Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія з розподілом)
Очікувана вартість
1 411 530,00 UAH
UA-2024-04-17-002246-a ● 240df8ed9836444cbe23d9103a4dd3bc
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43956241 |
Місцезнаходження: | 63460, Україна , Харківська обл., селище Слобожанське, вул.Миру, будинок 7 |
Контактна особа: |
Аліна Нестеренко +380574752405 osvita43956241@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2024 10:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2024 12:33 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2024 12:33 |
Очікувана вартість: | 1 411 530,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 115,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
213600 кіловат-година
ДК 021:2015 - 09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія з розподілом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка Постачальника за Договором має бути здійснена Споживачем у строк 20 (двадцять) календарних днів з моменту отримання рахунку Споживачем. встановленому чинним законодавством. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2024 14:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2024 14:20 |
зміни ТД Електроенергія на 2024.docx | |
19 квітня 2024 14:20 |
додаток3.docx | |
19 квітня 2024 14:20 |
додаток1.docx | |
17 квітня 2024 16:49 |
додаток2.docx | |
17 квітня 2024 16:49 |
додаток4.docx | |
17 квітня 2024 16:49 |
додаток5.docx |
19 квітня 2024 14:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
19 квітня 2024 14:20 |
зміни ТД Електроенергія на 2024.docx
|
|||||||||
19 квітня 2024 14:20 |
додаток3.docx
|
|||||||||
19 квітня 2024 14:20 |
додаток1.docx
|
|||||||||
17 квітня 2024 16:49 |
додаток2.docx
|
|||||||||
17 квітня 2024 16:49 |
додаток4.docx
|
|||||||||
17 квітня 2024 16:49 |
додаток5.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підозрілі торги
Дата подання: 17 квітня 2024 10:32
Дата відповіді: 17 квітня 2024 11:06
Шановний організатор підозрілих торгів. Звертаємо вашу увагу на оновлення законодавста з 9 квітня, що забороняє замовникам встановлювати нижній поріг ціни. Окрім того повідомляємо, що стандарти прописані у технічній специфікації втратили чинність. І останнє, документація повинна бути машинозчитувальною, те, що ви відсканували паперовий документ, з метою неможливого коректоного використання іншими учасниками. Дякуємо вам за вашу корупційність, особливо під час війни, особливо у Харківській області.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую вам за звернення, виправимо за новими змінами. Щодо другого зауваження , то передивіться уважніше, відсканована саме тендерна документауія, а необхідні для учасників додатки завантажені іншим файлом формат "docx"
ДСТУ
Дата подання: 17 квітня 2024 13:25
Дата відповіді: 17 квітня 2024 14:38
Шановний Замовнику у Додатку 2 ви вимагаєте: Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310, параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення". Просимо внести зміни тому що зараз є діючим ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую, внесли зміни
Сертифікати
Дата подання: 17 квітня 2024 13:43
Дата відповіді: 17 квітня 2024 14:38
Доброго дня! Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати:
" -ДСТУ ISO 9001:2015 (9001:2018) «Системи управління якістю. Вимоги». Сфера сертифікації: торгівля електричною енергією. Виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію;
- ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Сфера сертифікації: торгівля електричною енергією. Виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію;
- ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».Сфера сертифікації: торгівля електричною енергією. Виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію;
- ISO 41001:2021 (EN ISO 41001:2018, IDT; ISO 41001:2018, IDT) Системи управління інфраструктурою. Вимоги та настанови щодо застосування. Сертифікат має бути виданий учаснику та чинним на дату подання тендерної пропозиції;
- ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування. Сертифікат має бути виданий учаснику та чинним на дату подання тендерної пропозиції;
- ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Сертифікат має бути виданий учаснику та чинним на дату подання тендерної пропозиції;
- ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) Ситеми управління безпекою ланцюга постачання. Сертифікат має бути виданий учаснику та чинним на дату подання тендерної пропозиції;
- ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання. Сертифікат має бути виданий учаснику та чинним на дату подання тендерної пропозиції;
- Відповідно до ст. 131 Кодексу цивільного захисту України на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку ведення обліку надзвичайних ситуацій» від 9 жовтня 2013 р. № 738, учасники у складі своїх тендерних пропозицій надають інформацію від територіального органу ДСНС України (в залежності від розташування об’єктів учасника) про наявність або про відсутність інформації про надзвичайні ситуації на об’єктах учасника за період 2022 року;
- Відповідно до ст. 131 Кодексу цивільного захисту України на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку ведення обліку надзвичайних ситуацій» від 9 жовтня 2013 р. № 738, учасники у складі своїх тендерних пропозицій надають інформацію від територіального органу ДСНС України (в залежності від розташування об’єктів учасника) про наявність або про відсутність інформації про надзвичайні ситуації на об’єктах учасника за період 2023 року;
Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 (далі – КСР), параметри якості електроенергії в точках приєднання споживачів в нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (далі – ДСТУ EN 50160:2014). Учасник у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати сертифікат якості (відповідності) на електричну енергію, а у випадку, якщо електрична енергія не підлягає обов’язковій сертифікації, надати у складі тендерної пропозиції чинний документ про не сертифікацію електричної енергії, виданий на ім’я учасника від державного підприємства що належить до сфери управління Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України."
Зазначені вимоги є незаконними та безпідставними і жодним чином не забезпечать постачання Замовнику «найякіснішої продукції», оскільки електрична енергія НЕ ОБИРАЄТЬСЯ ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, а за її якість відповідає Оператор системи розподілу. Отримання вище описаних вимог не є обов'язковим. Це добровільна справа будь-якого постачальника. Діяльність постачальників електроенергії регулюють низка законів та підзаконних нормативно-правових актів, зокрема, Закон України «Про ринок електричної енергії»; Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312) та інші нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії», які не встановлюють обов'язкову наявність ЖОДНОГО сертифікату ISO у постачальників електричної енергії. Дані вимоги є дискримінаційними, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність таких документів в учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електроенергії . Так, відповідно до частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом з тим, втановлення таких вимог порушує основні принципи здійснення публічних закупівель (стаття 5 Закону) , а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Слід зазначити, що відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону, закупівлі здійснюються з дотриманням принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників. Згідно з ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Електрична енергія не входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні (відповідно до затверджених Правил сертифікації однорідних видів продукції (послуг). Також додатково повідомляємо, що чинним законодавством не передбачено такого документу, як “паспорт якості/сертифікат відповідності електричної енергії”. Відповідно до Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 "Про затвердження Кодексу систем розподілу", п. 11.4.1, Правил роздрібного ринку електричної енергії (далі – ПРРЕЕ), та інформації, яка розміщена на офіційному веб-сайті НКРЕКП, відповідальним за якість електричної енергії – є Оператор системи розподілу. Просимо врахувати, що у випадку відсутності належного реагування на дане звернення ми залишаємо право звертатися до Антимонопольного комітету України та/або інших контролюючих чи правоохоронних органів. Просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом виключення (видалення) з тендерної документації вищезазначених дискримінаційних вимог. На підставі вище викладеної інформації, просимо внести зміни до ТД та прибрати дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую, внесли зміни
Звіт про проведення антикорупційного аудиту
Дата подання: 17 квітня 2024 15:11
Дата відповіді: 22 квітня 2024 07:58
Шановний Замовнику, п.п.13 п.5 Розділу 5 Тендерної документації ви вимагаєте наступне: " Учасник у складі пропозиції надає висновок (звіт) про проведення антикорупційного аудиту в учасника, що свідчить, зокрема, про наявність та дотримання антикорупційної політики в учасника та дотримання ним антикорупційного законодавства та міжнародних стандартів у сфері запобігання корупції, зокрема, Кримінальної конвенції про боротьбу з корупцією (ETS 173) та Конвенції Організації Об’єднаних Націй проти корупції, Цивільної конвенції про боротьбу з корупцією, що ратифіковані Україною, статей 61, 62, 64 Закону України «Про запобігання корупції», у тому числі: відсутність фактів вчинення (участі у вчиненні) посадовими та службовими особами учасника, іншими особами, які виконують роботу та перебувають з учасником у трудових відносинах, корупційних правопорушень, пов’язаних з діяльністю юридичної особи (учасника), відсутність фактів поведінки, яка може бути розціненою як готовність вчинити корупційне правопорушення, пов’язане з діяльністю юридичної особи (учасника); підтвердження наявності в антикорупційних документах учасника вичерпного переліку та опису антикорупційних заходів, стандартів, процедур та порядку їх виконання (застосування), зокрема, порядку проведення періодичної оцінки корупційних ризиків у діяльності юридичної особи (учасника), а також порядку регулярного звітування уповноваженої особа, відповідальної за реалізацію антикорупційної програми учасника перед засновниками (учасниками) юридичної особи (учасника).
Висновок (звіт) про проведення антикорупційного аудиту має бути виданий учаснику не раніше 2021 року в результаті реалізації діяльності з надання правової допомоги адвокатським об'єднанням або адвокатом України або адвокатським бюро учаснику, у розумінні Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», на підтвердження чого у складі пропозиції учасника повинен бути наданий відповідний документ, передбачений пунктом 4 частини першої статті 1 вказаного закону, оформлений належним чином і у відповідності до вимог законодавства України.
У разі надання висновку (звіту) про проведення антикорупційного аудиту адвокатським бюро (надалі – АБ) у складі пропозиції учасника надаються відповідні підтверджуючі документи щодо АБ, а саме: відповідний документ про створення АБ, письмове повідомлення відповідної ради адвокатів регіону про створення (або реорганізацію) АБ від адвокату, який створив АБ, подане згідно з вимогами законодавства України.
У разі надання висновку (звіту) про проведення антикорупційного аудиту адвокатським об'єднанням (надалі – АО) у складі пропозиції учасника надаються відповідні підтверджуючі документи щодо АО, а саме: відповідний документ про створення АО, статут (в чинній редакції) АО з наданням пошукового коду доступу (результатів надання адміністративної послуги), за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту, письмове повідомлення відповідної ради адвокатів регіону про створення (або реорганізацію) АО від такого АО, подане згідно з вимогами законодавства України.
У разі надання висновку (звіту) про проведення антикорупційного аудиту адвокатом у складі пропозиції учасника надаються відповідні підтверджуючі документи щодо такого адвоката, а саме: свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю."
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Слід зазначити, що національні стандарти для електричної енергії не передбачають необхідності надання вищезазначених документів. За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами Особливостей в цій частині. Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив положення пункту 29 Особливостей. Згідно з ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тому прохаємо прибрати дану вимогу з тендерної документації, в іншому випадку залишаємо за собою право звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую, внесли зміни
Інформація від ДСНС
Дата подання: 17 квітня 2024 15:16
Дата відповіді: 22 квітня 2024 07:58
Доброго дня! Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати: "Відповідно до ст. 131 Кодексу цивільного захисту України на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку ведення обліку надзвичайних ситуацій» від 9 жовтня 2013 р. № 738, учасники у складі своїх тендерних пропозицій надають інформацію від територіального органу ДСНС України (в залежності від розташування об’єктів учасника) про наявність або про відсутність інформації про надзвичайні ситуації на об’єктах учасника за період 2022 року;
- Відповідно до ст. 131 Кодексу цивільного захисту України на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку ведення обліку надзвичайних ситуацій» від 9 жовтня 2013 р. № 738, учасники у складі своїх тендерних пропозицій надають інформацію від територіального органу ДСНС України (в залежності від розташування об’єктів учасника) про наявність або про відсутність інформації про надзвичайні ситуації на об’єктах учасника за період 2023 року".
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Слід зазначити, що національні стандарти для електричної енергії не передбачають необхідності надання вищезазначених документів. За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами Особливостей в цій частині. Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив положення пункту 29 Особливостей. Згідно з ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тому прохаємо прибрати дану вимогу з тендерної документації, в іншому випадку залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету або до іншого контролюючого органу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую, внесли зміни
Невідповідність вимог щодо документів переможця
Дата подання: 19 квітня 2024 10:12
Дата відповіді: 22 квітня 2024 07:58
В пункті 6 Додатку 1 тендерної документації міститься вимога, що суперечить чинному законодавству: «УЧАСНИК - ПЕРЕМОЖЕЦЬ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ПРИ УКЛАДЕННІ ДОГОВОРУ ПОВИНЕН НАДАТИ УПОВНОВАЖЕНІЙ ОСОБІ В ПАПЕРОВОМУ ВИГЛЯДІ НАСТУПНІ ДОКУМЕНТИ: - КОПІЮ ВИТЯГУ З РЕЄСТРУ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ АБО КОПІЮ СВІДОЦТВА ПЛАТНИКА ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ, ЯКЩО УЧАСНИК – ПЕРЕМОЖЕЦЬ Є ПЛАТНИКОМ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ;
- КОПІЮ ВИТЯГУ З РЕЄСТРУ ПЛАТНИКІВ ЄДИНОГО ПОДАТКУ АБО КОПІЮ СВІДОЦТВА ПЛАТНИКА ЄДИНОГО ПОДАТКУ, ЯКЩО УЧАСНИК-ПЕРЕМОЖЕЦЬ Є ПЛАТНИКОМ ЄДИНОГО ПОДАТКУ;
ВРАЗІ НЕНАДАННЯ УЧАСНИКОМ – ПЕРЕМОЖЦЕМ ВИЩЕ ЗАЗНАЧЕНИХ ДОКУМЕНТІВ, ЗАМОВНИК СПРИЙМАЄ ЦЕ ЯК ВІДМОВУ ВІД ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ТА ВІДХИЛЯЄ ТАКОГО УЧАСНИКА-ПЕРЕМОЖЦЯ».
Відповідно до ч. 8 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень п. 3 Особливостей (Постанова КМУ № 1178 від 12.10.2022 р.) «подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.»
На підставі вищезазначеного, вимагаємо вилучити з тендерної документації вимоги, що містяться в пункті 6 Додатку 1.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую, внесли зміни
Невідповідність п. 47 Особливостей в чинній редакції Постанови № 1178
Дата подання: 19 квітня 2024 10:17
Дата відповіді: 22 квітня 2024 07:58
09.04.24 р. набрала чинності Постанова КМУ № 382 від 02.04.24 р. щодо внесення змін до Особливостей (Постанову КМУ № 1178 від 12.10.22 р.). По всій тендерній документації є невідповідність положенням п. 47 Особливостей в новій редакції, зокрема, щодо вимог та підстав за абз. 14 п. 47 Особливостей, який взагалі відсутній в новій редакції. Необхідно привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую, внесли зміни
Невідповідність окремого пункту тендерної документації законодавству про ринок електричної енергії
Дата подання: 19 квітня 2024 10:27
Дата відповіді: 22 квітня 2024 07:58
В розділі 4 Додатку 3 тендерної документації є вимога: «4. УЧАСНИК ПОВИНЕН НАДАТИ ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ПІДПИСАНИЙ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ, ЩОДО ГАРАНТУВАННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВІРНИХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ З ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ, В РАЗІ ПЕРЕМОГИ НА ТОРГАХ. В ТОМУ ЧИСЛІ, ЩО У РАЗІ НЕВИКОНАННЯ АБО НЕНАЛЕЖНОГО ВИКОНАННЯ СВОГО ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ, А САМЕ: У РАЗІ НЕПОГОДЖЕННЯ ОПЕРАТОРОМ СИСТЕМИ РОЗПОДІЛУ (ОБЛЕНЕРГО) ЗМІНИ ПОСТАЧАЛЬНИКА, ЗВАЖАЮЧИ НА ЩО ПОКУПЕЦЬ БУДЕ ЗМУШЕНИЙ УКЛАСТИ ДОГОВІР З ПОСТАЧАЛЬНИКОМ «ОСТАННЬОЇ НАДІЇ» АБО У РАЗІ НАБУТТЯ ПОСТАЧАЛЬНИКОМ СТАТУСУ «ДЕФОЛТНОГО», В ЗВ‘ЯЗКУ З ЧИМ ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ ПОКУПЦЮ БУДЕ ЗДІЙСНЮВАТИСЬ ПОСТАЧАЛЬНИКОМ «ОСТАННЬОЇ НАДІЇ», ПОСТАЧАЛЬНИК ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ВІДШКОДУВАТИ РІЗНИЦЮ МІЖ ТАРИФОМ ПОСТАЧАЛЬНИКА «ОСТАННЬОЇ НАДІЇ» ТА ДОГОВІРНОЮ ЦІНОЮ (ТАРИФОМ) ДОГОВОРУ ТА ПОВНЕ ВІДШКОДУВАННЯ ЗБИТКІВ ЗАВДАНИХ У ЗВ’ЯЗКУ З НЕМОЖЛИВІСТЮ ВИКОНАННЯ ПОСТАЧАЛЬНИКОМ СВОЇХ ГАРАНТІЙНИХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ.»
Зазначене суперечить положення Закону України «Про ринок електричної енергії» та Правилам роздрібного ринку електричної енергії (ПРРЕЕ), який не передбачає такого механізму. Слід зазначити, що постачання постачальником «останньої надії» (ПОН) це вже є захисний механізм та гарантія безперервного постачання електроенергії споживачу у випадку настання непередбачуваних факторів. Крім того, постачальник не несе відповідальності за дії інших учасників ринку електричної енергії, зокрема, оператора системи розподілу (ОСР). Вимагаємо повністю вилучити даний пункт з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую, внесли зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 квітня 2024 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" |
1 255 968,00
UAH з ПДВ
|
1 227 737,39
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» |
1 407 602,64
UAH з ПДВ
|
1 241 852,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" #42082379 |
Переможець |
1 227 737,39
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2024 10:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2024 10:09
|
Договір електроенергія.pdf | укладений |
10 травня 2024 10:08
|