Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Очікувана вартість
9 500 880,00 UAH
UA-2024-04-17-003728-a ● 7e02d534f2db4c0c81e4f270e2f4d09b
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” |
Код ЄДРПОУ: | 03349022 |
Місцезнаходження: | 79019, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Льва, буд 4. |
Контактна особа: |
Ядчишин Мирон Миколайович 380673707517 sekretarlkpsrpgallviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2024 11:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2024 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2024 13:00 |
Очікувана вартість: | 9 500 880,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
І) закупівля здійснюється за рахунок кредитних коштів (90% загальної вартості товару) і власних коштів (10% загальної вартості товару) відповідно до ухвали Львівської міської ради від 08.02.2024 № 4338 «Про надання дозволу ЛКП «Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району», ЛКП «Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району», ЛКП «Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району» на отримання кредиту в банківській установі»; погодження першого заступника міського голови на проведення закупівлі, згідно розпорядження міського голови від 21.09.2023 № 392 «Про обмеження здійснення публічних закупівель Львівської міської територіальної громади в умовах воєнного стану», отримано 25.03.2024 року за № 4-2301-15727; ІІ) оскільки ЛКП «ШРП Залізничного району» не є замовником в розумінні Закону відповідно до пункту 3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля здійснюється як спрощена в порядку, визначеному Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель…, затвердженою наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 року № 25 (зі змінами): 1) п.1 розділу ІІ Інструкції - «…незамовники в розумінні Закону…при закупівлях на будь-які суми для вибору постачальника товарів, надавача послуг чи виконавця робіт можуть використовувати електронну систему закупівель шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеному згідно зі статтею 14 Закону, виключно в частині оголошення, подання пропозицій, звернення за роз’ясненням, звернення з вимогою про усунення порушень, надання відповідей, оцінки, розгляду, відхилення пропозицій, визначення переможця, відміни закупівлі»; 2) п.2 розділу ІІ Інструкції – «під час проведення закупівлі у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, розгляд пропозицій відбувається відповідно до пунктів 11, 12 статті 14 Закону із урахуванням положень пункту 3 Розділу ІІ цієї Інструкції»; 3) п.3 розділу ІІ Інструкції – «якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником закупівлі в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції»; 4) строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону; 5) Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів; ІІІ) виключними підставами відхилення пропозицій учасників є: а) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; б) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; в) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю; ІV) вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження викладені в окремих файлах: Додаток № 1 – Технічна специфікація; Додаток № 2 – вимоги до учасників, перелік документів та порядок їх подання; Додаток № 3 – проект Договору; Додаток № 4 – форма цінової пропозиції Учасника; Додаток № 5 – форма цінової пропозиції Переможця.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
22 квітня 2024 09:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2024 09:54 |
Додаток №2 зі ЗМІНАМИ Вимоги до учасників.docx | |
17 квітня 2024 11:37 |
Додаток 1.2. Технічна специфікація Bobcat.docx | |
17 квітня 2024 11:37 |
Додаток 1.1 Технічна специфікація JCB.docx | |
17 квітня 2024 11:19 |
Оголошення.docx | |
17 квітня 2024 11:19 |
Додаток 5 Цінова пропозиція переможця.docx | |
17 квітня 2024 11:19 |
Додаток 4 Цінова пропозиція учасника.docx | |
17 квітня 2024 11:18 |
Додаток 3 Проект договору.docx |
22 квітня 2024 09:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
22 квітня 2024 09:54 |
Додаток №2 зі ЗМІНАМИ Вимоги до учасників.docx
|
||||||||||||||||||
17 квітня 2024 11:37 |
Додаток 1.2. Технічна специфікація Bobcat.docx
|
||||||||||||||||||
17 квітня 2024 11:37 |
Додаток 1.1 Технічна специфікація JCB.docx
|
||||||||||||||||||
17 квітня 2024 11:19 |
Оголошення.docx
|
||||||||||||||||||
17 квітня 2024 11:19 |
Додаток 5 Цінова пропозиція переможця.docx
|
||||||||||||||||||
17 квітня 2024 11:19 |
Додаток 4 Цінова пропозиція учасника.docx
|
||||||||||||||||||
17 квітня 2024 11:18 |
Додаток 3 Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ЩОДО ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ПО ЛОТУ 1 та ПО ЛОТУ 2
Дата подання: 18 квітня 2024 11:46
Дата відповіді: 22 квітня 2024 09:09
Шановний Замовник! По лоту 1 - підходить по прописаним параметрам лише jcb 3сх, а по лоту 2 - лише Bobcat, просимо розширити коло учасників, шляхов самостійного вивчення Замовником аналізу цін та технічних характеристик інших виробників та брендів, що представлені на ринку України в широкому асортименті. При розширені кола учасників - буде забезпечена прозора конкуренція, рівне ставлення до учасників, що саме й передбачено ст.5 Закону України про Публічні Закупівлі. А саме головне, роширення кола учасників буде запорукою заощадження коштів платників податків та спрямування заощаджених коштів на інші нагальні потреби, зокрема для спільного захисту України від ворогів. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Технічні характеристики по товару розроблялись і пропонувались на підставі автотранспорту, який є у використанні Замовника не перший рік. Діяльність підприємства поширюється в центральній частині вулиць міста Львова, де ширина вулиць значно менша від вулиць інших районів (наприклад - Личаківського, Франківського районів). Відповідно ускладнює використовувати Замовником транспорту більших габаритів. Також просимо звернути увагу, що Замовником зазначено не КАТИГОРИЧНИЙ розгляд певних виробників, а й аналогів. Відповідно до звернення, повідомляємо, що транспорт закупляється не за кошти платників податків, а з власного бюджету.
ЩОДО Технічних вимог
Дата подання: 22 квітня 2024 10:02
Дата відповіді: 22 квітня 2024 10:35
Шановний Замовник! Вами вимагається: 16. УВАГА!!!!! Для Лоту-1. Лист-підтвердження заводу-виробника, що брошура, розміщена на єдиному офіційному вебсайті заводу-виробника (з посиланням на відповідний вебсайт), є ідентичною брошурі, розміщеній на єдиному офіційному вебсайті учасника (з посиланням окремо на відповідний вебсайт - посилання має бути скероване саме на сторінку вебсайту). 16.1. УВАГА!!!!! Для Лоту-2. Лист-підтвердження заводу-виробника, що брошура, розміщена на єдиному офіційному вебсайті заводу-виробника (з посиланням на відповідний вебсайт), є ідентичною брошурі, розміщеній на єдиному офіційному вебсайті учасника (з посиланням окремо на відповідний вебсайт - посилання має бути скероване саме на сторінку вебсайту) НЕ ПОТРІБНО та учасник не подає. Замовник - це узгоджені дії з конкретними постачальниками!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. НІ не з конкретними. Це неодноразові звернення в телефонному режимі кандидатів. Також зверніть увагу, що Замовником було "зменшено" вимоги, а не збільшено, що дає можливість більшій кількості учасників подати свої пропозиції.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | екскаватор-навантажувач JCB 3CX або еквівалент та додаткове обладнання |
Статус: | Активний |
Очікувана вартість: | 5 710 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 30 000,00 UAH з ПДВ |
Позиції
1 од
екскаватор-навантажувач (JCB 3CX або еквівалент)
ДК 021:2015: 43262100-8 — Механічні екскаватори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79019, Україна, Львівська область, Львів, Льва,4
Дата доставки:
01 серпня 2024
—
31 серпня 2024
1 од
сніговий відвал (поворотний з амортизацією)
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79019, Україна, Львівська область, Львів, Льва,4
Дата доставки:
01 серпня 2024
—
31 серпня 2024
1 од
щітка з бункером
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79019, Україна, Львівська область, Львів, Льва,4
Дата доставки:
01 серпня 2024
—
31 серпня 2024
1 од
бордюрна щітка
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79019, Україна, Львівська область, Львів, Льва,4
Дата доставки:
01 серпня 2024
—
31 серпня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | оплата товару здійснюватиметься за рахунок кредитних коштів, сума яких становить орієнтовно 90% загальної вартості товару, та за рахунок власних коштів, сума яких становить орієнтовно 10% загальної вартості в наступному порядку: 1) оплата авансового платежу в розмірі 10% від фактичної вартості товару не пізніше 3-х банківських днів з дати оприлюднення на Веб-порталі Уповноваженого органу договору про закупівлю спецтехніки | Аванс | 3 | Банківські | 10 |
Поставка товару | 2) оплата кредитних коштів в розмірі 90% від фактичної вартості товару банківською установою безпосередньо на розрахунковий рахунок Постачальника – після поставки Товару, підписання акта приймання-передачі Товару, передачі всіх належних документів Замовникові, укладення кредитного договору і пов’язаних з ним процедур – протягом 5-ти банківських днів з дати укладення кредитного договору, але не пізніше 15-ти календарних днів від цієї дати. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 90 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2024 11:17 |
Додаток 1.1 Технічна специфікація JCB.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Констракшн Машинері" #32828388 |
Переможець |
5 707 920,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2024 09:34
|