Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них Крісла офісні для Східного ТУОМ
Очікувана вартість
208 421,00 UAH
UA-2024-04-17-006958-a ● a5451439556a4be698504964b306a129
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Кузнецова Надія Павлівна 380577302618 kuznyetsova.np@ua.energy |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2024 13:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2024 11:00 |
Очікувана вартість: | 208 421,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 084,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Крісло офісне, сітка, freestyle, 430x450x990мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
16 штука
Крісло офісне, тканина, перманент-контакт, 500x450x1110мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
6 штука
Крісло офісне, чорна екошкіра, deep Tilt, 450x480x1300мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
6 штука
Крісло офісне, чорна екошкіра, Tilt, 480x510x1230мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
2 штука
Крісло офісне, чорна екошкіра, Tilt, 520x540x1350мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
2 штука
Крісло офісне, шкіра на вибір замовника, anyfix, 470x510x1320мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
12 штука
Крісло офісне, шкірзам, можливе поєднання із сіткою/тканиною, Tilt, 470x480x1100мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
3 штука
Крісло офісне, шкірзам, мультиблок, 530x520x1210мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
7 штука
Стілець офісний поліестер 515х625х820мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
23 штука
Стілець офісний тканина 860х480х430мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | аванс 20 % від загальної вартості товару протягом 8 банківських днів з дати отримання рахунку-фактури | Аванс | 8 | Банківські | 20 |
Поставка товару | решта оплати здійснюється Покупцем протягом 12 (дванадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної та за наданим Постачальником рахунком-фактурою | Пiсляоплата | 12 | Банківські | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2024 13:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2024 13:40 |
23-155522-24 ТД Крісла.doc | |
17 квітня 2024 13:40 |
129-24тд.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проєкт договору п.3.8.
Дата подання: 19 квітня 2024 11:32
Дата відповіді: 22 квітня 2024 11:50
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 3.8. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «Сторони домовились, що післяоплата за даним договором здійснюється Покупцем лише за умови:
3.8.1. підписання Покупцем видаткової накладної про приймання товару;
3.8.2. надання Постачальником оригіналів товаросупровідних документів передбачених умовами Договору». Оскільки прив'язка оплати за своєчасно поставлений Товар до моменту реєстрації та/або вчинення інший дій стосовно податкової накладної є такою, що суттєво обмежує права Постачальника, який розраховує отримати кошти за поставлений Товар в повному обсязі та в строк з врахуванням звичаїв ділового обороту. Звертаємо вашу увагу на той факт, що Постачальник є надійним контрагентом та дотримується зобов'язань передбачених чинним законодавством, в тому числі зобов'язань в частині реєстрації податкових накладних в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Відповідно змісту статті 173 Господарського кодексу України змісту вбачається, що господарським зобов’язанням є обов’язки сторін вчинити дії, спрямовані на досягнення мети договору, тобто зобов’язанням виконавця є обов’язок виконати роботи (надати послуги, поставити товар), а зобов’язанням замовника — обов’язок оплатити вартість цих робіт (послуг, товару). Таким чином, обов’язок здійснити реєстрацію Податкової накладної у ЄРПН протягом передбаченого законодавством строку не є господарським зобов’язанням та/або правилом здійснення господарської діяльності, а є лише зобов'язанням, яке передбачено Податковим кодексом України. Тому Господарське законодавство до податкових відносин не застосовується, якщо інше не встановлено законом. Отже, пункт в пункт 3.8.мають бути внесені відповідні зміни..
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник!
НЕК «Укренерго» є юридичною особою, що утворено як акціонерне товариство, 100 відсотків акцій якого закріплюються в державній власності. Засновником та єдиним кціонером Товариства є держава в особі Міністерства енергетики України.
У своїй діяльності Товариство керується Конституцією та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, а також цим Статутом та іншими положеннями Товариства.
Таким чином, при проведенні закупівель підприємство керується нормами Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України, а також положеннями Закону України «Про публічні закупівлі».
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
Відповідно до пункту восьмого частини другої ст. 22 Закону, тендерна документація містить проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Згідно до пункту 10 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити, зокрема перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
Так, інформація щодо врахування податку на додану вартість при розробці тендерної документації міститься в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації”, розміщеному на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3812-06.
Зокрема, акцентовано увагу, що опис методики оцінки за критерієм «Ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ).
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає методику оцінки тендерних пропозицій та передбачає інформацію про врахування податку на додану вартість у тендерній документації.
Поряд з цим, тендерна пропозиція подається учасником процедури закупівлі замовнику відповідно до вимог тендерної документації (пункт 32 частини першої статті 1 Закону).
Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Вимога щодо проведення післяплати за умови реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до приписів статті 201 Податкового кодексу України, не містити обставин, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників закупівлі, а відтак, замовником при складанні тендерної документації та проведенні закупівлі дотримано норми чинного законодавства.
У зв’язку з вищевказаним, вимушені Вам відмовити в задоволенні Вашого прохання.
НЕК «Укренерго» є юридичною особою, що утворено як акціонерне товариство, 100 відсотків акцій якого закріплюються в державній власності. Засновником та єдиним кціонером Товариства є держава в особі Міністерства енергетики України.
У своїй діяльності Товариство керується Конституцією та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, а також цим Статутом та іншими положеннями Товариства.
Таким чином, при проведенні закупівель підприємство керується нормами Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України, а також положеннями Закону України «Про публічні закупівлі».
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
Відповідно до пункту восьмого частини другої ст. 22 Закону, тендерна документація містить проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Згідно до пункту 10 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити, зокрема перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
Так, інформація щодо врахування податку на додану вартість при розробці тендерної документації міститься в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації”, розміщеному на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3812-06.
Зокрема, акцентовано увагу, що опис методики оцінки за критерієм «Ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ).
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає методику оцінки тендерних пропозицій та передбачає інформацію про врахування податку на додану вартість у тендерній документації.
Поряд з цим, тендерна пропозиція подається учасником процедури закупівлі замовнику відповідно до вимог тендерної документації (пункт 32 частини першої статті 1 Закону).
Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Вимога щодо проведення післяплати за умови реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до приписів статті 201 Податкового кодексу України, не містити обставин, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників закупівлі, а відтак, замовником при складанні тендерної документації та проведенні закупівлі дотримано норми чинного законодавства.
У зв’язку з вищевказаним, вимушені Вам відмовити в задоволенні Вашого прохання.
Проєкт договору п. 8.8.
Дата подання: 19 квітня 2024 11:33
Дата відповіді: 22 квітня 2024 11:50
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 8.8. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «Сторони домовилися, що за прострочення виконання Постачальником зобов'язань за Договором, нарахування штрафних санкцій припиняється через 6 (шість) місяців від дня, коли зобов'язання мало бути виконано». Відповідно до частини 6 статті 232 Господарського кодексу України нарахування штрафних санкцій за прострочення виконання зобов'язання, якщо інше не встановлено законом або договором, припиняється через шість місяців від дня, коли зобов'язання мало бути виконано. На думку Постачальника строк для нарахування штрафних санкцій жодним чином не обмежує права Сторін та є оптимальним та таким, що повністю відповідає вимогам чинного законодавства України. Тому, просимо Вас внести відповідні зміни в пункт 8.8. проекту Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник!
НЕК «Укренерго» є юридичною особою, що утворено як акціонерне товариство, 100 відсотків акцій якого закріплюються в державній власності. Засновником та єдиним акціонером Товариства є держава в особі Міністерства енергетики України.
У своїй діяльності Товариство керується Конституцією та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, а також цим Статутом та іншими положеннями Товариства.
Таким чином, при проведенні закупівель підприємство керується нормами Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України, а також положеннями Закону України «Про публічні закупівлі».
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
Відповідно до пункту восьмого частини другої ст. 22 Закону, тендерна документація містить проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Згідно з частиною 1 статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частиною першою статті 216 ГК України передбачено, що учасники господарських відносин несуть господарсько-правову відповідальність за правопорушення у сфері господарювання шляхом застосування до правопорушників господарських санкцій на підставах і в порядку, передбачених цим Кодексом, іншими законами та договором.
Так, відповідно до частин першої та другої статті 217 ГК України господарськими санкціями визнаються заходи впливу на правопорушника у сфері господарювання, в результаті застосування яких для нього настають несприятливі економічні та/або правові наслідки. У сфері господарювання застосовуються такі види господарських санкцій: відшкодування збитків; штрафні санкції; оперативно-господарські санкції.
Згідно з частиною четвертою статті 217 ГК України, зокрема господарські санкції застосовуються у встановленому законом порядку за ініціативою учасників господарських відносин.
Частиною 1 ст. 230 ГК України визначено, що штрафними санкціями у цьому Кодексі визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання.
Ураховуючи зазначене, та відповідно до частини другої статті 232 ГК України, порядок застосування сторонами конкретних штрафних санкцій визначається договором.
Частиною 6 статті 232 ГК України передбачено, що нарахування штрафних санкцій за прострочення виконання зобов'язання, якщо інше не встановлено законом або договором, припиняється через шість місяців від дня, коли зобов'язання мало бути виконано.
Тобто, законодавець передбачив право сторін визначати в договорі про закупівлю розмір санкцій і строки їх нарахування за прострочення виконання зобов’язання.
Проектом договору, а саме, п. 8.8, замовник визначив , що за прострочення виконання Постачальником зобов'язань за Договором, нарахування штрафних санкцій припиняється через рік від дня, коли зобов'язання мало бути виконано.
Вимога щодо припинення нарахування штрафних санкцій через рік від дня, коли зобов'язання мало бути виконано, не містити обставин, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників закупівлі, а відтак, замовником при складанні тендерної документації та проведенні закупівлі дотримано норми чинного законодавства.
У зв’язку з вищевказаним, вимушені Вам відмовити в задоволенні Вашого прохання.
НЕК «Укренерго» є юридичною особою, що утворено як акціонерне товариство, 100 відсотків акцій якого закріплюються в державній власності. Засновником та єдиним акціонером Товариства є держава в особі Міністерства енергетики України.
У своїй діяльності Товариство керується Конституцією та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, а також цим Статутом та іншими положеннями Товариства.
Таким чином, при проведенні закупівель підприємство керується нормами Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України, а також положеннями Закону України «Про публічні закупівлі».
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
Відповідно до пункту восьмого частини другої ст. 22 Закону, тендерна документація містить проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Згідно з частиною 1 статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частиною першою статті 216 ГК України передбачено, що учасники господарських відносин несуть господарсько-правову відповідальність за правопорушення у сфері господарювання шляхом застосування до правопорушників господарських санкцій на підставах і в порядку, передбачених цим Кодексом, іншими законами та договором.
Так, відповідно до частин першої та другої статті 217 ГК України господарськими санкціями визнаються заходи впливу на правопорушника у сфері господарювання, в результаті застосування яких для нього настають несприятливі економічні та/або правові наслідки. У сфері господарювання застосовуються такі види господарських санкцій: відшкодування збитків; штрафні санкції; оперативно-господарські санкції.
Згідно з частиною четвертою статті 217 ГК України, зокрема господарські санкції застосовуються у встановленому законом порядку за ініціативою учасників господарських відносин.
Частиною 1 ст. 230 ГК України визначено, що штрафними санкціями у цьому Кодексі визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання.
Ураховуючи зазначене, та відповідно до частини другої статті 232 ГК України, порядок застосування сторонами конкретних штрафних санкцій визначається договором.
Частиною 6 статті 232 ГК України передбачено, що нарахування штрафних санкцій за прострочення виконання зобов'язання, якщо інше не встановлено законом або договором, припиняється через шість місяців від дня, коли зобов'язання мало бути виконано.
Тобто, законодавець передбачив право сторін визначати в договорі про закупівлю розмір санкцій і строки їх нарахування за прострочення виконання зобов’язання.
Проектом договору, а саме, п. 8.8, замовник визначив , що за прострочення виконання Постачальником зобов'язань за Договором, нарахування штрафних санкцій припиняється через рік від дня, коли зобов'язання мало бути виконано.
Вимога щодо припинення нарахування штрафних санкцій через рік від дня, коли зобов'язання мало бути виконано, не містити обставин, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників закупівлі, а відтак, замовником при складанні тендерної документації та проведенні закупівлі дотримано норми чинного законодавства.
У зв’язку з вищевказаним, вимушені Вам відмовити в задоволенні Вашого прохання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 квітня 2024 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМФ УКРАЇНА" |
188 892,50
UAH
|
188 892,50
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМФ УКРАЇНА" #45002047 |
Переможець |
188 892,50
UAH
|
29 квітня 2024 14:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2024 15:06
|
Договір_поставки_№_23-155522-24_від_07.05.2024р.pdf.p7s | укладений |
07 травня 2024 14:41
|
Договір_поставки_№_23-155522-24_від_07.05.2024р._з_QR-кодами.pdf | укладений |
07 травня 2024 14:41
|