Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Ужгородський міський пологовий будинок" Ужгородської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38802040 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, вул. Грибоєдова, 20 Б |
Контактна особа: |
Лендєл Наталія Василівна +380312644510 natalendyel@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2024 19:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2024 19:20 |
Очікувана вартість: | 3 590 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Кількість та вимоги до предмета закупівлі визначені у ДОДАТКУ 2 до тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування - кошти НСЗУ та кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2024 19:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2024 19:15 |
Тендерна документація по організації харчування 2024 рік.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-14-000011 ● 40281dae88284bd1befe13d928088d4c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2024 16:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.05.2024 № 27-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 14.05.2024 № 27-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-04-16-013278-a 16.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-14 17:02:11
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації 4-разового харчуванням пацієнтів КНП «УМПБ» Ужгородської міської ради» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-16-013278-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Згідно абзацу п’ятнадцятого пункту 47 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) - переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Абзацом третім підпункту 3 пункту 44 Особливостей імперативно зобов’язано Замовника відхиляти тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Поясніть, чому Уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства "Ужгородський міський пологовий будинок" Ужгородської міської ради не відхилено переможця товариство з обмеженою відповідальністю «КСЕМАР ", як такого, що не надав у строки (спосіб), зазначені у таблиці 3 додатку 1 тендерної документації, документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-17 18:56:19
Пояснення на запит
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації 4-разового харчуванням пацієнтів КНП «УМПБ» Ужгородської міської ради» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-16-013278-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. - Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі, проведено за результатами моніторингу цін на вказані позиції предмета закупівлі на 2023 рік за результатами проведених моніторингу вказаних предметів закупівель на інтернет-ресурсах, а також дані про надані послуги за 2023 рік, а саме кількість по дієт-столах. Також враховувалося, що виконавець повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає умовам встановленим нормам чинного законодавства, зокрема, із дотриманням вимог наказу МОЗ України 03.09.2017 № 1073 «Про затвердження Норм фізіологічних потреб населення України в основних харчових речовинах і енергії», наказу МОЗ України від 29.10.2013 № 931 «Інструкція з організації лікувального харчування у закладах охорони здоров’я», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами), та інших нормативних документів.
2. Згідно абзацу п’ятнадцятого пункту 47 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) - переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Абзацом третім підпункту 3 пункту 44 Особливостей імперативно зобов’язано Замовника відхиляти тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Поясніть, чому Уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Ужгородський міський пологовий будинок» Ужгородської міської ради не відхилено переможця товариство з обмеженою відповідальністю «КСЕМАР», як такого, що не надав у строки (спосіб), зазначені у таблиці 3 додатку 1 тендерної документації, документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей? – Рішення було прийнято, взявши до уваги лист товариства з обмеженою відповідальністю «КСЕМАР» № 24 від 28.04.2024 року (скан листа додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Підписана Додаткова угода № 1 до Договору № 08/24-2230 від 08.05.2024 р. від 22.05.2024 року про розірвання Договір № 08/24-2230 від 08.05.2024 р., укладений між Замовником та Виконавцем.
2024-05-29 10:27:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2024-06-03 10:04:58
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2024 19:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КСЕМАР" |
3 590 000,00
UAH
|
3 590 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КСЕМАР" #41850618 |
Переможець |
3 590 000,00
UAH
|
25 квітня 2024 15:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2024 18:10
|
Звіт про виконання договору про закупівлю | укладений |
31 травня 2024 17:10
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2024 20:24
|
Договір № 08/24-2230 від 08.05.2024 року | укладений |
08 травня 2024 20:17
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 травня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | На підставі статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України, з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених під час проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-16-013278-a 16.04.2024, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII |