Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39290000-1 Фурнітура різна 39296100-4 - труни (труни лаковані різні;труни лаковані з фурнітурою, труни оббиті тканиною) 39296000-3- похоронне приладдя (хрести дерев’яні фарбовані, хрести дерев’яні лаковані з перетинками, ритуальні вінки та корзини, похоронні набори.)
Очікувана вартість
2 374 300,00 UAH
UA-2024-04-17-000846-a 92beface628b42f38a38f50cbc1fb354
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Соколовський

+380964835822 spezkomuntrans@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦКОМУНТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 33409809
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Гунська, буд. 7
Контактна особа: Роман Соколовський
+380964835822
spezkomuntrans@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2805 штука
39290000-1 Фурнітура різна 39296100-4 - труни (труни лаковані різні;труни лаковані з фурнітурою, труни оббиті тканиною) 39296000-3- похоронне приладдя (хрести дерев’яні фарбовані, хрести дерев’яні лаковані з перетинками, ритуальні вінки та корзини, похоронні набори.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Тендерна документація

17 квітня 2024 09:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2024 09:21
ТД ритульні.docx
17 квітня 2024 09:21
Додаток 3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ .doc
17 квітня 2024 09:21
ДОДАТОК 1 документи.doc
17 квітня 2024 09:21
ДОДАТОК 4 пропозиція.doc
17 квітня 2024 09:21
ДОДАТОК 2 технічні вимоги.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-22-000106 ● 9eb61055c4844f7ca060692a2d938464
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2024 17:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


22.04.2024 № 31-з

Хмельницький

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до
переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу
від 22.04.2024 № 31-з
Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі / закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
10. UA-2024-04-17-000846-a; 17.04.2024
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-26 15:59:27

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-17-000846-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення, а саме:
- надайте інформацію та відповідні підтверджуючі документи (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)) яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?;
- яким чином забезпечено виконання вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?;
- яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та обрано для постачання саме Пятковського Григорія Олександровича (код ЄДРПОУ 2775318151), з яким укладений договір про закупівлю товару від 17.04.2024 № 52 без використання електронної системи закупівель?
Крім того, відповідно до абзацу двадцять четвертого пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 15, 17, 18 цього пункту замовник може не публікувати договір про закупівлю та/або додатки до нього.
- чому не дотримано вимог абзацу двадцять четвертого пункту 13 Особливостей та не оприлюднено в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, який підготовлений уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою Замовника та погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника?
Пояснення та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.

Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-29 14:40:52

Надання пояснень

Згідно проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-17-000846-a) надаємо інформацію та відповідні підтверджуючі документи:
1. У зв'язку з тим що закупівля ID: UA-2024-03-27-000298-a не відбулася була застосована закупівля без використання електронної системи на закупівлю 39290000-1 Фурнітура різна 39296100-4 - труни (труни лаковані різні;труни лаковані з фурнітурою, труни оббиті тканиною) 39296000-3- похоронне приладдя (хрести дерев’яні фарбовані, хрести дерев’яні лаковані з перетинками, ритуальні вінки та корзини, похоронні набори.).
2. Згідно тендерної документації єдиним критерієм оцінки є ціна.
За результатами перемовин з постачальниками були отримані 4 тендерні пропозиції:
1. ФОП Добровольський Юрій. Загальна вартість пропозиції - 2 697 800 грн
2. ФОП Пятковський Г.О. Загальна вартість пропозиції - 2 374 300 грн
3. ФОП Войцехова Ю.С. Загальна вартість пропозиції - 2 809 500 грн
4. ФОП Федорчук О.М. Загальна вартість пропозиції - 2 774 700 грн
Після розгляду комерційних пропозицій, пропозиція ФОП Пятковського Г.О. була обрана як найбільш економічно вигідна.
3. Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» має виключно рекомендаційний характер та не має вимог, тобто не обов’язковий до виконання. Формування очікуваної вартості предмету закупівлі проводилось шляхом порівняння цін на ритуальні товари на момент початку планування закупівлі та з огляду на попередній договір на закупівлю ритуальних товарів на 2023 рік.
4. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, яке готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника не було опубліковане разом з підписаним договором та додатками до нього у зв’язку з тим що уповноваженою особою була допущена помилка в частині оприлюднення інформації. На даний час помилку виправлено та Обгрунтування підстав для проведення закупівлі було розміщено в закупівлі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 25 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не оприлюднено в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, який підготовлений уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою Замовника та погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПЯТКОВСЬКИЙ ГРИГОРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2775318151
Переможець 2 374 300,00
UAH
17 квітня 2024 09:25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2024 14:36
обгрунтування підстави.PDF зміни до договору
29 квітня 2024 14:35
52.PDF укладений
17 квітня 2024 09:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обгрунтування підстав для проведення закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML