Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) : 44810000-1 Фарби (Емалі, фарби та супутні товари)
Очікувана вартість
975 200,00 UAH
UA-2024-04-17-000197-a aab167f34f4245d0bc854726b8b4b4a9
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Смарусь Юрій Олександрович

380687299055
380445174827
zakupivli_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 39606435
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Челябінська, будинок 9-Г
Контактна особа: Смарусь Юрій Олександрович
380687299055,380445174827
zakupivli_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2024 08:32
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2024 10:00
Очікувана вартість: 975 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 752,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Терміни, які використовуються в документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2144 одиниця
ДК 021:2015 (CPV) : 44810000-1 Фарби (Емалі, фарби та супутні товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 08:31
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 08:31
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 08:31
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 08:31
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 08:31
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 08:31
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 08:31
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 08:31
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 08:31
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 08:31
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 08:31
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 08:31
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 08:31
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 08:31
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 08:31
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 08:31
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 08:31
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 08:31
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 08:31
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 08:31
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 08:31
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 08:31

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

17 квітня 2024 08:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2024 08:31
Додаток 5 згода на обробку ПД.docx
17 квітня 2024 08:30
Додаток 4 тендерна пропозиція.docx
17 квітня 2024 08:30
Додаток 3 проект Договору.docx
17 квітня 2024 08:30
Додаток 1 крітерії та вимоги.docx
17 квітня 2024 08:29
Додаток 2 Техничні умови фарба 2024.docx
17 квітня 2024 08:29
А.Тендерна документація.docx
17 квітня 2024 08:29
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

строк поставки
Дата подання: 17 квітня 2024 11:03
Дата відповіді: 18 квітня 2024 10:16
"Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Гарантійний лист щодо поставки товару у термін, що не перевищує 1 доби з моменту отримання заявки від Замовника". Шановний замовник надайте обгрунтоване пояснення навіщо вам потрібна доставка протягом 1 доби, у вас що, стратегічне підприємство?, чи ви не можете спланувати на, хочаб, на тиждень необхідну кількість фарби? Навіщо штучно звужувати коло учасників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Згідно Додатку 2 Тендерної документації замовлення здійснюється продовж всього 2024 року, протягом 1-го (одного) робочого дня з моменту отримання Постачальником заявки Замовника на поставку Товару. Поставка Товару здійснюється транспортом Учасника та за його рахунок як окремими партіями (від 6 одиниць), так і в повному обсязі (відповідно до заявки Замовника). Розвантаження на склад Замовника Товару здійснюється за рахунок Постачальника. У зв’язку із недостатнім фінансуванням, Замовник не має можливості одразу замовити крупну партію фарби. За досвідом роботи у 2 півріччі 2023 року та 1 кварталі 2024 року, закупівля здійснювалась лише для виконання першочергових робіт за зверненням громадян у кількості декількох банок. При цьому, термін виконання таких робіт складає 1-2 доби, внаслідок чого і зменшений термін постачання замовлення.
продовження
Дата подання: 19 квітня 2024 14:00
Дата відповіді: 23 квітня 2024 14:27
"При цьому, термін виконання таких робіт складає 1-2 доби, внаслідок чого і зменшений термін постачання замовлення". А хто встановлює такі терміни, самі громадяни? Якщо такі роботи проводитимутся 3-4 доби, щось трапиться? Це по перше. А по друге, вже багато років живучи в Дніпровському районі, не разу не стикався щоб заявку мешканців на дрібний ремонт виконували за 1-2 доби. А тому надайте АРГУМЕНТОВАНЕ пояснення такого вкрай короткого строку поставки. Ви розумієте, що такі "схеми" лише штучно обмежать коло потенційних учасників, що в свою чергу призведе до перевитрачання коштів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. По темі Вашого запитання повідомляємо, що типовий договір на закупівлю товарів на підприємстві останнім часом складав 2 доби після отримання заявки. На практиці ми зіткнулися з випадками коли не постійно, але інколи все ж мали потребу отримання товарів швидше. Тому ця вимога залишається серед обов’язкових.
проєкт
Дата подання: 21 квітня 2024 22:24
Дата відповіді: 23 квітня 2024 15:07
Пунктом 5.6. вказана вимога щодо надання Постачальником податкової накладної Замовнику. Згідно п. 201.1. ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін. Законом України від 12 січня 2023 року № 2876-IX «Про внесення змін до розділу ХХ «Прикінцеві положення» Податкового кодексу України (далі – ПКУ) щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування» (далі – Закон № 2876) підрозділ 2 розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ доповнено пунктами 89 та 90, якими на період дії воєнного стану збільшено строки реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) податкових накладних / розрахунків коригування, встановлені пунктом 201.10 статті 201 ПК. Нові строки реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування становлять: • для податкових накладних/розрахунків коригування, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, – до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; • для податкових накладних/розрахунків коригування, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, – до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені. Відповідно до п.187.1. ст.187 ПК України Датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: б) дата відвантаження товарів. Відповідно до п. 187.7. ст.187 Датою виникнення податкових зобов'язань у разі постачання товарів/послуг з оплатою за рахунок бюджетних коштів є дата зарахування таких коштів на рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг або дата отримання відповідної компенсації у будь-якій іншій формі, включаючи зменшення заборгованості такого платника податку за його зобов'язаннями перед бюджетом. Згідно абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем. Таким чином, 1. До обов'язків постачальника згідно ПК України належить оформлення та реєстрація ПН у порядку та строки визначені податковим законодавством. 2. Отримання ПН з ЄРПН є обов'язком покупця, що прямо передбачено ПК України. Замовник не має права стягувати штраф з Постачальника за ненадання податкової накладної, тобто дії, що прямо не визначена податковим законодавством. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни в окремі абзаци пункту 5.6 договору та викласти у наступній редакції: Абз. 1 пункту 5.6. 5.1. У разі відмови Постачальника зареєструвати Покупцю податкову накладну (розрахунок коригування до податкової накладної) або в разі порушення ним порядку її заповнення та / або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі Постачальник сплачує Покупцю компенсацію у розмірі суми податкового кредиту з ПДВ, який Покупець повинен отримати за такою податковою накладною (розрахунком коригування до податкової накладної), протягом 10 календарних днів з дати отримання відповідної претензії Покупця. Розрахунки коригування до податкових накладних, що відповідно до вимог Податкового кодексу України підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних Покупцем, надсилаються Постачальником Покупцю засобами електронного документообігу в системі M-E.Doc або інше програмне забезпечення у строк визначений законодавством із обов’язковим інформуванням представника Покупця, відповідального за реєстрацію розрахунків коригувань до податкових накладних, шляхом направлення листа на його електронну адресу. Покупець має право застосувати оперативно-господарську санкцію у разі не реєстрації податкової накладної (розрахунку коригування до податкової накладної) в Єдиному реєстрі податкових накладних або в разі порушення Постачальником порядку її заповнення. Під оперативно-господарською санкцією Сторони розуміють право Покупця затримати оплату на суму податкового кредиту з ПДВ, який Покупець повинен отримати, за податковою накладною (з розрахунком коригування до податкової накладної), не зареєстрованою Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних або неналежно заповненої податкової накладної до моменту реєстрації Покупцем належним чином оформленої податкової накладної (розрахунку коригування до податкової накладної).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Стосовно вашого запитання повідомляємо наступне, зміни до Договору, які ви пропонуєте, не є істотними умовами Договору про закупівлю. Тому на підставі пунктів 13.1, 13.2, 13.4 Договору, між Переможцем та Замовником після укладання Договору про закупівлю, можуть бути внесені зміни та укладенні Додаткові угоди до Договору.
Виходячи із вищенаведеного, вважаємо вносити зміни до ТД недоцільним.
Дякуємо за звернення.
проєкт
Дата подання: 21 квітня 2024 22:28
Дата відповіді: 23 квітня 2024 14:47
Пунктом 10.5. вказано, що Дія форс-мажорних обставин повинна бути підтверджена довідкою, що надається Торгово- промисловою палатою України, за місцем знаходження Сторони, що посилається на їх виникнення. ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору. Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт та викласти у наступній редакції: 10.5.Дія форс-мажорних обставин повинна бути підтверджена довідкою, що надається Торгово- промисловою палатою України або іншим компетентним органом, за місцем знаходження Сторони, що посилається на їх виникнення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Стосовно вашого запитання повідомляємо наступне, зміни до Договору, які ви пропонуєте, не є істотними умовами Договору про закупівлю. Тому на підставі пунктів 13.1, 13.2, 13.4 Договору, між Переможцем та Замовником після укладання Договору про закупівлю, можуть бути внесені зміни та укладенні Додаткові угоди до Договору.
Виходячи із вищенаведеного, вважаємо вносити зміни до ТД недоцільним
Дякуємо за звернення.
проєкт
Дата подання: 21 квітня 2024 22:31
Дата відповіді: 23 квітня 2024 15:08
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова). Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору. Просимо доповнити проєкт договору пунктом: Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Стосовно вашого запитання повідомляємо наступне, зміни до Договору, які ви пропонуєте, не є істотними умовами Договору про закупівлю. Тому на підставі пунктів 13.1, 13.2, 13.4 Договору, між Переможцем та Замовником після укладання Договору про закупівлю, можуть бути внесені зміни та укладенні Додаткові угоди до Договору.
Виходячи із вищенаведеного, вважаємо вносити зміни до ТД недоцільним.
Дякуємо за звернення.
проєкт
Дата подання: 21 квітня 2024 22:31
Дата відповіді: 23 квітня 2024 15:08
В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану. Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Стосовно вашого запитання повідомляємо наступне, зміни до Договору, які ви пропонуєте, не є істотними умовами Договору про закупівлю. Тому на підставі пунктів 13.1, 13.2, 13.4 Договору, між Переможцем та Замовником після укладання Договору про закупівлю, можуть бути внесені зміни та укладенні Додаткові угоди до Договору.
Виходячи із вищенаведеного, вважаємо вносити зміни до ТД недоцільним.
Дякуємо за звернення.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 квітня 2024 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ ЛЕЙБЛ" 925 176,00
UAH з ПДВ
925 176,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 квітня 2024 21:17
Електронний підпис
25 квітня 2024 21:15
Довідка (20).zip
25 квітня 2024 21:14
Довідка.pdf
24 квітня 2024 11:24
Електронний підпис
24 квітня 2024 11:21
Статут Прайм Лейбл.pdf
24 квітня 2024 11:21
Витяг від 23.04.2024.pdf
24 квітня 2024 11:21
Згода на обробку ПД.pdf
24 квітня 2024 11:21
пункт 47 Особливостей.pdf
24 квітня 2024 11:21
Довкілля.pdf
24 квітня 2024 11:21
Погодження договору.pdf
24 квітня 2024 11:21
Показники безпеки.pdf
24 квітня 2024 11:21
Ріщення зборів.pdf
24 квітня 2024 11:21
Зразки на визначення.pdf
24 квітня 2024 11:21
Аналогічний договір.pdf
24 квітня 2024 11:21
Розвантаження.pdf
24 квітня 2024 11:21
Витяг ПДВ.pdf
24 квітня 2024 11:21
Термін поставки.pdf
24 квітня 2024 11:21
Тендерна пропозиція.pdf
24 квітня 2024 11:21
Походження товару.pdf
24 квітня 2024 11:21
Маркування.pdf
24 квітня 2024 11:21
КБВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ ЛЕЙБЛ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ ЛЕЙБЛ"
#42668769
Переможець 925 176,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2024 15:41

Документи

25 квітня 2024 15:41
Довідка НАЗК
25 квітня 2024 15:40
Електронний підпис
25 квітня 2024 15:40
Протокол №126.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2024 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ ЛЕЙБЛ"
#42668769
925 176,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 квітня 2024 15:41
Довідка НАЗК
25 квітня 2024 15:40
Електронний підпис
25 квітня 2024 15:40
Протокол №126.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 травня 2024 14:47
Договір №107.pdf укладений
01 травня 2024 14:46