Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт існуючого підвального приміщення трьохповерхової будівлі акушерсько-гінекологічного відділення КНП "Ічнянська міська лікарня" Ічнянської міської ради з облаштуванням захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття за адресою м.Ічня, вул.Ковалівка,6
Очікувана вартість
13 377 981,00 UAH
UA-2024-04-17-006336-a ● 72634d466f29452db720e3d24901c876
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Ічнянська міська лікарня " Ічнянської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02006231 |
Місцезнаходження: | 16700, Україна , Чернігівська обл., Ічня, вул.,Ковалівка,6 |
Контактна особа: |
Голуб Людмила Олександрівна +380463321374 ichnya_byx@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2024 13:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 травня 2024 23:55 |
Очікувана вартість: | 13 377 981,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 66 889,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 з врахуванням вимог Особливостей. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з накладеним електронно-цифровим підписом/ кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 66 000.00 грн. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого УЕП/КЕП (електронним підписом) банка-гаранта. Файл з УЕП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі.p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. Назва файлу, який використовується для перевірки УЕП/КЕП, повинна містити номер гарантії, на якій накладено УЕП/КЕП. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено УЕП/КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав УЕП/КЕП. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (Положення в редакції Постанови Національного банку № 5 від 25.01.2018). Банківська гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель. При цьому учасник надає у пропозиції сканований оригінал або копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, завірену цим банком. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Відповідно до ч. 1 ст. 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з ч. 1 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафiксований, зокрема в одному або кiлькох документах (у тому числі електронних). Відповідно до ч. 2 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. Строк дії забезпечення пропозиції становить 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Забезпечення пропозиції залишається дійсним протягом зазначеного в оголошенні про проведення відкритих торгів строку. До закінчення встановленого в оголошенні про проведення відкритих торгів строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого УЕП/КЕП (електронним цифровим підписом) банка-гаранта. Реквізити для оформлення забезпечення виконання договору: Комунальне некомерційне підприємство «Ічнянська міська лікарня» Ічнянської міської ради; номер UA 468201720355269007000043620 ДКСУ м. Київ, МФО 820172, ЄДРПОУ 02006231 у Державна казначейська служба України. Місцезнаходження 16703, Україна, Чернігівська область, м. Ічня, вул. Ковалівка, 6. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 66000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору. Розмір - 5% вартості договору про закупівлю. Вид – банківська гарантія. Строк надання – не пізніше дати укладення договору про закупівлю та до повного виконання зобов’язань Учасником-переможцем такого договору. Умови надання: Банківська гарантія подається Замовнику із супровідним листом. Банківська гарантія повинна бути чинною від дня її видачі протягом строку на який вона видана. Термін дії гарантії повинен закінчуватись не раніше спливу строку дії Договору в забезпечення якого вона надана. Гарантія має містити усі обов’язкові реквізити, передбачені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку про зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія повинна обов’язково містити умову, що право вимагати платіж за гарантією надається у випадках та на умовах: 1) невиконання або неналежного виконання Виконавцем своїх зобов’язань за Договором; 2) дострокового розірвання Замовником Договору у випадку, якщо Виконавець не виконує свої зобов’язання за Договором. Умови повернення: Замовник повертає забезпечення виконання договору не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин: 1) після виконання переможцем процедури закупівлідоговору про закупівлю (підписання останнього акту форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт); 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення виконання договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей. У випадку настання вищезазначених обставин, Замовник вживає заходів з повернення забезпечення виконання договору, наданого у вигляді банківської гарантії, одним з указаних шляхів: а) подання банку-гаранту письмового повідомлення про звільнення його від обов'язків за гарантією, або б) відмови від своїх прав за гарантією шляхом повернення її оригіналу до банку-гаранта. Умови неповернення: Замовник не повертає забезпечення договору та отримує право вимагати від банку-гаранта платіж за гарантією у разі: 1) невиконання або неналежного виконання Виконавцем своїх зобов’язань за Договором; 2) дострокового розірвання Замовником Договору у випадку, якщо Виконавець не виконує свої зобов’язання за Договором. Гарантія виплачується банком, який виступає гарантом, Замовнику на його письмову вимогу в разі порушення Виконавцем своїх зобов’язань. Реквізити для оформлення забезпечення виконання договору: Комунальне некомерційне підприємство «Ічнянська міська лікарня» Ічнянської міської ради; номер UA 468201720355269007000043620 ДКСУ м. Київ, МФО 820172, ЄДРПОУ 02006231 у Державна казначейська служба України. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт існуючого підвального приміщення трьохповерхової будівлі акушерсько-гінекологічного відділення КНП "Ічнянська міська лікарня" Ічнянської міської ради з облаштуванням захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття за адресою м.Ічня, вул.Ковалівка,6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16700, Україна, Чернігівська область, м.Ічня, вул.Ковалівка,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані Роботи здійснюються на підставі наданих Підрядником і підписаних Замовником первинних документів, таких як: «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма №КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (примірна форма КБ-3). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2024 10:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2024 09:53 |
Тендерна документація зі змінами від 29.04.docx | |
29 квітня 2024 09:53 |
перелік змін 29.04.2024.docx | |
24 квітня 2024 13:14 |
перелік змін 24.04.2024.docx | |
19 квітня 2024 10:02 |
перелік змін 19.04.2024.docx | |
19 квітня 2024 10:02 |
Додатак 5 (Проект договору).docx |
29 квітня 2024 10:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
29 квітня 2024 09:53 |
Тендерна документація зі змінами від 29.04.docx
|
|||||||||||||||
29 квітня 2024 09:53 |
перелік змін 29.04.2024.docx
|
|||||||||||||||
24 квітня 2024 13:14 |
перелік змін 24.04.2024.docx
|
|||||||||||||||
19 квітня 2024 10:02 |
перелік змін 19.04.2024.docx
|
|||||||||||||||
19 квітня 2024 10:02 |
Додатак 5 (Проект договору).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 23 квітня 2024 09:43
Дата відповіді: 24 квітня 2024 11:50
Доброго дня!
У технічному завдвнні зазначено, що у договірній ціні необхідно передбачити зворотні суми вiд тимчасових будiвель i споруд (15 %), але у технічному завданні відсутній локальий кошторис на зведення тимчасових будiвель i споруд.
Просимо пояснити від якої суми вираховувати 15 % на зворотні суми.
Відповідь: Шановний учаснику!
Даним кошторисом не передбачено зведення будівель і споруд.
Згідно п. 3.39 Настанови з визначення вартості будівництва, визначені дані зворотні суми що враховують реалізацію матеріалів і виробів та згідно зведеного кошторисного розрахунку становлять 3227.00 гривень.
Враховуючи зазначене в технічній документації до закупівлі в додатку 4 будуть внесені відповідні зміни.
Даним кошторисом не передбачено зведення будівель і споруд.
Згідно п. 3.39 Настанови з визначення вартості будівництва, визначені дані зворотні суми що враховують реалізацію матеріалів і виробів та згідно зведеного кошторисного розрахунку становлять 3227.00 гривень.
Враховуючи зазначене в технічній документації до закупівлі в додатку 4 будуть внесені відповідні зміни.
технічне завдання
Дата подання: 24 квітня 2024 14:07
Дата відповіді: 24 квітня 2024 15:54
Доброго дня!
У новій редакції у Додатку 4 технічне завдання не відповідає викладеній відомості ресурсій у частині придбання устаткування.
Прошу уточнити на кого покладенні придбання устаткування та внести зміни в технічне завдання (Додаток 4)
Відповідь: Шановний учаснику!
Придбання устаткування здійснюється за рахунок Підрядника, та включене до Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва та затвердженого Експертного звіту № 02/270/23 від 30.11.2023 р. виданий ТОВ «Сіверексперт», щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт існуючого підвального приміщення трьохповерхової будівлі акушерсько-гінекологічного відділення КНП «Ічнянська міська лікарня» Ічнянської міської ради з облаштуванням захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття за адресою: м.Ічня, вул.Ковалівка,6».
Згідно зведеного кошторисного розрахунку загальна кошторисна вартість становить 13 879 419.00 грн.
До загальної суми закупівлі не входить :
1.Кошти на утримання служби замовника (1%) -104 714.00 грн.
2.Кошти на здійснення технічного нагляду (1,5%) -157 071.00 грн.
3.Вартість проектних робіт – 99 800.00 грн.
4.Вартість експертизи проектної документації – 20 237.00 грн.
5.Кошти на здійснення авторського нагляду (з ПДВ) – 119 616.00 грн.
Відповідно планова кошторисна вартість становить 13 377 981.00 грн., яка складається з коштів державного бюджету 3 889 651.00 грн. (кошти з державного бюджету надійшли в рамках субвенції з місцевого бюджету на проєктування, відновлення, будівництво, модернізацію, облаштування, ремонт об’єктів будівництва громадського призначення, соціальної сфери, культурної спадщини, житлово-комунального господарства, інших обєктів, що мають вплив на життєдіяльність населення, за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету) та коштів місцевого бюджету 9 488 330.00 грн.
Придбання устаткування здійснюється за рахунок Підрядника, та включене до Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва та затвердженого Експертного звіту № 02/270/23 від 30.11.2023 р. виданий ТОВ «Сіверексперт», щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт існуючого підвального приміщення трьохповерхової будівлі акушерсько-гінекологічного відділення КНП «Ічнянська міська лікарня» Ічнянської міської ради з облаштуванням захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття за адресою: м.Ічня, вул.Ковалівка,6».
Згідно зведеного кошторисного розрахунку загальна кошторисна вартість становить 13 879 419.00 грн.
До загальної суми закупівлі не входить :
1.Кошти на утримання служби замовника (1%) -104 714.00 грн.
2.Кошти на здійснення технічного нагляду (1,5%) -157 071.00 грн.
3.Вартість проектних робіт – 99 800.00 грн.
4.Вартість експертизи проектної документації – 20 237.00 грн.
5.Кошти на здійснення авторського нагляду (з ПДВ) – 119 616.00 грн.
Відповідно планова кошторисна вартість становить 13 377 981.00 грн., яка складається з коштів державного бюджету 3 889 651.00 грн. (кошти з державного бюджету надійшли в рамках субвенції з місцевого бюджету на проєктування, відновлення, будівництво, модернізацію, облаштування, ремонт об’єктів будівництва громадського призначення, соціальної сфери, культурної спадщини, житлово-комунального господарства, інших обєктів, що мають вплив на життєдіяльність населення, за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету) та коштів місцевого бюджету 9 488 330.00 грн.
щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 27 квітня 2024 17:42
Дата відповіді: 29 квітня 2024 09:54
Встановлюючи вимогу щодо наявності саме штатного інженера-проектувальника в учасника, така вимога є дискримінаційною, бо чинним законодавством України передбачено також інший спосіб залучення осіб до виконання певної роботи, а саме залучення за цивільно-правовими договорами.
Витяг з рішення Колегії АМКУ, оголошення № UA-2019-08-21-000732-a.
Встановлюючи вимогу щодо наявності аналогічного договору в якому учасник виступає виконавцем, одним договором або сумарно в обсязі не менше, ніж 100 % очікуваної вартості закупівлі, така вимога є дискримінаційною відповідно до рішень АМКУ №1943-р/пк-ск від 02.12.2013р. та №929-р/пк-ск від 07.09.2012р..
Встановлюючи вимогу щодо наявності аналогічного договору укладений протягом останніх 2-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, в якому учасник виступає виконавцем дискримінаційною відповідно до рішень АМКУ №806-р/пк-ск від 29.05.2015 р., №-525-р/пк-ск від 09.04.2013 р. та №14-р/пк-ск від 09.01.2014 р..
У зв’язку з вищевикладеним просимо внести зміни до тендерної документації, в іншому випадкові ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ щодо порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси як учасника даної закупівлі, оскільки згадана вимога є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
В технічну документацію будуть внесені зміни.
В технічну документацію будуть внесені зміни.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 29 квітня 2024 15:31
Дата відповіді: 30 квітня 2024 12:18
Шановний Замовник, відповідно до умов Додатку №4 ТД нами було проведено огляд об’єкту та ознайомлення з проектно-кошторисною документацією. Так як «Попередній моніторинг окремих показників технічного стану об’єкту має слугувати базою для формування Учасником раціонального та об’єктивного плану виконання робіт, а також мінімізації ризиків виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі», то виникає запитання до Замовника. Чому в кошторисній документації (технічному завданні, додатку №4) не враховано обладнання – похилий підйомник для інвалідів. В проектної документації це обладнання та його монтаж враховано.
Згідно з ДБН В.2.2-5:2023 п.7.1.2 Перед вхідними дверима у захисні споруди та СПП необхідно забезпечити простір для можливості маневрування та повороту на 90 градусів на кріслі колісному відповідно до вимог ДБН В.2.2-40.
Згідно з ДБН В.2.2-40:2018 п.6.2.2 діаметр зони для самостійного розвороту особи з інвалідністю на кріслі колісному слід приймати не менше ніж 1,5 м.
Тобто для монтажу підйомника для інвалідів ні один з існуючих сходів по параметрам не підходить, необхідно виконати будівельні роботи по розширенню входу до параметрів відповідно діючих ДБН. Просимо Вас виправити грубе порушення законодавства та внести зміни до технічного завдання відповідно проектній документації та врахувати будівельно-монтажні роботи, вартість похилого підйомнику для інвалідів, бо ці витрати складають значні витрати, та не можуть бути перекрити сумою коштів на покриття ризиків виконання будівельних робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Дякуємо за звернення. По суті Вашого питання повідомляємо наступне: Дійсно відповідно до п 7.1.1. ДБН В.2.2-5:2023, Проєктні рішення захисних споруд та СПП повинні забезпечувати доступність та безпеку МГН відповідно до вимог ДБН В.2.2-40, у тому числі, з урахуванням мобільності осіб з інвалідністю різних категорій та їхньої чисельності. Вхідні групи, тамбури, сходи, пандуси, майданчики, приміщення, шляхи руху всередині будівель або споруд, елементи оздоблення та інтер’єру захисних споруд та СПП повинні відповідати вимогам ДБН В.2.2-40. В разі необхідності влаштування порогів в дверних прорізах (вхідних захисних, герметичних або захисно-герметичних дверях тощо), вхід має бути обладнаний відкидним або переносним пандусом. Технічне завдання, зокрема додаток 4, було складене на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва та затвердженого Експертного звіту № 02/270/23 від 30.11.2023 р. виданого ТОВ «Сіверексперт», щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт існуючого підвального приміщення трьохповерхової будівлі акушерсько-гінекологічного відділення КНП «Ічнянська міська лікарня» Ічнянської міської ради з облаштуванням захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття за адресою: м.Ічня, вул.Ковалівка,6». Всі роботи та кошти зазначені в додатку 4 закладені в очікувану вартість закупівлі, та розроблені згідно відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва, об’єктного кошторису, розроблених локальних кошторисів та дефектних актів до нього. Отже, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дякуємо за звернення. По суті Вашого питання повідомляємо наступне: Дійсно відповідно до п 7.1.1. ДБН В.2.2-5:2023, Проєктні рішення захисних споруд та СПП повинні забезпечувати доступність та безпеку МГН відповідно до вимог ДБН В.2.2-40, у тому числі, з урахуванням мобільності осіб з інвалідністю різних категорій та їхньої чисельності. Вхідні групи, тамбури, сходи, пандуси, майданчики, приміщення, шляхи руху всередині будівель або споруд, елементи оздоблення та інтер’єру захисних споруд та СПП повинні відповідати вимогам ДБН В.2.2-40. В разі необхідності влаштування порогів в дверних прорізах (вхідних захисних, герметичних або захисно-герметичних дверях тощо), вхід має бути обладнаний відкидним або переносним пандусом. Технічне завдання, зокрема додаток 4, було складене на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва та затвердженого Експертного звіту № 02/270/23 від 30.11.2023 р. виданого ТОВ «Сіверексперт», щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт існуючого підвального приміщення трьохповерхової будівлі акушерсько-гінекологічного відділення КНП «Ічнянська міська лікарня» Ічнянської міської ради з облаштуванням захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття за адресою: м.Ічня, вул.Ковалівка,6». Всі роботи та кошти зазначені в додатку 4 закладені в очікувану вартість закупівлі, та розроблені згідно відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва, об’єктного кошторису, розроблених локальних кошторисів та дефектних актів до нього. Отже, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 30 квітня 2024 13:07
Дата відповіді: 30 квітня 2024 21:30
Шановний Замовник, якщо у Вас все враховано в Технічному завдані, то будь ласка надайте номер пункту по підсумковій відомості ресурсів, де учасник може врахувати вартість обладнання, а саме підйомнику для інвалідів.
Відповідь: Шановний Учаснику!
КНП « Ічнянська міська лікарня» Ічнянської міської ради немає у штаті інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Дирекція лікарні звернулася до ФОП « Солошенко Р. М.» для розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт існуючого підвального приміщення трьохповерхової будівлі акушерсько-гінекологічного відділення КНП "Ічнянська міська лікарня" Ічнянської міської ради з облаштуванням захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття за адресою м.Ічня, вул.Ковалівка,6», договір № 112-23 від 26.12.2023 року, та до ТОВ « СіверЕксперт» для проведення експертизи проектної документації «Капітальний ремонт існуючого підвального приміщення трьохповерхової будівлі акушерсько-гінекологічного відділення КНП "Ічнянська міська лікарня" Ічнянської міської ради з облаштуванням захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття за адресою м.Ічня, вул.Ковалівка,6», договір № 02/270/23 від 31.10.2023 року. ТОВ «СіверЕксперт» надали експертний звіт (позитивний), за результатами проведеної експертизи. Всі дефектні акти, відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва, були скопійовані нами та викладені в додатку 4 до тендерної документації. Сума зведеного кошторисного розрахунку затверджена в наданому експертному звіті, якій проводили спеціалісти що мають всі необхідні дозволи та ліцензії на виконання робіт даного виду.
КНП « Ічнянська міська лікарня» Ічнянської міської ради немає у штаті інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Дирекція лікарні звернулася до ФОП « Солошенко Р. М.» для розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт існуючого підвального приміщення трьохповерхової будівлі акушерсько-гінекологічного відділення КНП "Ічнянська міська лікарня" Ічнянської міської ради з облаштуванням захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття за адресою м.Ічня, вул.Ковалівка,6», договір № 112-23 від 26.12.2023 року, та до ТОВ « СіверЕксперт» для проведення експертизи проектної документації «Капітальний ремонт існуючого підвального приміщення трьохповерхової будівлі акушерсько-гінекологічного відділення КНП "Ічнянська міська лікарня" Ічнянської міської ради з облаштуванням захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття за адресою м.Ічня, вул.Ковалівка,6», договір № 02/270/23 від 31.10.2023 року. ТОВ «СіверЕксперт» надали експертний звіт (позитивний), за результатами проведеної експертизи. Всі дефектні акти, відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва, були скопійовані нами та викладені в додатку 4 до тендерної документації. Сума зведеного кошторисного розрахунку затверджена в наданому експертному звіті, якій проводили спеціалісти що мають всі необхідні дозволи та ліцензії на виконання робіт даного виду.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 03 травня 2024 17:38 |
Кінець періоду оскарження: | 14 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 14 травня 2024 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. |
Документи:
03 травня 2024 17:37
|
Електронний підпис |
03 травня 2024 17:32
|
Протокол.pdf |