Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з налаштування та розміщення інформації на Інтернет ресурсах
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2024-04-17-004394-a 17a3b42854074e87ad2bb97daee3e97e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Микола ХАМУЛА

+380445941170 mkhamula@ukrgasbank.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Код ЄДРПОУ: 23697280
Вебсайт: http://ukrgasbank.com
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Єреванська, 1
Контактна особа: Микола ХАМУЛА
+380445941170
mkhamula@ukrgasbank.com
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2024 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2024 00:00
Початок аукціону: 02 травня 2024 14:57
Початок аукціону: 02 травня 2024 14:57
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72720000-3: Послуги у сфері глобальних мереж


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
676 послуга
Послуги з налаштування та розміщення інформації на Інтернет ресурсах, а саме, послуги з налаштування сервісу Google My Business відповідно до Додатку №1 до проекту Договору .
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2024
ДК 021:2015: 72720000-3 — Послуги у сфері глобальних мереж

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата в розмірі 30% від Загальної вартості Договору здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) операційних днів з дати підписання Договору Сторонами в ОСЕД та на його (Договору) підставі Аванс 10 Банківські 30
Iнша подія Остаточна оплата в розмірі 70% від Загальної вартості Договору здійснюється Замовником на підставі Акту протягом 10 (десяти) операційних днів з дати його підписання Сторонами. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2024 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ′′ЛІОНЕСТ′′ 208 800,00
UAH з ПДВ
208 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Леміш Кирило Анатолійович" 764 000,00
UAH з ПДВ
752 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВАЙЗ АЙ ТІ» 796 040,40
UAH з ПДВ
763 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 травня 2024 16:16
Електронний підпис
16 травня 2024 16:16
2.2. + Довідка ДПІ 1505 2024.PDF
16 травня 2024 11:12
Електронний підпис
16 травня 2024 11:07
Електронний підпис
15 травня 2024 16:55
Електронний підпис
15 травня 2024 16:55
2.10 Баланс-2023 рік.pdf.p7s
15 травня 2024 16:55
2.10 Баланс-2023 рік.pdf
15 травня 2024 16:48
Електронний підпис
15 травня 2024 15:17
Електронний підпис
15 травня 2024 15:17
2.9.1protokol_ust_lionest.pdf.p7s
15 травня 2024 15:17
2.9 prikaz_dir_lionest 38417222.PDF.p7s
15 травня 2024 15:17
2.9.1protokol_ust_lionest.pdf
15 травня 2024 15:17
2.9 prikaz_dir_lionest 38417222.PDF
15 травня 2024 15:17
2.6 Витяг-єд.под.-2024.pdf.p7s
15 травня 2024 15:17
2.5 vytiah_pro_nesudymist_2024-04-27.pdf.p7s
15 травня 2024 15:17
2.2. Довідка ДПІ.pdf.p7s
15 травня 2024 15:17
2.6 Витяг-єд.под.-2024.pdf
15 травня 2024 15:17
2.5 vytiah_pro_nesudymist_2024-04-27.pdf
15 травня 2024 15:17
2.2. Довідка ДПІ.pdf
08 травня 2024 11:09
Електронний підпис
08 травня 2024 10:42
Електронний підпис
01 травня 2024 12:19
Електронний підпис
01 травня 2024 12:19
Електронний підпис
01 травня 2024 12:18
Електронний підпис
01 травня 2024 12:18
Електронний підпис
01 травня 2024 12:18
1.8 prikaz_dir_lionest 38417222.PDF
01 травня 2024 12:18
1.8 prikaz_dir_lionest 38417222.PDF.p7s
01 травня 2024 12:18
1.8.1protokol_ust_lionest.pdf
01 травня 2024 12:18
1.8.1protokol_ust_lionest.pdf.p7s
01 травня 2024 12:18
1.4 Довідка досвід 38417222.PDF
01 травня 2024 12:18
1.10 +статут Ліонест merged2.pdf

Публічні документи

01 травня 2024 22:23
Електронний підпис
01 травня 2024 22:23
Електронний підпис
01 травня 2024 22:19
1.1 Цінова пропозиція.pdf.p7s
01 травня 2024 22:19
1.1 Цінова пропозиція.pdf
01 травня 2024 22:19
Договір 2. Акти+рахунки.pdf
01 травня 2024 22:19
1.11 Санкції.pdf
01 травня 2024 22:19
ІПН_вотермарк.pdf
01 травня 2024 22:19
1.5 Презентація.pdf.p7s
01 травня 2024 22:19
Леміш_освіта.pdf.p7s
01 травня 2024 22:19
1.2 Досвід.pdf.p7s
01 травня 2024 22:19
Виписка ЄДР 2018.pdf
01 травня 2024 22:19
1.7 Гарантійний лист.pdf
01 травня 2024 22:19
договір № 1 (1.11.2018).pdf
01 травня 2024 22:19
Виписка ЄДР 2018.pdf.p7s
01 травня 2024 22:19
Паспорт_вотермарк.pdf.p7s
01 травня 2024 22:19
Договір 2 + додатки.pdf
01 травня 2024 22:19
Паспорт_вотермарк.pdf
01 травня 2024 22:19
1.2 Досвід.pdf
01 травня 2024 22:19
Договір 2 + додатки.pdf.p7s
01 травня 2024 22:19
1.11 Санкції.pdf.p7s
01 травня 2024 22:19
договір № 1 (1.11.2018).pdf.p7s
01 травня 2024 22:19
1.5 Презентація.pdf
01 травня 2024 22:19
Виписка з ЄДР 2024.pdf
01 травня 2024 22:19
Виписка з ЄДР 2024.pdf.p7s
01 травня 2024 22:19
Леміш_освіта.pdf
01 травня 2024 22:19
ІПН_вотермарк.pdf.p7s

Публічні документи

30 квітня 2024 13:40
Електронний підпис
30 квітня 2024 13:40
Електронний підпис
30 квітня 2024 13:40
Довідка код доступу.pdf
30 квітня 2024 13:40
Гарантійний лист.pdf
30 квітня 2024 13:40
Копія статуту.PDF
30 квітня 2024 13:40
Цінова пропозиція.pdf
30 квітня 2024 13:40
Презентація (Novus _ Wise IT).pdf
30 квітня 2024 13:40
Довідка санкції.pdf
30 квітня 2024 13:40
Опитувальник.pdf
30 квітня 2024 13:40
Презентація Office Solutions.pdf
30 квітня 2024 13:40
Анкета.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ′′ЛІОНЕСТ′′

ФОП "Леміш Кирило Анатолійович"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ВАЙЗ АЙ ТІ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ′′ЛІОНЕСТ′′
#38417222
Переможець 208 800,00
UAH з ПДВ
15 травня 2024 12:38
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 травня 2024 12:14

Вимога про усунення невідповідностей

Доброго дня шановний Учаснику! Дякуємо, що проявляєте інтерес до нашої закупівлі. Після уважного розгляду Вашої пропозиції було виявлено наступні невідповідності: 1. Невідповідність вимогам пп. 1.2. п.1. ч.1. Розділу 3 тендерної документації (далі - Документація) в наступному: - зазначені в довідці договори не відповідають поняттю договір з аналогічним предметом закупівлі (предмет закупівлі: послуги з налаштування та розміщення інформації на Інтернет ресурсах), зокрема з причин того, що згідно змісту копії договорів предметом закупівлі є розміщення рекламних матеріалів в мережі Інтернет; 2. Невідповідність вимогам пп. 1.3. п.1. ч.1. Розділу 3 тендерної документації (далі - Документація) в наступному: - відсутнє підтвердження належного виконання Учасников зобов'язань за договорами (Для підтвердження належного виконання Учасником зобов’язань за цими договорами необхідно також надати: - скановані копії зроблені з оригіналів рекомендаційних листів-відгуків від контрагентів (замовників) щодо належного виконання Учасником зобов’язань за цими договорами. Листи-відгуки обов’язково повинні містити інформацію про номер і дату укладання договору, щодо якого надається такий лист-відгук, найменування та код ЄДРПОУ/ РНОКПП сторін договору та посаду, ПІБ і контактний номер телефону особи замовника за договором, яка може підтвердити виконання договору. або - скановані копії документів, які підтверджують повне виконання Учасником вищезазначених договорів (надання Учасником послуг у повному обсязі, належної якості та у визначений договором строк), а саме: первинних документів, що визначені в цих договорах (акти виконаних робіт / акти наданих послуг /тощо). Такі документи можуть надаватись (із відповідною підтверджувальною аргументацією та/або інформацією від Учасника) а саме: Акт надання послуг №45 від 30 листопада 2020 р., Акт надання послуг №40 від 28 жовтня 2021 р., Акт надання послуг №22 від 30 червня 2021 р. та Акт надання послуг №22 від 30 червня 2021 р. по тексту не мають зв'язку із жодним договором із наведених та не можуть бути підтвердженням виконання робіт за цими договорами. Для усунення зазначеної невідповідності, просимо надати виконані договори з первинними документами, що визначені в цих договорах з посиланням на відповідні договори, або рекомендаційними листами-відгуками. 3. Невідповідність вимогам пп. 1.5. п.1. ч.1. Розділу 3 Документації, а саме: 3.1 приклади, зазначені в презентації Учасника не відповідають заданому критерію («не менше 2-х прикладів для банківського сектору та/або ринку фінансових послуг, для провідних компаній сектору FMCG (Fast Moving Consumer Goods - товари масового споживання), телекомунікації, девелопменту, продуктового рітейлу тощо»), за виключенням прикладу щодо ПАТ «МТБ БАНК», який відноситься до банківського сектору; 3.2 необхідно конкретизувати зазначені у презентації Учасника приклади («необхідно зазначити у презентації не менше 2 (двох) таких прикладів»), а саме підтвердити виконання вимог Документації щодо часових періодів («прикладами реалізованих проектів в період 2018 – 2023 років»). Для прийняття рішення по Вашій пропозиції, просимо усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження на електронний майданчик відповідник документів протягом 24 год.

Документи

15 травня 2024 12:37
Повідомлення 80_24_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2024 12:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ′′ЛІОНЕСТ′′
#38417222
208 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 травня 2024 12:37
Повідомлення 80_24_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 80_24 з ТОВ ЛІОНЕСТ 030624.PDF укладений
03 червня 2024 17:09