Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (тепломодернізація) будівлі Партизанського ліцею Слобожанської селищної ради, с. Партизанське, вул. Шкільна, 18
Очікувана вартість
35 094 589,00 UAH
UA-2024-04-17-007502-a ● a2e936fa30304d12a5ccf90eadd1c19d
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДІВНОГО КАДАСТРУ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43882751 |
Місцезнаходження: | 52005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, с-ще Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, буд. 56-Б |
Контактна особа: |
Марина Гришко +380567199152 torgiosv@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2024 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 03 травня 2024 13:43 |
Початок аукціону: | 03 травня 2024 13:43 |
Очікувана вартість: | 35 094 589,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт (тепломодернізація) будівлі Партизанського ліцею Слобожанської селищної ради, с. Партизанське, вул. Шкільна, 18
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52012, Україна, Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Партизанське, вул. Шкільна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), але з урахуванням Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590, в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника, що вказаний у реквізитах цього Договору. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2024 14:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2024 14:02 |
Тендерна документація.docx | |
17 квітня 2024 14:02 |
Додаток 3.docx | |
17 квітня 2024 14:02 |
Додаток 6.docx | |
17 квітня 2024 14:02 |
Додаток 4.docx | |
17 квітня 2024 14:02 |
Додаток 2.docx | |
17 квітня 2024 14:02 |
Додаток 1.docx | |
17 квітня 2024 14:02 |
Додаток 5.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Договор на утилізацію відходів
Дата подання: 19 квітня 2024 16:13
Дата відповіді: 22 квітня 2024 08:36
Шановний замовник!
Чи влаштує Вас у складі тендерної пропозиції Договір на перевезення вантажів (у тому числі сміття та відходів) із транспортною організацією, яка має відповідний Договір із Комунальним підприємством на утилізацію твердих побутових відходів?
Заздалегідь дякуємо за відповідь!
Відповідь: Пунктом 7 Додатку 3 тендерної документації "Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції" вимагалося надання договору з організацією, яка має дозвіл на розміщення будівельних відходів у спеціально відведених місцях. Строк дії договору має бути не меншим ніж строк виконання робіт за предметом закупівлі цих торгів, або договір має містити умову про можливість його пролонгації.
При цьому, замовник перевіряє на відповідність вимогам тендерної документації саме учасника процедури закупівлі, тому вищезазначений договір повинен бути укладений безпосередньо між таким учасником і організацією, яка має дозвіл на розміщення будівельних відходів у спеціально відведених місцях.
При цьому, замовник перевіряє на відповідність вимогам тендерної документації саме учасника процедури закупівлі, тому вищезазначений договір повинен бути укладений безпосередньо між таким учасником і організацією, яка має дозвіл на розміщення будівельних відходів у спеціально відведених місцях.
Щодо огляду об`єкта
Дата подання: 24 квітня 2024 13:12
Дата відповіді: 26 квітня 2024 11:20
Шановний Замовнику! Умовами тендерної документації передбачена наступна вимога: «До початку підготовки тендерної пропозиції кожен Учасник торгів може відвідати об’єкт виконання робіт та оцінити для себе весь обсяг робіт». Чи правильно ми розуміємо, що акт огляду або інший документ, що підтверджує факт виїзду та огляду об`єкта у складі тендерної пропозиції надавати не потрібно?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації до початку підготовки тендерної пропозиції кожен Учасник торгів може відвідати об’єкт виконання робіт та оцінити для себе весь обсяг робіт. При цьому, відвідання об’єкту виконання робіт є правом, а не обов’язком учасника. Умовами тендерної документації не передбачено надання жодних документів щодо такого огляду у складі тендерної пропозиції учасника.
Щодо огляду об`єкта
Дата подання: 24 квітня 2024 13:14
Дата відповіді: 26 квітня 2024 11:22
Добрий день. Умовами тендерної документації передбачена вимога: до початку підготовки тендерної пропозиції кожен Учасник торгів може відвідати об’єкт виконання робіт та оцінити для себе весь обсяг робіт. Скажіть, будь ласка, чи не плануєте ви внести зміни до тендерної документації щодо цієї вимоги та зробити надання акту огляду або будь-якого іншого документу, що підтверджує огляд (обстеження) об`єкту обов`язковим у складі тендерної пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація складена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимоги тендерної документації щодо надання акту огляду або будь-якого іншого документу, що підтверджує огляд (обстеження) об`єкту, неодноразово визнавалися органом оскарження – Антимонопольним комітетом України дискримінаційними.
Беручи до уваги вищезазначене, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимоги тендерної документації щодо надання акту огляду або будь-якого іншого документу, що підтверджує огляд (обстеження) об`єкту, неодноразово визнавалися органом оскарження – Антимонопольним комітетом України дискримінаційними.
Беручи до уваги вищезазначене, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Щодо дозволу на розміщення відходів
Дата подання: 24 квітня 2024 13:15
Дата відповіді: 26 квітня 2024 11:27
Шановний Замовнику! Додатком 3 тендерної документації передбачена вимога надати договір з організацією, яка має дозвіл на розміщення будівельних відходів у спеціально відведених місцях. Строк дії договору має бути не меншим ніж строк виконання робіт за предметом закупівлі цих торгів, або договір має містити умову про можливість його пролонгації. Чи правильно ми розуміємо, що у складі тендерної пропозиції учасник надає лише договір, а дозвіл на розміщення відходів надавати не потрібно? Якщо все ж таки потрібно, то зверніть, будь ласка увагу, що Законом України № 1193-VII від 09.04.2014 р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру» передбачено скасування дозволу на розміщення відходів. Тому, враховуючи вище викладене, вимогу щодо надання дозволу на розміщення відходів потрібно виключити із тендерної документації. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, ви вимагає документ, який наразі не передбачений законодавством, чим порушуєте Закон. Нагадуємо, що згідно зі ст. 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення, тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб. Вимагаємо видалити вимогу щодо дозволу на розміщення будівельних відходів у спеціально відведених місцях у зв`язку з її незаконністю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 7 Додатку 3 тендерної документації передбачено надання договору з організацією, яка має дозвіл на розміщення будівельних відходів у спеціально відведених місцях. Строк дії договору має бути не меншим ніж строк виконання робіт за предметом закупівлі цих торгів, або договір має містити умову про можливість його пролонгації.
При цьому, для виконання вимоги пункту 7 Додатку 3 тендерної документації надання жодних інших документів, окрім такого договору, не передбачено.
При цьому, для виконання вимоги пункту 7 Додатку 3 тендерної документації надання жодних інших документів, окрім такого договору, не передбачено.
Щодо договору по відходах
Дата подання: 24 квітня 2024 13:18
Дата відповіді: 26 квітня 2024 11:29
Добрий день, шановний Замовнику. Умовами тендерної документації, а саме: Додатком 3 тендерної документації передбачено надати договір з організацією, яка має дозвіл на розміщення будівельних відходів у спеціально відведених місцях. Строк дії договору має бути не меншим ніж строк виконання робіт за предметом закупівлі цих торгів, або договір має містити умову про можливість його пролонгації. Договір про надання послуг по прийому відходів, який укладений між учасником та відповідною організацією, відповідає даній умові тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 7 Додатку 3 тендерної документації передбачено надання договору з організацією, яка має дозвіл на розміщення будівельних відходів у спеціально відведених місцях. Строк дії договору має бути не меншим ніж строк виконання робіт за предметом закупівлі цих торгів, або договір має містити умову про можливість його пролонгації.
В розумінні тендерної документації мається на увазі договір, який укладений з організацією, яка має право здійснювати діяльність щодо поводження з відходами.
В розумінні тендерної документації мається на увазі договір, який укладений з організацією, яка має право здійснювати діяльність щодо поводження з відходами.
Щодо видалення та заміни машин та механізмів
Дата подання: 26 квітня 2024 16:17
Дата відповіді: 29 квітня 2024 09:59
Шановний замовнику. Дайте, будь ласка, роз`яснення стосовно видалення або заміни машин та механізмів в пропозиції учасника. В торгах на закупівлю робіт: Реконструкція захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття № 12127) Степнянського ліцею Слобожанської селищної ради за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Степове, вул. Робоча, 12, приміщення 1 (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), номер закупівлі UA-2024-03-29-003646-a, учасник, кваліфікований вами, як переможець, робив заміну та видалення машин та механізмів, на ті, котрі на його думку, він або не буде використовувати взагалі, або на ті, котрі він буде використовувати фактично, не надаючи прицьому жодних пояснень. Чи не буде вважатися це порушенням, якщо в нашій пропозиції буде зроблене те саме?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Особливостями передбачена норма стосовно звернення за роз’ясненнями щодо конкретної процедури закупівлі, тобто, закупівлі: Капітальний ремонт (тепломодернізація) будівлі Партизанського ліцею Слобожанської селищної ради, с. Партизанське, вул. Шкільна, 18 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
Звернення з питаннями стосовно іншої закупівлі не відповідають вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель, замовник не зобов’язаний їх коментувати.
При цьому повідомляємо, що визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) повинно здійснюватися згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Особливостями передбачена норма стосовно звернення за роз’ясненнями щодо конкретної процедури закупівлі, тобто, закупівлі: Капітальний ремонт (тепломодернізація) будівлі Партизанського ліцею Слобожанської селищної ради, с. Партизанське, вул. Шкільна, 18 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
Звернення з питаннями стосовно іншої закупівлі не відповідають вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель, замовник не зобов’язаний їх коментувати.
При цьому повідомляємо, що визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) повинно здійснюватися згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2024 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Дніпрокомплектстрой |
34 350 174,74
UAH з ПДВ
|
29 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Грандбуд+" |
31 204 493,38
UAH з ПДВ
|
31 024 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДНІПРОЮЖСТРОЙ-П.Г.С." |
33 391 560,42
UAH з ПДВ
|
31 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП Дніпрокомплектстрой #40250470 |
Відхилено |
29 800 000,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2024 16:14
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Грандбуд+" #44783775 |
Відхилено |
31 024 450,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 14:20
|
|
ТОВ "ДНІПРОЮЖСТРОЙ-П.Г.С." #43052586 |
Очікує рішення |
31 200 000,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 14:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 травня 2024 09:23
|
Інформація про відміну
Період оскарження
Дата оприлюднення: | 16 травня 2024 10:11 |
Кінець періоду оскарження: | 27 травня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відміна процедури закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей |
Документи:
16 травня 2024 10:11
|
Електронний підпис |
16 травня 2024 10:10
|
Протокол відміна торгів.doc |
Скарги:
Номер скарги: UA-2024-04-17-007502-a.c1
Статус:
Очікує розгляду
Скаржник: ТОВ "ДНІПРОЮЖСТРОЙ-П.Г.С.", Код ЄДРПОУ:43052586
Дата подання: 20 травня 2024 09:07
Дата подання: 20 травня 2024 09:07
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження:
Очікується