Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Очікувана вартість
9 500 880,00 UAH
UA-2024-04-17-003728-a 7e02d534f2db4c0c81e4f270e2f4d09b
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ядчишин Мирон Миколайович

380673707517 sekretarlkpsrpgallviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району”
Код ЄДРПОУ: 03349022
Місцезнаходження: 79019, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Льва, буд 4.
Контактна особа: Ядчишин Мирон Миколайович
380673707517
sekretarlkpsrpgallviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2024 11:15
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2024 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2024 13:00
Очікувана вартість: 9 500 880,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка


І) закупівля здійснюється за рахунок кредитних коштів (90% загальної вартості товару) і власних коштів (10% загальної вартості товару) відповідно до ухвали Львівської міської ради від 08.02.2024 № 4338 «Про надання дозволу ЛКП «Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району», ЛКП «Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району», ЛКП «Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району» на отримання кредиту в банківській установі»; погодження першого заступника міського голови на проведення закупівлі, згідно розпорядження міського голови від 21.09.2023 № 392 «Про обмеження здійснення публічних закупівель Львівської міської територіальної громади в умовах воєнного стану», отримано 25.03.2024 року за № 4-2301-15727; ІІ) оскільки ЛКП «ШРП Залізничного району» не є замовником в розумінні Закону відповідно до пункту 3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля здійснюється як спрощена в порядку, визначеному Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель…, затвердженою наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 року № 25 (зі змінами): 1) п.1 розділу ІІ Інструкції - «…незамовники в розумінні Закону…при закупівлях на будь-які суми для вибору постачальника товарів, надавача послуг чи виконавця робіт можуть використовувати електронну систему закупівель шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеному згідно зі статтею 14 Закону, виключно в частині оголошення, подання пропозицій, звернення за роз’ясненням, звернення з вимогою про усунення порушень, надання відповідей, оцінки, розгляду, відхилення пропозицій, визначення переможця, відміни закупівлі»; 2) п.2 розділу ІІ Інструкції – «під час проведення закупівлі у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, розгляд пропозицій відбувається відповідно до пунктів 11, 12 статті 14 Закону із урахуванням положень пункту 3 Розділу ІІ цієї Інструкції»; 3) п.3 розділу ІІ Інструкції – «якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником закупівлі в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції»; 4) строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону; 5) Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів; ІІІ) виключними підставами відхилення пропозицій учасників є: а) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; б) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; в) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю; ІV) вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження викладені в окремих файлах: Додаток № 1 – Технічна специфікація; Додаток № 2 – вимоги до учасників, перелік документів та порядок їх подання; Додаток № 3 – проект Договору; Додаток № 4 – форма цінової пропозиції Учасника; Додаток № 5 – форма цінової пропозиції Переможця.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

22 квітня 2024 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2024 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2024 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2024 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2024 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2024 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2024 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2024 09:54
Додаток №2 зі ЗМІНАМИ Вимоги до учасників.docx
17 квітня 2024 11:18
Додаток 2 Вимоги до учасників.docx
17 квітня 2024 11:37
Додаток 1.2. Технічна специфікація Bobcat.docx
17 квітня 2024 11:37
Додаток 1.1 Технічна специфікація JCB.docx
17 квітня 2024 11:19
Оголошення.docx
17 квітня 2024 11:19
Додаток 5 Цінова пропозиція переможця.docx
17 квітня 2024 11:19
Додаток 4 Цінова пропозиція учасника.docx
17 квітня 2024 11:18
Додаток 3 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ЩОДО ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ПО ЛОТУ 1 та ПО ЛОТУ 2
Дата подання: 18 квітня 2024 11:46
Дата відповіді: 22 квітня 2024 09:09
Шановний Замовник! По лоту 1 - підходить по прописаним параметрам лише jcb 3сх, а по лоту 2 - лише Bobcat, просимо розширити коло учасників, шляхов самостійного вивчення Замовником аналізу цін та технічних характеристик інших виробників та брендів, що представлені на ринку України в широкому асортименті. При розширені кола учасників - буде забезпечена прозора конкуренція, рівне ставлення до учасників, що саме й передбачено ст.5 Закону України про Публічні Закупівлі. А саме головне, роширення кола учасників буде запорукою заощадження коштів платників податків та спрямування заощаджених коштів на інші нагальні потреби, зокрема для спільного захисту України від ворогів. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Технічні характеристики по товару розроблялись і пропонувались на підставі автотранспорту, який є у використанні Замовника не перший рік. Діяльність підприємства поширюється в центральній частині вулиць міста Львова, де ширина вулиць значно менша від вулиць інших районів (наприклад - Личаківського, Франківського районів). Відповідно ускладнює використовувати Замовником транспорту більших габаритів. Також просимо звернути увагу, що Замовником зазначено не КАТИГОРИЧНИЙ розгляд певних виробників, а й аналогів. Відповідно до звернення, повідомляємо, що транспорт закупляється не за кошти платників податків, а з власного бюджету.
ЩОДО Технічних вимог
Дата подання: 22 квітня 2024 10:02
Дата відповіді: 22 квітня 2024 10:35
Шановний Замовник! Вами вимагається: 16. УВАГА!!!!! Для Лоту-1. Лист-підтвердження заводу-виробника, що брошура, розміщена на єдиному офіційному вебсайті заводу-виробника (з посиланням на відповідний вебсайт), є ідентичною брошурі, розміщеній на єдиному офіційному вебсайті учасника (з посиланням окремо на відповідний вебсайт - посилання має бути скероване саме на сторінку вебсайту). 16.1. УВАГА!!!!! Для Лоту-2. Лист-підтвердження заводу-виробника, що брошура, розміщена на єдиному офіційному вебсайті заводу-виробника (з посиланням на відповідний вебсайт), є ідентичною брошурі, розміщеній на єдиному офіційному вебсайті учасника (з посиланням окремо на відповідний вебсайт - посилання має бути скероване саме на сторінку вебсайту) НЕ ПОТРІБНО та учасник не подає. Замовник - це узгоджені дії з конкретними постачальниками!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. НІ не з конкретними. Це неодноразові звернення в телефонному режимі кандидатів. Також зверніть увагу, що Замовником було "зменшено" вимоги, а не збільшено, що дає можливість більшій кількості учасників подати свої пропозиції.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: екскаватор-навантажувач JCB 3CX або еквівалент та додаткове обладнання
Статус: Активний
Очікувана вартість: 5 710 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 30 000,00 UAH з ПДВ

Позиції

1 од
екскаватор-навантажувач (JCB 3CX або еквівалент)
ДК 021:2015: 43262100-8 — Механічні екскаватори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79019, Україна, Львівська область, Львів, Льва,4
Дата доставки: 01 серпня 2024  —  31 серпня 2024
1 од
сніговий відвал (поворотний з амортизацією)
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79019, Україна, Львівська область, Львів, Льва,4
Дата доставки: 01 серпня 2024  —  31 серпня 2024
1 од
щітка з бункером
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79019, Україна, Львівська область, Львів, Льва,4
Дата доставки: 01 серпня 2024  —  31 серпня 2024
1 од
бордюрна щітка
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79019, Україна, Львівська область, Львів, Льва,4
Дата доставки: 01 серпня 2024  —  31 серпня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору оплата товару здійснюватиметься за рахунок кредитних коштів, сума яких становить орієнтовно 90% загальної вартості товару, та за рахунок власних коштів, сума яких становить орієнтовно 10% загальної вартості в наступному порядку: 1) оплата авансового платежу в розмірі 10% від фактичної вартості товару не пізніше 3-х банківських днів з дати оприлюднення на Веб-порталі Уповноваженого органу договору про закупівлю спецтехніки Аванс 3 Банківські 10
Поставка товару 2) оплата кредитних коштів в розмірі 90% від фактичної вартості товару банківською установою безпосередньо на розрахунковий рахунок Постачальника – після поставки Товару, підписання акта приймання-передачі Товару, передачі всіх належних документів Замовникові, укладення кредитного договору і пов’язаних з ним процедур – протягом 5-ти банківських днів з дати укладення кредитного договору, але не пізніше 15-ти календарних днів від цієї дати. Пiсляоплата 5 Банківські 90

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Констракшн Машинері" 5 707 920,00
UAH з ПДВ
5 707 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2024 12:50
Електронний підпис
03 травня 2024 12:50
11. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
03 травня 2024 12:50
10. Довідка п12 п 47.pdf.p7s
03 травня 2024 12:50
9. Довідка абз 14 п 47.pdf.p7s
03 травня 2024 12:50
11. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 травня 2024 12:50
10. Довідка п12 п 47.pdf
03 травня 2024 12:50
9. Довідка абз 14 п 47.pdf
03 травня 2024 12:50
8. Витяг МВС директор.rar
03 травня 2024 12:50
7. Довідка корупція юр.zip
03 травня 2024 12:50
6. Довідка корупція фіз.zip
30 квітня 2024 10:48
Електронний підпис
30 квітня 2024 10:48
Електронний підпис
30 квітня 2024 10:48
01. ТЗ.pdf.p7s
30 квітня 2024 10:48
02. ТХ.pdf
30 квітня 2024 10:48
59. Довідка абз 14 п 47.pdf
30 квітня 2024 10:48
46. Довідка санкції.pdf.p7s
30 квітня 2024 10:48
20. Статут та опис.pdf
30 квітня 2024 10:48
03. Проект договору.pdf.p7s
30 квітня 2024 10:48
22. Довідка (відомості ).pdf
30 квітня 2024 10:48
57. Довідка не резидент.pdf
30 квітня 2024 10:48
01. ТЗ.pdf
30 квітня 2024 10:48
02. ТХ.pdf.p7s
30 квітня 2024 10:48
04. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
30 квітня 2024 10:48
46. Довідка санкції.pdf
30 квітня 2024 10:48
59. Довідка абз 14 п 47.pdf.p7s
30 квітня 2024 10:48
13. Фото.pdf.p7s
30 квітня 2024 10:48
21. Виписка з ЄДР 22.10.2015.pdf
30 квітня 2024 10:48
03. Проект договору.pdf
30 квітня 2024 10:48
20. Статут та опис.pdf.p7s
30 квітня 2024 10:48
04. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
30 квітня 2024 10:48
13. Фото.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Констракшн Машинері"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Констракшн Машинері"
#32828388
Переможець 5 707 920,00
UAH з ПДВ
02 травня 2024 09:34

Документи

02 травня 2024 09:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2024 09:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Констракшн Машинері"
#32828388
5 707 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 травня 2024 09:33
Електронний підпис