Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Очікувана вартість
3 800 000,00 UAH
UA-2024-04-17-006942-a ● 9c5e1f93cb584090a3bc19589260b3f2
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 1 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01993322 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Куницький Любомир Васильович +380950280674 mkl1ivfr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2024 13:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2024 15:52 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2024 15:52 |
Очікувана вартість: | 3 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Закупівля здійснюється відповідно до умов встановлених Постановою КМУ “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” №1178 від 12.10.2022 року.
Закупівля здійснюється відповідно до умов встановлених Постановою КМУ “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” №1178 від 12.10.2022 року.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
755000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Фактично спожитий обсяг електричної енергії у кожному розрахунковому періоді визначається згідно з даними приладів обліку та фіксується в акті про прийняття-передання. Оплата проводиться за умови наявності бюджетного фінансування протягом 5 робочих днів з моменту виставлення акту наданих послуг, але не пізніше 20-го дня місяця, наступного за розрахунковим періодом (місяцем). | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2024 09:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2024 09:16 |
Додаток 2 Нова редакція.docx | |
19 квітня 2024 09:14 |
Перелік змін.docx | |
17 квітня 2024 13:39 |
Додаток 3_.docx | |
17 квітня 2024 13:39 |
Додаток 2_.docx | |
17 квітня 2024 13:39 |
Додаток 1_.docx | |
17 квітня 2024 13:39 |
Тендерна документація електроенергія.docx |
19 квітня 2024 09:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 квітня 2024 09:16 |
Додаток 2 Нова редакція.docx
|
||||||
19 квітня 2024 09:14 |
Перелік змін.docx
|
||||||
17 квітня 2024 13:39 |
Додаток 3_.docx
|
||||||
17 квітня 2024 13:39 |
Додаток 2_.docx
|
||||||
17 квітня 2024 13:39 |
Додаток 1_.docx
|
||||||
17 квітня 2024 13:39 |
Тендерна документація електроенергія.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прохання усунути порушення
Дата подання: 17 квітня 2024 15:47
Дата відповіді: 18 квітня 2024 13:41
Шановний, Замовнику! За результатами ознайомлення з вимогами Тендерної Документації встановлено наявність дискримінаційних вимог, що суперечать природі відкритих торгів та йдуть в протиріччя з принципами, передбаченими Законом України «Про публічні закупівлі». Дані вимоги стосуються підтвердження наявності на території Івано-Франкіській області власного структурного підрозділу - центру обслуговування споживачів, згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312, який приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення власних окремих структурних підрозділів по всім регіонам України або призначення посадових осіб з робочим місцем по всім регіонам України, чи мати більше ніж один зазначений об’єкт чи посадову особу. Це виключно бажання Ліцензіата, який одержав ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії на всій території України. Висування вимоги, щодо територіального розміщення вищевказаного підрозділу або посадової особи, – звужує вибір для Вас, як замовника та суперечить принципам закупівлі. Встановлення подібних умов обумовлює створення дискримінаційних вимог. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у окремих Постачальників виникає необґрунтована перевага над іншими учасниками ринку. На підтвердження існує безліч рішень АМКУ стосовно визнання даних вимог дискримінаційними. Таким чином, вищевикладене тягне за собою порушення, зокрема, Закону України «Про захист економічної конкуренції», Ліцензійних умов та низки інших нормативно-правових актів. Просимо усунути Вас недоліки Тендерної документації у цій частині. В іншому випадку ми змушені будемо звернутись за захистом своїх прав та законних інтересів до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із відповідною скаргою щодо виявлених порушень.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Просимо більш уважно ознайомитись з вимогами тендерної документації та не звинувачувати намарно Замовника у встановлені дискримінаційних вимог, що наведені у вашому зверненні.
Просимо усунути порушення
Дата подання: 17 квітня 2024 16:00
Дата відповіді: 18 квітня 2024 13:45
Доброго дня. Шановний Замовнику, Вважаємо, що тендерну документацію розроблено з порушенням вимог чинного законодавства в сфері публічних закупівель, відповідно до Тендерної документації: «Учасник повинен надати оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції.
На виконання вимог Третього енергетичного пакету щодо інтеграції суб’єктів у сфері закупівлі електричної енергії України до загальноєвропейських стандартів та загальноєвропейського ринку, учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, що має бути чинним на дату подання пропозиції.
На підтвердження запровадження Системи менеджменту охорони здоров’я і безпеки праці учасник надає оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ISO 45001:2018 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації.
З метою розроблення, упровадження, підтримання в робочому стані та поліпшення системи енергетичного менеджменту (СЕнМ), в результаті чого організація матиме можливість реалізувати систематизований підхід до досягнення постійного поліпшення енергетичної результативності та систем енергетичного менеджменту, Учасник повинен надати оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ISO 50001:2018 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування.». Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції.
З метою надійного захисту даних від спроби несанкціонованого доступу та забезпечення повного контролю за інформаційними ресурсами учасник шляхом надання сертифікату підтверджує відповідність вимогам ISO 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги». Зазначений документ має бути виданий на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, має відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції.
При підготовці тендерної пропозиції учасники повинні підтвердити відповідність вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно листа Мінекономрозвитку № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019 року. З цією метою, учасники подають у складі пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції, а саме наказ учасника щодо призначення уповноваженого працівника, що здійснює контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, та настанови. З метою формування етичних ділових відносин між учасниками ринку, викорінення корупції і підвищення відповідальності та довіри у сфері бізнесу, в роботі державних установ та громадських організацій учасник у складі пропозиції повинен надати підтвердження впровадження стандарту ISO 37001:2016 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги», шляхом подання оригіналу або копії діючого сертифікату ISO 37001:2016, виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації.» Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупів лі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)». В зазначеному вище національному стандарті для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014 немає жодної згадки про надання зазначеного вище сертифікату ДСТУ ISO. Отже, керуючись чинним законодавством України, наголошуємо, що Замовник неправомірно встановив таку оскаржувану вимогу до предмета закупівлі, чим порушив пункт 29 Особливостей. Також, звертаємо Вашу увагу, що наявність таких дискримінаційних вимог в складі ТД спрямована на забезпечення участі та перемоги в цій процедурі одного, учасника. Підсумовуючи наведене, вважаємо, що Замовник порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, такі як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням, оскільки встановлює очевидно дискримінаційні вимоги ТД, спрямовані на досягнення єдиного результату – забезпечення участі і визнання переможцем конкретно визначеного Учасника. У випадку не внесення змін до тендерної документації, а саме - прибирання завідомо дискримінаційних вимог (сертифікату ISO) ми будемо змушені звернутися до АМКУ. Практика АМКУ з питань сертифікатів ISO незмінна та нашу скаргу буде задоволено.
Просимо розглянути Рішення АМКУ від 02.04.2024 №5922, яке зазначено у закупівлі під ідентифікатором № - UA-2024-03-19-008889-a. В якому було встановлено - порушення Замовника щодо встановлення вимог до учасників з приводу надання таких сертифікатів. Цитуючи рішення: "Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які нададуть вищезазначені сертифікати, видані органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, що є дійсним (чинним) на момент його подання до участі у закупівлі зі сферою акредитації саме "постачання електроенергії" та нададуть документ про право використання вищезазначених документів в складі пропозиції учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Крім того, відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Слід зазначити, що національні стандарти для електричної енергії не передбачають необхідності надання вищезазначених документів. За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами Особливостей в цій частині. Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив положення пункту 29 Особливостей."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за ваше звернення.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації самостійно зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Але, взявши до уваги ваше звернення, до тендерної документації будуть внесені зміни.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації самостійно зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Але, взявши до уваги ваше звернення, до тендерної документації будуть внесені зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 квітня 2024 16:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА СИЛА ЕНЕРГІЇ" |
3 118 470,12
UAH з ПДВ
|
3 118 470,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" |
3 359 750,00
UAH з ПДВ
|
3 359 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙ СОФТ" |
3 495 650,00
UAH з ПДВ
|
3 397 499,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" |
3 624 000,00
UAH з ПДВ
|
3 397 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" |
3 740 484,42
UAH з ПДВ
|
3 585 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ" |
3 624 000,00
UAH з ПДВ
|
3 624 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" |
3 635 388,42
UAH з ПДВ
|
3 635 388,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ" |
3 649 884,42
UAH з ПДВ
|
3 649 884,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОМГАЗ СІТІ" |
3 759 900,00
UAH з ПДВ
|
3 759 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА СИЛА ЕНЕРГІЇ" #45297596 |
Відхилено |
3 118 470,12
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 11:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2024 15:07
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" #42819343 |
Переможець |
3 359 750,00
UAH з ПДВ
|
01 травня 2024 17:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2024 14:34
|
Договір 242.pdf | укладений |
10 травня 2024 14:21
|