Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
КОД ДК 021:2015 79710000-4 – ОХОРОННІ ПОСЛУГИ
(Послуги з охорони фонтанів м. Дніпра з метою забезпечення цілісності архітектурних споруд)»
Очікувана вартість
2 200 392,00 UAH
UA-2024-04-17-006090-a ● e6aea111448b4a7985cbfc181af95d07
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341305 |
Вебсайт: | http://vodokanal.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49001, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21 А |
Контактна особа: |
Інна Василівна Гурьба +380958767653 fontan_2022@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2024 12:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 200 392,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 001,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з накладеним електронним підписом (кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП) уповноваженої особи гаранта. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку надання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії банківської гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття та виписка з Банку, які підтверджує зачислення грошового покриття. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 66000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі у вигляді оригіналу гарантії:- гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2004 послуга
Послуги з охорони фонтану розташованого на бульварній частині по вул. Маршала Малиновського, у районі буд. №2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, по вул. Маршала Малиновського, у районі буд. №2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
2004 послуга
Послуги з охорони фонтану розташованого по вул. Старокозацькій, у районі буд. № 58
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, по вул. Старокозацькій, у районі буд. № 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
2004 послуга
Послуги з охорони фонтану «Водна сфера», розташованого по вул. Січеславська Набережна, в районі буд.18
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, по вул. Січеславська Набережна, в районі буд.18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
2004 послуга
Послуги з охорони фонтану "Гейзер" , розташованого по вул. Січеславська Набережна, в районі буд. 33
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, по вул. Січеславська Набережна, в районі буд. 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
4008 послуга
Послуги з охорони фонтану розташованого у сквері Героїв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Сквер Героїв
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
4008 послуга
Послуги з охорони фонтану розташованого біля Театру опери та балету по просп. Дмитра Яворницького, 72 А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 72 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
2004 послуга
Послуги з охорони малої архітектурної форми з елементами водоспаду «Поріг Ревучий», на острові Монастирському (Соборний район)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, на острові Монастирському (Соборний район)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2024 14:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2024 13:59 |
перелік змін від 23.04.2024.docx | |
23 квітня 2024 13:59 |
перелік змін від 23.04.2024.docx | |
23 квітня 2024 13:59 |
тендерна документація 23.04.2024.pdf | |
23 квітня 2024 13:59 |
тендерна документація 23.04.2024.pdf | |
22 квітня 2024 12:09 |
перелік змін від 22.04.2024.docx | |
22 квітня 2024 12:09 |
перелік змін від 22.04.2024.docx | |
22 квітня 2024 12:09 |
тендерна документація 22.04.2024.pdf | |
22 квітня 2024 12:09 |
тендерна документація 22.04.2024.pdf | |
17 квітня 2024 12:53 |
тендерна документація.pdf | |
17 квітня 2024 12:53 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ__.pdf |
23 квітня 2024 14:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 квітня 2024 13:59 |
перелік змін від 23.04.2024.docx
|
||||||
23 квітня 2024 13:59 |
перелік змін від 23.04.2024.docx
|
||||||
23 квітня 2024 13:59 |
тендерна документація 23.04.2024.pdf
|
||||||
23 квітня 2024 13:59 |
тендерна документація 23.04.2024.pdf
|
||||||
22 квітня 2024 12:09 |
перелік змін від 22.04.2024.docx
|
||||||
22 квітня 2024 12:09 |
перелік змін від 22.04.2024.docx
|
||||||
22 квітня 2024 12:09 |
тендерна документація 22.04.2024.pdf
|
||||||
22 квітня 2024 12:09 |
тендерна документація 22.04.2024.pdf
|
||||||
17 квітня 2024 12:53 |
тендерна документація.pdf
|
||||||
17 квітня 2024 12:53 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ__.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення що до умов тендерної документації
Дата подання: 17 квітня 2024 15:26
Дата відповіді: 19 квітня 2024 18:08
Щановний замовнику, відповідно до розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної документації" пункт 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" підпункт 6 "Листа-згоди учасника з проектом договору та Проектом договору (без зазначення ціни (вартості), що викладений в Додатку І до тендерної документації ;", просимо пояснити чи потрібно надати проект договору у заповненому та підписаному вигляді чи лише підписаному (без зазначення ціни)?
Завчасно дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, потрібно надати проект договору у заповненому та підписаному вигляді (без зазначення ціни). Дякую за Вашу увагу.
Уточнення щодо вимог, встановлених в Тендерній документації.
Дата подання: 17 квітня 2024 16:14
Дата відповіді: 19 квітня 2024 18:57
Доброго Дня, Шановний Замовнику, аналізуючи Тендерну документацію, в нас виникає ряд запитань.
По-перше, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (них) договорів (п.3 Додатку №3 до Тендерної документації). Ви вказуєте, що аналогічним (и) договорами є договір(и) щодо надання послуг, що належать по коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля, а саме послуги з охорони фонтанів. В нас виникає питання, який це код ДК послуги з охорони саме фонтанів?? Оскільки Національний класифікатор “Єдиний закупівельний словник” не містить коду ДК, який би передбачав саме охорону фонтанів.
По-друге, чи для підтвердження потрібно надати вже саме виконаний договір (ори), чи допускається надання для підтвердження досвіду договір (ори), який (і) на даний момент перебуває (ють) на стадії виконання?
По-третє, в Додатку 4 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яку повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам», ви вказуєте про необхідність надати документи на службового собаку. Просимо роз’яснити, що саме ви розумієте під “документами”, та що саме потрібно надати.
Завчасно вдячні за відповіді на поставлені нами запитання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику.
Аналогічними договорами вважаються виконані договори ідентичні (аналогічні) до предмету закупівлі.
Документи на собаку повинні підтвердити підстави її використання в охоронній діяльності у складі ГШР, а саме: перша сторінка ветеринарного паспорту із зазначенням власника собаки, але, якщо власником собаки є третя особа (юридична чи фізична), яка не має відношення до груп швидкого реагування, то необхідно надати договір, на підставі якого собака використовується в охоронній діяльності у складі ГШР.
Дякую за Вашу увагу.
Аналогічними договорами вважаються виконані договори ідентичні (аналогічні) до предмету закупівлі.
Документи на собаку повинні підтвердити підстави її використання в охоронній діяльності у складі ГШР, а саме: перша сторінка ветеринарного паспорту із зазначенням власника собаки, але, якщо власником собаки є третя особа (юридична чи фізична), яка не має відношення до груп швидкого реагування, то необхідно надати договір, на підставі якого собака використовується в охоронній діяльності у складі ГШР.
Дякую за Вашу увагу.
Формат документації
Дата подання: 18 квітня 2024 09:42
Дата відповіді: 20 квітня 2024 19:19
Шановний замовнику, Ви ж обіцяли у попередній закупівлі, що скасовано, завантажити документацію у форматі ворд. Завантажте, будь-ласка, документи у форматі ворд. Не знущайтеся над учасниками. Ви ж розумієте, що дуже багато документів учасниками створюються шляхом часткового копіювання інформації з ТД Замовника. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику.
Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг. Згідно з пунктом 3 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі.Водночас інформація про закупівлі оприлюднюється відповідно до вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”, у тому числі у формі відкритих даних (частина шоста статті 10 Закону). У свою чергу, вимоги до формату і структури наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, визначаються Положенням про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення). При цьому абзацом п’ятим пункту 2 Положення визначено, що машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Зважаючи на вищевикладене, всі документи до закупівлі, передбачені чинним законодавством, завантажені в машинозчитовальному форматі.
Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг. Згідно з пунктом 3 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі.Водночас інформація про закупівлі оприлюднюється відповідно до вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”, у тому числі у формі відкритих даних (частина шоста статті 10 Закону). У свою чергу, вимоги до формату і структури наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, визначаються Положенням про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення). При цьому абзацом п’ятим пункту 2 Положення визначено, що машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Зважаючи на вищевикладене, всі документи до закупівлі, передбачені чинним законодавством, завантажені в машинозчитовальному форматі.
Машинозчитувальний формат
Дата подання: 18 квітня 2024 09:46
Дата відповіді: 20 квітня 2024 19:19
Доброго дня! Шановний замовнику, згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено, що тендерна документація має бути подана у машинозчитувальному форматі. Машинозчитувальний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу інформаційним системам ідентифікувати, розпізнавати, перетворювати та отримувати конкретні дані без участі людини. Ваша ж документація зовсім не відповідає цим критеріям. Завантажте будь ласка документацію у форматі word або ж pdf, щоб можна було копіювати текст і створювати документи згідно Ваших вимог. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику.
Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг. Згідно з пунктом 3 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі.Водночас інформація про закупівлі оприлюднюється відповідно до вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”, у тому числі у формі відкритих даних (частина шоста статті 10 Закону). У свою чергу, вимоги до формату і структури наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, визначаються Положенням про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення). При цьому абзацом п’ятим пункту 2 Положення визначено, що машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Зважаючи на вищевикладене, всі документи до закупівлі, передбачені чинним законодавством, завантажені в машинозчитовальному форматі.
Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг. Згідно з пунктом 3 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі.Водночас інформація про закупівлі оприлюднюється відповідно до вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”, у тому числі у формі відкритих даних (частина шоста статті 10 Закону). У свою чергу, вимоги до формату і структури наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, визначаються Положенням про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення). При цьому абзацом п’ятим пункту 2 Положення визначено, що машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Зважаючи на вищевикладене, всі документи до закупівлі, передбачені чинним законодавством, завантажені в машинозчитовальному форматі.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 18 квітня 2024 09:51
Дата відповіді: 22 квітня 2024 10:51
Шановна уповноважена особа замовника. Ваша оновлена тендерна докуметація до нового тендеру викликає не менше питань, аніж попередня. Про який код ДК, що передбачає охорону фонтанів (стосується аналогічних договорів) ви говорите??? Вкажіть чітко, з яким кодом ДК має надатися аналогічний договір? По-друге, що ж так вплинуло на ваші погляди щодо формування вимог ТД, що ви за кілька днів вирішили виставити таку вимогу і конкретизували, що аналогічний досвід має стосуватися саме охорони фонтанів??? У попередньому тендері такої вимоги не було. По-третє, Центр безпеки ТАКТИКА минулого року успушно переміг не підтверджуючи наявність досвіду охорони саме фонтанів. Невже ви залишилися не задоволені наданими у 2023 році послугами, що вирішили встановити таку вимогу? Чи все таки ви прописали її для того, щоб цей учасник знову переміг у тендері??? ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації, оскільки вони є дискримінаційними та суперечать чинному законодавству України, оскільки аналогічний договір – це договір, що був виконаний учасником до початку конкретної процедури закупівлі, будь-якій кількості покупців/замовників, за тим самим предметом закупівлі. Такий висоновок можемо зробити із судової практики. Предмет закупівлі - це товари, роботи або послуги, які замовник закуповує в рамках єдиної процедури закупівлі або спрощеної закупівлі. Наказом 708 затверджено порядок визначення предмета закупівлі. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником ЧЕТВЕРТОЇ цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно до ТД, замовником не передбачено поділу предмета закупівлі на лоти. Згідно з ТД ви закуповуєте КОД ДК 021:2015 79710000-4 – ОХОРОННІ ПОСЛУГИ, який не містить підкоду щодо охорони саме фонтанів. У випадку неналежного реагування - ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до АМКУ, зверненнями до преси та заявами до правоохоронних органів для належної оцінки ваших дій, оскільки такі дії можуть містити корупційну складову. Заздалегідь вдячні
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Об’єктами охорони є архітектурні споруди високої вартості (спеціальне гідравлічне обладнання , електротехнічне обладнання, архітектурні складові ) – фонтани м. Дніпро, які є місцем масового відпочинку громадян та гостей міста. Необхідно уникнути або максимально знизити ризик негативних наслідків як для громадян, що перебувають у цей час біля об’єктів охорони, так і для замовника (у т.ч. і в частині матеріальних збитків).
Аналогічними договорами вважаються виконані договори ідентичні (аналогічні) до предмету закупівлі.
Об’єктами охорони є архітектурні споруди високої вартості (спеціальне гідравлічне обладнання , електротехнічне обладнання, архітектурні складові ) – фонтани м. Дніпро, які є місцем масового відпочинку громадян та гостей міста. Необхідно уникнути або максимально знизити ризик негативних наслідків як для громадян, що перебувають у цей час біля об’єктів охорони, так і для замовника (у т.ч. і в частині матеріальних збитків).
Аналогічними договорами вважаються виконані договори ідентичні (аналогічні) до предмету закупівлі.
незрозуміла умова
Дата подання: 23 квітня 2024 11:26
Дата відповіді: 24 квітня 2024 19:01
Доброго дня. Шановний замовнику, на сторінці 8 вашої ТД, зазначено, що замовник не зобов'язаний приймати тендерні пропозиції. що містять інші помилки, ані ж ті, що наведені вище (перелік формальних помилок). Вкажіть будь-ласка, на підставі якої норми законодавства ви прописали таку умову??? Що значить не зобов'язані приймати пропозицію? А як же 24 години на усунення недоліків??? Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Перелік формальних помилок, затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 №710. Інші помилки, ані ж ті, що наведені в переліку не відносяться до формальних.
На виконання вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо в учасника виявлено невідповідності між інформацією та документами, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Перелік формальних помилок, затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 №710. Інші помилки, ані ж ті, що наведені в переліку не відносяться до формальних.
На виконання вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо в учасника виявлено невідповідності між інформацією та документами, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
кінцевий строк
Дата подання: 23 квітня 2024 11:37
Дата відповіді: 24 квітня 2024 14:35
кінцевий строк у ТД - 27.04 об 00:00 год,а у прозоро - 27.04 - 12:06 год. Внесіть відповідні зміни
Відповідь: Доброго дня. Внесені відповідні зміни
зміни до ТД
Дата подання: 23 квітня 2024 11:52
Дата відповіді: 24 квітня 2024 19:02
Шановний замовнику, у відповіді на звернення, яку вами було опубліковано 22.04.24 о 10:51 ви вказали, що аналогічним вважається договір, ідентичний (аналогічний) до предмету закупівлі. Але це два різні поняття, і вони не є тотожними. Ідентичний - це тотожний, однаковий, рівнозначний. А аналогічний - це який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий. Чинне законодавство містить поняття досвід виконання "аналогічного" договору, та не містить поняття досвід виконання "ідентичного" договору. Враховуючи умови вашої тендерної документації, ви вимагаєте саме підтвердження досвіду виконання ідентичних за предметом закупівлі договорів (охорона фонтанів), а не аналогічних, як того вимагає законодавство. Вимагаємо внести відповідні зміни у вимоги тендерної докментації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Кваліфікаційні критерії про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) викладені в Додатку 3 до тендерної документації.
Кваліфікаційні критерії про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) викладені в Додатку 3 до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТАКТИКА" |
1 983 960,00
UAH з ПДВ
|
1 983 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТАКТИКА" #39084727 |
Переможець |
1 983 960,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2024 10:43
|
Договір 190T.pdf | укладений |
07 травня 2024 10:36
|