Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Збірно-розбірна комплексна модульна споруда КАЗАРМА
Очікувана вартість
14 000 000,00 UAH
UA-2024-04-17-000591-a ● e3b4cd96badb4f1bb0885d9db7621f88
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3036 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 23316220 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Олександр Галата +380639732172 3036dnepr@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2024 09:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2024 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 14:37 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 14:37 |
Очікувана вартість: | 14 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Збірно-розбірна комплексна модульна споруда КАЗАРМА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється 100 % перерахуванням грошових коштів на поточний рахунок Продавця протягом 60 календарних днів з моменту поставки товару згідно видаткової накладної.Покупець має право здійснити попередню оплату на підставі рахунку Продавця, у разі отримання Покупцем бюджетних коштів. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2024 08:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2024 08:53 |
Оголошення_спрощена_вч3036.docx |
19 квітня 2024 08:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 квітня 2024 08:53 |
Оголошення_спрощена_вч3036.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
планування приміщення
Дата подання: 18 квітня 2024 15:50
Дата відповіді: 19 квітня 2024 08:56
Підкажить будь ласка - той хто схему готував сам хоч раз був у казармі?
Відповідь: Добрий День шоновний Постачальний ,Військова частина розробляла дану схему враховуючи всі необхідні функції даної казарми, а також місце ії розташування !
Збірно-розбірна комплексна модульна споруда КАЗАРМА
Дата подання: 19 квітня 2024 13:30
Дата відповіді: 22 квітня 2024 18:12
Хочу звернути увагу на те що назва тендеру «збірно-розбірна комплексна модульна споруда КАЗАРМА» не відповідає технічному опису.
Згідно з описом це «каркасна споруда з двосхилим дахом». Головна різниця між модульною конструкцією та каркасною – модульну можна (при потребі) розібрати на модулі та майже без ушкоджень перебазувати та зібрати на новому місці. Модульну конструкцію можна переформатовати під інше призначення, поділити на частини тощо. Каркасну конструкцію також можна розібрати та перемістити але з значними додатковими витратами. Стеля (типу Армстронг) та підлога (утеплена бетонна плита з фінішним покриттям з керамогранітних плит) зазнають значних втрат. Є також питання до наведеного планування. Але це інформація, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадянській безпеці та порядку. Тому утримаюсь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник військова частина розлянула ваше питання. Військова частина Розробляла дану тех вимогу враховуючи рельєф місцевості куди буде поставленна дана казарма ,Ми не бачимо жодних проблем в тому щоб для потреб переїзду зняти Сталю Армстронг. Назва визначена відповідно норм які в подальшому дозволять правильно документально оформити дану споруду . Акт це наша вимога про яку Ви також розумієте за це дякую .
Вимоги до учасників закупівлі
Дата подання: 19 квітня 2024 15:42
Дата відповіді: 22 квітня 2024 20:16
Шановний замовник!
Звертаємося до Вас з вимогою у зв’язку з порушеннями законодавства в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
В Додатку № 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Збірно-розбірна комплексна модульна споруда КАЗАРМА (за ДК 021:2015 – 44210000-5 Конструкції та їх частини)» (далі по тексту – Оголошення) зазначені Вимоги до учасників закупівлі.
Пунктом 10 вказаних вище Вимог передбачено надання Акту про огляд місця встановлення предмета закупівлі, за підписом уповноваженої особи учасника та скріплений печаткою учасника, та підписом представника замовника та скріплений печаткою замовника.
Додатком № 5 Оголошення є проєкт Акту обстеження. Не зрозуміло, чому у вказаному Додатку № 5 назва документу «Акт обстеження», а в пункті 10 Вимог до учасників закупівлі «Акт про огляд місця встановлення предмета закупівлі».
Отже, особа, яка планує брати участь в закупівлі має надати вказаний Акт обстеження/Акт про огляд місця встановлення предмета закупівлі разом з усіма документами для участі у закупівлі.
Проте, для того, щоб скласти такий Акт усі бажаючі учасники мають поїхати спочатку до Замовника для огляду/обстеження місця встановлення предмета закупівлі, скласти такий акт, і підписати його у Замовника, а після цього готувати документи для участі у тендері.
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною і складення Акту обстеження/ Акту про огляд місця встановлення предмета закупівлі між Замовником та одним з учасників до проведення спрощеної закупівлі є корупційним ризиком на етапі закупівлі подання документів для участі в такій закупівлі.
При зазначені вимоги про надання Акту обстежень/ Акту про огляд місця встановлення предмета закупівлі Вами порушено вимоги ст.ст. 5 та 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також, у п. 7.2. Вимог до учасників зазначено про необхідність надання оригіналу або завірену Учасником копію виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі договору** (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності), вартість договору повинна складати не менше 90 % очікуваної вартості предмета закупівлі).
Нижче до вказаного пункту Вимог до учасників додано примітку наступного «** Аналогічним договором є повністю виконаний договір за 2023р, подібний за змістом, своєю правовою природою щодо поставки товару, подібний за змістом та своєю правовою природою, що є аналогічним за предметом закупівлі (повністю або частково) або за кодом ДК 021:2015: 44211100-3 Модульні та переносні споруди».
В той же час ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено «2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Отже, як бачимо у п. 3 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» не зазначено про те, що аналогічні договори мають бути за певний період чи бути на певну суму. Тому вважаємо вимогу надання аналогічного договору, який повністю виконаний договір за 2023р. та вимогу, що вартість такого договору повинна складати не менше 90 % очікуваної вартості предмета закупівлі дискримінаційною і такою, що порушує принципи, визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не відповідає вимогам ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Так, ч. 1 ст. 5 «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Підсумовуючи викладене, вимагаємо внести зміни до Додатку № 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Збірно-розбірна комплексна модульна споруда КАЗАРМА (за ДК 021:2015 – 44210000-5 Конструкції та їх частини)», зокрема виключити вимоги до учасників закупівлі про надання аналогічних договорів саме за 2023р. та щодо вартості такого договору не менше 90% очікуваної вартості предмета закупівлі. А також, виключити пункт 10 з Вимог до учасників щодо надання Акту обстеження/Акту про огляд місця встановлення предмета закупівлі.
Окремо вважаємо за доцільне наголосити на тому, що Вами проводиться ця спрощена закупівля казарми з аналогічними вимогами, як і попередні спрощені закупівлі збірно-розбірних модульних споруд.
Вважаємо, що Вами обрано таку спрощену процедуру закупівлі з метою уникнення можливості оскарження таких документів до Антимонопольного комітету України. Тому, нами подано відповідну скаргу до Держаудитслужби з метою вжиття відповідних заходів до Замовника і скарга наразі перебуває на розгляді.
У випадку, незадоволення Вами цієї вимоги, змушені будемо повторно звернутися до Держаудитслужби з метою захисту наших прав та інтересів, як учасника торгів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання! Шановний Учасник для більш детельного розуміння закупівлі, а саме: «Збірно-розбірна комплексна модульна споруда КАЗАРМА (ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини)» складання Акту обстеження є необхідною умовою та складовою частиною, що не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі». Нагадаймо, що ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить чіткого визначення та поняття щодо дискримінаційних вимог. Виконання учасників торгів цієї умови надасть Замовнику змогу уникнути не доброчесність Учасників. У статті 22 Закону про закупівлю, яка говорить нам про те, що у тендерній документації замовник зазначає один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону про закупівлю. Як бачимо, Закон про закупівлі надає замовнику право обрати самостійно яку кількість кваліфікаційних критеріїв для перевірки надійності учасника йому слід визначити. Замовник також вправі вимагати від учасника копії договору та документів про його виконання (акти, накладні). При чому, надані документи про виконання договору мають бути подані на всю суму договору. Також, у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз’яснення/нь державних органів. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Так, Ви можете звернутися до ДАСУ відповідно до ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі».
розосередження
Дата подання: 22 квітня 2024 18:57
Дата відповіді: 22 квітня 2024 20:06
Проблема може бути названо просто – розосередження.
У поточний час, на погляд не військових, краще використовувати невеликі модульні споруди, які дозволяють уникнути надмірної концентрації людей. Тє що намальовано суперечить здравому глузду якщо використовувати за вказаним призначенням.
Відповідь: Шанвний Постачальник , В документації вказано номер телефона також електрона почта ,на яку ви можете надати свої пропозиції ,запитання а не писати в даному випадку в даній платформі,Ми розуміємо наші потреби тому відповідно поставлених задач військовій частині розробляємо ,плануємо ,та працюємо на для скорішої перемоги України .І як нікому як нам нам зрозумілі всі потреби,завдання та цілі нашої частини .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МОНТАЖСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ" |
13 470 000,00
UAH з ПДВ
|
13 330 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖБУДГРУП" |
13 500 000,00
UAH з ПДВ
|
13 360 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МОНТАЖСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ" #36607407 |
Відхилено |
13 330 000,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2024 10:50
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖБУДГРУП" #43754663 |
Переможець |
13 360 000,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 09:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2024 12:14
|
Дорговір Казарма.pdf | укладений |
09 травня 2024 12:13
|