мову, нотаріально засвідченим або інший документ, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником (належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 штатного розпису / належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 трудового договору / належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 договору про надання послуг / інший документ). Наданий документ повинен містити прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 травня 2024 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА МИЛОВАРНІ ТРАДИЦІЇ"
#39620018
4 684 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 травня 2024 12:02
Державний контракт №121 ВОЗ 2024.pdf укладений
10 травня 2024 12:01